Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705150 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #660 : 22.10.2007 21:35:41 »

Atomi. Sinulle tulee riimua. Jotenkin nämä riimut nyt vaan tuntuvat kutsuvan sinua Grin Muistelen, että sait aikeisempaankin kysymykseesi riimuja?

FEHU
Avainsanat: Rikkaudet, Ravinto, Karja

Fehu on täyttymyksen riimu: kunnianhimo tyydytetään, palkkiot saadaan, rakkaus kokee täyttymyksensä. Se lupaa myös ravitsemusta, kaikein maallisemmasta pyhimpään ja jumalalliseen. Sillä jos vanha periaate "kuten ylhäällä siten alhaalla" pitää paikkaansa, niin me olemme täällä myös Jumalaa ravitaksemme.
Tämä riimu kehottaa sinua tutkiskelemaan tarkoin voiton ja saavutusten merkitystä elämässäsi. oeta päästä perille omaisuuksia ja rikkauksiako sinä tarvitse ollaksesi tyytyväinen, vaiko ennemmin itsenäisyyttä ja tahdonvoiman kasvua.
Fehun toinen huolenaihe on jo saavutetun säilyttäminen. Se kehottaa valppauteen ja jatkuvaan huolenpitoon, eteenkin onnettaren hymyillessä, sillä juuri silloin meillä on taipumus heittäytyä nauttimaan menestyksestämme mistään muusta pittaamatta. Nauti toki hyvästä onnestasi ja muista jakaa se muiden kanssa; hyvin ravitun Itsen merkki on kyky ravita muita.

Jotenkin minulle tulee tästä riimusta mieleen kysymys "Mistä päättelet, että yhdistys haluaisi ulkoistaa sinut? Mitä se merkitsisi sinulle?". Riimun sanoma on, ettävaikka onnetar jakaisi meille lahjojaan ja olisimme materialisella tasolla kylläisiä, oma onnemme ei kuitenkaan saa olla riippuvainen siitä, mitä meillä on. Loppujen lopuksihan meillä ei ole mitään muuta kuin sielumme. Kaikki muu omaisuus on vain ohimenevää. Älä siis suotta huolehdi ulkoistamisestasi. Se tulee jos on tullakseen ja Fehun hyvän sanoman mukaan siitä ei ainakaan ole sinulle haittaa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #661 : 22.10.2007 21:40:05 »

Aamunkoitto. Sinullekin tulee loppuvuodelle riimua.

BERKANA
Avainsanat: Kasvu, Jälleensyntyminen, Koivu

Berkana on elämänprosessin riimu, yksi muutossarjan riimuista. Se edustaa voimia, jotka edistävät kasvua sekä konkreettisesti että kuvainnollisesti. Kasvua saattaa tapahtua työhön liittyvissä asioissa, perheen sisällä, henkilön suhteessa korkeampaan minäänsä tai jumalalliseen. Tämä on ”johonkin johtava” riimu, se johtaa kukoistukseen ja kypsymiseen.
Nyt olisi tunkeuduttava asioihin syvälle, huolellisesti paneutuen ja tietoisena. Berkana viittaa kehitykseen vaikuttavaan voimiin ja prosessiin jossa olennot ottavat uuden hahmonsa. Sen vaikutus on kaiken lempeästi läpäisevä.
Hajota ensin vastarinta ja tee sitten työsi. Tätä varten sinun täytyy hallita itsesi ja pitää aivosi selkeinä. Motiiviesi käsillä olevassa hankkeessa tulee olla moitteettomat. Kaikki pimetä nurkkaukset on siivottava; se vaatii uutteruutta, joskus asiantuntija-apu on paikallaan. Muistathan, että vaatimattomuudella, kärsivällisyydellä, rehellisyydellä ja avuliaisuudella päästään pitkälle. Kun vastarinta on hajotettu ja se mikä on vaatinut korjausta korjattu ja yritys on selvästi lujalla ohjalla, seuraa kukoistuksen aika määrätietoisen ja rehellisen toiminnan myötä.

Työteliästä loppuvuotta on siis tiedossa. Ehkäpä nykyinen homma sekä materialisella puolella että henkisellä puolella jatkuu samanlaisena. Käsillä on kuitenkin jonkinlaiseen lopputulokseen ja mahdollisesti uuteen alkuunkin johtava riimu, joten nykyisellä puuhalla/alkavalla puuhalla on omassa vaatimattomuudessaan tärkeä tehtävä. Tämä puuhailu saattaa nostaa pintaan omia varjoja, negaatioita, huolia, pelkoja tai muuta vastaavaa, jotta niille voi nyt näytettää ovea Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #662 : 22.10.2007 21:45:32 »

Höyhen. Muotoilin kysymyksesi muotoon "elämän suunnat ovat alkaneet mietityttämään". En siis ryhtynyt erottelemaan eri mietinnänaiheita toisistaan, koska ne selkeästi ovat lähtöisin samasta lähteestä.

MIEKKOJEN PRINSSI
Käänteisenä
Avainsanat: Ilman elementti, intuitio, luova ajattelu, kaikkien esteiden läpi tunkeutuminen, rajoittuneista ajatuksista ja esikuvista vapautuminen, selkeä havaintokyky
.
Miekkojen Prinssi päällä on vihreä, tiukka, kudottu haarniska. Hän hallitsee luovan ajattelun, ideoinnin ja suunnittelun. Luovan ajattelun edellytys on rajoittamaton vapaus – se ei siedä minkäänlaisia rajoituksia. Prinssi onkin heilauttanut kätensä kauas taakseen pystyäkseen katkaisemaan siteet vaunuista roikkuviin hahmoihin. Nämä hahmot symboloivat rajoittavia ajatuksia, tunteita tai suhteita, jotka saattavat hidastaa vaunujen etenemistä.
Vaunuissa oleva kristalli on kaksoispyramidin muotoinen. Se symboloi kristallisoitunutta käsitys- ja havaintokykyä. Nyt on hyvä aika toteuttaa ideat.
Joskus ongelmat tuntuvat meistä ylitsepääsemättömiltä. Vanhat, rajoittavat uskomukset ja vakaumukset saattavat meidät tuntemaan niin. Voimme esimerkiksi ajatella ”Olen heikko ja toisista riippuvainen ” tai ”Jos vaadin itselleni oikeuksia, minua rangaistaan ” tai ”Olen pohjimmiltani kömpelö”. Jossain tilanteessa, ehkä lapsuudessa, noissa tuntemuksissa on saattanut olla jotain perää, mutta niillä ei ole mitään yhteyttä nykytodellisuuteemme. Raahaamme jatkuvasti noita uskomuksia mukanamme ja kerta toisensa jälkeen olemme tilanteessa, jotka vain vahvistavat niitä. Sanomme itsellemme esimerkiksi ”Se, että olemme pohjimmiltamme kömpelöitä saa meidät pudottelemaan ja rikkomaan esineitä.”
Todellisuus on kuitenkin hieman erilainen. Me emme vain sattumalta törmää tiettyihin tilanteisiin, vaan luomme ne itse ympärillemme todellisuudesta luomiemme uskomusten pohjalta. ”Kauhean” kömpelyytensä vuoksia itsensä vaivautuneeksi tunteva mies esimerkiksi rajoittaa liikkeittään pelätessään olevansa kömpelö. Niinpä hänen liikkeensä todella ovat kömpelöitä. Vaikka hän luonnostaan olisi kuinka viehättävä hyvänsä, se jää huomaamatta ja kehittymättä, koska joskus joku sai hänet vakuuttuneeksi kömpelyydestään.
Huomaamme, että jokaisessa epämiellyttävässä tai mahdottomassa tilanteessa voimme vain paremmin tajuta väärät asenteemme ja itsestämme luomamme virheelliset käsitykset. Kun huomaamme, mitä ne todella ovat, voimme korjata tilanteen ja päästä irti vanhoista ehdollistumista.
Päätelmät: Vapauta itsesi kaikesta, mikä rajoittaa mieltäsi ja henkisyyttäsi. Mutta varmista, että ilmaiset ideasi ja suunnitelmasi niin, että muut ihmiset ymmärtävät ne. Hyväksy nöyrästi heidän mielipiteensä. Ajattelutapasi saattaa olla paljon aikaansa edellä. Voit kuitenkin sopeuttaa näkemyksesi sellaiseksi, että ne voidaan toteuttaa käytännössä jo nyt uhraamatta silti mitään!
Kysymys: Millaisten uskomusten, tunteiden, suhteiden tai valmiiksi ohjelmoitujen ideoiden annat rajoittaa itseäsi?
Ehdotus: Opettele luovaa mielikuvittelua. Lue Shakti Gawainin kirja ”Creative Visualization” (tai suomeksi Wayne W. Dyerin "VaikutaKohtaloosi")
Vahvistus: Luovat mahdollisuuteni ovat rajattomat.

Peloilla elämän suuntien suhteen ei siis ole mitään perää todellista tilannetta katsottaessa. Pelot ja huolet kumpuavat menneisyydestäsi, jostakin, joka on osa egoasi, ei osa Sieluasi, joka sinä todellisuudessa olet. Vanhat sidokset on katkaistava, pelot on tunnistetava ja päästävä niistä irti. Anna luovuuden, intuition ja selkeän havaintokykysi kukoistaa. Nyt vääristävät, harmaaksi kaiken muuttavat lasit pois silmiltä! Ei ole mitään syytä huoliin!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #663 : 22.10.2007 21:47:38 »

Taikatalvi. Suunnalle tuli tällaista korttia:

SAUVOJEN KUUTONEN – VOITTO
Avainsanat: Jupiter Leijonassa, voitto, menestys, selkeys, läpimurto, energioitten yhdistäminen

Kun olemme etsineet tarpeeksi kauan, kun olemme yrittäneet kaikkemme, äkillinen läpimurto tapahtuu ja odottamaton voitto on meidän. Meidät täyttää ylevä voiman tunne, joka auttaa meidät voittoon kaikessa missä tahdomme.
Voiman kuusi sauvaa ovat keskenään sopusoinnussa ja ne ovat järjestäytyneet tarkoituksenmukaisesti. Rakkautta kuvaavat lootuksenkukat, uudelleensyntymää kuvaavat Feeniks-linnun päät ja luovaa voimaa, uuden luomista, Horuksen silmää kuvaavat siivekkäät pallot ovat yhdistyneet ja vahvistavat toinen toisiaan. Liekit palavat jälleen.
Taustan violetti väri on vaalentunut, sillä olet varma voitostasi. Muinaisessa Egyptissä tämä väri symboloi läpimurtoa voittoon.
Onnen ja laajentumisen planeetta Jupiter on yhdistynyt Leijonan luovuuteen. Kaikki päämäärät saavutetaan helposti. Voittoa ei kuitenkaan pitäisi koskaan saavuttaa toisten kustannuksella tai niin, että toiset asetetaan epäoikeudenmukaisesti huonoon asemaan. Taistelu on voitettava rehellisin keinoin. Voiton pitäisi palvella jotain hyvää tarkoitusta, joka hyödyttää kaikkia asianosaisia.
Päätelmä: Tee se, mitä suunnitteletkin. Tilanne on otollinen
Kysymykset: Mitä todella haluat saavuttaa? Mitä voitto merkitsee sinulle?
Ehdotus: Nosta kortti yllä oleville kysymyksille. Anna vastausten nousta sisimmästäsi. Nosta kortti vielä sille, mikä tukee sinua tai estää sinua matkallasi voittoon
Vahvistus: Olen nyt valmis nauttimaan menestyksestä elämässäni. Jokainen elämäni tapahtuma vie minua lähemmäksi lopullista päämäärääni. Voittoni on hyväksi kaikille asianomaisille.

Tämän kortin pohjalta sanoisin, että rohkeasti kohti uutta vain! Kehottaahan päätelmäkin sinua tekemään sen, mitä suunnittelet.
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #664 : 22.10.2007 22:30:44 »

Kiitos smitten  smitten Itku tuli kun luin, antoi uskoa että päätökseni on oikea vaikka suunnitelma vielä yhtä vedenpitävä kuin pärekori Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #665 : 22.10.2007 23:51:20 »

KIITOS ATHAMAARIT! smitten

En ihmetellyt lainkaan tuota tasapainon korttia.Juuri nyt on täysi työ pysyä keskuksessaan,eikä se onnistu kuin hetkeksi.Siksi en nyt ota asiakkaitakaan.
Tiedän mistä kaikki johtuu ja niin tiesit sinäkin.
Nimen omaan tuo materiaalinen puoli,ikuinen huoli laskuista painaa parhaillaan raskaana päälle.
Yritän olla ajattelematta asiaa.Hoitaa vain päivän kerrallaan,mutta enää en oikein tahdo onnistua.Huoli on kasvanut niin suureksi,vaikka luottamus henkisiin auttajiini kantaakin.

Tuon toinen kysymys onkin vastaus taloudelliseen tilanteeseeni.
Asia on kestänyt kauan,eikä tosiaan tunnu etenevän,joten odottaminen on vaikeaa.Vaikeammaksi sen tekee nuo säryt ja tietysti pakollisiin hoitoihin menevä raha.
Mutta olen kiitollinen vastauksestasi ja siitä,että todella uskon että korvaukset tulen saamaan.Toivon vain,ettei koko talous romahda ennen sitä.
Hoitopiirimme kokoontumiset ovat sitä parasta meditaatioita.
Hiljaisuus,vain musiikki takana ja yhdessä koettu energia on mahtavaa.
Tunnistan ne pelot,joita tuo korvauksen odottaminen minussa aiheuttaa.Pelkään että tilanne pääsee niin pahaksi,ettei hoitovirheitä pystytä enää korjaamaan.
Nyt siis yritän voittaa tämän pelon ja antaa sijaa luottamukselle.

Kolmas vastaus.Näin uskonkin.Ja tulos vapauttaa minussa valtavan määrän energiaa omaan käyttööni. smitten
Saan sulkea oven pimeään menneisyyteen. Cheesy
Tämä asia onkin käsittelyssä jo perjantaina ja saatan saada vastauksen ensi viikon loppupuolella.
Olet ensimmäinen,jolle tuloksen kerron.
Jännää oli,että käytit sellaisia kortteja,joissa paljon Egyptiläisiä symboleja.Olen elänyt siellä ainakin kaksi elämää.

Lämmin KIITOS sinulle! smitten Chandra
tallennettu

seku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #666 : 23.10.2007 00:28:48 »

Viitsisitkö minullekin vähän opastusta vilkaista...?

Eniten minua vaivaa tällä hetkellä kytevät tunteeni erästä Leijona-miestä kohtaan. Olen tuntenut hänet jo nuoresta - itse asiassa hän on parhaiden ystävieni isoveli, mutta koskaan emme nuoruudessa juuri olleet tekemisissä toistemme kanssa. Mitä nyt tosiaan hänen siskojensa välityksellä nyt sentään nimeltä toisemme tunsimme. Mutta eri polkuja on kuljettu kumpikin tahoillamme ja pitkään.
Viime jouluna tilanne kuitenkin kääntyi täysin päälaelleen. Aloimme tehdä parempaa tuttavuutta toistemme kanssa chatin välityksellä joulunpyhinä - tämä veli ja minä, huomasimme että varsinkin huumorintajuiltamme sovimme mainiosti yhteen, eikä mennyt aikaakaan kun chattailustamme muodostuikin 8-tuntinen kuuma flirttailumaraton, Cheesy jonka seurauksena vaihdoimme numeroita ja pientä tapaamistakin yritettiin (vaikkakin hänen pikkusiskonsa/ystäväni läsnäolo kieltämättä hieman hillitsi sitä yrittämistä  2funny). Jokin minun ja tämän miehen välillä kertakaikkiaan klikkasi - ei sitä muutenkaan osaa selittää. Kuin jonkin puuttuvan palasen olisi palapeliin löytänyt. Eikä siinä osannut muuta kuin nauraa kohtalon kieroutuneisuudelle...  2funny
Joka tapauksessa tämä veli oli tuon jälkeen hyvinkin kiinnostunut etenemään kanssani pidemmällekin. Jatkoimme yhteydenpitoa tiiviisti alkuvuodesta - asumme eri paikkakunnilla joten mese ja puhelin kävivät kuumina. Aloimme flirtin ohessa puhua muustakin - ystävystyä. Hän oli kiinnostunut tapaamaan minua vielä, houkutteli minua moneen kertaan tulemaan käymään luonaan - seksuaalinen kiinnostus, mutta myös jonkinasteinen ihastus paistoi selkeästi hänen puheistaan läpi. Mutta vaikka itsekin samaa kipinää häneen tunsin, olin kuitenkin pelokas heittäytymään hänen kanssaan suhteeseen niin äkkiä. Hänellä kun oli jo melkomoinen naistenmiehen maine - aivan syötävän komea mies, hyvin itsevarmakin vaikka kovaakin kolhua/mustan menneisyyden kokenut jo elämässään nuoruudestaan huolimatta, ja pitkään on koittanut omaa oikeaansa löytää joka hänet sellaisenaan hyväksyisi. Onko tuo sitten ihme että särkyneiden sydänten liikennekaaosta on peräänsä jättänyt jo rankasti - kaikkia kun on kokeiltava...  buck2
Itse taas olen lähes täydellinen peilikuva hänestä; melko lailla täydellinen neitsyt mitä miessuhteisiini tulee, joten olin hyvin varautunut päästämään häntä "aivan niin lähelle niin äkkiä". En halunnut joutua pettymään, jos hän minutkin sitten jättäisi. Halusin tarkkailla vielä, mitä meistä tulisi...halusin edetä varovaisemmin, edes ystävystyä ensin paremmin... Kai en oikein tiennyt vielä mitä tunsin...pelkäsin...arastelin... Kerroin hänellekin kokemattomuudestani, ja kyllä hän siihen ymmärtäväisesti suhtautui. Mitä nyt "opettajakseni" kiusoitteli haluavansa minkä kerkesi. Grin Ja kyllähän se ehdotus minuakin kiinnosti, sitä en voi kieltää.  Wink  Grin Sovittiin kuitenkin että jos meistä edes ystäviä tulisi, se olisi jo hienoa. Kun kuitenkin niin hyvin keskenämme toimeen tultiin. Ajan kanssa siinä hissuksiin sitten vähän rauhoituttiinkin molemmat, flirttailu väheni ja vaihtui keskusteluun...tosiaan ystävystyttiin. Ja tosiaan luulin, että se itsellenikin riittäisi. Säilyisipähän ainakin sydämeni paremmassa turvassa...
Tai niin luulin...
Noh, ystäviä olen tämän miehen kanssa ollut siitä asti. Tavattu ei ole, mutta yhteydenpitoa jatketaan yhä edelleenkin. Nykyään pidän häntä jo yhtä tärkeänä ystävänä itselleni kuin hänen sisariaankin. Olen jopa aika varma siitä että tämä ystäväni veli on minulle jonkin tason sielunkumppani - ainakin "veli" jollei muuta. Niin suuri vaikutus hänellä on ollut minuun siitä asti, ja tuntuu että jokin kummallinen yhteys välillämme on. Omituinen tuttuuden aavistus. Ongelma on vain siinä että ehkä oman suhteemme etenemiseen kohdistuvan hidasteluni torjumana hän on jatkanut matkaansa. Kevään kuluessa hän tapasi erään naisen, johon ilmeisesti rakastuikin melko lailla...ainakin mitä voi päätellä siitä vauhdista, jolla hän tämän naisen perässä Lappiin muutti ja pisti elämänsä uusiksi.  Cheesy Nyt on uusi työ, kihloissa, ensimmäinen muksukin tulossa ja omaa pesää rakentavat melkoisella vauhdilla. Ei siinä mitään - olen oikeasti onnellinen hänen puolestaan, juuri tuollaista onnea hän ansaitsikin...kaiken menneisyytensä varjojen jälkeen. Enkä minä hänestä mustasukkainen ole - eihän meidän välillemme mitään ystäyyttä enempää ehtinyt syntyäkään (omasta varovaisuudestani johtuen). Lisäksi minusta vain kummasti tuntuu, että näin meidän väliemme tulee nyt ollakin - polut vielä vähän erillään. Minun on vielä vähän aikaa ainakin kuljettava omaani yksin; kasvettava henkisesti, tultava vahvemmaksi, opittava uskomaan itseeni, omiin kykyihini ja voimiini, nähtävä vielä elämää - koska en ihan vielä ole tarpeeksi ehyt omana itsenäni. Hänen taas on kuljettava tuota omaa polkuaan oman tulevan perheensä kanssa, niin kauan kuin sen on tarkoitus kestää...mitä hänen sitten onkaan tarkoitus sinä aikana oppia. Ehkä sitten vasta tämän miehen ja minun polkujeni on tarkoitus yhtyä paremmin... Kun olemme molemmat vähän vahvempia ja viisaampia... (tai hän viisaampi ja minä vahvempi  2funny).
Niin... tuolta minusta tuntuu, että suhteemme on tarkoitus nyt olla, mutta minua nimenomaan vaivaa se että mahdanko olla aavistuksineni oikeassa...  Undecided Onko hän todella sielunkumppanini tai mitään sinnepäinkään, ja onko meidän polkumme vielä tarkoitus yhtyä? Vai aavistelenko nyt vain omiani... en tosiaankaan oikein osaa luottaa omiin vaistoihini vielä.... Ongelmana on varsinkin se, että vaikka koitin pitää tunteeni häntä kohtaan niin tiukasti kurissa kuin vain voin...no niin minä höpsö sitten ehdin rakastua häneen kuitenkin...... Embarrassed Undecided Yhteydenpitomme on vähän hiipunut viime aikoina..hän on ollut niin keskittynyt pesänrakennukseensa, ja minä olen koittanut pitää hiukan etäisyyttäkin jotta en aiheuttaisi hänelle mitään "kolmiodraamanpoikasia" hänen ja hänen kumppaninsa välille. Ja kuten sanoin - kummallista kyllä - en itse mustasukkaisuutta omista tunteistani huolimatta pahemmin tunne...koska jostain syystä näin tämän tilanteen on nyt vain mentävä näin... Mutta ei se ikävää poista. Minulla on nykyisin niin hirvittävä ikävä tätä miestä, että se raastaa sydäntä. Niin kuin sanotaan...ihmisen ikävä toisen luo. Ajattelen ja ikävöin häntä päivittäin ja tuntuu kuin tämän ikävän aiheuttama henkinen kipu repisi minut kohta palasiksi. On kuin sydänpoloani väännettäisiin kuin märkää rättiä, ja tässä silti koitat vain luottaa tulevaan ja jatkaa oman polun kulkemista.  Cry Perhanan miehet....!!!

Auta, Atha kiltti...! Näkisitkö minulle mitään opastusta tähän tilanteeseen? Mitä tulevaisuus oikein minun ja tämän miehen kohdalla näyttää? Tai miltä edes rakkauselämäni yleensä...? Onko mitään muutosta luvassa?

Tiedän, että et ehkä tarvitsisi noinkaan paljon taustatietoa...pelkkä kysymyskin olisi varmasti riittänyt.  Grin Mutta pakko oli purkaa tarinaa ulos kun se sieltä väkisin ulos työntyy...sen verran sekaisin tuo Jellonan-mokoma tämän tytön pään sai.  Cheesy knuppel2 Ei siihen oikein voinut kysyä apua lyhyesti...  :Smiley Sydän on juuri nyt niin solmussa että kipeää tekee......  Embarrassed

Voisitko lisäksi vilkaista minulle opastusta myös opintoihini sekä elämääni yleensä? Olen aloittamassa opintojani uudestaan menneiden vuosien vaikeuksien jälkeen, mutta silläkin saralla on kankeutta riittänyt jo ihan riittävästi. Haluaisin todella saada opintoni päätökseen, mutta matka on vielä pitkä ja pelottaa, että jaksanko loppuun asti. Sisu on kyllä ollut kova kun tähänkin asti on jaksettu, mutta usko omiin voimiin on ollut taas viime aikoina hiipumassa...
Myös koko elämänpolkuni askaruttaa... En oikein tiedä alkuunkaan mihin olen matkalla, saati olenko edes oikealla polulla... Tuntuu kuin harhailisin yksin ja peloissani pimeässä, taistellen miekka kädessäni eteenpäin, pakottaen itseäni olemaan vahva koska minun on pakko...vaikka pelon ja yksinäisyyden kyyneleet valuvat poskille ja haluaisin vain luovuttaa ja käpertyä itkemään; päästä turvaan (jota ei ole), minä puren hammasta ja jatkan eteenpäin, koitan pakottaa itseäni olemaan pelkäämättä ja itkemättä ja jatkan yhä syvemmälle pimeyteen...koska jostain syystä tiedän/uskon että jossain pimeyden takana minua odottaa valo; turva, paikka minulle ..ja ainoa tie sinne on että voitan tämän pimeyden, oman pelkoni. Mutta minusta tuntuu että olen nyt juuttunut sinne pimeyteen, en tiedä alkuunkaan edes mihin suuntaan minun pitäisi seuraava askel ottaa... vai kierränkö vain kehää pimeässä.....  Undecided

Olo on vain niin eksynyt joka saralla tällä hetkellä......
tallennettu

Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #667 : 23.10.2007 01:15:57 »

Elwyn, tässä sinulle korttia tuohon anteeksipyynnön miettimiseen.

SAUVOJEN SEITSIKKO – ROHKEUS
Avainsanat: Mars Leijonassa, rohkeus, uskallus, sysäys, riskien ottaminen, ei kompromisseja

Miehinen, sotaisa Marsin energia yhdistyneenä Leijonan rohkeuteen tuottaa uskomattoman vaikutuksen ja voiman. Taistelu viedään moitteettomasti päätökseen. Tausta violetti on tummentunut ja kuvaa nyt soturia, joka iskee horjumatta. Tämä soturi on tyytyväinen vasta kiistattomaan voittoon.
Taustalla olevissa kuudessa sauvassa on tiibetiläisen energian symbolit. Kuusi ohuempaa sauvaa palvelevat keskellä olevaa vahvaa sauvaa. Niiden voima on yhdistynyt ja suuntautunut kohti päämäärää.
Kahdessa aikaisemmassa kortissa kuvatut olosuhteet tulevat voimakkaammiksi Sauvojen Seitsikossa. Tässä kortissa kuvattu rohkeus on rohkeutta laajentaa henkilökohtaista kokemustasi. Rohkeus on syntynyt kyvystäsi oppia menneistä kokemuksistasi. Jos käytät oppimaasi, voit ottaa lisää riskejä tietoisemmin.
Kompromissit eivät nyt tule kysymykseen – ne vaatisivat oman sisäisen todellisuutesi kieltämistä. Sinun on aika seistä juuri siinä, missä olet ja pysyä ehdottoman uskollisena omalle voimallesi!
Päätelmät: Itselleen uskollisena ja aitona pysyminen merkitsee oman totuutensa puolustamista silloinkin, kun kohtaa valtavaa vastustusta. Luota omaan voimaasi. Nykyisessä tilanteessasi sinun on puolustettava itseäsi mihin hintaan hyvänsä.
Kysymys: Oletko valmis hyväksymään kaikki seuraukset? Tiedosta kaikki ne pelot, jotka ovat tähän asti estäneet sinua puolustamasta itseäsi.
Ehdotus: Tutki Don Juanin kuvausta moitteettomasta soturista Carlos Castanedan kirjasta "Matka Ixtlaniin"
Vahvistus: Ilmaisen oman totuuteni avoimesti ja rehellisesti.

Hyvin selkeä vastaus, että anteeksi on pyydettävä, jos sitä todella tahdot ja haluat niin tehdä. Ei kompromisseja, ei mutkuja, ei mitään muuta. Tämä n nyt hoidettava pois alta, muuten se jää roikkumaan ja kaivelemaan ainakin sinua. Rohkeasti siis anteeksi pyytämään! Jos joku siitä kehittää selkkauksen niin siinpähän kehittää Grin Sinun ei tarvitse lähteä tuohon selkkaukseen mukaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #668 : 23.10.2007 16:36:48 »

Sekuretto, tässä sulle kasa kortteja. Leijonamiehen kohdalla muotoilin kysymyksen muotoon "mikä on yhteys välillänne" ja mainitsin ikävästä. Se tulee vastauksena ensin. Toinen kortti on rakkauselämälle noin yleisesti, kolmas opinnoille ja neljäs elämänpolulle, joka kaihertaa nyt tällä hetkellä.

SAUVOJEN PRINSSI
Käänteinen
Avainsanat: Tulen ilmaelementti, kiihkeys, kukoistava rakkaus, intuitiivinen luovuus, pois pimeydestä, valoon

Prinssi istuu levällään liekehtivissä vaunuissa, jotka vierivät nopeasti eteenpäin. Taustalla näkyvät muutamat tummat pilkut viittaavat taakse jäävään pimeyteen. Hän antaa itsestään päättäväisen, avoimen ja vapaan vaikutelman. Prinssi on alasti, mikä tarkoittaa, ettei hänen tarvitse kätkeä tai suojella itseään. Hänen oikeassa kädessään on Feeniksin valtikka, joka symboloi valtaa ja energiaa. Pioneerin tavoin hän valloittaa uusia elämänalueita. Tätä symboloivat hänen jalkansa, joiden asento muistuttaa numeroa 4. Hänen sydämensä avautuu ja hän näkee maailman uusin silmin.
Sauvojen Prinssissä henkilöityy intuitiivisen luovuuden hallitsija, mitä symboloi liekeissä näkyvä vihreä väri.  Kaikki aistit ovat virittäytyneet niin, että niitä voidaan käyttää luovuuteen. Hän luottaa omaan intuitioonsa ja yllättää toiset omaperäisillä ajatuksilla ja ratkaisuilla. Mikään ei voi estää tai rajoittaa Prinssin luovuuden virtausta. Vaunuissa loimuava tuli pitää hänet liikkeellä.
Antautumalla rakkaudelle Prinssi nousee itsensä yläpuolelle. Tätä symboloi hänen rintansa päällä oleva lootuksenkukka. Feeniks-linnun höyhenistä tehdyt siivet nostavat häntä ja antavat hänelle mahdollisuuden katsoa maailmaa korkeammalta. Sauvojen Prinssin on kiehtovan nuoruuden, ylitsevuotavan energian ja elämänilon kuvaus. Hänen ajatuksensa ovat rohkeita ja uskaliaita, täynnä luovaa voimaa. Tätä kuvaa hänen yläpuolellaan oleva siivekäs leijona. Hänen luottamuksensa omiin havaintoihinsa vapauttaa hänet liikkumaan ajatuksissaan ja teoissaan aikaisempien rajoitusten tuolle puolen.
Prinssi on täysin valmis kohtaamaan elämän koetukset ja haasteet. Prinssin suurin oppiläksy on kuitenkin se, että hänen luja tahtonsa voi auttaa häntä saavuttamaan päämäärän ainoastaan silloin, kun se on yhdenmukainen Kaikkeuden tahdon kanssa.
Päätelmät: Sinulla on kaikki, mitä tarvitset! Älä anna minkään pidätellä itseäsi! Älä anna vauhtisi hidastua! Elämä on valmis ottamaan sinut vastaan! Luota omiin rajattomiin luoviin kykyihisi!
Kysymys: Mitä haasteita elämässäsi on tällä hetkellä?
Ehdotus: Levitä käsivartesi ja hengitä syvään sydämeesi.
Vahvistus: Rakastan elämää ja elämä rakastaa minua.

Ihan ensimmäinen ajatus tästä kortista oli, että yhteys leijonamieheen tulee siitä, että koet saavasi häneltä rakkautta. Et todellista huumaavaa rakkauden tunnetta keneltäkään muulta tai mistään muualta. Ikävä painaa päälle niin kauan aikaa, kunnes tuo rakkaudenlähde korvataan uudella. Se on vähän kuin koti-ikävä: kaivataan entistä rakasta kotia, kunnes uudesta kodista tulee rakas. Toiset tottuvat uuteen hitaammin, toiset nopeammin, mutta tärkeintä on pysyä liikkeessä ja tässä hetkessä. Menneitä voi miettiä opettavina kokemuksina, kerrata ihania ja kamalia hetkiä, mutta jos ne jäävät päälle nykyisyyteen, elät menneisyydessäsi.
Näkisin myös kortin pohjalta sen, että kun näin on käynyt näin on pitänytkin käydä. Muistutaahankortti Prinssiäkin siitä, että vaikka millä päättäväisyydellä painaisi eteenpäin, mutta haluamasi päämäärä ei olisi sopusoinnussa Kaikkeuden/Universumin/Elämän/Taon/Jumalan kanssa, silloin on sama, jos hakkaisit päätäsi seinään.
Keskity sinä nyt tämänhetkiseen elämääsi, Itseesi, ja anna leijonamiehen keskittyä omaansa. Teillä on nyt omat tiet.


SAUVOJEN NELONEN - TÄYDENTYMINEN
Käänteisenä
Avainsanat: Venus Oinaassa, täydentyminen, yhtenäisyys, uuden alun mahdollisuus

Ympyrä on täydentynyt. Kaikki ristiriitaisuudet ja vastakohtaisuudet yhtyvät ja kohtaavat ympyrän keskustassa. Miehen ja naisen, aktiivisen ja passiivisen välinen tasapaino on palautunut. Tämän anisoista ympyrän keskellä oleva luovuuden tuli on syttynyt palamaan.
Kauneuden ja rikkauden planeetta Venus on Oinaan merkissä, joka symboloi uutta alkua. Sydän haluaa esille ja etsii kauneutta uusilta tahoilta. Vanha täytyy saattaa päätökseen ennen kuin uusi voi alkaa. Vastakohtaisuuksien välinen ristiriita täytyy ratkaista tavalla, joka vie sinua eteenpäin tielläsi kohti korkeinta päämääräsi. Ihmissuhteissa oleva jännite voi olla myönteistä, jos molempien osapuolien yksilöllisyys otetaan huomioon ja sitä kunnioitetaan. Näin molempien on  mahdollista tukea toisiaan pääsemään eteenpäin.
Päätelmät: Jotain kaunista on tulossa ihmissuhteisiisi. Saatat huomata sen ensn sitä että vakiintunuttilanne asetetaan kyseenalaiseksi ja siitä puhutaan avoimesta. Vanhan selkiinnyttäminen on uuden ykseyden, uuden alun, edellytys-
Kysymykset: Oletko valmis hyväksymään kumppanisi sellaisena kuin hän on, eroavaisuuksistanne huolimatta? Mitkä asiat täytyy selkiinnyttää tai ratkaista välittömästi?
Ehdotus: Jos sinun ja jonkun toisen ihmisen välillä on jännitystä, nyt on hyvä aika selvittää ja ratkaista välillänne olevat asiat ja saattaa vanha päätökseen.
vahvistus: Vanhan loppuunsaattaaminen vapauttaa mnut aloittamaan uutta.

Valitettavasti tämä kortti tuli käänteisenä, eli uutta rakkausrintamalle ei ole odotettavissa. Kortti saattaa olla jatkoa edelliselle kortille, jolloin sen sanoma olisi "Päästä totaalisesti irti edellisestä ihastuksesta, jotta voit siirtyä toiseen suhteeseen". Näinollen suhde voi tulla elämääsi täydellisenä iolman, että se menee siihen pisteeseen, jossa ajattelet uuden kumppanin olevan ihana, mutta samaan aikaan haikailet Leijonan perään huokaillen, että hän oli sitä ja tätä, mitä uusi kumppani ei ole. Silloin et ole täysin uuden kumppanin kanssa, vaan osa sinusta jatkaa menneisyydessä.
Näkisin kortin pohjalta myös niin, että nyt on sellainen tilanne, joka täytyy elää ja käydä läpi yksin, jotta olist suhteessa ehjempi ja vahvempi yksilö.


MALJOJEN PRINSESSA
Käänteisenä
Avainsanat: Veden maaelementti, tunteiden vapaus, voitettu mustasukkaisuus, itseluottamus

Maljojen prinsessa on kuvattu tanssivana hahmona. Hän on vapaa eikä hän ole tunteidensa vanki. Prinsessan pään yläpuolella oleva joutsen on osoitus hänen saavuttamastaan vapaudesta ja riippumattomuudesta. Prinsessa on ravistautunut irti omistushalun ja manipulaation kahleista. Koska hän on vapautunut mustasukkaisuudesta, hän huokuu viehkeyttä, ystävällisyyttä ja selkeyttä. Tätä kuvaavat hänen viitassaan olevat kristallit.
Prinsessa pitelee erittäin hellästi ja pehmeästi kädessään maljaa, jossa kilpikonna on. Se kuvaa hänen itselleen ja muille antamaa rakastavaa suojaa. Prinsessan ojennetussa vasemmassa kädessä oleva lootuksenkukka kuvaa hänen valmiuttaan olla rakastajatar, joka kykenee antamaan paljon. Ojennettu käsi symboloi etäisyyttä, jonka hän on ottanut itseensa ja minä ansiosta hänen rakkautensa voi olla kaikkein puhtaimmassa muodossa. Delfiinin silmät ovat kristallia. Tämä merkitsee sit, että menneisyys voidaan nyt nähdä selkeästi ja saattaa päätökseen.
Päätelmät: Luota tunteisiisi ja havaintoihisi, Olet oikealla tiellä
Kysymys: Onko olemassa joitain, mikä estää sinua olemasta täysin vapaa? Sinulla on nyt mahdollisuus päästä eroon myös siitä.
Ehdotus: Kuvittele, että ympärilläsi on vain vettä ja tanssit vapauden ja pelastuksen tanssia kevein, myötäilevin liikkein.
Vahvistus: Mitä enemmän rakastan itseäni, sitä enemmän voin jakaa muiden kanssa.

Jälleen kerran kortissa on paljon rakastamiseen ja ihmissuhteisiin liittyvää symboliikkaa, vaikka kortti onkin opinnoille. Muistathan, että tärkein ihmissuhde on itsen ja Itsen välillä: maallinen minä ja sielullinen, todellinen Minä.
Minulle pisti eniten silmään päätelmä. Se antaisi olettaa käänteisenä, että valitsemasi tie on väärä. Se on valittu peloista ja huolista, ei todellisista haluista ja innosta käsin. Suurin osa ihmisen valinnoista nimittäin perustuu pelkoihin kuin omaan onnellisuuteen ja haluun tehdä/saavuttaa/kokea sitä tai tätä. Kehottaisin siis tarkastelemaan sisintä ja pohtimaan, mitä ihan OIKEASTI haluat. Jos haluat jatkaa tällä alalla, anna mennä. Jos haluat vaihtaa alaa, anna mennä. Jos haluat töihin, anna mennä. Jos haluat työharjoitteluun, anna mennä. Jos haluat olla työtön, anna mennä. Mitä tahansa haluatkin tehdä, tee sen.
Aikaahan meillä on!


SAUVOJEN KYMPPI – TORJUNTA
Avainsanat: Saturnus Jousimiehessä, torjutut tunteet, pidätelty energia, eroaminen, eristäytyminen, aggressiivisuus

Kaksi etualalla olevaa vahvaa sauvaa tukahduttaa taustalla olevien kahdeksan sauvan elinvoimaisen energian. Tämän kortin taustalla olevat kahdeksan sauvaa ovat yhdessä ja tukevat toisiaan. Edessä olevat kaksi sauvaa taas ovat erillään, vaikkakin vierekkäin muodostaen vahvan esteen. Saturnus estää Jousimiehelle ominaisen kommunikointivalmiuden. Tämä aiheuttaa suurta pelkoa. Jos pelkäät hylkäämistä, paheksuntaa tai rangaistusta, alat torjua omia mielijohteistasi. Et voi ilmaista vahvuuttasi, elinvoimaa ja elämänenergiaasi. Torjuttuna nämä energiat muuttuvat ärsytykseksi, raivoksi ja väkivallaksi. Jos tälle aggressioille ei synny ulkoista purkautumistietä, se voi kääntyä sinua Itseäsi vastaan. Se voi ilmetä itsensä aliarvostamisena tai millaisena masennuksena tahansa – myös sairastumisena.
Tämä kortti on kutsu. Huomaa kuinka tukahdutat omaa elämänenergiaasi – lopeta tuo tukahduttaminen. Se on askel kohti itsestäsi vastuun ottamista ja itsesi vapauttamista perusteettomista moraalisäännöistä ja –rajoituksista.
Päätelmät: Tukahdutatpa itseäsi sitten tietoisesti tai et, huomaa, että on olemassa paljon enemmän, mitä haluaisit ilmaista, kokea, juhlia ja mistä haluaisit nauttia. Uskalla tehdä niin!
Kysymys: On asioita, jotka olet aina halunnut sanoa tietyille ihmisille. Mitä ne asiat ovat ja keitä nuo ihmiset ovat? Voit juuri tällä hetkellä sanoa itsellesi nuo asiat!
Ehdotus: Nosta toinen kortti kysyäksesi ”Millaista elämäni tulee olemaan, kun olen valmis vapauttamaan itseni?”
Vahvistus: Minulla on oikeus kuunnella tunteitani ja sitä, mihin elämä minua kuljettaa.

Yleinen junnaaminen elämässä, se kun kaikki tuntuu vaan kaatuvan päälle ja menevän päin sitä itseään, johtuu tukahdetuista tunteista. Jos emme tajua Taon virran suuntaa hyvällä, niin sitten se taotaan päähämme pahalla. Me voimme aina itse valita, miten teemme - kuuntelemmeko sydäntämme joka tietää Taon virran suunnan ja sen, mikä on meidän todellinen tiemme) vai jäämmekö jumimaan paikoillemme, kunnes paine kasautuu niin sureksi, että se rikkoo meidät.
Itsen pidättyväisyydestä on nyt luovuttava ja mentävä ehdottomasti sydämen äänen mukana. Itsenkieltäminen ja omien sisäisten äänien kuunteleminen on ollut taka-alalla jo niin pitkään, että muutoksen on tultava nyt. Pelkoon ei ole aihetta - sinuna pelkäisin enemmänkin siträ, mitä tapahtuu, kun ET kuuntele Itseäsi kuin sitä, mitä tapahtuu, jos alat kuunnella sitä ja toimia sen mukaan!
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #669 : 24.10.2007 00:48:56 »

Hei AthaMaarit  Smiley !
Mitähän korttisi kertoisivat minulle loppuvuodelle?
 smitten angel
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #670 : 24.10.2007 09:33:58 »

Hei taas..nyt on pohdinnan alla töihin paluu, pienen pojan vieminen hoitoon jne..ennen päätöstä haluaisin nähdä mitä kortit kertoo..Itselleni tämä on jotenkin "kova pala" mutta edessä kuitenkin.  smitten
tallennettu
Mais@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #671 : 24.10.2007 18:59:48 »

Ihanaa että jaksat AthaMaarit olla täällä edelleen ihmisille vastaamassa!

Kysyisin mihin asioihin minun pitäisi tällä hetkellä kiinnittää huomiota?

Kiitos jo etukäteen ja voimia sinulle!

Maisa
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #672 : 24.10.2007 22:10:52 »

Jossujoonas. Sinun viestiä ei näkynyt täällä ketjussa, kun selailin sitä taakse päin. Ehkä se on tosiaan vaan hukkunut jonnekin? No, enivei, tässä tulee nyt vastausta. Eka kortti on nyt ihan tuollainen yleinen kortti ja toinen rakkaudelle.

LANTTIEN YHDEKSIKKÖ – SAAVUTUS
Käänteisenä
Avainsanat: Venus Neitsyessä, kasvu, saavutus, rakkauteen, viisauteen, luovuuteen sitoutuneisuus, mitä enemmän annan sitä enemmän saan.

Kortin keskellä olevat kolme lanttia symboloivat rakkauteen (vaaleanpunainen), viisauteen (sininen) ja luovuuteen (vihreä) yhdistymistä. Keskeisin yhteenliittävä voima on rakkaus, jonka vaaleanpunainen väri näkyy kahden muun värin läpi.
Tässä maalauksessa Frieda Harris kuvasi kolmen ihmisen välistä suhdetta – hänen itsensä, Crowleyn (jonka tarotit ovat – AthaMaarit Huom-) ja tämän ystävän Israel Regardien välistä suhdetta. Kortissa olevissa kuudessa planeettasymbolissa on kaikkien kolmen kasvot.
Crowleyn kasvot näkyvät Saturnuksen ja Jupiterin symboleissa. Saturnus, karman planeetta, vaikutti Crowleyn elämään voimakkaasti ja sai hänet toteuttamaan suunnitelmansa hyvin huolellisesti, vähitellen. Regardien kutsui häntä ”Kuninkaaksi”.
Regardien pää on Marsin ja Merkuriuksen symboleissa. Tällä viitataan hänen kunnianhimoonsa ja kommunikaatiokykyynsä. Nämä kaksi ominaisuutta yhdessä tekivät hänestä lahjakkaan johtajan.
Kuuhun ja Venukseen Harris maalasi omat kasvonsa. Venuksella hän kuvaa täydellistä omistautumistaan taiteelle samoin kuin syvää rakkauttaan Crowleya kohtaan. Kuu kuvaa sitä, kuinka tämä rakkaus vei hänet olemuksensa syviin syövereihin.
Tähän kolmiosuhteeseen liittyvästä jännitteestä huolimatta nuo kolme tiedostivat unelmansa ja suhde oli kaikille kolmelle suureksi iloksi ja hyödyksi.
Suurin elämän meillä antama tehtävä on se, että oivallamme, mitä ja keitä todella olemme. Tämä toteutuu siten, että suoritamme meille kullekin asetetut tehtävät. Elämän sinulle asettamien tehtävien väisteleminen joko siksi, että pelkäät tai että olet mukavuudenhaluinen, merkitsee itsesi kieltämistä. Se, että saat itsellesi jotain, tulee sinulle, koska haluat antaa vapaasta tahdostasi ja rakkaudella.
Antaminen tässä yhteydessä merkitsee myös sitä, että antaudut maailmankaikkeudelle, annat itsesi Elämälle. Siinä toteutuu yltäkylläisyyden kosminen laki: ”Mitä enemmän annan, sitä enemmän saan”
Päätelmät: Jos tietämyksesi ja luovuutesi tulevat rakkaudesta, hyödyt kaikista elämäsi tilanteista. Mitä syvemmin olet sitoutunut, sitä laajempi on ymmärryksesi.
Kysymys: Tiedätkö, mikä on korkein päämääräsi?
Ehdotus: Mieti tarkoin, onko se, mitä pidät saavutuksena, tasapainossa lopullisen päämääräsi kanssa?
Vahvistus: Kaikki, mitä tänään tapahtuu, on parhaaksi kasvulleni. Mitä enemmän annan, sitä enemmän saan.

Käänteisenä tästä kortista tulee heittäytymisen sijaan mieleeni ekaksi rauhoittuminen. Oletko juossut ja kiitänyt sinne tänne päätä pahkaa joko fyysisesti tai ajatuksellisesti tai mahdollisesti sekä että? Jos näin on ollut, on aika rauhoittua.
Toinen kortin teema liittyy antamiseen. Käänteisenä siitä tulee mieleeni, että olisit nyt antamassa itsestäsi jollekulle tai jollekin aivan liikaa. Toki, kun annamme pyyteettömästi toisille omastamme, saamme sen kaksinverroin takaisin, mutta se ei tarkoita, että toisia täytyy ryhtyä holhoamaan tai elämään tilanteita varten niin paljon, että itse nääntyy naatiksi. On muistettava ravita Itsensäkin, jotta voisi ravita muita.
Eli nyt rauhoittumaan ja keskittymään terveellä itsekkyydellä ihan vaan omaan Itseen!


MIEKKOJEN KUUTONEN – TIEDE
Käänteisenä
Avainsanat: Merkurius Vesimiehessä, kyky eritellä ja yhdistää ideoita, kaikenkattava näkemys, kaikenkattava ymmärrys, puolueettomuus

Merkurius on eräs suurimpia lahjoja, joita Vesimies voi saada. Merkuriuksen erittelykyky tuo selkeyttä tulevaisuudennäkymiin. Nyt havaintoja ei ainoastaan ymmärretä ja tiedosteta, vaan ne voidaan myös välittää eteenpäin. Mitä erilaisimmat ideat ja näkemykset kohtaavat yhdessä pisteessä. Tämän ansiosta asiat on mahdollista nähdä laajasti uudella, kaikenkattavalla tavalla. Tämä saa oivalluksen puhkeamaan kukkaan.
Maalauksen keskellä olevat ruusut ja risti symboloivat tieteelliseen totuuteen kätkeytyvää salaisuutta – sitä, mikä kerta toisensa jälkeen pakottaa meidät pois aikansa eläneistä ajattelutavoista ja – malleista. Tämä ei millään tavoin rajoitu koskemaan pelkästään tieteen maailmaa. Vastikään saavutetut oivallukset romuttavat myös henkilökohtaisessa elämässä ja suhteissa olevia vanhoja, urautuneita tapoja. Tällä hetkellä tarvittavista muutoksista pitäisi kertoa muille niin, että he voivat todella kuulla, ymmärtää ja hyväksyä ne.
Päätelmät: Sinulla on kyky havainnoida ja tajuta asioita eri tasoilla ja eri näkökulmissa. Ymmärrykseesi asioista yhdistyy monia eri puolia.
Kysymys: Millä elämäsi alueilla olet pahiten urautunut ja millaisia nuo vanhat totutut tavat ovat?
Ehdotus: Luota näkemyksiisi. Kommunikoi niin, että muut ymmärtävät sinua. Anna kukan kehittyä.
vahvistus: Tietoisuuden kukka kukkii sydämessäsi.

Kortti antaisi ymmärtää, että rakkauden saralla katsopt asioita ja maailmaa niiden vanhojen lasien läpi, joiden kautta eteesi heijastuu vain tyytymättömyyttä ja sitä samaa vanhaa kaavaa, olitpa sitten suhteessa, eronnut, karannut tai sinkku. Katsantokantaa tulisi laajentaa, jotta ymmärryksesi asioista pääsisi kasvamaan ja tuo ymmärrys toisi mukanaan tyyneyttä ja rauhaa, jota kaipaat.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #673 : 24.10.2007 22:15:57 »

Limoviikuna, tässä loppuvuoden kortti:

HIRTETTY
Käänteisenä
Avainsanat: Jähmettynyt, paikoilleen jumiutuneen suhteen tai tilanteen päättyminen, irtipäästäminen, luopuminen, antautuminen, oppiminen näkemään uudella tavalla, tarve murtaa vanhat käyttäytymismallit

Hirtetty on naulattu ylösalaisin asentoon, joka kuvaa ihmisen oman tahdon murtumista. Tilanne on umpikujassa. Liikkumatilaa ei enää ole. Minkäänlainen pako ei ole mahdollista. Transformaatiota symboloivat käärmeet ovat kääriytyneet kerälle ja nukkuvat.
Hirtetty on naulattu hänen omia jähmettyneitä asenteitaan ja näkökulmiaan symboloivaan puuhun. Hänen silmänsä ovat kiinni – hän on sokea kaikelle, mikä ei sovi hänen kapea-alaisiin käsityksiinsä. Hän vastustaa jokaista uutta aatetta, jokaista uutta virikettä tai jättää ne kokonaan huomioimatta.
Hänen päänsä on ajeltu kaljuksi. Hiukset, henkisen ja hengellisen ymmärryksen vertauskuva, on ajeltu pois. Hirtetty on menettänyt luottamuksensa jopa omaan intuitioonsa. Mitkään hänen pyrkimyksensä eivät näytä lupaavilta. Ne on tuomittu epäonnistumaan.
Jopa tämänkaltaisenkin toivottomuuden keskellä voi tapahtua ihmeitä! Olet tullut pisteeseen, missä et voi enää välttää näkemästä alastonta totuutta. Ainoa mahdollisuus on kohdata se ja päästää irti. Tämänlaatuinen antautuminen, itsepäisyydestä ja jähmettyneistä ideologioista luopuminen, johtaa kauaskantoiseen sisäiseen muutokseen. Jäykät käyttäytymismallit murtuvat ja kaikki vanha selkiintyy. Tämä merkitsee täydellistä antautumista korkeammalle Itselle. Se vapauttaa kapea-alaisesta ajattelusta ja dogmaattisuudesta. Joka mielellään taipuu Maailmankaikkeuden kosmiseen järjestykseen, voi tulla yhdeksi Taon virran kanssa. ”Tapahtukoon sinun tahtosi, ei minun – sillä Sinun tahtosi on myös minun tahtoni.” Palkinto, jonka saat syvästä antautumisesta Kaikkeudelle on elämäsi täydellinen suunnanmuutos. Voit nähdä maailman uudesta näkökulmasta!
Päätelmät: Nyt sinun on mahdollista tiedostaa, mihin olet jumiutunut.  Mitkä elämäsi alueet ovat jumissa pikemminkin kuin alati muuttuvia ja virtaavia? Mitään ei ole tehtävissä. Jo pelkästään se, että huomaat selvästi, mikä on todellisuutesi, tekee sisäisen muutoksen mahdolliseksi.
Kysymykset: Millä elämäsi alueella olet jumiutunut? Oletko valmis huomaamaan jähmettyneet käyttäytymismallit ja ajatukset? Oletko valmis päästämään niistä irti?
Ehdotukset: Nosta kortti sille, mikä sinua odottaa, kun antaudut.
Vahvistus: Päästän irti. Ymmärrän, hyväksyn ja haluan seurata elämässäni jumaluuden tahtoa, josta tulen vähitellen tietoiseksi.

Oikein hyvältä näyttäisi loppuvuosi! Jos elämässäsi on hiljattain tapahtunut jonkinlainen vapauttava AHAA!-elämys tai eteesi on avautunut uusi tie, jatka vain sitä tietä ja elämystä pitkin, koska suunta on oikea. Jotan uutta sattaa mahdollisesti tulla elämääsi. Todellisia huolia ei loppujen lopuksi ole, koska kuuntelet intuitiotasi ja ymmärrät asioiden todelliset merkitykset usealta eri kantilta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #674 : 24.10.2007 22:20:09 »

Maikkiy, sinulle päätin nostaa riimun.

ALGIZ
Avainsanat: Suojelus, Saraikko tai kaislikko, Hirvi

Tunnetulojen hallintaan on syytä kiinnittää huomiota. Ylimenokausina, aikoina jolloin elämässämme tapahtuu muutoksia tai meissä itsessämme on meneillään kiihkeä muuttumisprosessi, on tärkeää varoa antautumasta liiaksi tunnetilojen valtaan – sen paremmin hurmioon kuin masennukseenkaan. Uudet mahdollisuudet ja haasteet ovat tyypillisiä tälle riimulle. Ja ne tuovat mukanaan myös ylitsekäymisiä ja ei-toivottuja vaikutuksia.
Algiz toimii peilinä hengen soturille, hänen joka käy taistelunsa aina itsensä kanssa. Soturin suoja on kuin kaislikon varoittava kahina tai kuin hirven ulospäin kaartuvat sarvet, sillä molemmat auttavat pitämään tilan avoimena ympärilläsi. Pidä mielessäsi että oikein ajoitettu toiminta ja korrekti käytös ovat ainoa todellinen suoja.
Jos tunnet kipua, niin tunnet kipua, pane se merkille ja tarkkaile sitä. Älä yritä vetää verhoja eteen ja paeta elämää kieltämättä se mitä tapahtuu. Sinä etenet kyllä; tieto siitä on sinun suojasi.

Etenemistä ei siis tule kieltää eikä syytä tunnekuohuntaan ole. Pysy vain niin rauhallisena ja tyynenä kuin ikinä voit, sillä pieni poikasi vaistoaa heti, jos äiti hätääntyy - vaikka hätää ei todellisuudessa olisikaan. En usko, että sinulle edes tarjoutuisi tilaisuutta lähteä takaisin töihin ja saada pojalle hoitopaikkaa, jos niin ei kuuluisi käydä tai jos se olisi teille molemmille tai toiselle teistä jotenkin vahingollista.
Ainoa taistelu tässä käydään nyt sinun ja Sinun välillä - tunnekuohuinen ego haastaa tyynen Sielun.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: