Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705155 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
sunangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #1110 : 18.03.2008 14:32:22 »

Hyvä AthaMaarit. Pyytäisin neuvoa pariin asiaan. Olen aivan ihastunut erääseen mieheen, josta en tiedä mitään oikeastaan.  ::)Yleensä kuljen jalat maan pinnalla enkä ole romantikko, mutta kun näen tuon miehen, menee varmaanikin kippuralle. Miksi tunnen häneen niin kovaa vetoa? Olen aivan ymmälläni? Kaiken lisäksi tunnen, että hänkin on kiinnostunut minusta (vai kuvittelenko sittenkin?). Näetkö selvennystä?

Rahahuolet painavat yhä, silti haaveilen erään talon ostamisesta ja siihen kirppiksen perustamisesta.  uglystupid2 Sen takia pitäisi myydäkin pois jotain omistamaani. Katuisinko sitä myöhemmin? Mikä minun on, kun käyttäydyn näin päinvastaisesti kuin yleensä teen?

Näetkö mitään mikä selkeyttäisi asioitani tai kuinka kauan tämä juttu jatkuu?

Olisi ihanaa, jos näkisit jotain! Smiley

Aurinkoisin terveisin, sunangel smitten
tallennettu

Better to regret the things you do than the things you don´t do.
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #1111 : 18.03.2008 15:43:20 »

Hei Athamaarit!

Pyytäisin sinulta jos voisit nostaa kortin rakkauselämäni tulevaan, eli pääsemmekö tämän vaikean ajan yli ja jatkamme yhdessä? Keskusteluja on käyty niin talon rakentamisesta kuin perheestäkin mutta sitten tulee aina takapakkia ja mietin toteutuuko nämä suunnitelmat koskaan?

Kiitos jos ehdit nostaa kortin tähän tilanteeseeni!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1112 : 18.03.2008 19:31:03 »

Marika, kyllä se nyt vähän tuota tahtoisi sanoa, ettei suhde ole nyt aiheellinen. Elämässä luontaista on muutos ja eteenpäin liikkuminen. Paikallaan junnaaminen sotii itse elämää vastaan ja siitä tietää aina,mikä on sillä hetkellä hyväksi ja mikä ei. Välillä on luonnollisesti odotuskausiakin, jolloin asiat eivät tunnu sujuvan mihinkään suuntaan, mutta jos tilanne alkaa olla päällä 24/7 vuosienkin ajan, on se selvä merkki siitä, että vanhan on aika väistyä, jotta voidaan mennä kohti uutta.
tallennettu
Rinna1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #1113 : 18.03.2008 20:10:57 »

Hei AthaMaarit Smiley
Nostaisitko kortteja minulle ja miesystävälleni tälle vuodelle;)
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #1114 : 18.03.2008 21:21:36 »

Lämmin kiitos, AthaMaarit, ihanasta, kannustavasta vastauksesta! Tosi kauniisti ja liikuttavasti kirjoitit. Oikeasti, on siinä hilkulla, ettei tippa tule linssiin.  Smiley Ihan oikeassa olet, mitä tulee rentoutumiseen ja hauskanpitoon! Kyllä se tosiaan on tupannut unohtumaan! Elämä on aika lailla arkea ja työssä puurtamista. Vauvan yrittäminenkin meillä on mennyt kieltämättä välillä aika totiseksi touhuksi. On mittailtu ovulaatioita ja yritetty ajoittaa pupuilut tiettyihin päiviin. Joten ihmekös tämä, että pipo kiristyy  Shocked. Mutta nyt, täytyy sitten yrittää ottaa vähän rennommin...!  Cheesy

Sinulle toivotan voimia ja jaksamisia sekä tähän palsta-auttamiseen, että kotiin, ja erityisesti siihen sarjakuva-albumiprojektiin!!!  smitten
tallennettu
Melankol13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #1115 : 18.03.2008 22:13:14 »

Oi, jos aikaa on niin mahtaisikohan taroteista löytyä pientä selkoa tämänhetkiselle tilanteelleni? Pitemmän aikaa jo ollut jotenkin hukassa..
Kiitosta etukäteen  Smiley
tallennettu

Some like it dead
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #1116 : 18.03.2008 23:32:59 »

Kiitos Atha. Kerroit taas täyttä asiaa smitten


tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #1117 : 19.03.2008 02:29:20 »

Ouh.. huomasin että olin jäänyt välistä.. Embarrassed
jos haluat tarkempaa tietoa mitä haluan tietää niin rakkaus kiinnostaa erityisesti.. Mahtaako syntyä mitään suurempaa rakkautta, sellaista vakavampaa suhdetta.. Vai jatkanko tätä kokeilua ja epäonnistumisia kunnes en jaksa enää uskoa miehiin enää ollenkaan. koin vuosi sitten onnettoman tapahtuman joka verottaa vieläkin elämääni toisinaan ja vie uskoa miehiin, syö itsetuntoa kovasti Huh. Siitä huolimatta toki toivon että löydän sen elämäni rakkauden.. mutta mistä, milloin, kuinka.. vai löydänkö. Osaatko kertoa tästä miehestä.. Tuleeko elämääni muuten mitään muutoksia?? tässä nämä asiat mitkä askarruttaa  Undecided
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #1118 : 19.03.2008 21:53:04 »

Hyvä AthaMaarit!  smitten

Paljon hyviä energioita sinulle ja eteenpäin vievää virkeää mieltä!  angel

Jellona-täti oli tänään melkoisen jännässä paikassa/tilanteessa, että kävi jo "vanhaakin" kehäraakkia oikein jännittämään. Se oli eräs sovittu tapaaminen minulle ennestään tuntemattoman ihmisen kanssa.
Mutta siinä tilanteessa olikin jotain...jännää....

Voisitko ystävä kallis katsoa, "miten minun käy" sen asian kanssa, näkyykö mitään, vai ei kerrassaan yhtään mitään?
Kysehän oli työpaikkahaastattelusta.

Rakkaudellista  energiaa ja iltaa, ellemme "törmää" ennen pääsiäistä täällä, niin oikein leppoisia tunnelmia ja mämmikin on oikeasti ihan hyvää, kun lorauttaa kunnolla kermaa, syö sitä sen kerran! 
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
varpasillaan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


mikä ei tapa - kasvattaa.


Profiili
« Vastaus #1119 : 20.03.2008 10:36:08 »

Kevättä AthaMaarit!

Parisuhde ja asumiseenliittyvät asiat ovat nyt kovasti ajatuksissa..
Saisinko sinulta hieman apua suunnan valintaan?

Kiitos valtavasti!

..Kalamies kaksosen piinana.. smitten

tallennettu

Varpasillaan
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #1120 : 20.03.2008 11:40:34 »

Kiitos AM!

Voimia ja inspistä sarjakuvan tekemiseen!

Kyllä tässä näköjään testataan monella tavalla. Nyt melkein vaikuttaisi siltä, että sekä kärsivällisyyttä, että uskoa koetellaan epäitsekkyyden ohella. Ja se Merkuriuksen viitta tuntuu olevan kaiken yllä. Itsestäni tuntuu, kuin olisin ollut Kuu-tunnelissa (kriisi) pari vuotta. Viimeksi kun jouduin kriisiin - joka sillä kertaa oli ammatillinen, sain korteista Kuun jo ennen kuin aloitin kyseisen työn, jossa toimin sen kaksi vuotta. Loppujen lopuksi työn päättyminen oli helpotus, vaikka se merkitsi koko elämänurani muuttamista. Sekään prosessi ei ehkä ole vieläkään ohi, sillä taidan olla vasta lähestymässä kutsumusta.

Jos sulla AM on meneillään nyt kriisivaihe, niin yritä olla iloinen siitä kasvun mahdollisuudesta, minkä se tarjoaa. Mä olen suunnattoman hämmästynyt siitä, mihin oma kriisini on johtanut. Se, että olen asettanut itseni täysin alttiiksi ja tunnustanut kaikenlaiset tuntemukseni, niin avoimesti kuin ne voi sanoin ilmaista, on auttanut mua itseäni vapautumaan kaikenlaisista mokaamisen (ja ehkä vähän rikki menemisen) peloista. Ihmettelen yhä esim. eilistä päivää. Kävin laulamassa osin soolona osin duona noin 50:lle ihmiselle rakastettuja evergreenejä. Viikko sitten en tiennyt muuta, kuin, että lähdemme katsomaan, mitä ko. paikassa tapahtuu. Ei siis ihan prima vistana, mut ei paljon puuttunu. En ole itse asiassa koskaan aiemmin esiintynyt puhtaasti soolona, eikä sellainen varsinaisesti ole ollut missään haaveiden listallakaan (?), mutta näin pääsi käymään. Erikoista oli, ettei tilanne edes jännittänyt lainkaan - oli vähän sama kuin olis kaupassa käynyt. Ainoastaan orastava flunssa aiheutti pientä huolta siitä, miten ääni kulkee - ja tuleeko se puhtaana ulos. Voit uskoa, että olen miettinyt, olenko lainkaan järjissäni - eikö jännitys olisi ihan normaalia? Mut ehkä ihmisten todellisuudessa pitäisi elää juuri näin - ilman ulkopuolisen kritiikin pelkoa.

Kokeneet naisihmiset neuvovat aina, että rakkaudessa pitäisi olla ovela ja houkutella toinen juoksemaan perässään. Avoimuus pitäisi tämän mukaan olla suurin virhe, mitä suinkaan voi tehdä. Kuka sen sitten on päättänyt? Eikö sekin kostaudu joskus, jos on antanut väärän vaikutelman itsestään alussa. Totuudellisuus on ainakin hyödyttänyt omaa kehitystäni - toivottavasti muidenkin!
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
taustakuva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #1121 : 22.03.2008 13:29:31 »

hei

iloa ja voimia täältäkin sarjakuvan tekemiseen sinulle Smiley

pari kysymystä mieltäni painaa:

ystäväni joka pahasti minua kohtelee (ei tahdo asiasta keskustella)?

toisena rakkauselämäni, mitäs siihen näkyy?

kiitos
tallennettu
silu112
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #1122 : 23.03.2008 18:50:12 »

Hei AthaMaarit!

Pystyisitköhän auttamaan minua? Esim. Taroteilla tai millä vain? Elämäntilanteeni ahdistaa minua ja kaipaisin apua ja rohkaisua... Tapasin kivan miehen, mutta luulen, että mokasin... Miten on? Tuleeko mitään hänen kanssaan? Miltä muuten elämäni näyttää tästä eteenpäin? Parisuhdettahan minä mietin, liian kauan on tullut oltua yksin... Olen kovin kiitollinen, jos pystyt vastaamaan...

t. Silu
tallennettu
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #1123 : 24.03.2008 11:48:20 »

Hei AthaMaarit,

Uskaltaudun nyt sinultakin kysymään, kun tuntuu olevan asiat niin solmussa. Eli parisuhdeasiat erityisesti kiinnostais ja sitten myös työ- ja opiskelukuviot. Mihin suuntaan edetä? Saat käyttää intuition apuna ihan sitä, mikä sinusta parhaalta tuntuu Smiley

tuuli-juulia
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
kanti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #1124 : 24.03.2008 21:27:06 »


Hei!

Liityn muiden joukkoon. Jos kerkeet joku päivä katsoa minullekin, olisin siitä onnellinen Smiley Haluaisin selvyyttä kyseiseen asiaan.. ->

Nyt on tehty suuret ratkaisut. Miten tästä etiäpäin? Kannattaako mulla joku asia huomioida, kun lähden tästä kohti huomista, tulevaisuutta? Ts. miltä näyttää tulevaisuus?

Tiina
tallennettu
Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: