Äänestys
Kysymys: Miten kauan on pisin parisuhteesi kestänyt?
Alle puoli vuotta - 2 (2.3%)
yli puoli vuotta mutta alle vuosi - 1 (1.1%)
1-3 vuotta - 18 (20.5%)
yli kolme vuotta-5 vuotta - 14 (15.9%)
yli 5 vuotta-10 vuotta - 22 (25%)
Yli kymmenen vuotta - 31 (35.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 73

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pisin parisuhteesi  (Luettu 50275 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sarru81
Kohtuuastroilija
**

Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa

Profiili
« Vastaus #75 : 28.06.2007 21:19:32 »

Ehdottomasti ! mustasukkaisuus minun tuntemukseni mukaan sinetöi Leijonamiehen mielenkiinnon. Se on kuule rusetti ja sinetti niin että toiveesi on toteutumassa. Ihania intohimon hetkiä, niitä riittää näiden petojen kanssa. Mie olen vähän pettynyt puolestaan kun losuhteiden pakosta rakkaani ei tulekkaan pikaiselle pyrähdys käynnille mun luo. Ymmärrän niin että miksei käy.. ymmärrän jopa niin että se sattuu, muttasapettaa niin että kiehuu..iskee tämä pikkutyttö vaihe:* miksen mää saa sitä mitä mää haluan* eli miestäni sänkyyni!!!! Grrh  crazy2
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #76 : 28.06.2007 21:48:51 »

No kukas sinä olet määrittelemään millainen on "oikea huumorintaju"? Voisi auttaa sinuakin relaamaan, jos nauraisit enemmän. Jos miehesi tuhlasi energiaansa toisen kutsumiseen pinnalliseksi ja typeräksi, niin eikös hän ole ihanteesi, jonka toimintaa me muutkin voimme seurata.

Ja mistäs sinun Jumalasi tietää kuka epäilee? Ja mitä epäilee? Ehkäpä sinä vain et saa oikeita vastauksia koskien toisten elämää. Sehän on sama tilanne kenen kanssa tahansa, joka sanoo että nyt, eikun eilen, eikun kesällä, eikun syksyllä, kun minua huvittaa suhteet per se.

Joku muuten sanoi tuolla, että vain 1.5 vuoden suhde vei mehut. Huh, no minulla se pisin suhde vei mehut ja nyt on kuin sitä ei olisi ollutkaan. Tai kai se oli! Suuri rakkaus. Oli rukousta, oli ponnistelua, it was not to be. Ei tosiaan tulisi mieleenkään ponnistella sillä tavalla tulevassa.. minäkin tunsin vikan exän reilut 1.5 v.

Tässä ketjussa ei siis lasketa suhdetta Itseen, sisäistä fiilaria? Mitä kaikkea oppii järjestä ja tunteista suhteiden välimaastossa?   Kiss

Per se
Wikipedia

Per se (lausutaan per see) on sitaattilaina latinasta, joka tarkoittaa jonkin asian tai ilmiön tarkastelua erikseen, vain omana itsenään. Ilmausta ei käytetä yleisesti suomen kielen yhteydessä sen kuulostaessa miltei takamusta kuvaavalta alatyyliseltä ilmaisulta. Sen sijaan esimerkiksi englannin kielen yhteydessä se on yleisempi. Suomessa yleisempi on saksankielinen ilmaus An sich.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 22:13:34 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 28.06.2007 22:22:53 »

(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:VxOLxRBtCL7HBM:http://www.forssasilentmovie.com/2005/kuvapankki/isotkuvat/ShowPeople1.jpg)

HAUSKUUS

Ohjauksesi on järjestää aikaa hauskanpitoon.
Rentoudu ja löydä huumori.
Hae hauska puoli jokaisesta asiasta,
harjoita naurettavuutta.
Ei ole mitään, mitä enkelit rakastaisivat enemmän kuin iloa, leikkiä, huumoria ja naurua.
Ota asiat kevyesti, ja löydä hauskuus kaikkialta-
« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 22:27:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 29.06.2007 07:40:04 »

Oletkos AIVAN varma etten usko SEN joka pystyy KAIKKEEN, pystyvän toimittamaan sellaista pikkuasiaa kuin MIEHEN? Eikä vain minulle vaan kaikille, joiden tulisi olla onnellisesti jonkun kanssa, miehet naiset jne ymv.  Kiss Sehän on Jumalalle helppoa kuin mikä, enhän minä sitä epäile.  Grin Mutta JOS minä en sisäisesti kokenut, että tällainen "pikkuasia" kuitenkaan tapahtuu tänä keväänä, oliko SINUN sisäinen tunteesi oikeassa?

Eikös meillä jokaisella ole se Oma korkeampi minä, joka tietää töiden, levon, rahan ja suhteiden toimitusajat? Vai olisiko jopa kyse Auringonpaluukartoista ja planeettojen huonesijainneista - Saturnus vitosessa ei kamalasti lämmittele näitä asioita, pikemmin mennyttä roinaa pitää selvittää käytännössäkin?

Tai sitten miehet eivät vain ole kamalan rakastavia nykyisin? Heitä kyllä ON touhuamassa joka paikassa. Tongue

Tai haluavat vain seksiä?

Joku joka kirjoitteli täällä siitä miesasioiden vatkaamisesta, eikös naisvoittoinen palsta ole väkisinkin hieman kuin juorupalsta. Meikkaamisen ohessa kerrotaan huolista ja saavutuksista?

A series of tense semisquares pepper the day with annoying distractions that can keep us from our chores, while the cavalier Sagittarius Moon allows us to miss an important fact. The disturbances are not "out there;" they stem from our anxious reactions to the events. Although we may truly have fires to extinguish, the real work must be done on ourselves. The Moon's entry into serious Capricorn at 6:04 pm EDT grounds us so we can face our issues.

smitten smitten smitten smitten smitten smitten angel

uranus aspect_squ kuu
« Viimeksi muokattu: 29.06.2007 09:15:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 29.06.2007 09:36:12 »

Uskonut vai kokenut? Pitääkö se väen väkisin kokea, mitenkäs se tehdään? Luotan koko ajan. No niin, ala tapahtua, heh heh!  :Smiley

Olin kyllä ihan messissä, olen aina ihan messissä tässä elämässä, myöskin matkalla missä näin härkä-leijona romanssin, kuvitteles. Seksin haluamisessa ei oo mitään uutta.. uutta (vai uusvanhaa) voisi olla siinä ettei välitä siitä.

Miehet eivät pyöritä minua lainkaan, kunhan juttelen asiasta. 

Hetkonen, uskotko sinä todellakin tuohon allaolevaan? Mitens se natsaa sen kanssa, että meillä on korkeampi minä, joka todellakin tekee asioita eduksemme, eikä vain pyöritä meitä hätä-ilo-akselilla? Kuulostaa aika pahalta.

Eihän sattumaa edes ole, joten emme itse voi vaikuttaa mihinkään. Olemme niitä marionettinukkeja, joten keinomme on ainoastaan rukoilla ja pyytää/vaatia apua hädän ja ahdingon keskellä ja kiittää kun on hyvä olla(se kun ei ole itsestäänselvyys).)

« Viimeksi muokattu: 29.06.2007 09:51:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 29.06.2007 09:56:17 »

Ei se leijona sitä härkää lopulta halunnutkaan, mutta oli vähän levoton nainen, ja saalistamassa varmaan jotain muuta. Mutta ei valittanut että se härkä olisi häntä häkkiin laittanut.

Seksi nyt on vaan seksiä-
« Viimeksi muokattu: 29.06.2007 10:00:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 29.06.2007 10:15:57 »

Seksi on fyysistä hankausta+lasten hankintaa. Voihan siitä tehdä sitäkin isomman jutun. Voihan platonisuuttakin (sielujen hankaus) alkaa pitää seksinä, jos tarvis. Cheesy

No minulla ei nyt ole oikein sanottavaa enää tästä aiheesta, hauskaa pv jatkoa.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2007 18:51:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

sarru81
Kohtuuastroilija
**

Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa

Profiili
« Vastaus #82 : 29.06.2007 15:45:39 »

Kyllähän hyvästä keskustelustakin voi saada henkisiä orgasmeja. Tajunnanräjäyttäviä sellaisia. Ja seksi sa olla hauskaa ja ei pelkästään suvunjatkamista varten. Se saa ihon voimaan hyvin, naaman lihakset rentoutumaan ja perhoset lentämään mahassa. Jos se siis on hyvää:)
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #83 : 29.06.2007 16:17:25 »

Leijonamieli, veit sanat suustani   Kiss
Mulle on seksi kaikista tärkeintä suhteessa, mikään muukaan ei toimi jos ei seksi toimi  Wink
Tämä sanontahan pitää paikkaansa : Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #84 : 29.06.2007 17:20:27 »

Suosittelen elämänarvojen tarkastelua mokomien kinastelujen sijaan.

Täytyy olla paljon turhaa ja ylimääräistä energiaa kun alistutte tuollaiseen käytökseen...aikuiset naiset.

Kasvua läpi elämän..vaikka kynsin hampain???

Ja asiahan ei minulle kuulu, mutta häiritsee muidenkin kirjoittelijoiden asiallista linjaa.

Vai väitättekö, että kinanne liittyy astrologiaan?

- joo , ehkä sen verran, että ette ole syntyneet samojen tähtien alla. Wink

Hmmm... :Smiley Tästä koko topicista ei löydy viittausta astrologiaan,
jos tarkkoja ollaan. Wink

Kinaa mielestäni ei ole, ainoastaan SA:n kiukutelua,
kun kaikilla muilla on mies, mutta ei sillä.  Smiley

Leijonamieli, veit sanat suustani   Kiss
Mulle on seksi kaikista tärkeintä suhteessa, mikään muukaan ei toimi jos ei seksi toimi  Wink
Tämä sanontahan pitää paikkaansa : Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta Grin

Yhtyen edellisiin, veit jalat suustani. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #85 : 29.06.2007 18:43:51 »

Sasha, taas löydän suuuuuuria älynväläyksiäsi. Ala-asteen tyylisiin kommentteihisi ei jaksa enää kiinittää huomiota.

Et edes ymmärrä mikä on huvitteluani asialla, jonka voisi ottaa todella vakavasti. Miksi aina pitäisi olla mies ja suhde? Voin mainiosti ilman. Jos pikkulapsi ei tarvitse seksiä tauotta, miksi aikuista naista pitää aina jonkun.. ? Kun edelleen miestä ilmankin saa, tai elää varsin hyvin.

Minua on alkanut lähinnä huvittaa suhteen "tarve". Jos se tarve olisi todellinen, varmaan alkaisinkin kaikenlaiset pelit, vaikka sitten varattujen kanssa.
Wink
« Viimeksi muokattu: 29.06.2007 18:52:51 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #86 : 29.06.2007 19:11:54 »

Parisuhteeni on kestänyt jo 30v. kokemuksen rinta-äänellä, ainakin omaltakohdaltani voin sanoa, että 110% luottamus, ja kummallakin pitää olla tietty VAPAUS tehdä omia juttuja.  :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #87 : 29.06.2007 20:00:02 »

Parisuhteeni on kestänyt jo 30v. kokemuksen rinta-äänellä, ainakin omaltakohdaltani voin sanoa, että 110% luottamus, ja kummallakin pitää olla tietty VAPAUS tehdä omia juttuja.  :Smiley

Ihana juttu, kohtalontoveri!!! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #88 : 29.06.2007 23:27:35 »

Sasha, taas löydän suuuuuuria älynväläyksiäsi. Ala-asteen tyylisiin kommentteihisi ei jaksa enää kiinittää huomiota.

Ja mitä sinä sitten kuitenkin teet..?

Jos pikkulapsi ei tarvitse seksiä tauotta, miksi aikuista naista pitää aina jonkun.. ? Kun edelleen miestä ilmankin saa, tai elää varsin hyvin. Wink

Sorry, mutta pikkuisen -aika paljon- sairasta puhua pikkulasten seksin tarpeesta.  buck2
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #89 : 30.06.2007 09:07:11 »

mulla ainaka miähet pysy näpeis..niinku ei rahakaan  Cheesy mutta siihen ollaan jo niin totuttu
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  

Siirry: