Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 109
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 1018405 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #855 : 29.12.2007 00:36:29 »

Yussra. Sinun vuosikorttisi ensivuodelle synttäreistäsi alkaen on

MAAILMANKAIKKEUS
Avainsanat: Saturnus, täydentyminen, kosminen liitto, matkustaminen, orjuudesta vapautuminen, karmasta vapautuminen

Tämä on Suurten Salaisuuksien korttien viimeinen kortti. Se sulkee ympyrän, joka alkoi Narrista. Tärkeä tehtävä on täytetty ja jälleen palataan Narrin viattomuuteen ja vilpittömyyteen. Pisara häviää mereen ja meri tulvii pisaraan. Tämä täydentyminen aloittaa samalla olemassaolon korkeammalla tasolla. Lopullinen päämäärä on saavutettu - paluu alkuperäiseen kosmiseen yhteyteen.
Nyt näet itsesi ja maailman sellaisina kuin ne todella ovat. Tätä symboloi oikealla ylhäällä oleva Horuksen silmä. Kaikki vaatteet ja naamiot ovat käyneet tarpeettomiksi, koska olet yhtä todellisen olemuksesi kanssa. Pyörähtelet maailmankaikkeuden ikuisen tanssin mukaan tempaamana. Pienen “minäsi” rajat häviävät maailmankaikkeuden kanssa kokemaasi orgastiseen ykseyteen.
Alaston nainen tanssii vapautuksen tanssia. Horuksen silmän läpi hän on nähnyt, millaisia rajoituksia pohjimmiltaan ovat. Syvän ymmärryksen turvin hän repii satimen verkon. Tätä symboloi naisen kädessään pitämä sirppi. Transformaatiota kuvaavalla jättiläismäisellä käärmeelläkään ei ole enää tehtävää. Energia on muuttunut ja kaikki on uutta. Käärmettä ei enää tarvita - jäljellä ei ole enää mitään, mitä sen myrkyllinen purema voisi tuhota.
Kortin kulmissa olevat neljä kerubia puhaltavat kaikkialle ulottuvan hengen jokaiseen neljään ilmansuuntaan. “Katsokaa, kaikki on uutta!”
Päätelmät: Sinun on nyt mahdollista nähdä asiat sellaisina kuin ne todella ovat. Asetelma on valmis uuden aloittamiselle tai jonkin asian suotuisalle loppuunsaattamiselle. Elämäsi tapahtumat ovat sopusoinnussa maailmankaikkeuden kanssa.
Kysymykset: Millä elämäsi osa-alueilla sinun on aika vapautua? Onko tiedossasi jokin matka tai jokin yritys, jotka vain odottavat, että tekisit jotain niiden eteen?
Ehdotukset: Luota omaan intuitiiviseen ymmärrykseesi! Tee lista kaikista
loppuunsaattamattomista tilanteista, joiden selvittäminen helpottaisi oloasi.
Vahvistus: Olen yhtä maailmankaikkeuden kanssa.

Koska kortti on henkilökohtainen vuosikortti se ei tarvinne mitään erillistä tulkintaa Smiley huomaat kyllä itse miten se vaikuttaa ja miten kortin korostamat asiat pomppaavat esiin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #856 : 29.12.2007 00:37:59 »

Marix. Sinun vuosikortti vuoden 2008 synttäreistäsi lähtien vuoden 2009 synttäreihisi asti on

TAITO
Avainsanat: Jousimies, vastakohtien yhdistäminen, tasapaino, sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel, luova voima

Narrin kortissa Narrin pään yläpuolella on kuvattu alkemiallinen tulen ja veden yhdistyminen. Tässä kortissa tuo tapahtuma on siirtynyt kortin keskellä. Koko kortille ovat luonteenomaisia vastakohtien yhdistymisen, täydentymisen symbolit.
Tulen ja veden, valon ja pimeyden, miehen ja naisen, kuoleman ja uudelleensyntymän toisiinsa yhdistäminen on sisäinen prosessi. Ristiriitaisuuksien yhteensulattaminen on suuri askel kohti ykseyttä. Vastavoimat muuttavat muotoaan ja siirtyvät uudelle olemassaolon tasolle. Rakastavaisten kortissa kuvatun Hallitsijan Ja Hallitsijattaren liitto saavuttaa nyt täyttymyksensä. Tämä on transformaation korkeinta taitoa
Vastakohtien yhteensaattaminen valmistaa jonkin uuden kehittymistä. Suuri aurinko ja osittain sen pällä olevat kuut synnyttävät taustalla olevat tähdet.
Naisen yllä oleva puku on väriltän vihreä ja symboloi näin luovuutta. Aurinkoon on kirjoitettu latinankielinen lause: "Tutki Maan sisäisiä valtakuntia; puhdistautumalla löydät kätketyn kiven". Tällä lauseella on monia eritasosia merkityksiä - kuten on monilla muillakin näissä tarotkorteissa esiintyvillä kuvilla ja symboleilla. Oivallisin tämän kortin tulkinnoista liittyy kuitenkin vihreään pukuun, joka symboloi luovuutta. Se viittaa välttämättömään tarpeeseen tuoda luovat voimat ykseyteen maan energian kanssa.
Alkemiallisessa prosessissa avustavat leijona ja kotka ovat jo käyneet läpi oman tansformaationsa. Näimme heidät ensimmäisen kerran Rakastavaisten kortissa. Tässä kortissa ne ovat kasvaneet sekä kooltaan että merkitykseltään. Leijona, tulen elementin symboli, on muuttunut veden värikseksi. Kotka, skorpionin ylempi muoto ja veden elementin edustaja, on muuttunut tulen väriseksi. Tämä tasapainon, vastakohtaisuuksien ja yhdistymisen kuvaus toistuu alkemian kultaisessa maljassa. Pääkallon päällä oleva korppi on kuoleman ja uudelleensyntymisen symnoli. Tummaihoisella kuninkaalla on nut vaaleat kasvot ja vaaleaihoisella kuningattarella on tummat kasvot. Vasemmalla puolella olevat kuningattaren kasvot katsovat oikeaan käteen. Oikealla puolella oleat kasvot keskittyvät vasempaan käteen. Vesi ja tuli valuvat maljaan. Tuli haihduttaa veden ja vesi sammuttaa tulen.
Tästä tapahtumasta syntyy höyryä, joka symboloi uutta voimaa, energiaa. Naisen vartalon keskellä oleva nuoli vielä korostaa tätä. Höyrystä muodostuvat kaksi sateenkaarta, jotka kaartuvan tämän androgyynin olennon olkapäiden ympärille, symboloivat eheyttä. Rinnan päällä olevat kahdeksan ympyrää, joista kaksi on peitettyinä, symboloivat synmetriaa ja tasapainoa. Rakastavaisten kortissa Hallitsijattaren puvussa olleet mehiläiset ja Hallitsijan puvussa olevat käärmeet ovat tässä kortissa sekoittuneet keskenään. Mehiläiset kuvaavat taitoa, oivallusta ja yhdistymistä.
Päätelmät: Taidon kortti merkitsee haastetta katsoa siäänpäin. Vastakohtien yhdistämsen tässä vaiheessa sisäinen muutos ei lainkaan siedä ulkoopuolelta tulevia sysäyksiä tai paineita. Löytääksesi kätketyn kiven, timantin, sinun täytyy katsoa sisäänpäin.
Kysymys:Mitä sinulle merkitsee "kätketyn timanttisi" löytyminen?
Ehdotus:Sulje silmäsi ja luo silmiesi eteen mielikuva kehostasi olevasta energianlähteesta.
Vahvistus: Antaudun jumaluuden perin pohjin muuttavulle voimille. Olen luovien energioiden käytössä oleva avoin kanava.

Koska kortti on henkilökohtainen vuosikortti se ei tarvinne mitään erityistä tulkinaa Smiley Huomaat kyllä itse miten kortti vaikuttaa elämääsi ja miten sen korostamat asiat pomppaavat eteesi.
tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #857 : 29.12.2007 02:25:06 »

Kiitos! Erakko on jotenkin vanha tuttu kortti - sitä käänteisyyttä en oikein ymmärrä.
On totta, että työssä ei varmaan luovuus pääse kukkimaan parhaalla/toivotulla tavalla - vaikka olen tavallaan itse luonut ko. työpaikan (hankin rahoituksen). Luova työ ei oikein mahdu remontin alun ja lasten kanssa saman katon alle. Voishan sitä yrittää jotakin pienimuotoista - pitää vaikka muistikirjaa mukana ja runoilla bussissa (vaikka runot ei kyllä oo mun laji).

Ai joo - liittyisin elispäivän nukkujiin. Siis oikeammin torstain nukkujiin. "Heräsin katsoin aurinkoon - juuri mailleen laskevaan."

Muokkaus: Kotiin liittyen Erakko sopis kai niin, et pitäis kääntyä sisään päin ja siivota tää kaaos ilman ketään lapsia tai muita ympärillä vehtaamassa  Wink
« Viimeksi muokattu: 30.12.2007 15:59:27 kirjoittanut AveMarisStella » tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #858 : 29.12.2007 12:03:15 »

kiitos  Smiley  smitten
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #859 : 30.12.2007 03:19:24 »

Hei AthaMaarit! Wink

Vielä sinua sen verran työstäisin,vaikka tulkintasi ovat pitkiä ja kysyjiä riittää.
Ensinnä tuo vuoden kortin laskeminen.Minulle luvuksi tulee 22,jota ei pakassa ole,joten supistetaanko se silloin neloseksi,kuten numerologiassakin ja jos suinkin ehdit,niin miten tuo sinun käyttämäsi kirja ja intuitiosi sen tulkitsee?
Olen hyvin odottavalla kannalla tulevan vuoden suhteen,siis hyvällä tavalla.

Toinen asia joka nousi salamana tänään mieleeni,oli muutto!
Minun pitäisi ehkä muuttaa takaisin kaupunkiin,josta lähdin.
Että nyt Erakkovaihe olisi takana ja asiat märehditty.
Miten koet sen?Onkohan järkevä päätös,kun en ole enää kaupunki ihminen,vaan jos jostain syrjemmästä löytäisi sopivan.
Tuntuu,että uusi elämänvaihe tarvitsisi myös paikan,josta minut tavoittaa helpommin ja minä muut?
Onkohan nyt liian hätiköityä,vai onko tässä järkeä?
Voima alkaa hiljaa hiipua takaisin,mutta nukun vielä paljon,joten varovasti etenísin.Eli asunnon etsimisellä ensin.

Kesällä kuitenkin taas mahdollisuus viettää aikaa luonnon hiljaisuudessa yksin.
tallennettu

Bast
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #860 : 30.12.2007 15:20:28 »

Hej!

Crowleyn kirjan kasvukortin ohje on erilainen. Onkos moniakin erilaisia ohjeita. Crowleyn kirjan mukaan lasketaan, 23+3+2008= 2034, ja sitten 2+0+3+4=9

Onko sitten vain monia tapoja laskea??
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #861 : 30.12.2007 19:44:36 »

KATSOISITKO AthaMaarit miltä minun,- JA mieheni AURAT

nyt näyttää.  smitten smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #862 : 30.12.2007 19:49:15 »

OLISI TOSI KIVA jos jaksaisit katsoa miehelleni ja minulle

myös TAROTIT. Lämmin KIITOS jo etukäteen. smitten
tallennettu
Mais@
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #863 : 30.12.2007 20:00:40 »

Kiitos Athamaarit vastauksesta!

Maisa
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #864 : 31.12.2007 22:20:28 »

Hei!

Katsoisitko minullekin vuosikortin? Numeroksi tuli 19.
Jos se antaisi vähän suuntaa, minne lähteä kulkemaan...
Kiitos!
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #865 : 31.12.2007 22:51:12 »

¨Katsotko minulle minkälainen uusi vuosi on tulossa? Cheesy
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Anne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #866 : 01.01.2008 18:48:51 »

Hei, AthaMaarit!
Tulkitset laajasti ja mielenkiintoisesti  coolsmiley  Kysyisinkin pienestä matkasta pääsiäisenä. Tuoko se mitään virkistystä rakkauselämääni? Entä yleensä tämä vuosi. Nouseeko mitään korttia/riimua, johon pitäisi erityisesti kiinnittää huomiota tai joka tulee vaikuttamaan voimakkaasti kuluvan vuoden aikana?

Kiitos  smitten
« Viimeksi muokattu: 01.01.2008 20:16:46 kirjoittanut SilverMoon » tallennettu
Mourdy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #867 : 02.01.2008 00:55:47 »

Moi AthaMaarit!
Oon nyt aika kiinnostunut noista edellisistä elämistäni. Että kertosikko niistä jotain , en tiedä kuinka kysyä jotain vain sinne suuntaan.

Kiitos jo etukäteen
tallennettu
angelic
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #868 : 03.01.2008 12:06:24 »

Hei Atha Maarit. Laskin minun ja miesystäväni vuosikortit. Minulle tuli luku 15 ja miehelle 21. Minkälainen vuosi olisi minulle tai meille tulossa.
Kiitos Sinulle! t. Angelic
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #869 : 03.01.2008 22:30:55 »

kerkeääkö athamaarit nostamaan huomiselle, eli perjantaille, mitään korttia? mulla on sillon työhaastattelu.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 109
  Tulostusversio  

Siirry: