Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heipparallaa :)  (Luettu 6399 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Enkulii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« : 11.06.2007 21:19:17 »

Uusi ilmottautuu joukkoon jälleen Smiley

Olen pian 22-vuotias opiskelija. Kaikenmaailman kummalliset jutut kiinnostivat paljon joitakin vuosia sitten, ja nyt yhtäkkiä innostus iski uudelleen kun äitini kertoili vanhoista hänelle joskus tehdyistä ennustuksista. Lisäksi olen itse tilanteessa missä kaipaisin paljonkin vastauksia, ja senkin takia tänne sivustoille eksyin, jos jostain onnistuisin vihjeitä tulevaisuudesta ja muusta saamaan.

Korteilla olen itse joskus yritellyt jotakin, mutta ei oikein ole toiminut  Sad Unia näen joskus.. joista lähinnä on jäänyt mieleen hampaan lähtemis unet, jotkahan jonkin käsityksen mukaan tarkoittavat kuolemaa. Ainakin itse olen näiden unien jälkeen menettänyt aina jonkun ihmisen, en välttämättä heti, mutta voisi sanoa että vuoden sisään. Kerran näin suht lähekkäin kahdesti samanlaisen hampaan lähdön, mummoni ja pappani kuolivat melko peräkkäin muutaman kuukauden kuluttua. Kuvittelua vai jotain yhteyttä? En tiedä, mutta koskaan muulloin en samanlaisia unia näe. Nyt taas pelottaa kun pääsiäisen aikoihin näin jälleen pitkästä, pitkästä aikaa samanlaisen unen. Pistää väkisinkin miettimään kuka lähtee seuraavaksi. Myös äidilläni on ollut taipumusta näihin.

Mutta, karkasi nyt hiukan asiasta, mutta tulipahan selitettyä enemmän heti esittelyssä Smiley

Aurinkoista kesää kaikille  Cool
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1 : 11.06.2007 21:27:56 »


Hei vaan Enkulii!

Tervetuloa Astro-foorumin monipuoliseen maailmaan.

Astrologiaan, enempää kuin itsensä tuntemiseen ei ole oikotietä.

Mutta astrologian avulla voi oppia paljon itsestään, ja sitä kautta parantamaan suhtautumistaan elämän eri ilmiöihin.

Joten rohkeasti mukaan, Enkulii!

 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 11.06.2007 23:22:10 »

 aurinko ista kesää sinullekin Enkulii  Smiley ja Tervetuloa monipuoliselle foorumille  smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 12.06.2007 14:57:58 »

TERVETULOA MUKAAN!  smitten angel
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #4 : 12.06.2007 18:50:33 »

teretulemas munkin puolesta  smitten smitten smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 12.06.2007 18:50:52 »

tervetuloa joukkoon tähän minunkin puolestani  smitten
tallennettu

Enkulii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #6 : 13.06.2007 21:12:48 »

Täällähän otetaan oikein mukavasti uudet vastaan  smitten

Tuo on kyllä ihan totta että nuo unet tavallaan antavat mahdollisuuden "valmistautua" menetykseen.. Mutta saa tosiaankin nähdä kuinka käy, voihan se olla jokin muukin kuin kuolela. Ei voi tietää.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 28.06.2007 20:53:28 »

Heissan Enkulii!

Hauska nicci sinulla.

Tervetuloa myös meidän valvojien eli modejen, eli moderaattoreiden puolesta.

Liikun itse enempi tuolla astrologia -osastolla, mutta myös unet kiinnostavat ja olen jostain lukenut että hampaiden lähteminen merkitsee sairautta, ei niinkään kuolemaa välttämättä, vaikka voihan se olla sen seuraus. Itse olen nähnyt unta hampaiden lähtemisestä, eikä kukaan läheiseni kuollut sen jälkeen.

Unista ja henkimaailman jutuista kannattaa kysellä AthaMaaritilta, joka on tuon alueen mode.

Toivon sinulle antoisia hetkiä näillä sivuilla, jotka muuten tulevat pian uudistumaan....
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17724.msg148956#msg148956
tallennettu

Thickskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Hymy, jonka annat, palaa aina luoksesi


Profiili
« Vastaus #8 : 28.06.2007 20:57:03 »

Tervetuloa minunkin puolestani!!!

 aurinko kesän jatkoa!!!

 neitsyt  smitten
tallennettu

Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita,
tunteet kulkevat omia teitään.
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #9 : 28.06.2007 21:01:53 »

Hei ja Tervetuloa! Grin

Tämä pisti silmään:
Lainaus
äitini kertoili vanhoista hänelle joskus tehdyistä ennustuksista. Lisäksi olen itse tilanteessa missä kaipaisin paljonkin vastauksia, ja senkin takia tänne sivustoille eksyin, jos jostain onnistuisin vihjeitä tulevaisuudesta ja muusta saamaan.

Minulle ja veljelleni on myös ennustettu kun olimme vauvoja. Wink Äiti ei muista kaikkia juttuja mitä selvänäkijä oli kertonut, mutta sen mitä hän muisti niin on kyllä minun kohdallani pitänyt paikkansa, ja niin on myös veljelläni.  Cool
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #10 : 28.06.2007 22:12:03 »

Olen pian 22-vuotias opiskelija. Kaikenmaailman kummalliset jutut kiinnostivat paljon joitakin vuosia sitten, ja nyt yhtäkkiä innostus iski uudelleen kun äitini kertoili vanhoista hänelle joskus tehdyistä ennustuksista. ...

Hei "Enkulii"


Tervetuloa rohkeasti mukaan.



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #11 : 29.06.2007 09:10:13 »

Tervetuloa minunkin puolesta. Cheesy  Näen paljon unua, ja ne usein merkkaa jotain. Uskon niihin.  Omistan pari unikirjaa toinen on vanha (n.30v.) ja toinen uusi, mutta selitykset ovat samankaltaiset, molempia seuraan,uudesta vaan saa enemmän irti.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: