Äänestys
Kysymys: Miten kauan on pisin parisuhteesi kestänyt?
Alle puoli vuotta - 2 (2.3%)
yli puoli vuotta mutta alle vuosi - 1 (1.1%)
1-3 vuotta - 18 (20.5%)
yli kolme vuotta-5 vuotta - 14 (15.9%)
yli 5 vuotta-10 vuotta - 22 (25%)
Yli kymmenen vuotta - 31 (35.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 73

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pisin parisuhteesi  (Luettu 47027 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 09.06.2007 22:24:25 »

Tuossa huomaa juuri kaksosten eron; miksi se onkin niin erilaista kuin jousimiehillä ?

Ensinnäkään en kehitä suhteita jatkuvasti, enkä veivaa edes takaisin aina jonkun kanssa. Ei ole ollenkaan luonteenomaista, vaikka muuten olisi hauska, ja seurallinen. Ilmeisesti sitten kaksoset löytävät itsensä kaltasia edes takas toimijoita, joiden kanssa minulla menisi hermot jo lähtökohtaisesti.  2funny

Eli se on joko tai. 

Olen hieman pihalla, olikohan Sashan 6v suhde se Vaaka vai kuka? ? ? Itse en voisi palata yhteen kenenkään exän kanssa, kun jututhan loppuivat siihen ettei toinen kasvanut henkisesti, tai oli eroa ajattelussa (joku saattoi olla henkinen tapaus, mutta pehmo). 
« Viimeksi muokattu: 09.06.2007 22:29:34 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 09.06.2007 22:41:14 »

Tuossa huomaa juuri kaksosten eron; miksi se onkin niin erilaista kuin jousimiehillä ?

Eli se on joko tai. 

Olen hieman pihalla, olikohan Sashan 6v suhde se Vaaka vai kuka? ? ? 


 Grin
Ei kun se on se vuoden takainen  jousimies-mies.  2funny
Hauskinta tässä on se, että kun puhuimme tänään mahdollisesta
lähitulevaisuudessa tulevasta muutosta, niin
hän sanoi, jousimies-tyyliin, että se on sitten joko tai,
tässä on jo monta vuotta mietitty. Grin

(mutta miehet nyt uhoavat aina niin)

Kauan hänen hermonsa on kestänyt. Grin

Maasta muutto on ystävällinen tapa lopettaa suhde.
 vaaka-miehen kanssa uskoisin tulevan draamoja silti. Lips Sealed
 harka-mies on aina elämässäni jollain tavoin
ja hän on jo nähnyt minusta kaiken, eikä ylläty enään mistään. Grin

Härän kanssa olemme tunteneet n. 6 vuotta myöskin
jo monet myrskyt läpi käyden ja aina me palataan yhteen,
kuten myös tuon Jouskarin kanssa.

Samat miehet tässä vuodesta toiseen pyörii. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 09.06.2007 22:43:19 »

NO sitten olisi kyllä jo aika uudistua, beibi!

Olisiko jopa niin, että kaksosen kanssa pitäisi mennä suhteeseen tai rakastua sellaisen, jonka ego tarvitsee kolauksia, kun kaksonen ei oikein keskity kehenkään. Rakkauden läksy kai sekin?

Ja joukkarin kanssa pitäisi olla sellaisen, joka osaa keskittyä tai jonka tulisi keskittyä rakkauteen, rakkauden läksyyn yhden kanssa. Minun tielleni ainakin tuli ihmisiä, jotka itse otin vakavasti, vaikka moni muu ei olisi ottanut, ja monilla puutetta sisäisestä rakkaudesta, joka minulla taas kehittyy vahvaksi suhteiden välillä/ aikana. On sanottu että joukkarin keskittymisen todella huomaa, on kuin olisi universumin keskipisteenä.

Joukkari myös tiputtaa sitten kertaheitolla (siksipä minulla ei ole kovin iisiä nyt joukkariexän kanssa, molemmilla samaa ehdottomuutta).
« Viimeksi muokattu: 09.06.2007 22:47:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #18 : 10.06.2007 12:46:16 »

Itsellä kesti suhde härkämiehen kanssa noin 7 vuotta. Riitoja ei pahemmin koskaan ollut, mutta jotenkin vain itse muutuin niin paljon viimisten vuosien aikana että en voinut enää kyseisen henkilön kanssa jatkaa. Itse toivuin erosta hyvin pian, hän ei ole tainnut toipua vieläkään.. vaikuttaa muuttuneen aika erikoiseen suuntaan  Sad Yhteyttä pidetään tosi harvakseltaan, mikä on omasta mielestäni vain hyvä juttu - erityisesti hänen kannaltaan ajatellen.
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #19 : 10.06.2007 12:47:47 »

Niin juu, itseäni ainakin alkoi kyllästyttää se rutiininomaisuus todellakin..kaipaan kuitenkin vaihtelua ja yllätyksellisyyttä. Lisäksi tunnuin itse olevan se osapuoli, joka oli äänessä ym. Intohimo kyseistä exää kohtaan myös merkittävästi laantui vuosien kuluessa, eikä sille vaan mitään mahtanut
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #20 : 10.06.2007 14:45:05 »

Mulla pisin suhde vesimiehen kanssa, melkein 7 vuotta. Sitten pari muuta suhdetta hieman yli 3 vuotta ja nyt vaaka-miehen kanssa ollaan oltu kohta 5 vuotta. Mutta on niin epävakaata vuoristorataa tämä vaaka-miehen kanssa oleminen että, saa näähä mitä tästä sit tulee. Kun sais jostain enempi energiaa ja intohimoa Vaaka-mieheen, niin oltas samoilla aaltopituuksilla  smitten  Kiss
 Tai sit erään Leijonamiehen kun saisin rakastumaan itteeni, niin eipä olis huolta intohimon puutteesta tässä elämässä  Cool  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #21 : 10.06.2007 16:42:37 »

Kiva kuulla kokemuksianne Smiley
Itselläni 9 vuotta on ollut ylä ja alamäkeä ja nyt taas tasaisempaa  Smiley
Kyllähän sitä välillä on niin tylsän turvallista mutta sitten taas jostain iskee kipinää ja innostuu taas  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 10.06.2007 17:28:00 »

NO sitten olisi kyllä jo aika uudistua, beibi!

Grin
No katsotaan nyt..  :Smiley
Olen aika uskollinen tällä tavoin. Tongue Grin
Minun on vaikea aloittaa suhdetta kenenkään kanssa,
jota en tunne kunnolla.


tallennettu
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #23 : 10.06.2007 19:25:12 »

Lainaus
Minun on vaikea aloittaa suhdetta kenenkään kanssa,
jota en tunne kunnolla.

Aloin tossa juuri miettiä että onkohan itselläkin jotain tämän kaltaista, kun kaikki läheisimmät suhteet miehiin ja seurustelusuhteet alkanu netin kautta, ja on oppinut toista tuntemaan (sikäli kun tiedot voi olettaa tosiksi..omalla kohdalla sattunut hyvä tuuri tähän asti) kuitenkin jokseenkin jo ennen tapaamista ym  :Smiley. En tosin ole kauheasti "entisiin" yhteydessä kuitenkaan enkä varmaan palaisi ihan heti kenenkään heistä kanssa yhteen  Smiley
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 12.06.2007 18:26:39 »

Lyhyitä suhteita aikamoisesti! Mutta pisin 28 vuotta ja jatkuu edelleenkin ilman mitään epäröintiä vielä Wink.

Suhde...kun sitä ajattelen, niin sellaisia on kuitenkin minulla olemassa elinikäisiäni tähän asti saakka monia. Siis ihmisiä, jotka aina vain löytyvät läheltäni, vaikka välillä etäännytään.

Sellaiset suhteet pitäisi nostaa enemmän arvoonsa!

Eipä silti, ei eronkaan tarvitse merkitä suhteen katkeamista.

Kaikki riippuu siis siitä miksi suhteen miellämme.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 13.06.2007 07:47:08 »

Niin Sashalle, jos miehet ei muutu äkkiä, niin kai sitten voi olla vaikka kolmen kanssa.. heh.. en kaipaa silmiini ketään edellisistä, kumma miten aika tekeekin tämän. En tiedä enää onko pitkä kesto ideaali, kai se tarkoittaa että on rakkautta, muuten on .. hm, rakkautta mutta ongelmia.

Nyt heistä ei kukaan ole sydämessä. Siinä oli oma työnsä. Eilen olin taas ulkona kaupungilla. On se niin että kun elämä ei tarjoile suhteita, on keskityttävä muuhun. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #26 : 13.06.2007 10:39:48 »

.... parinviikon pituinen puhelakko, kalamieheni aloitti sovinnon molemmilla kerroilla-eihan harka semmoista voi tehda... Grin
2funny 2funny 2funny

Diamond  -  ihanasti sanottu ja vieläpä naulan kantaan Cheesy

Hyvissä ajoin kun aloittaa, niin ennättää:

Kaurismiehen kanssa 7 vuotta (tästä kihloissa 3 v)

Härkämiehen kanssa 14 vuotta (naimisissa 7v 1 kk)

Leijonamiehen kanssa 8 vuotta - sunnuntaina oli 7-vuotishääpäivä, joten jos elokuussa olemme vielä naimisissa, niin on pisin avioliitto minulle tämä - tässä kehossani  Wink Cheesy Grin  Ja eiköhän tämä tästä... se intohimo ja sisäinen, henkisesti yhdistävä säie kaiken tämän tempperamenttisen kuohunnankin aikana on pitänyt yhdessä vaikka näillä myrskyillä olisi kaatanut monta hehtaaria jo metsääkin  2funny smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 13.06.2007 10:49:22 »

Voi jukran pujut!  Grin Grin Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #28 : 13.06.2007 10:58:29 »

Voi jukran pujut!  Grin Grin Grin

Eikös vaan  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 13.06.2007 13:15:00 »

Oletko Elektra itse maamerkkiä. En usko että pystyisin moiseen maamerkkien kans..  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: