Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 109
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 1018637 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #375 : 14.08.2007 12:05:24 »

Enkulii, kortti kehottia sinua olemaan rauhallinen, keskittyän itseesi ja antavan Maailmankaikkeuden hoitaa tapahtumien kulun. Wink Nyt ei ole toiminnan aika ainakaan sinun suunnalta. Sanoisin, että voit kertoa tunteesi Oinas-miehelle, jotta hän tietää missä mennään ja jättää lopullisen päätöksen hänelle. Yleensä Oinailla ei ole tapana pitää kahta kumppania yhtä aikaa, eli kyllä hän jompaan kumpaan teistä päätyy ihan lopullisesti. Kannattaa ehkä sanoa herralle, että suhdetta ei tule ennen kuin hän on hoitanut ja selvittänyt asiansa nykyisen naisensa kanssa.
tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #376 : 14.08.2007 13:24:42 »

Hei, Atha-Maarit

Luen edelleen silloin tällöin edellisen vastauksesti ihan vain muistutukseksi ja voiman antajaksi. Kiitos, kiitos, kiitos.  smitten

Kaipaisin nyt apuasi ihmissuhde-asiaan. Vanhempi mies, jonka jo luulin olevan historiaa, ilmestyi uudelleen elämääni. Argh!  Angry

Mitä hittoa se takaisin tuli!? Olisi joutanut pysyä poissa!

Tuskin on se sieluntoveri, jonka kerroit olevan minulle tähtiin kirjoitettuna.

Neuvosta kiitollinen ja omalle kiukkuisuudelleen nauraen,
Venny  Wink
tallennettu
Samedia
Satunnainen astroilija
*

Tasapainoilua

Profiili
« Vastaus #377 : 14.08.2007 14:22:55 »

Sinulla tuota työsarkaa näyttää olevan korttien kanssa  :Smiley , mutta korteni kannan minäkin sarkaasi ja pyydän, että nostaisit minullekin kortin / kortit, työtä ja rakkausrintaman pysyvyyttä ja semmoisia yleisiä - tai sit vaan jotain tuonne päin  Cheesy

Voimia katselmuksiisi
Samedia
tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
Jaana71
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #378 : 14.08.2007 17:34:17 »

Hei, voisitko katsoa minulle vähän tulevaisuutta eli mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja mihin asioihin pitäisi kiinnittää huomiota.

Kiitos jo etukäteen !

Jaana Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #379 : 14.08.2007 18:03:37 »

Ihan tällainen yleinen tiedotus, että nyt on fiilikset taas tulevien menkkojen takia sen verran alamaissa, etten saa kunnon tulkintoja aikaiseksi. Joudun pitämään vähän taukoa ja hidastamaan vastaustahtia, ettei tule ihan tillintallin vastauksia. Pidän kyllä kysymysketjua silmällä päivittäin Wink

Jos tulee ihan hirveä hätä, joka vaatii pikaista vastausta, laita kysymys YV:llä tai maililla.

Palaan Tampereen matkaltani Pöljälle torstaina 16.8 jonka jälkeen minulla on taas enkelikorttien ja tarotien lisäksi riimut ja kirjat käytössä.
tallennettu
Enkulii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #380 : 14.08.2007 20:47:53 »

Saanko vielä kysellä? Smiley Olet kyllä ihana kun jaksat vastailla täällä kaikille  smitten

Mutta siis tämä:

"Nyt ei ole toiminnan aika ainakaan sinun suunnalta. Sanoisin, että voit kertoa tunteesi Oinas-miehelle, jotta hän tietää missä mennään ja jättää lopullisen päätöksen hänelle. Yleensä Oinailla ei ole tapana pitää kahta kumppania yhtä aikaa, eli kyllä hän jompaan kumpaan teistä päätyy ihan lopullisesti. Kannattaa ehkä sanoa herralle, että suhdetta ei tule ennen kuin hän on hoitanut ja selvittänyt asiansa nykyisen naisensa kanssa."

Oinas-miehelle? Mistä sen päättelit? Miten oinas-mies liittyy tähän ja minuun? Kumpikaan kyseisistä miehistä ei ole nimittäin oinas.. uusi tuttavuus kaksonen ja ex leijona. Eräs ihastus tosin on oinas, mutta.  :Smiley Se asia ei johda suuntaan eikä toiseen. Oon muuten aika hauskasti onnistunu nämä miehet aina valkkaamaan, olen itse leijona, niin leijonallehan sopii hyvin niin oinas, toinen leijona kuin kaksonenkin Cheesy Kummallista sattumaa..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #381 : 14.08.2007 21:48:24 »

Ai, oho! Oinas-mies on sitten ihan vain minun moka!  Lips Sealed Mistähän mie sen olen sinne kaivanut? Cheesy Eli, älä välitä jos puhun Oinaasta, katso kummalle miehelle kortti on nostettu.

Eli, ehkä ihan hyvä, ettäidän taukoa, kun alkaa tulla tuollaista lallallaa-juttua noihin analyyseihin  Grin
tallennettu
Enkulii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #382 : 15.08.2007 06:50:41 »

Minä vähän mietinkin että liittyykö tämä oinasa-mieskin nyt muka jotenkin kuvioihin kaiken muun lisäksi  Grin

Mutta kiitos sinulle AthaMaarit  smitten Koita nyt levätä siellä Smiley
tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #383 : 15.08.2007 10:57:36 »

Kuule, Atha-Maarit, ihan pakko kertoa tämä:

Arvostan aivan suunnattomasti tätä työtä, jota toisten auttamiseksi täällä teet.
Erityisesti vaikutuksen on tehnyt se tapa, jolla sen teet.

Kaikista viesteistäsi henkii vastuullisuus ja aito välittäminen.

Tunnut ymmärtävän syvästi, että jokaisen viestin takana on aito, elävä ja tunteva ihminen.

Olet tarjonnut apuasi, ja otat tehtäväsi vakavasti. Et huvittele muiden ihmisten elämällä. Se on hienoa. Avun tarjoaminen tuo mukanaan suuren vastuun, jonka kannat suoraselkäisesti ja kuitenkin omia voimavarojasi kunnioittaen.

En nyt oikein osannut muotoilla tätä ajatusta, mutta luulenpa että ymmärrät kuitenkin.  Smiley

Iloa, valoa ja rauhaa Sinulle toivottaen,
Venny

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #384 : 15.08.2007 13:22:13 »

Oi ihanaa, jotain tuollaista kaipasinkin ^______^ Kaikki palaute on aina hyväksi ja on ihanaa kuulla, että myös kysyjät suhtautuvat vakavasti vastauksiin eivätkä vain kohauta olkiaan tyyliin "Aijaa...."
tallennettu
elisabet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #385 : 16.08.2007 19:30:51 »

Hei !

Olen nainen 45v.,joka laihduttaa tuhansien yritysten jälkeen lääkkeellä ,näetkö tilanteeni millaisena?

Selvänäön ja henkisten asioiden kehittyminen -miten näkyy ja onko siitä tulevaisuudessa työksi asti?

Kysyy Elisabet smitten
tallennettu
Mariska
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #386 : 16.08.2007 21:35:10 »

Hei AM!

Kiitos viimeisestä tulkinnasta se osui nappiin, ainakin työ asian suhteen ja se muu myös.  Smiley

Tällä kertaa kysäisisin vain mitähän tulevaisuus mahtaisi pitää sisällään. Jälleen tavan saat valita itse.

On jotenkin vetämätön mutta levoton olo, ja samalla ihan kuin odottaisin jotain tapahtuvaksi. Taaskaan en osaa tulkita omia tuntemuksiani, se on outoa.  Huh Ehkä sinä voit jotenkin valottaa tätä...

Mari
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #387 : 17.08.2007 13:39:39 »

Täällä toinen jousimies kysymässä apua toiselle kuin itselleen, eli rapuserkulleni. Miten näet hänen työelämänsä ratkeavan? Onko vaihtoehtona todella vain maasta muutto, vai eikö löydy suunnittelu-kulttuuri-vienti-kielet alalta hänelle sopivaa työtä täältä? Siis päivätyö, kk palkka.

Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 17.08.2007 13:44:53 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #388 : 17.08.2007 15:18:21 »

AM, please...! Voisitko pikaisesti katsoa, miten työnhaussani käy? Tilanne on nyt se, että olen ikävän tietämätön asioista ainakin viikonlopun yli, ja ei tahdo oikein hermot kestää tätä odotusta Cry

No, tämä selvisi, ja kaikin puolin jees Smiley Vaikkei "arpa" osunutkaan just nyt kohdilleen. Et ilmeisesti ollut vielä asian kimpussa, joten voisitko vilkaista sittenkin tuota henkilökohtaisen puolen tulevaisuutta? Vastaisitko yv:nä? Kiitos  smitten
« Viimeksi muokattu: 23.08.2007 15:42:43 kirjoittanut TuliTirppa » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #389 : 17.08.2007 16:50:43 »

ja sanopa nyt minullekin, loppuuko tämä exäni ja vaimonsa peli kanssamme, tämä salakähmäisyys ja piilottelu. ajattelin laittaa sille stopin viikonloppuna. tuleekin todella hurja viikonloppu, bisnesseminaari ensin, sitten pientä välienselvittelyä ja retki "landelle"..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 109
  Tulostusversio  

Siirry: