Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705052 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #405 : 19.08.2007 22:44:48 »

kiitos AM , todellakin tuntuu että paremmin menee, virtaa piisaa ja paha mieli väistynyt..moneen paikkaan laittanut tosiaan papereita meneen ja 1 tietty yli muiden, sinne tosin ei ollut missään hakua vaan muuten vaan sinne laitoin..somistamoalalle mieli tekis vaikka koulutusta ei sinne olekkaan..mutta kai elämällä suunnitelma on ja sen mukaan sitten edetään..kärsivällisyys ei vaan ole koskaan ollut hyve Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #406 : 20.08.2007 08:45:36 »

Moikka AM!

Kiitos jälleen tulkinnastasi. Taas löysin sanoja ja lauseita jotka tukivat omia mietteitäni, joita sain tässä tauon aikana. Tässäkin asiassa se maltti tuo ne "oikeat" ratkaisut eteen,mut kiitos vielä kerran kun jaksat toimia meille kielenkääntäjänä.

annel
tallennettu
Samedia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Tasapainoilua


Profiili
« Vastaus #407 : 20.08.2007 09:44:21 »

KIITOS AM!

"LANTTIEN VIITONEN – HUOLI
Avainsanat: Merkurius Härässä, huolet, asioiden hautominen, pessimismi, selviytymisen pelko, ongelmallinen kanssakäyminen
Viisisakarainen tähti on kadottanut tasapainonsa – yksi sen sakara osoittaa suoraan alaspäin. Jokin tilanne on juuttunut paikoilleen tai siihen on kasautunut paljon jännitystä. Kanssakäymisen selkiinnyttäminen näyttää mahdottomalta. Niinpä kaikki näyttää vieläkin synkemmältä, vieläkin toivottomammalta. Ihmissuhteet uhkaavat rikkoontua ja kaikki, mihin kosket, hajoaa. On aivan kuin sinut olisi tuomittu tarkkailemaan, kun kaikki ympärilläsi hajoaa."

Eipä olisi juuri selvemmin voineet kortit tämän hetkistä olotilaani kuvata (eikä pelkästään työelämää), kuin tuo em. teksti. Olen tainnut "jumiutua" jonnekin montun pohjalle, kun kaikki tuntuu tylsältä, tyhmältä ja olen todella saamaton, tyly ja aikaansaamaton. Mietin mahdollisia tulevia hankaluuksia työssä, parisuhteessa, omassa terveydessä - vaikka todellisuudessa kaikki on tällä hetkellä paremmin kuin hyvin. En oikein tunne itseäni tämän olotilan kanssa, olen vähän "hukassa". Yleensä olen yltiöpositiivinen ja kaikissa asioissa jotain hyvää näkevä ihminen, nyt niitä saa hakea suurennuslasin kanssa.

"Tarvitset rohkeutta ja itseluottamusta ryhtyäksesi tekemään tätä matkaa. Sillä ennen kuin saavutat tavoittelemasi valon, joudut kulkemaa omien, todennäköisesti hyvin pelottavien varjojesi läpi."

Tässä melankolisuudessa pelkään, että saan karkotettua miehenikin jonnekin kauemmaksi, kun vihdoin ja viimein olen löytänyt rinnalleni ihmisen joka rakastaa minua juuri tällaisena kuin olen - haluamatta muuttaa minua mitenkään. Ja minä hölmö kiukuttelen ja äksyilen ja..... ÄÄH, voi hemmetti minua!

Yritän nyt jotenkin sisäistää noiden korttien kertoman ja saada selvyyden itsestäni. Sinulle AthaMaarit vielä SUURkiitos.

Samedia
tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
Meerkat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #408 : 20.08.2007 11:10:05 »


Tervehdys AthaMaarit, ja muutkin!

Täällä tuore tulokas kirjoittelussa, olen kyllä lueskellut täällä foorumilla aikaisemmin...Voi, olin juuri aikeissa kysyä sinulta menneitä elämiä, kun teit minuun niin suuren vaikutuksen tuossa yhdessä keskustelussa, jossa näit valokuvan perusteella yhteyksiä. Ajattelin jo kysyä, josko ottaisit yv:nä vastaan yhden valokuvan minusta ja yhdestä miehestä. Se oli nimittäin melkoinen kolahdus ja kilahdus kun hänet näin, mutta tällä hetkellä ollaan sellaisissa suht asiallisissa viestittelyväleissä Cheesy Jokunen näkijä on nähnyt meille yhteistä elämää menneissä, ja uskon että näin on ollutkin. Hämmästyin tässä kun hiljattain katsoin yhtä kuvaa, kylläpä meissä samaa olikin.

Mutta odottelen jos täällä kerrot, mitä päätät näitten menneiden elämien katsantojen kanssa, ymmärrän kyllä ettei aika  millään riitä kaikkeen. Hienoa tuo auttamistyösi! Ja jos ehdin jonnekin jonon hännille, niin minullekin saa tulevaisuutta hiukan apuvälineillä kurkkia, jos tuo entiset elämät ei natsaa Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius,  neptunus jousimies
nouseva, jupiter kauris
venus, mars skorpioni
kuu härkä
uranus, pluto vaaka
saturnus kaksoset
viisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #409 : 20.08.2007 11:56:45 »

Kiitos AthaMaarit!

Nostamasi kortti muistutti minua siitä totuudesta miten parisuhteen menestys tulee. Tosin tiesin sen kyllä jo, vaan tuppaa nuo totuudet unohtumaan kun "väkisin" yrittää puskea asioita eteenpäin. Tee oma osasi sisintäsi kuunnellen ja anna loput korkeimman haltuun, on asia jota ei tämmöinen kärsimätön jaksaisi aina muistaa.
Ja kyllähän sitä sitten aina jotenkin muistutetaan...
tallennettu

aurinko neitsyt, nouseva kaksonen, kuu vesimiehessä
venny
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Profiili
« Vastaus #410 : 20.08.2007 15:27:16 »

Kiitollisena ja kunnioittavasti kumartaa hän syvään ja kiittää.

Kätken sananne sydämeeni ja tutkiskelen niitä siellä.

Siunausta Teille, arvon Atha-Maarit.
(Teitittely on nyt ainoa oikea tapa puhutella. Tietänemme siihen syynkin.)

Kunnioittaen,
Venny
tallennettu
golfer
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #411 : 20.08.2007 15:31:24 »

Nostaisitko minulle kortin... tienristeys edessä, kuljenko sen jälkeen yksin vai yhä rakkaan kanssa?

Kiitos jos viitsit nostaa kortin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #412 : 20.08.2007 20:10:10 »

AthaMaarit lomailee nyt hetken aikaa fyysisten PMS-oireiden takia, jotka vetävät ihan naatiksi. Palaan asiaan taas, kun voin paremmin, muuten saattaa tulla ihan liipalaapa-tulkintoja buck2
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #413 : 20.08.2007 20:27:38 »

Voimasäteitä AthaMaaritille - (http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a170.gif)
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #414 : 20.08.2007 22:36:32 »

Voisitko jälleen minulle katsoa tulevaa? Päällimmäisenä nyt mielessä eräs mies, joka ajatuksissani paljon. Hän varattu, mutta muutokset mahdollisia enkä itse kyllä mitään rikkomaan rupeakaan. Tuntuu vain, että meidän välillä on voimakas yhteys, vaikka vain silloin tällöin juttelutasolla ollaan. Kuvittelenko omiani tai voisiko jotain mahdollisuuksia olla. Hän tuntuu niin sopivalta. Ovatko tunteeni täysin yksipuoliset...
Vastaa, kun jaksat ja ehdit! Kiitos ja voimia sinulle!
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #415 : 21.08.2007 10:38:32 »

onkohan mahdollista vilkaista myös minun tulevaan? saanko töitä ja näkyykö meille uutta kotia?
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #416 : 21.08.2007 16:41:43 »

Oletko AM vähähiilarisella ruokavaliolla? Mulla on PMS:t sen myötä menneen talven lumia  smitten Tosin jos olet edelleen kasvissyöjä, nii tuo voi olla aika haastava ruokavalio, tosin ei mahdoton  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #417 : 21.08.2007 19:14:51 »

Tuota, en oikein tiedä ruokavalion hiilaripitoisuutta, mutta syön kyllä paljon leipää ja patonkeja, joista luulisi hiilareita tulevan. Ruokavalio on kyllä kaventunut, kun en pysty syömään enää maitotuotteita (kuten jogurttia, nyyhnyyh!) saatikka lihatuotteita, vaikka joskus on ihan pakko saada esim. broileripyöryköitä, silläkin uhalla, että niistä tulee paha olo xD

Minulla on aina ollut pahat PMS-oireet, ihan sieltä 9-vuotiaasta lähtien, ja tuntuu, että ne vain pahenevat iän (naisistumisen?) myötä. Eli sinällänsä ei mitään uutta. Wink Veikkaan, että pahat PMS-oireet liittyvät siihen, että minun feminiinis-maskuliininen energiatasapaino on jo luonnostaan maskuliinisvoittoinen ja alimmat chakrat vähän heikot. Minulla on ystävä, jonka energiatsapaino on myös maskuliinisvoittoinen ja hän kärsii ihan yhtä pahoista menkkaoireitsa, vaikka pitääkin kropastaan hyvää huolta.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #418 : 22.08.2007 08:55:58 »

AM - Off topic, mut lyhyesti... koeta PMS oireisiin omega 3 ja mikä se kirjainlyhenne siitä toisesta nyt olikaan  idiot2 Itse sain hieman apua niistä  smitten mutta vasta käytettyäni niitä melkein puolivuotta...  Shocked
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #419 : 22.08.2007 12:12:58 »

Käytä rauhassa kaikki maailman aika PMS:n kanssa. Tiedän itsekin mistä puhut, joten ei kiirusta. Olen selannut jo kaksi päivää näitä sivustoja, mutta en löydä sopivaa paikkaa kysymykselleni ja liian pöllöä aloittaa uutta keskustelua näistä. Siksipä kysyn sinulta / korteilta, että ollako vai eikö olla nykyisessä duunissa? Toinen kysymys on jättääkö yhdistys 1 ja/tai 2 vai olla vielä mukana? Elämä pitäisi siivota, mutta miten? Kurssiakin pukkaa, mutta mitäs niistä? "Hupsukspas pit tulla" sanoisi äitini.   crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: