Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heipparallaa :)  (Luettu 6399 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Enkulii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« : 11.06.2007 21:19:17 »

Uusi ilmottautuu joukkoon jälleen Smiley

Olen pian 22-vuotias opiskelija. Kaikenmaailman kummalliset jutut kiinnostivat paljon joitakin vuosia sitten, ja nyt yhtäkkiä innostus iski uudelleen kun äitini kertoili vanhoista hänelle joskus tehdyistä ennustuksista. Lisäksi olen itse tilanteessa missä kaipaisin paljonkin vastauksia, ja senkin takia tänne sivustoille eksyin, jos jostain onnistuisin vihjeitä tulevaisuudesta ja muusta saamaan.

Korteilla olen itse joskus yritellyt jotakin, mutta ei oikein ole toiminut  Sad Unia näen joskus.. joista lähinnä on jäänyt mieleen hampaan lähtemis unet, jotkahan jonkin käsityksen mukaan tarkoittavat kuolemaa. Ainakin itse olen näiden unien jälkeen menettänyt aina jonkun ihmisen, en välttämättä heti, mutta voisi sanoa että vuoden sisään. Kerran näin suht lähekkäin kahdesti samanlaisen hampaan lähdön, mummoni ja pappani kuolivat melko peräkkäin muutaman kuukauden kuluttua. Kuvittelua vai jotain yhteyttä? En tiedä, mutta koskaan muulloin en samanlaisia unia näe. Nyt taas pelottaa kun pääsiäisen aikoihin näin jälleen pitkästä, pitkästä aikaa samanlaisen unen. Pistää väkisinkin miettimään kuka lähtee seuraavaksi. Myös äidilläni on ollut taipumusta näihin.

Mutta, karkasi nyt hiukan asiasta, mutta tulipahan selitettyä enemmän heti esittelyssä Smiley

Aurinkoista kesää kaikille  Cool
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1 : 11.06.2007 21:27:56 »


Hei vaan Enkulii!

Tervetuloa Astro-foorumin monipuoliseen maailmaan.

Astrologiaan, enempää kuin itsensä tuntemiseen ei ole oikotietä.

Mutta astrologian avulla voi oppia paljon itsestään, ja sitä kautta parantamaan suhtautumistaan elämän eri ilmiöihin.

Joten rohkeasti mukaan, Enkulii!

 smitten    maarita         smitten
tallennettu