Sivuja: 1 ... 108 109 [110]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705083 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #1635 : 07.10.2008 11:17:02 »

Kiitos AthaMaarit!

Taas kerran Kortit osuivat ja upposivat tuossa rakkaus asiassa Smiley.
Sinkkuuden kanssa olen ihan sinut ja nautinkin välillä siitä kovasti. Kuitenkin sitä kaipaa elämäänsä sitä miehen turjaketta, jonka kanssa olisi helpompi tässä tallustaa. Pahoina hetkinä olen alentunut ajattelemaan juuri niin, että ei sen niin väliä ole onko se sitä elämää suurempaa rakkautta, kunhan vain olisi joku.
Kuitenkin olen itse havahtunut, että ei se saa, eikä voi mennä niin... se pitää olla sitä elämää suurempaa!!

Työasioihin liittyvä kortti ei aivan vielä auennut minulle, mutta uskon että se vielä aukeaa, kunhan sisäistän sen.
Kiitos ylimääräisestä enkelikortista myös angel.

Aivan ymmärrettävää, että alat periä pientä maksua näistä katselmuksistasi. Jollain sitä ihmisen pitää elääkkin. Olet ainakin minulle aina antanut niin paljon ajattelemisen aihetta ja apua, että mielelläni sinulle pienen maksun maksan, kun seuraavan kerran kaipaan sinun ja korttiesi apua näissä elämän solmuissa Wink.

Kaikkea hyvää elämääsi ja tsemppiä opiskeluusi, vaikka rankkaa onkin!
Tiipoo
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #1636 : 10.10.2008 18:02:55 »

Hei Atha! Smiley

Tulin juuri ulkomailta... tapasin siellä samalla paikkakunnalla täällä suomessa asuvan (varatun ) miehen. Lomaromanssihan siitä syntyi... Nostaisitko kortin jatkosta.

Ja työkuviot kaipaavat myös tarkennusta, siellä pientä hämmennystä...

Kiitos!
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #1637 : 28.10.2008 11:54:21 »

Lilah. Sinulle kortit eli mitä tartteis nyt tehdä ja tavattu mies.

SAUVOJEN KOLMONEN - HYVE
Käänteisenä
Avainsanat: Aurinko Oinaassa, hyveellisyys, turmeltumattomuus, rehellisyys, itseluottamus, ei kompromisseja

Tässä kortissa on kolme sauvaa, joiden päässä on aukeamaisillaan oleva lootuksenkukka. Kukinto on seurausta sisäisestä heräämisestä. Ruumis, äly ja henki ovat tasapainossa keskenään. Tällaisessa tilassa kiteytyy olemuksen eheys, joka ei salli joutavia kompromisseja. Ymmärrät oman voimasi ja annat sille vapauden toimia. Et koskaan anna muiden alistaa voimaasi. Ulkoisesta eteenpäin menemisestä huolimatta keskus pysyy koskemattomana ja selkeänä.
Tällainen sisäinen rauha tuo olemukseen uutta itseluottamusta eikä turhista ongelmista tule rasitetta. Sisäinen viisautesi on riittävää ja pysty torjumaan kaikki mahdolliset esiin tulevat huolet ja epäilyt. Analyyttisellä harkinnalla ei ole enää sanan sijaa. Olet täynnä elämänenergiaa ja elinvoimaa, mitä kortin oranssi väri kuvaa.
Päätelmät: Kiinnitä huomiota hiljaiseen kohtaan sisälläsi. Löydä oma keskuksesi.
Kysymykset: Onko sinulla syytä epävarmuuteen? Epäiletkö vielä hyveitäsi?
Ehdotus: Jos et ole löytänyt omaa keskustasi ja tunnet sisälläsi olevan epäilyksiä, nosta kortti selvittääksesi, minkä eteen tarvitsee vielä tehdä töitä
Vahvistus: Minulla on sisäistä viisautta havaitsemiseen ja harkintaan.

Nyt on kompromissien aika, sillä ilmeisesti ajankohta ei töiden ja talouden kannalta ole sopiva suuriin tiukkiin päätöksiin. Siitä kertoisi myös tuo sinun tunne siitä, että asiat ikään kuin seisovat paikallaan - ne ottavat vielä muotoaan. Asioita ei pidä vatvoa nyt liikaa sisimäässään, vaan jättää ne kasvamaan rauhassa. Sitten myöhemmin on päätöksien aika, eli älä sure seisahtunutta olotilaasi.

MALJOJEN KUUTONEN – MIELIHYVÄ
Käänteisenä
Avainsanat: Aurinko Skorpionissa, himo, nautinto, mielihyvä seksuaalisissa suhteissa, rikas seksuaalienergian ja sydänenergian vaihto, tunteiden uusiutuminen

Maljojen Viitosessa kuvattu pettymyksen pelko on voitettu. Ruumis ja sielu ovat puhdistuneet ja ne ovat valmiina nautinnolliseen vuorovaikutukseen rakastetun kanssa.
Lootus puhkeaa kukkaan hehkuen herännyttä elinvoimaa kuvaavia keltaoransseja värejä. Maljat o tehty kuparista, sisäistä parantumista symboloivasta metallista. Käärmeet kuvaavat seksin luonnollisen kokemisen aikaansaamia muutoksia. Ylitsevuotavat tunteet virtaavat kukinnoista maljoihin, joiden jalat on tehty harvinaisista ja arvokkaista hedelmistä.
Tämä kortti kutsuu sinua antautumaan tunteittesi rikkaudelle. Saatat kokea sen hyppynä veteen. Se on kuin jännittynyttä odotusta siitä, että tiedät sukeltavasi syvälle. Tiedät häviäväsi, päästäväsi irti jostain. Kun nouset jälleen pintaan, olet vahvistunut ja virkistynyt. Tapahtuu kuoleminen ja uudelleensyntyminen. Riskin ottamisessa on tuloksena syvällinen tunne-elämän puhdistuminen ja uusiutuminen.
Päätelmät Nauti nyt kaikesta, mitä elämä sinulle antaa. Se on paras tapa osittaa kiitollisuuttasi
Kysymys: Pidätkö kiinni vanhoista uskomuksista, jotka estävät sinua nauttimasta mielihyvän tunteesta?
Ehdotus: Nauti omien tunteittesi yltäkylläisyydestä ja jaa ne kumppanisi kanssa
Vahvistus: Olen nyt valmis kohtaamaan kumppanin, jonka kanssa voin kaikilla tasoilla jakaa rakkauden ilot.

Tapaamisen tarkoitus on nostaa sinussa esiin ne tyytymättömyyden tunteet rakkauselämääsi ja jos olet suhteessa niin nykyistä kumppaniasi kohtaan. Tapaaminen on siis silmiä avaava kokemus ja päätös siitä, mitä asioille teet, heitetään sinulle. Tavattu mies ei kuitenkaan tule olemaan ihastuttava loppuelämän rakastettu. Hän vain heijastaa todellisen suhteesi tilanteen ja toiveesi suhteen tilasta sinulle, jotta näkisit ja tietäisit mitä sinun tulee tehdä.


Kiitos AthaMaarit tästä nostosta, olen lukenut sen nyt moneen kertaan ja ymmärrän sitä paremmin joka kerta. Olin jo unohtanut pyyntöni tässä, mutta hyvä kun löysin ja muistin. Sinulla on suuri lahja jolla olet avuksi muille, joten tuokoon se sinulle myös runsautta elämään.
Laitatko minulle yv:ä tietoja kuinka voin korvata tämän sinulle?

Rakkaudella Lilah smitten
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1638 : 06.02.2009 21:35:02 »

Ilmoitusluontoinen asia nyt tähän helmikuun kunniaksi. Tällälailla tavoitan teidän kaikki parhaiten.

Olen saanut paljon kyselyjä teenkö menneen elämän tulkintoja. Koska aikaisempi tarottulva on laantunut handlattavaan tasoon voin ilokseni ilmoittaa, että valokuvien pohjalta tehtävä menneiden elämien tulkintapalvelu on taas saatavilla!

Yhteydenotot menneiden elämien suhteen mieluiten sähköpostiini, jos mahdollista. Osoitehan löytyy profiilistani Smiley Sähköpostissani on oma kansio tulkinnoille, joten ne eivät pääse ainakaan hukkumaan ja unohtumaan minnekään sieltä!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 108 109 [110]
  Tulostusversio  
 
Siirry: