Sivuja: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 703912 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1260 : 15.05.2008 11:25:15 »

Kappas-.- No minulle tuli Athalta viimeksi onneksi kommunikointia, uskon että kyllä tässä vielä nähdään, taitaa olla harkintapäällä koko häiskä vaikka miten olis sielun veli. Minulla touhua riittää, mutta takaraivossa - ja astroissa - kolkuttais tuo sielun side.. onneksi keksin keinoja.. eikä viime kerta ollut viimeinen (4x yhteydessä sen jälk, vai mitä!  knuppel2 ), filmi vaan pysähtyi hetkeksi että pääsin sukeltamaan menneeseen ja palaamaan tänne.

Muuten jenima regressiossa voi tsekata onko teillä sielunsopimuksia, onko miehen ja sinun sielujen välillä oikeesti mitään rakkautta vai oletko vähän liikaa tunnekoukussa.

Hassu tuo katoamisaihe - kadonneitahan vois etsiä näkijöiden avulla, itse tiedän erään joka todella tietää kadonneet lemmikit, kännykät, avaimet ja sen sellaiset oikein. Eräällä tutullani mies katosi 2 kk:ksi kun nainen oli liian päällekäyvä - liian tiivistä. Mutta ei kukaan tärkeä ihminen ole minulta kadonnut ellei ole tullut paha riita> olen antanyt ymmärtää etten kaipaa > sinulla ehkä mies on muutenkin törkeää tyyppiä.. sittenkin 2/3 on tavattu myöhemmin ja 1/3 saa pysyä poissa.
  Wink
« Viimeksi muokattu: 15.05.2008 12:05:11 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1261 : 16.05.2008 00:48:19 »

Muutama kysymys minua askarrettaa?

Osaisitko nähdä mikä selkääni vaivaa, kipu on ollut kova ja jatkuva. Noidannuolta on tarjottu, mutta se ei kestä puoltavuotta yhtäjaksoisesti? Löydetäänkö siihen syy ja pääsen eroon vaivasta?

Onko taloudellinen tilanne helpottamassa?

Vanhan ammatinharjoittamisen jouduin lopettamaan terveydentilan takia, näetkö millä alalla sopisin työskentelemään?

Millaisena näet rakkauspuolen elämässäni kukoistavan?

Kiitän ja kumarran AthaMaarit

t.Mörökölli07

tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #1262 : 16.05.2008 01:11:31 »

itkuhan tuossa tuli kun luin sen Cry
Oli niinkuin se olisi just minulle tarkoitettu teksti!! Saisi nyt vain lukot auki ja saisi itsensä avautumaan ja purkautumaan ja antautumaan. Luonteelleni tyypillistä vain on takertua asioihin "mitkä on aina ollut näin, ne on koettu turvalliseski vaikkakaan ei niin hyviksi".
Kaiholla muistelen aikaa kun olin nuorempi ja voi sitä iloa ja riemua.. olin todella taiteellinen ja antini tälle elämälle oli aivan toista kuin nykyään. Ihmisetkin katsoivat minua silloin että tuosta likasta tulee vielä jotain ja itsekkin ajattelin niin.. Missä vaiheessa se kaikki on kadonnut..
nykyään kaikki seisoo paikallaan aivan kuin vain odottaisin että jotain suurta ja ihanaa tapahtuisi vielä ja siihenasti en pystyisi nauttimaan mistään. Toisinaan tulee päiviä ja hetkiä kun tuntuu että tämä on elämää.. mutta silti siitä vain puuttuu jotain tärkeää että minä olisin minä, en minä ole.. en tällainen Undecided
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #1263 : 18.05.2008 02:02:32 »

Hei AthaMaarit  smitten

Kunhan kerkeät niin katsoisitko minullekkin mitä tuleman pitää  angel  Rakkaus ja asunnon ostoon liittyvät asiat mielenpäällä...

Kiitosta  smitten

tallennettu
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #1264 : 18.05.2008 22:23:30 »

Hei AthaMaarit,
voisitko katsoa miltä tilanteeni näyttää niin parisuhde kuin työelämänkin puolella? Olen yrittänyt elää ja toimia intuitioni varassa, mutta nyt tuntuu siltä että olisin mennyt harhaan.  Cry Tilanne tuntuu todella vaikealta ja tukalalta - testataanko minua vain?  idiot2
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
anuliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #1265 : 21.05.2008 08:09:02 »



Hei AthaMaarit!
Kyselin aiemmin sinulta koskien uutta työpaikkaa.Hain paikkaa ja sain sen mutta jännittää ihan vietävästi.Haen myös opiskelupaikkaa pääsykokeet on 27.5.Kysyin myös parisuhteestani.
Et ole vielä vastannut joten pyytäisin voisitko katsoa korteista?

t.anuliini
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1266 : 21.05.2008 15:13:46 »

Vastaan kysymyksiin aikajärjestyksessä ja koska elämääni kuuluu kovasti muutakin kuin pelkkä tarotkorttien/riimujen/enkelikorttien katsominen vastaan, kun ehdin ja löydän sille sopivan aikavälin. Kuukauden  odotuskaan ei ole mitenkään outoa.

Tilanteeseen tulee varmasti helpotusta, kun työsopimukseni päättyy tässä piakkoin ja viimeistään sitten, kunhan tuo sarjakuvani kakkososa on valmis minulla on taas aikaa paremmin tälle ketjulle. Sarjakuvan valmistuminen tulee kuitenkin viemään vielä useamman kuukauden ja se on töiden loppumisen jälkeen tärkein urakkani.

Kärsivällisyyttä siis! Korttien nostaminen ja tulkkaaminen vie oman aikansa ja energiansa Wink
tallennettu
äppä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1267 : 22.05.2008 18:42:19 »

Hei AthaMaarit näkisitkö minulle tulevaa mitä kesän aikana rakkaus ja työrintamalla näkyy...........
Kovasti kaikki nyt askarruttaa...
Kiitos jo etukäteen smitten
tallennettu
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #1268 : 26.05.2008 01:08:47 »

Hei Atha!
Rakkauselämä askarruttaa..  Embarrassed  herra "tummat silmät ruskea tukka" puhuu paljon mutten tiedä uskallanko luottaa puheisiin. Luottamuksen kerran menettänyt ja melkoinen naisten mies. Katsoisitko kannattaako katsoa vai unohtaa koko jätkä?  coolsmiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1269 : 27.05.2008 14:19:25 »

Sahame. Ensin kortti miesasialle ja sitten asunnolle.

AURINKO
Avainsanat: Aurinko, erittäin suuri luova energia, tietoisuus, tyydyttävä rakkaussuhde, viisaus, henkisyys, transformaatio

Aurinko säteilee kaiken keskuksena, kahdentoista astrologisen merin keskellä. Kaikki kylpee auringon valossa. Auringon keskustassa kukkii oivalluksen ruusu. Sen valo on selkeyden, korkeimman tietoisuuden ja oivalluksen syvin olemus.
Kaksi lasta, joilla on perhosen siivet, tanssii vihreällä luovuuden vuorella. He kuvaavat naisen ja miehen välistä vapautunutta suhdetta. Saavutettu vapaus ilmaistaan hurmioituneena ilona ja innostuksena.  Kaikki energia voidaan nyt kokonaan käyttää yhteiseen luovaan prosessiin. Sitä ei enää tuhlata valtataisteluun, mustasukkaisuuteen tai rajojen asettamiseen.
Siivet symboloivat heidän yhdistynyttä luovuuttaan, kokemustaan liitosta suuren Valon palveluksessa. Nuo siivet kanavat heidät korkealle. He kokevat täyttymyksen joka heti ja nauttivat siitä. Ei ole enää toiveita jostain tulevasta päämäärästä. Kaikki on tässä ja nyt ja niin on hyvä.
Vuoren huippua ympäröivä aita kuvaa sitä, että vapauden ja tietoisuuden huipentuma jää kuitenkin vielä näiden kahden ulottumattomiin. Huipulle päästäkseen heidän täytyy ylittää viimeinen erityinen este. Meidän jokaisen täytyy löytää tuo kapea sisäänkäynti huipulle.
Tällaisessa ekstaasissa voi tapahtua kauaskantoinen alkemistinen transformaatio. Kuun kuvaama ihminen heijastaa valoa. Auringon kuvaamasta ihmisestä on puolestaan tullut valon lähde, joka sisältää viisauden ja henkisyyden. Ihminen ei ole enää vain peili kuten kuu, joka heijastaa auringonvaloa kykenemättä itse säteilemään valoa tai lämpöä. Hän on löytänyt äärettömän sisäisen valon lähteen. Hän säteilee jumalallista viisautta ja rakkautta koko maailmaan ja ikään kuin suodattaa sen transformaation valon läpi.
Koko ihmiskunnassa on kypsymässä jotain uutta. Suuri muutos on tapahtumassa. Se tapahtuu aivan kuin hedelmän kypsyminen auringon lämpimien säteiden aikaansaaman kemiallisen prosessin kautta. !Uuden ihmiskunnan” syntyminen vaatii vanhoissa alkemian kirjoituksissa kuvatun tapahtumaketjun täydentymistä. Feeniks palaa vain noustakseen tuhkasta uutena, upeana lintuna ja lentääkseen avoimelle taivaalle. Tietoisuuden valo läpäisee koko olemuksemme.
Päätelmät: Toiveittesi täyttyminen on mahdollista tässä ja nyt. Rentoudu ja antaudu tanssiin. Oikeat kumppanit löytävät toisensa.
Kysymys: Mitä tehtäviä tai projekteja sinulla on tällä hetkellä?
Ehdotukset: Luo silmiesi eteen kuva auringon valosta ja lämmöstä rinnassasi ja sydämessäsi. Muistuta itseäsi muutaman päivän ajan, useita kertoja päivässä, että aurinko paistaa sisällesi ja lävitsesi.
Vahvistus: Olen tasapainossa jumalallisen Valon kanssa, joka täyttää minut ja ohjaa minua.

Intuitiivisesti kortin kehotus tuntuu olevan, että nauti siitä mitä teillä kahdella on tällä hetkellä. Älä murehdi miesasioita, sillä oikeat kumppanit löytävät aina toisensa. Mies, jonka kanssa olet saanut perhettä, oli aikoinaan sinulle Se Oikea kumppani, juuri siihen hetkeen. Hänkin ilmestyi elämääsi ajallaan ja samoin tulevat kumppanit tulevat astumaan elämääsi oikeaan aikaan. Jokainen kumppani on aina siihen hetkeen Se Oikea.
Parisuhteeksi asti teidän välinen suhteen ne tuskin kasvaa, sillä kortti kertoo jostakin viimeisestä esteestä,jota ei olla ylitetty ja ilmeisesti ei tulla edes ylittämään. Nauttikaa ystävyydestänne.
Lisäksi kuten itse pohdiskelitkin, sinulla on kasvukausi parisuhteen ja maskuliinisen energian alalla. Keskity siihen ennen kuin haikailet liikoja parisuhteen perään. Se tulee sieltä ihan haikeilamattakin ja tiedäthän, miten aika hurahtaa, kun on kivaa, mutta matelee, kun odottaa jotain Wink Keskity siis pitämään hauskaa!


MIEKKOJEN KYMPPI – TUHO
Käänteisenä
Avainsanat: Aurinko ja Kuu Kaksosissa, mielipuolisuuden pelko, särkynyt sydän, kasaantuneen vihan synnyttämän tuhoavan energian pelko, negatiivinen ajattelu

Kortin yhdeksän miekkaa kohdistavat joka suunnalta yhtä aikaa ylivoimaisen hyökkäävän voimansa kynnenenteen miekkaan tuhoten sen täydellisesti. Kymmenennessä miekassa on auringon ja sydämen vertauskuvat.
Tämä kortti symboloi jatkuvan negatiivisen ajattelun synnyttämää tuhoavaa voimaa. Kortti kuvaa mielipuolisuutta, ihmisen hämmentyneiden ajatusten sekasortoa. Viimeisetkin elämän ilon rippeet (aurinko) sekä rakkaus itseä ja muita kohtaan kuin myös itse olemassaolo (sydän) ovat vaarassa joutua tämän negatiivisuuden uhreiksi. Kielteisyys hajottaa ja tuhoaa sielun pyrkimyksen kohti tasapainoa ja harmoniaa.
Tilanne on uhka myös ulkoisille puitteillesi. Siitä saattaa aiheutua rahallista tappiota tai omaisuuden menettämistä.
Päätelmät: Ensimmäinen askel on, että tiedostat mielenvikaisuuden ja tuhon pelkosi. Seuraava askel on, että ymmärrät sen negatiivisen energian, joka piilee pelkosi takana. Jos haluat, voit voittaa tuon pelon tiedostamalla sen.
Kysymykset: Mitä pelkäät eniten? Millaiselta elämäsi täydellinen tuhoutuminen näyttäisi?
Ehdotus: Kun kerran olet tajunnut, mitä pelkäät, muotoile oma vahvistuksesi pelkojesi poistamiseksi. Käytä ainoastaan positiivisia ilmaisuja auttaaksesi ”ohjelmoimaan” itse uudestaan
Vahvistus: Houkuttelen elämääni myönteisiä asioitta ja ihmisiä. Toivotan ne täydestä sydämestäni tervetulleiksi.

Kortti näyttäisi käänteisenä siltä, että älä muuta ainakaan vielä. Jokin asia on vielä hoitamatta ja muuttamalla tuhoaisit sen. Älä siis vielä lähde vanhan tuhoamisen polulle. Muutto onnistuu varmasti tulevaisuudessa, vähän ajan päästä, mutta ihan vielä ei ole aika sille. Se ottaa vasta muotoaan hengen tasolla.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1270 : 27.05.2008 14:23:38 »

Noviisi, tällaista tuli vastaukseksi:

SAUVOJEN SEITSIKKO – ROHKEUS
Avainsanat: Mars Leijonassa, rohkeus, uskallus, sysäys, riskien ottaminen, ei kompromisseja

Miehinen, sotaisa Marsin energia yhdistyneenä Leijonan rohkeuteen tuottaa uskomattoman vaikutuksen ja voiman. Taistelu viedään moitteettomasti päätökseen. Taustan violetti on tummentunut ja kuvaa nyt soturia, joka iskee horjumatta. Tämä soturi on tyytyväinen vasta kiistattomaan voittoon.
Taustalla olevissa kuudessa sauvassa on tiibetiläiset energian symbolit. Kuusi ohuempaa sauvaa palvelevat keskellä olevaa vahvaa sauvaa. Niiden voima on nyt yhdistynyt ja suuntautunut kohti päämäärää.
Kahdessa aikaisemmassa kortissa kuvatut olosuhteet tulevat voimakkaimmiksi Sauvojen Seitsikossa. Tässä kortissa kuvattu rohkeus on rohkeutta laajentaa henkilökohtaista kokemustasi. Rohkeus on syntynyt kyvystäsi oppia menneistä kokemuksistasi. Jos käytät oppimaasi, voit ottaa lisää riskejä tietoisemmin.
Kompromissit eivät nyt tule kysymykseen – ne vaatisivat oman sisäisen todellisuutesi kieltämisen. Sinun on aika seistä juuri siinä, missä olet ja pysyä ehdoitta uskollisena omalle voimallesi!
Päätelmät: Itselleen uskollisena ja aitona pysyminen merkitsee oman totuutensa puolustamista silloinkin, kun kohtaat valtavaa vastustusta. Luota omaan voimaasi. Nykyisessä tilanteessasi sinun on puolustettava itseäsi mihin hintaan hyvänsä.
Kysymys: Oletko valmis hyväksymään kaikki seuraukset? Tiedosta kaikki ne pelot, jotka ovat tähän asti estäneet sinua puolustamasta itseäsi.
Ehdotus: Tutki Don Juanin kuvausta moitteettomasta soturista Carlos Castanedan kirjasta ”Matkalla Ixtlaniin”.
Vahvistus: Ilmaisen oman totuuteni avoimesti ja rehellisesti.

Ahaa, kortti näyttäisi pyytävän sinua tutkimaan sisimpääsi - haluatko todella jakaa elämäsi juuri tämän miehen kanssa? Näkisitkö teidät yhdessä hyvnä parina? Jos vastaat molempiin rehellisesti kyllä ilman mitään epäröintiä, mene rohkeasti tunnustumaan tunteesi miehelle. Saatat yllättyä!
Vaikka suhdetta ei alkaisikaan ainakin olet kertonut omat tuntemuksesi rehellisesti eikä asia jää enää kaivelemaan sinua periaatteella "voi, jos vain olisin uskaltanut...."
Rohkeutta!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1271 : 27.05.2008 14:30:50 »

Anuliini. Sinulle tuli tunne ottaa enkelikortit käyttöön. Ensimmäinen on työpaikalle ja toinen parisuhteelle. Koskaa aikaa on jo kulunut olet tehnyt varmastikin päätöksesi työpaikan suhteen, joten nostan yleisesti enkelikortin työlle.

Erottelukyky
Erottelukyky on oikealta ja väärältä tuntuvan aistimista, omaan arvostelukykyyn luottamista ja sen mukaisesti toimimista.
Enkelisi opastavat sinua nyt tarkastelemaan ihmisiä ja tilanteita elämässäsi ja vastaamaan niihin vaistomaisten tuntemustesi mukaan.
Opettele kehittämään intuitiotasi ja pyydä, että enkelit auttaisivat sinua erottelemaan hyvän pahasta. He opastavat ja ohjaavat kulkuasi.
Tunnet olisi vahvemmaksi, turvallisemmaksi, iloisemmaksi ja selkeämmäksi.
Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kun erottelukykyysi voidaan luottaa, voit palvella maailmankaikkeutta mahtavalla tavalla.
VOIMALAUSE: Luotan intuitiooni

Myönteisyys
Kun olet myönteinen ohjaat jatkuvasti korkeavärähteistä energian virtaa ajatuksillasi, sanoillasi ja teoillasi. Vaikutat muihin, jolloin he auttavat sinua kohti päämääräsi.
Enkelit ovat tietoisia myönteisyytesi voimasta ja hekin tukevat aikomuksiasi.
Valitset itse ajatuksesi ja asenteesi, keskity siis rakkauteen, runsateen ja menestykseen kaikilla elämäsi alueilla.
Myönteisyys saa sinut iloiseksi, terveeksi ja tyytyväiseksi.
VOIMALAUSE: Olen myönteinen ja voimakas.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1272 : 27.05.2008 14:38:35 »

Pienenkula. Nostin sinulle kaksi korttia. Eka on kesälle, johon varmasti liittyy voimakkaasti halusi tietää tuleeko se paikkakunnan vaihdossa nyt kesällä eteen vai ei ja toinen on opiskeluille.

LANTTIEN SEITSIKKO – EPÄONNISTUMINEN
Käänteisenä
Avainsanat: Saturnus Härässä, rajoittuneisuus, kohtaloon alistuminen, epäröinti, ylitsepääsemättömiltä näyttävät esteet, luuhistumisen pelko

Virheiden tekemisen pelko liittyy tässä liiketoimintaan, raha-asioihin, fyysiseen kuntoon ja/tai terveyteen. Näet ilmeiset ylitsepääsemättömiä esteitä edessäsi etkä usko kykeneväsi selviämään näistä esteistä ensimmäisellä yrittämällä. Eteesi nousee uhkaavasti kauheita mielikuvia. Tätä kuvaavat kortissa olevat seitsemän Saturnuksen lyijylevyä. Sinulla on taipumusta vetäytyä ja alistua kohtaloosi sekä rajoittua ratkomaan ongelmiasi vanhalla, totutulla tavalla.
Riikinkukon sulkien väritystä muistuttava sinisenmusta tausta on osoitus siitä, että pelko ja kauhu syntyvät ihmisen ajatustasolla eivätkä välttämättä heijasta fyysistä todellisuutta. Näiden kahden tason välillä on kuitenkin merkittävä yhteys. Negatiiviset odotukset ovat voimakkaita ajatusmalleja. Jos niitä ruokitaan – joko tietoisesti tai tiedostamattomasti – tarpeeksi pitkään, ne voivat todellakin myötävaikuttaa pelkäämäsi tilanteen syntymiseen. Sama tietenkin pätee myös myönteisiin ajatuksiin ja odotuksiin.
Tämä kortti antaa sinulle vihjeen joka kannattaa ottaa vakavasti. Tiedostettu tai tiedostamaton pelko on olemassa. Nyt sinun on aika tunnustaa, havaita ja hyväksyä pelkosi, Nämä ovat välttämättömiä askeleita pelon voittamisessa, siitä irti päästämisessä ja myönteisemmän asenteen luomisessa. Elämänmyönteiset ajatukset ja asenteet antavat elämälle arvon kaikessa sen kauneudessa ja runsaudessa. Ne luovat energian, jonka avulla voit muuttaa odottamasi epämiellyttävät kokemukset iloisiksi tapahtumiksi.
Päätelmät: Synkät ja pelontäytteiset odotukset estävät kykyäsi käsitellä asioita. Sinun pitäisi nyt huolella tarkastella näiden odotuksien sisältöä ja laatua
Kysymys: Mistä elämäsi alueista olet huolissasi?
Ehdotus: Kirjoita täydellinen lista pahimmista odotuksistasi. Ota uusi paperi ja kirjoita sille jokaisen pelkosi positiivinen vastakohta. Tee jatkuvasti tällaisia listoja ja muuttele niitä tarpeen vaatiessa. Tee päätöksesi tietoisesti. Etsi joku, joka tukee sinua tässä. Nosta uusi kortti tietoisena siitä, että voit hyväksyä pelkosi ja päästää niistä irti.
Vahvistus: Minulla on rohkeutta uskoa, että kaikki elämässäni tapahtuu minun parhaakseni.

Näyttäisi siltä, että nyt vaan rohkeasti toteuttamaan sitä muuttoa, jos se tuntuu sinusta hyvälle! Syytä huoliin ei ole ja kesä näyttäisi menevän aika rennosti. Jos huoli yrittää puskea pintaan muista, että se on sinun oma kuvitelmasi eikä vastaa todellisuutta.

NARRI
Käänteisenä
Avainsanat: Avoimuus, luottamus, valmius riskien ottamiseen, rohkeus seisoa omilla jaloillaan, vapaus, riippumattomuus, luovuus, suuret mahdollisuudet, mahdollisuus ottaa merkittävä askel elämässäsi, sydämen äänen kuunteleminen

Narria kuvaa kevään jumala Dionysos. Vihreä väri muistuttaa kevään valtavasta luomisvoimasta. Krokotiili – muinaisen Egyptin Luovuuden Jumala – on niin ikään suurimman luovuuden haltia.
Pitkä napanuora – yhteys kosmiseen ykseyteen – on kiertynyt narrin ympäri neljä kertaa. Tämä kuvaa lupausta uudelleensyntymisen mahdollisuudesta kaikilla neljällä olemassaolon tasolla; henkisellä, älyllisellä, fyysisellä sekä tunne-elämän tasolla. Ehtona tälle uudelleensyntymälle on valmius muutokseen kaikilla elämän osa-alueilla ja vastuun tunteminen itsensä kehittämisestä.
Narrin ympärillä olevat napanuorasta muodostuvat neljä spiraalia voidaan kuvata seuraavalla tavalla:
Ensimmäinen Spiraali on sydämen muotoinen ja myös ympäröi sydäntä. Se kuvaa tunnetason uudelleensyntymistä. Se vaatii meitä tiedostamaan, ottamaan huomioon ja hyväksymään sen, mitä todella tarvitsemme tunnetasolla.
Toisessa Spiraalissa on kolme symbolia. Kyyhkynen kuvaa haavoittuvuutta ja herkkyyttä, jotka ovat edellytyksenä sekä itsen että muiden rakastamiselle. Niin ikään tarvitaan kykyä asettaa rajoja ja sanoa ”ei” selkiintymättömissä tilanteissa ja suhteissa. Perhonen merkitsee transformaatiota – tukasta tulee perhonen. Toistensa ympärille kietoutuneet käärmeet symboloivat sitoutumista parantumiseen ja terveyteen.
Kolmannen Spiraalin päällä makaa kaksi alastonta, toisiinsa kietoutunutta lasta. He tuovat kuvaan mukaan ihmissuhteet. Sinun täytyy tarkastella ja arvioida uudelleen perhesuhteistasi, suhteistasi ystäviisi ja liikekumppaneihisi sekä myös muita suhteita, joihin olet tunnetasolla syvästi sitoutunut. Keitä todella haluat ympärillesi?
Neljättä Spiraalia hallitsevat tiikeri ja krokotiili. Krokotiili kannustaa kehittämään luovuutta työssä ja uralla. Sen pitelemä ruusu symboloi luovien voimien kehittymistä. Krokotiilin voimakkaat leuat ovat osoitus kestävyydestä ja johtajan ominaisuuksista sekä kyvystä työskennellä itsenäisesti ja muista riippumattomalla tavalla. Vanhojen, aikansa eläneiden tapojen ja ehdollistumien taakse jättäminen on mahdollista.
Tiikeri symboloi pelkoa. Se puree koko ajan Dionysosta, mutta tämän katse on silti suuntautunut eteenpäin. Narri ei kiinnitä pelkoon mitään huomiota ja näin pelolla ei ole häneen valtaa. Tiikeri ei voi vahingoittaa häntä laisinkaan. Dionysoksen vankkumaton usko olemassaoloon mahdollistaa sen, että hän voi olla tietoinen pelon tunteista olematta silti niiden uhri. Hän on vapaa ja pystyy olemaan vastaanottavainen upeille mystisille kokemuksille ja ihmisten väliselle vuorovaikutukselle. Vahvat. perustavaa laatua olevat ihmistä eteenpäin ajavat voimat ovat vapautuneet. Vyöryn kaltaista luovaa kehitysprosessia ei voida enää pidätellä.
Narri pitää oikeassa kädessään maljaa, jonka pohja on kristallia. Vasemmassa kädessä hänellä on palava soihtu. Nämä ovat alkemiaan liittyviä symboleja. Ne esittävät kahta toisilleen vastakkaista voimaa, jotka luovat suureen sisäiseen muutokseen, suureen hyppyyn tarvittavan energian.
Hedelmällisyyttä symboloivat viinirypäleet ovat kypsiä korjattaviksi. Valkoiset pisteet kultaisella taustalla kuvaavat syksyä, sadonkorjuun aikaa: putoavia lehtiä, luopumista, irtipäästämistä, antautumista. Oikealla olevat kolikot, joihin on kaiverrettu astrologisia symboleita, kuvastavat kaikilla tasoilla osaksesi tulevaa ylitsevuotavaa runsautta, kun annat luovan energiasi tulla täysillä esille ja kehittyä.
Dionysoksen sarvet kuvastavat laajentunutta havaintokykyä. Hänen päänsä päällä oleva sateenkaari kuvaa ykseyttä, kaikkeutta. Se kuvaa sisäistä ja ulkoista, siltaa maan ja taivaan välillä. Hänen jakojensa välissä on kukkaryhmittymä, joka kuvaa transformaatiotapahtumaa. Alhaalla vasemmalla olevat kolme kukkaa symboloivat ruumista, henkeä ja mieltä. Ne kuvaavat aktiivisuutta, joka yhdistyy passiivisuuteen, vastaanottavaisuuteen, haluun oppia. Kun alhaalla olevat yksinkertaiset kukat yhdistetään, ne saavat ylhäällä olevan moniteräisen kukan syntymään.
Aurinko symboloi sitä luovaa, suuria muutoksia aikaansaavaa voimaa, joka vapautuu, kun seksuaalinen perusenergia löytää luonnollisen purkautumistien.
Päätelmät: Olet valmis uuteen alkuun, kenties jopa merkittävään elämänmuutokseen. Antaudu, uskalla hypätä tuntemattomaan, vaikka palko yrittäisikin pidätellä sinua. Luota sydämesi ääneen.
Kysymykset: Mitä ”tiikerin pelkääminen” merkitsee sinun kohdallasi? Millaisen kuvittelet rohkean hypyn uuteen olevan? Miltä se näyttää? Mihin sydämesi neuvoo sinua menemään?
Ehdotukset: Nosta lisäkortteja yllä olevilla kysymyksille, jos vastaukset eivät selviä sinulle.
Vahvistus: Tästä lähtien seuraan sydämeni ääntä. Olen avoin ja valmis menemään minne tahansa se minua kuljettaakin.

Käänteisenä tämä ei näytä mitenkään erityisen lupaavalta. Oletko kadottanut intosi opiskeluja kohtaan? Haluatko todella opiskella? Muutoksia ei näyttäisi olevan tulossa opintoihin milläänlailla, sillä nykyinen opiskelutilanne (tai opiskelemattomuus) tukee sinua vielä jollakin korkeammalla tasolla. Kaikki aikanaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1273 : 27.05.2008 14:49:16 »

Vehmis.Sinullekin tulee enkelikorttia. Jostain syystä minut pistettiin nostamaan ensin kortti äidille ja sitten vasta sille, miten sinun tulisi toimia. Ilmeisesti tilanne siellä päässä asian tiimoilta on jo vähän rauhoittunut.

Kurillisuus
Kuriton koira on vaaraksi itselleen ja muille. Sellaiseen eläimeen voi luottaa, joka on sisäistänyt kurin ja tottelemisen ja se palveleekin uskollisesti ja rakastavasti isäntäänsä. Se päästetään irti hihnastaan.
Vapaus saavutetaan kurillisuuden kautta.
Isäntäsi, jota sinun tulee totella, on korkeampi minäsi. Tulit maan päälle suorittamaan tehtävääsi ja vain itsekurin avulla voit suorittaa sen.
Herkisty hetkeksi ja pyydä enkeliäsi avuksesi ja tueksesi, jotta elämäsi muuttuisi ilontäytteiseksi, palkitsevaksi ja jumalallisesti opastetuksi.
Kurillisuus on työkalu, jonka avulla voit toteuttaa kohtalosi.
VOIMALAUSE: Itsekuri tuo minulle vapauden.

Levollisuus
Levollisuus luo sisäisä rauhaa, seesteisyyttä ja mielen tyyneyttä.
Kun tunnet olosi levolliseksi olet oma itsesi, sillä mikään tai kukaan ei voi häiritä tai järkyttää sinua tai vaikuttaa sinuun.
Olet kuin tyyni,kirkas järvi - jonka läheisyydessä on ihanaa ja rauhoittavaa olla. Hiljainen kirkkautesi valaa toivoa ja kannustaa niitä, joita aurasi koskettaa. Saat kunnioitusta ja rakkautta osaksesi muilta, sillä tyynnytät heitä.
Kun rauhoitut ja hiljennyt syvästi, olet yhteydessä maailmankaikkeuden korkeampiin voimiin ja saat jumalallista opastusta. Elämänpolkusi tasoittuu ja muuttuu helpommaksi kulkea.
Pyydä enkeliäsi pitämään sinut levollisena.
VOIMALAUSE: Olen levollinen ja tyyni.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1274 : 27.05.2008 14:52:48 »

Sipsukka, kesäksi tällaista:

LANTTIEN RITARI
Käänteisenä
Avainsanat: Maan tulielementti, lääkäri, parantaja, rahasijoitukset, sadonkorjuu, työ ja raadanta

Lanttien Ritari hallitsee terveyttä ja materialistista yltäkylläisyyttä. Hän osaa määritellä taidokkaasti materiaan – kehoon, rahaan, sijoituksiin, pääomaan – liittyviä asioita. Terveyteen liittyvissä asioissa hän on kallisarvoinen lääkärinä ja parantajana. Raha-asioissa hänen antamiaan neuvoja kannattaa kuunnella.
Kortissa on kuvattu sadonkorjuun aika. Etualalla oleva vilja on kypsää. Ritarilla on kädessään varsta - hän aloittaa sadonkorjuun. Sodankorjuu merkitsee niin raadantaa kuin yltäkylläisyyttäkin. Pienikokoisella, huomaamattomalla Ritarilla on ahdasta tiukassa haarniskassaan. Hevonen näyttää uupuneelta aivan kuin pitkän, raskaan ratsastuksen jälkeen. Kuinka vaikeaa onkaan ilmentää sisäistä hyvinvointia ulkoisesti ja korjata ponnistustensa hedelmät!
Työ on kuitenkin vaivansa arvoista, mikäli se tehdään oman kasvun vuoksi. Ritarin kilven ympärillä on auringonkehriä, jotka muuttavat taustalla olevien kukkuloiden ruskean värin vihreäksi, uudistuneen luovuuden väriseksi. Hirven pää ja ylösnostettu silmikko korostavat Ritarin laajentunutta havaintokykyä. Henkiset voimat ovat läheisesti sidoksissa maahan ja palvelevat sitä.  Tätä symboloi Ritarin punaruskea viitta, joka yhdistää hänen päänsä ja maan toisiinsa. Maa antaa henkisille voimille muodon ja rakenteen, joita tarvitaan käytettäessä näitä voimia maallisessa todellisuudessa. Riippumattomuutta ja vapautta kaipaava sielu saattaa kuitenkin kokea aivan liian usein tuon rakenteen sitovana ja rajoittavana.
Sielun etsimä vapaus ei kuitenkaan löydy, jos pakenemme ympärillämme olevan maailman aineellisen todellisuuden meille asettamia vaatimuksia. Vapaus syntyy, kun rakkaudella ja palvellen antaudumme maallisen elämän kaikille ulottuvuuksille.
Päätelmät: Nyt sinun on aika käyttää kykyjäsi jollain tavalla. Edessäsi olevat tehtävät ovat suuria ja vaativat kaikkien voimiesi käyttämistä. Jos ponnistelet, palkkiona saat runsaan sadon.
Kysymys: Onko elämässäsi joitain tehtäviä, joita haluaisit vältellä?
Ehdotus: Aina kun asiat tuntuvat käyvän liian hankaliksi, keskity niihin myönteisiin seurauksiin, joita tehtäväsi suorittamisesta koituu itsellesi ja muille. Sisäinen kasvu ja oppiminen ovat tärkein seuraus. Se on tärkeämpää kuin se, mitä muuten saavutat teoillasi.
Vahvistus: Jokainen eteeni tuleva tehtävä tuo mukanaan myös tuon tehtävän suorittamiseen tarvitsemani voiman.

Kesä näyttäisi menevän rennosti ilman suurempia ponnistteluja tai äkkimenestymisiä. Sellaista perinteistä normaalia aikaa. Nauti siitä!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: