Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705071 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #60 : 28.06.2007 19:26:49 »

Sarru, minulle tuli olo, että sie kaipaat nyt sekä Sai Babaa että enkelikorttia, joten nostin molemmat ^________^

28. toukokuuta
Sanon yhä uudestaan, että maailma on epätodellinen. Samalla se on paras opettaja, minkä vuoksi pidän sen merkitystä tärkeänä.
Kuinka nämä eroavat käsitykset ovat sovellettavissa yhteen?
Selvittääkseni, mitä ajan takaa, lähden liikkeelle aivan toisesta näkökulmasta.
Tuonpuoleisessa on periaatteessa kaksi olemisen tilaa, surya-loka ja chandra-loka. Ensimmäinen on aurinkoprinsiippi. Siihen pääsevät sielut ovat saavuttaneet mokshan, täydellisen vapautumisen, eivätkä synny enää uudestaan.
Chandra-lokassa, kuunprinsiipissä, sen sijaan sielu pysyy, kunnes sen hyvien tekojen tuottama hyvitys on käytetty loppuun. Sitten se syntyy uudestaan. (On tosin sanottava, että monet sielut inkarnoituvat jo aiemmin, esimerkiksi hyötyäkseen maan päällä olevan avataaran siunauksellisesta työstä ja saavuttaakseen hänen avulla mokshan).
Kummallekin lokalle on ominaista pysyvä autuus.
Mutta maan päällä sen sijaan kaikki on toisin. Maan päällä kaikkea tarkastellaan onnen ja epäonnen näkökulmasta. Kuolema on esimerkiksi jälkeenjääville useimmiten tuskallista.
Kuolleelle sen sijaan se on onni. Tuonpuoleisessa hän voi nauttia rajatonta autuutta ja välttää kuolemallaan ehkä kielteisen karman, jonka työstämiseen häneltä kuluisi monta elämää.
Mutta myös jälkeenjääville kuolema voi olla onni: Toisaalta itsekkäistä syistä, jos edesmennyt oli heille taakaksi tai alisti heidät valtaansa tai teki muuta vastaavaa. Toisaalta itsestä johtuvista syistä, joko niin että kuolema nähdään vapautuksena kärsivälle tai yleensä vapautuksena ihmiselle.
Ole aina tietoinen siitä, ettei kenellekään tapahdu mitään sattumalta, saati että joku kuolisi vahingossa. Jokaisella on määräaikansa. Mikään ei ole sattumaa.
Siitä alkaa ja siihen päättyy maailman epätodellisuus.
Tunteet ovat teille niin tärkeitä, etteivät asioiden syvällisemmät yhteydet ainakaan ensisijaisesti kiinnosta teitä. Sen tähden pidätte maailmaa brutaalina ja Jumalaa tunteettomana.
Maailmassa mikään ei ole sinänsä arvokasta. Kaikki on katoavaa. Kaikki riippuu näkökannasta ja toiminnan motiiveista.
Maailma on epätodellinen, koska se kätkee siunaukselliset motiivinsa niin, että teistä tulee helppo saalis tunteillenne.
Mutta totuus paljastuu ennen pitkää ja saatuanne selville asiayhteydet tulette tietoisiksi siunauksesta, joka alati ohjaa teitä.

Ja sitten vielä se enkelikortti!

Haha, itse asiassa kävi niin, että sieltä nousi tyhjä enkelikortti! Ilmeisesti enkeleillä ei ole enää mitään lisättävää Baban sanoihin, vaan asia, joka pitää nyt oppia, sisältyy jo siihen.
tallennettu
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #61 : 28.06.2007 19:42:17 »

Oijoi, kiitos kiitos. Täytyypä oikein pureskella asiaa.
Sinällänsä huomionarvoista, että niin kauan kuin muistan, olen kokenut maailman juuri epätodellisena.
Tiedätkö sen tunteen kun voit sekuniksi kahdeksi katsella ympärillesi, ja todeta etteihän tälläistä voi olla olemassa? ja säikähtää ja unohtaa ja taas säikähtää.

Tuo ettei ole vahinkoja tuli tarpeeseen. Ystäväni tappoi itsensä kolmisen vuotta sitten, uskoin kauan että se oli vahinko, olin jopa vihainen siitä. mutta nyt pikkuhiljaa alan hyväksymään asian sellaisena kuin se  on. Kiitos Tästä. Talletan ja jään pohtimaan asiaa Smiley
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #62 : 28.06.2007 19:59:57 »

AthaMaarit, haluaisitko minullekin nostaa kortin jahka reissun tiimellyksessä kerkeät Smiley

Työasiat painavat mieltä ja pohdin täällä mitä seuraavaksi jos mitään Undecided

(Täytyy muuten udella, että taidat olla Tuskaan tulossa Wink?)

Ja vahvasti tuntuu siltä, että enkelikortti voisi antaa minulle vastauksia?
« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 20:02:00 kirjoittanut Ilmatar » tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #63 : 28.06.2007 20:10:57 »


Hei minulle voisi  katsoa tuleeko työhön muutoksia syksyyn mennessä uutta paikkaaa sopimus on lokakuule. Mitä enkelit ja kirja neuvovat Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #64 : 28.06.2007 20:22:21 »

Ilmatar, koska enkelikorttia toivoit, tässä tulee sellainen:

Kurillisuus
Kuriton koira on vaaraksi itselleen ja muille. Selaiseen eläimeen voi luottaa, joka on sisäistänyt kurin ja tottelemisen, ha se palveleekin uskollisesti ja rakastavasti isäntäänsä. Se päästetään irti hihnastaan.
Vapaus saavutetaan kurillisuuden kautta.
Isäntäsi, jota sinun tulee totella, on korkeampi minäsi. Tulit maan päälle suorittamaan tehtävääsi ja vain itsekurin avulla voit suorittaa sen.
Herkisty hetkeksi ja pyydä enkeliäsi avuksesi ja tueksesi, jotta elämäsi muuttuisi ilontäytteiseksi, palkitsevaksi ja jumalallisesti opastetuksi.
Kurillisuus on työkalu, jonka avulla voit toteuttaa kohtalosi.

Näkisin, että kortin tarkoittama kurillisuus tarkoittaa oman sisäisen äänen kuuntelemista ja sen sanoman noudattamista, vaikka se tuntuisi hullulle tai pelottavalle. Tyhjään hyppääminen pelkän sisäisen äänen kehottamana nimittäin vaatii rohkeuden lisäksi aimo annoksen kurillisuutta!

Ja Tuskan tiimoilla olen nyt Helsingissä! Cheesy Sain liput lahjaksi, mikä on oikein ihanaa, sillä tänä vuonna Tuskassa esiintyy kaksi kaverin bändiä ^_________^
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #65 : 28.06.2007 20:24:18 »

Sarrulle paljon kiitoksia palautteesta! Se on palkitsevaa ja erittäin antoisaa, sillä pääsen itsekin näkemään, että kyllähän mie osaan Cheesy Kaikille en varmaan näe juttuja, kuten tuskin kovinkaan moni selvänäkijä (enkä sellaiseksi edes itseäni sano!), mutta kaikki palaute on vain hyväksi. Saatan nimittäin ihmetellä, että tulikohan nyt nostettua ihan ohi kysymyksen tämä vastaus, mutta sitten kun kuulee, että oikea viesti sieltä tulikin, tulee hyvä mieli.

Ja tiedän tuon epätodellisuuden olon jopa piinaavan hyvin. Ahdistaa välillä suurestikin se, että ylipäätään on täällä epätodellisuudessa, minä kun haluaisin jättää jo tämän maailman taakseni ja päätyä tuonne Babakin kuvaamaan mokshaan, mutta tiedän, että vielä on tehtävää tässä elämässä, ennen kuin voin kuolla rauhassa.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 20:27:38 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #66 : 28.06.2007 20:49:21 »

Belle, avaan sinulle sivun Babalta ja nostan kortin enkeleiltä. HUOM! Pyytäisin teitä kuitenkin pysymään yhdessä ”ennustusvälineessä”, sillä usein se kertoo kaiken eikä toisia sanomia enää kaivata. Jos erikseen tulee olo, että nyt kaivataan kahta välinettä, nostan sitten vastauksen kahdella välineellä ^____________^

Ensiksi Baba

10. helmikuuta
Luota aina siihen, että kaikki mitä koet ja mitä sinulle tapahtuu, on vain parhaaksesi.
Elämäsi aikani kohtaat myös sellaista, mikä nähdäksesi ei varmastikaan ole sinulle hyväksi vaan merkitsee todellista epäonnistumista.
Todellista epäonnistumista, niin kuin te ymmärrätte ne, ei ole olemassakaan. On vain Jumalan lähettämiä tapahtumia, jotka on tarkoitettu muuttamaan perinpohjin tiesi tai avaamaan vihdoin silmäsi.
Pitkällä tähtäimellä arvioiden ei todellakaan ole mitään, mikä voisi koitua vahingoksesi. Kaikella on merkityksensä. Ja tämä merkitys voi olla vain myönteinen, sillä kaiken takana on minun ääretön rakkauteni sinua kohtaan.
Muistele niitä monia tapahtumia, joita olet tähän asti kokenut ja joka ensi alkuun tuntuivat kauheilta ja sietämättömiltä. Kuinka paljon niitä on vielä jäljellä? Kuinka moni niistä on osoittautunut siunaukseksi?
Kuinka moni niistä tapahtumista, joita olet pitänyt täydellisinä epäonnistumisina, on itse asiassa varjellut sinua todelliselta epäonnistumiselta!
Moni asia elämässäsi ei suju mielesi mukaan. Älä anna sen häiritä itseäsi, vaan ajattele, kuinka usein se on ollut ja on sinun onnesi. Vakuutan sinulle, että rajaton rakkauteni verhoaa alati sinua ja että teen kaikkeni varmistaakseni onnesi.
Jos vain sinun tahtosi toteutuisi, olisi pysyvä epäonni kohdallasi varmaa.
Se mitä pidät täydellisenä epäonnistumisena tarkoittaa, että minä tartun ruotiin, jotta lopullinen onnettomuus voidaan välttää.
Nyt saat uskoa kaiken mitä sanon. Kerran voit itse nähdä nämä syy-yhteydet.

Jos nyt kävi niin, ettei tämä tunnu omalla, Belle, kerro, niin kirjoitan sinulle, mitä lukee 11.helmikuuta sivulla. Siinä puhuttiin, miten ihmiset eivät tiedosta kaikkia niitä lahjoja joita heillä oikeasti on, vaan pitävät niitä itsestään selvyyksinä ajattelematta niitä oikeastaan yhtään, kuten terveyttä. Heidän tulisi olla kiitollisia kaikesta elämässään ja tiedostaa omat rikkautensa, etteivät ne muutu itsestäänselvyyksiksi.

Enkelikortti sanoo seuraavaa:
Runsaus
Nyt sinun on aika antaa runsauden, rakkauden ja menestyksen virrata elämääsi.
Vedät eri ominaisuuksia puoleesi maailmankaikkeuden pohjattomasta lähteestä sen mukaan, miten paljon uskot itse niitä ansaitsevasi. Enkelit muistuttavat sinua nyt siitä, että uskoisit itseesi ja luottaisit siihen, että ansaitset enemmän. Näin vedät puoleesi runsautta ja elämän todellisia rikkauksia.
Jotta tuntisit ympärilläsi rakkautta, avaa sydämesi muille.
Tee sitä, mikä tyydyttää sinua eniten, niin enkelit tuovat sinulle iloa, täyttymystä ja menestystä.
Vahvista kukoistustasi ottamalla avosylin vastaan, antamalla mielelläsi ja kiittämällä kaikesta. Nauti kaikesta mitä sinulla on, niin sinulle annetaan vieläkin enemmän.

Mukavalta siis näyttää! Mitään ihmeempää lisättävää minulla ei ole tähän korttiin. Kaikki menee kyllä, niin kuin pitääkin. Älä siis huoli vaan tee parhaasi ja ole iloinen.
tallennettu
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #67 : 28.06.2007 20:57:26 »


Ja tiedän tuon epätodellisuuden olon jopa piinaavan hyvin. Ahdistaa välillä suurestikin se, että ylipäätään on täällä epätodellisuudessa, minä kun haluaisin jättää jo tämän maailman taakseni ja päätyä tuonne Babakin kuvaamaan mokshaan, mutta tiedän, että vielä on tehtävää tässä elämässä, ennen kuin voin kuolla rauhassa.

Kyllä Athaliini..osui ja upposi. Mullakin on joskus yllättävänkin "välinpitämätön" olo omaa eloani kohtaa. Siis nautin elämästäni, ympärille on siunaantunut ihania ihmisiä ja maailma jaksaa vielä kiinnostaa..mutta silti, sellainen häilyvä olo tämän ja jonkun muun maailman välillä. Tämä hyvä, mutta jossain muualla parempi. Kuulostaa kauheen julmalta, mutta julmalta tuntuu välillä olla liian tietoinen tästä kropasta joka on vain kuori ja se mikä on tärkeintä on jossain ihan ihan muualla kuin tässä eli ihollani,luissani,lihaksissani tai verenkierrossani.
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #68 : 29.06.2007 11:22:47 »

Tänks AthaMaarit!

Kyllä vain. Ymmärrän kyllä vahvasti, mitä kortti minulle kertoo. Eikä pelkästään työasioissa.

Nautihan festareista! Nyt näyttäisi hieman "tukkoiselta" ilma, mutta se ei koskaan ole este, kun ympärillä on ihania ihmisiä ja musiikkia Smiley
Itsellänikin on ystäviä sinne menossa, mutta allekirjoittanut ei pääse sinne töiden vuoksi. Tahtoo vaihtaa vuorotyöt vknloppuvapaisiin Angry
tallennettu
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #69 : 29.06.2007 16:26:20 »

Hei AthaMaarit

Haluaisin tietää tulevaisuudesta, niin työ kuin rakkaudenkin osalta.

Toisaalta minua kiinostaa kaikki mainitsemasi asiat, mutta nyt tuo työ ja rakkaus ovat tärkeimmät. (Kävin juuri työhaastattelussa, en saanut itse mitään vinkkejä miten meni, johtui jännityksestä...)
Tavan millä katsot on ihan miltä itsestäsi tuntuu.

Mari

Mä taisin oikeesti jäädä välistä, mutta ei haitaa Smiley Tässä uudestaan tuo mun kysymys...  Smiley

Mari
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #70 : 29.06.2007 16:48:58 »

täysin off-topic mutta MITEN te tytöt voitte mennä Tuskaan??  Shocked Minä en kestä niitä energioita edes keskustassa nyt kävellessäni... tuijotan niitä hassuja mustia ihmisiä...

Hih, mun mielestä kaupungissa on ihanaa olla Tuskan aikaan (vaikka siis sitä musaa en menis kuunteleen vaikka maksettais)
Upeaa katsella ihmisiä jotka on (osa) taidokkaasti pukeutuneet omaperäisesti, kampauksineen ja meikkeineen. Mulle tulee aina vähän vaarallinen olo kun hengailen siellä puistossa immeisiä kattellen.. Grin
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
mammamma
Vieras
« Vastaus #71 : 29.06.2007 16:56:54 »

Katsopa TuliTirppa sivulle 4  Wink Olen nyt Hesassa, kuten olen kertonut moneen otteeseen ja käytössäni ovat vain enkelikortit ja Sai Baban kirja. Olen vastaillut täältä matkan aikana heille, joista tulee selvästi enkelikortti tai Sai Baba-fiilis, jotta saan vähän tätä ketjua liikkeelle ^___________^

Eli jos jäit välistä se tarkoittaa sitä, että saat vastauksen taroteilla, riimuilla tai Dyerin kirjalla.

 Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed *tämä täällä malttamattomana...*  Grin
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #72 : 29.06.2007 17:24:47 »

Kiitos athamaarit oli minulle juri oikeaa tekstiä en voisi enenpää ajatella kaikki tapahtumat liityi tuohon tekstiin ja kiitos enkelikortista toivotetaan runsaus tervetulleeeksi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #73 : 29.06.2007 22:41:53 »

Hei Mari!

Huomasithan, että kirjoitin jo aiemmin, että olen nyt Helsingissä ja käytössäni ovat vain enkelikortit ja Sai Baban kirja. Jos vastaus jää välistä se tarkoittaa sitä, että katson vastausta jollain muulla kuin enkelikorteilla tai Sai Baban kirjalla. Ei muuta. ^__________^

En ole ollut Tuskassa 4 vuoteen ja pakko myöntää, että festari on alkanut mennä aika teinimeiningiksi - nyt oli vaikea löytää tällaisia tosi persoonallisia, massasta erottuvia ihmisiä, kun vielä 4 vuotta sitten heitä oli pilvin pimein... Mutta ei se itse meininkiä haittaa ^________^

Minulla on itse asiassa käynyt niin, että mitä pidemmälle henkinen tieni on tietoisesti mennyt, sen rankemmaksi hevimieltymykseni on mennyt. Hevi maadoittaa ja minun on muutenkin vaikea maadoittua, kun mieli heiluu ihan omissa sfääreissä! Cheesy Musiikillisesti tänä vuonna Tuskassa on muutama metallin MUST-bändi, jotka täytyy nähdä jo yleissivistyksenkin puolesta, sekä kaverin bändi, jonka haluan nähdä, mutta muuten tarjonta on minun makuun aivan liian kevyttä... Grin

Voin itse Tuskassa käytyäni sanoa, että se on Suomen rauhallisin festari, jossa uskaltaa tällainen pieni tyttökin liikkua ihan yksikseen. Ei tarvitse pelätä häiriköitä, raiskaajia, hakkaajia, epätoivoisia iskuyrityksiä tai voroja, päinvastoin. Minua on muutaman kerran tönäissyt sellainen iso mies kiiruhtaessaan ohitseni ja aina on käännytty heti pyytämään anteeksi ja kysymään, että "sattuiko?" ja "Oletko kunnossa?" Metalli-ihmisillä on tiivis yhteishenki, Tuskassa kaikki ovat perhettä keskenään. En sitten tiedä mikä meno on puistoalueella, uskoisin kuitenkin, että rauhallinen.
Tuskahan on palkittu poliisien toimesta useana vuotena peräkkäin Suomen rauhallisimpana festarina.

Kuten ystäväni sanoo "Tuska on ainoa ajankohta, jolloin Kaisaniemen puisto on turvallinen1" Wink
tallennettu
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #74 : 29.06.2007 23:38:05 »

Tuo on muuten totta. Mäkin olen ollut (kylläkin puistonpuolella) useita kertoja ja sielläkin se meno on lepposta. Ja toi vaarallinen olo liityy varmaan mulla semmoseen erotiikkaan. Heh, istun puistossa tuskan aikaan ja tunnen itseni seksikkääksi..tai siis seksikkäitä ihmisiä siellä kulkee. muhun toimii ne naisten erikoiset vaatetukset eritoten.
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: