Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miltä tuntuu, kun kaksoisliekki löytyy?  (Luettu 54377 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« : 08.06.2007 12:19:52 »

Voin sanoa että...olen KOTONA. Kaikki on helppoa, levollista, toivorikasta, ihanaa - Rakkaus vaan ON ja mikä tahansa on mahdollista, kukkii hiljaisuudessa, ei enää kiirettä mihinkään, pelkkää onnea...

Olen huomannut ihmisten kanssa jutellessa, että todella monella on ollut nyt keväällä vaikea erorypistely edellisestä kumppanista ja sitten välittömästi sen jälkeen kaksoisliekki on astunut elämään. Ehkä hänet on tavannut jo aiemmin, jo vuosia sitten, mutta tätä ennen on tässä välissä pitänyt joku vaikea karmallinen suhde vielä käydä läpi.

Käsi pystyyn, jotka jakavat tämän ilon kanssani?  smitten
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #1 : 09.06.2007 19:03:11 »

Entäs se, kun luulee löytäneensä... On hieno tunne myös:) Hetken.

Nimim. Kokemusta luulemisesta on.

Mutta kaksoisliekkinipäs on toisissa ulottuvuuksissa, ja nämä muut sekoilut sitten kai heijastusta kaipuusta siihen suhteeseen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2007 19:17:10 »

Maapallon parisuhteista 1/10:stä on kaksoisliekkisuhde. Tämä siksi, että parisuhde Kaksoisliekin kanssa on erittäin, erittäin raskasta ja haastellista - kaukana siitä vaaleanpunaisesta unelmasta! Tämän vuoksi hyvin harvat sielut valitsevat Kaksoisliekkien keskistä parisuhdetta elämäänsä, sillä se kysyy enemmän hermoja kuin romanttiikka!

Kaksoisliekki onkin usein vastakkaisen sukupuolen edustajana veli, isä, ukki, eno, setä, muu miespuolinen sukulainen, ystävä, esimies, kerran tavattu tuttava, työtoveri, lapsenlapsi, oma lapsi, kummilapsi, hoitolapsi... Vaihtoehtoja Kaksoisliekille on useita! Useimmiten Kaksoisliekki syntyy kuitenkin joksikin läheiseksi henkilöksi. Muistan hatarasti yhden elämän TODELLA kauan aikaa sitten, jossa Kaksoisliekki oli isoveljeni.

Yleensä tällaista uskomatonta onnenhuumaa aiheuttavat parisuhteet ovat parisielujen, ystäväsielujen tai tehtäväkumppanisielujen välisiä. Esimerkiksi pariskunta, joka paiskii töitä yhteisen päämäärän eteen vaikkapa luonnonsuojelussa ovat melko suurella todennäköisyydellä toistensa tehtäväkumppani. Romantiikan huumassa Se Oikea leimataan yleensä aina Kaksoisliekiksi, vaikka siis hyvin harvoin oma kumppani on Kaksoisliekki. Kaksoisliekki voi myös majailla jo henkimaailman puolella.

Tällaiset suhteet ovat huomattavasti Kaksoieliekkisuhdetta helpompia ja tasaisimpia. Sanoisin, että Kaksoisliekkisuhde toimii ja tuottaa onnea vasta sitten, kun ihmiset tässä suhteessa tajuavat sen sielullisen merkityksen. Ystäväni vanhemmat ovat toistensa Kaksoisliekkejä, kuin yö ja päivä. Heidän suhteestaan ei tulisi yhtään mitään, jos he eivät tietäisi olevansa toistensa Kaksoisliekkejä.

Kaksoisliekkisuhde ei tietenkään vaadi onnistuakseen tai pysyäkseen kasassa tietoa siitä, että olemme Kaksoisliekkejä. Eiväthän ei-kaksoieliekkisuhteetkaan kestä aina, vaikka niillä on paljon suurempi todennäköisyys onnistua ja pysyä kasassa kuin kaksoisliekkisuhteella. Jokaisella suhteella on oma tarkoituksena, olipa pari muodostunut millaisista sieluista tahansa.

Itse muista oman Kaksoisliekkini isoveljenäni todella upeana. Hän oli idolini, joka oli silmissäni voimakas ja tyyni, vaikka ikää veljelläni ei ollut kuin 13 vuotta. Itse olin 10-vuotias. Isoveli toimi myös eräänlaisena isäni korvikkeena, sillä olimme molemmat orpoja, ilmeisesti jostakin sodasta johtuen. Vihollismiehet käyttivät minua häikäilemättä seksuaalisesti hyväkseen, eikä veljeni mahtanut aikuisille miehille mitään. Kuitenkin veljen, Kaksoisliekkini läsnäolo ja hiljainen lohduttava tuki auttoivat minua kestämään sen kaiken. Minä tun häntä ja hän minua - täysin pyyteettömästi.

tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #3 : 09.06.2007 20:11:37 »


Mutta kaksoisliekkinipäs on toisissa ulottuvuuksissa, ja nämä muut sekoilut sitten kai heijastusta kaipuusta siihen suhteeseen.

Kaksoisliekki on tähän saakka ollut sillätavalla toisessa ulottuvuudessa, että se on meissä itsessämme.Piilossa tähän saakka sisimmässämme, sisäisessä maailmassa, tiedostamattomana ulottuvuutena.
Joitakin heijastuksia on jokaisella ollut omasta kaksoisliekistään aiemminkin, silloin kun on toisen syyksi jotakin maininnut, tai korviaan myöten toiseen rakastunut,niin eipä osannut aavistaakkaan, että "minähän se siinä" Wink

Vaan Nyt on tullut aika tiedostaa tuo sisäinen kaksoisliekki.
Tulla tietoiseksi itsestään.Minä Olen ulottuvuudestaan.
Kun oivaltaa yhteytensä kaksoisliekkiin,(piilossa olleeseen ulottuvuuteensa) niin tällainen havaintoulottuvuus käsittää koko luomisen kirjon.
Tämä olemisen tila(havaintoulottuvuus) myös mangetisoi vetämään puoleensa vastaavaa värähtelyä.(esim.kumppanin)
Silloin heijastan ulkoiseen maailmaani sisäistä maailmaa ja tuo tila on yhdistynyt tila,jolla voin luoda täydellisen elämän.(vaikkapa kumppanin kanssa)
Näin itse ymmärrän tuon kaksoisliekkini. Smiley

Tuo olemisen tila ulottuu myös moneen muuhun asiaan,se ei rajoitu pelkästään kaksoisliekki-havaintoulottuvuuden heijastamiseen toiseen, se käsittää todellakin koko luomisen kirjon.
Silloin on yhteys kaikkeen olemassaoloon.
 smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.06.2007 15:33:27 »


Tämä olemisen tila(havaintoulottuvuus) myös mangetisoi vetämään puoleensa vastaavaa värähtelyä.(esim.kumppanin)


Jotenkin näin ymmärrän asian minäkin, tuulispään lailla. AthaMaarit kirjoitti tosin taas selkeästi "asiaa", kuten aina. Atomi taas;"mikään ei ole enää varmaa tai pysyvää" - se oli hieno oivallus!

Katie Melua, jonka levyn Piece by Piece ostin juuri laulaa: I do believe in love, but I must not rely on love, but nothing else exites me like loving you..!

Niin..vaikka alkuperäisestä viestini todella olikin onnen huumassa kirjoitettu, tässä on kuitenkin niin paljon haasteita, että helppoa on vain oleminen.

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Atomi
Vieras
« Vastaus #5 : 10.06.2007 16:33:37 »

Tämän vuoksi hyvin harvat sielut valitsevat Kaksoisliekkien keskistä parisuhdetta elämäänsä, sillä se kysyy enemmän hermoja kuin romanttiikka!
Allekirjoitan tämän täysin! Mutta silti on tää kuulkaa ihana seikkailu!  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 10.06.2007 19:56:47 »

Mutta pitääkö kaksoisliekin kanssa tehdä yhtään mitään, jos tämä on henkimaailmassa - vain kokea silloin tällöin?

Erikseen on sitten onko romantiikkaa vai ei. Tuntuu ettei minulla ole enää pakottavaa tehtävää kenenkään kanssa, ei ainakaan viimeisen vääntämisen jälkeen. Romantiikkaa mieluummin, tai vaikka liikekumppanuutta, saa se ihminen jotain tiedostaakin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #7 : 10.06.2007 20:13:12 »

Ei minua kukaan ole tähän suhteeseen pakottanut eikä minusta lainkaan tunnu siltä, että tässä jotain tehtävää suorittaisin. Minä vaan nautiskelen ihanasta ja vaiherikkaasta suhteesta. Tämä on hei elämää! Ei meistä kumpikaan edes halunnut suhdetta, jossa eka viikolla ostetaan samanlaiset vaatteet ja aletaan leikkiä siamilaisia kaksosia.   2funny     2funny      2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 11.06.2007 01:22:08 »

Minulle tuo kaksoisliekki juttu on hiukan rajoittava,
koska koen olevani linkittyneenä palamaan useampaan henkilöön kuin vain yhteen. idiot2

Ajattelen, että minä olen jo itsessäni kaksoisliekki,
itse asiassa jonkin sortin moniliekki ja minuun
linkittyy eri liekkieni kautta muita liekkejä moniliekkeineen.

Minä en siis etsi vastakohtaani / kohtiani, koska se puoli jo on minussa
monikerrostuksellisena ja tasoisena ying-yangina.

Tajusitteko, mitä tarkoitan? Smiley
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #9 : 11.06.2007 07:45:04 »

Tajusin mitä tarkoitat Sasha.(Tuotapa ying-yangia minäkin tarkoitin.)
Kyllä sen kaksoisliekin voi heijastaa useampaankin henkilöön, ihan niinkuin jokaisesta itsestään parhaalta tuntuu, kunhan se ei loukkaa ketään muuta.
Silloin värähtelymme vetää useampaa samallatavoin värähtelevää puoleensa.

En tarkoittanut esimerkissäni rajoittavana, (vaikka kerroin esim.kumppaniin,) sillä kaksoisliekin voi nähdä vaikkapa ystävässäänkin, vanhemmissaan...jne.rajaamatta sitä millään tavalla. Vaan se on pointti, että kukaan toinen ihminen ei ole tuo kaksoisliekki, vaan sisällämme oleva Itsemme ulottuvuus, jota heijastamme ulkoiseen maailmaamme. Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.06.2007 07:49:43 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10 : 11.06.2007 09:45:13 »

Minulle tuo kaksoisliekki juttu on hiukan rajoittava,
koska koen olevani linkittyneenä palamaan useampaan henkilöön kuin vain yhteen. idiot2

Ajattelen, että minä olen jo itsessäni kaksoisliekki,
itse asiassa jonkin sortin moniliekki ja minuun
linkittyy eri liekkieni kautta muita liekkejä moniliekkeineen.

Minä en siis etsi vastakohtaani / kohtiani, koska se puoli jo on minussa
monikerrostuksellisena ja tasoisena ying-yangina.

Tajusitteko, mitä tarkoitan? Smiley

Tajusin  Cheesy Puitpa kivasti sanoiksi sen, mitä minäkin olen viimeaikoina pähkäillyt  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 11.06.2007 11:47:54 »

Miksi joillakuilla on kaksoisliekki aineessa joillain henkimaailmassa? Ko olento ei edes ole "läsnä" elämässäni sen kummemmin (vaikka sanotaan että hän on kanssani ilossa ja surussa), ja sitten on ne vaihtelevat muut suhteet. Nyt ihan kiva kun ei kummempia sidoksia tai ongelmia, on ihanaa! Useimmiten tulee juuri ongelmia näissä sielukumppanuuksissa.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2007 12:02:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #12 : 17.11.2007 21:44:30 »


Olen huomannut ihmisten kanssa jutellessa, että todella monella on ollut nyt keväällä vaikea erorypistely edellisestä kumppanista ja sitten välittömästi sen jälkeen kaksoisliekki on astunut elämään. Ehkä hänet on tavannut jo aiemmin, jo vuosia sitten, mutta tätä ennen on tässä välissä pitänyt joku vaikea karmallinen suhde vielä käydä läpi.

Käsi pystyyn, jotka jakavat tämän ilon kanssani?  smitten

nostaa käden pystyyn...!  Cheesy Haasteellista on monessakin mielessä, mutta koskaan en ole ollut näin onnellinen missään ihmissuhteessa...!  smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #13 : 07.12.2007 00:49:00 »

Mitä enemmän toinen peilaa itsessä piilossa olevia piirteitä, sen kaksoisliekimpi?
tallennettu
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #14 : 09.11.2010 18:18:31 »

...juuri edellinen viestini koski aihetta.
Olenko löytänyt vai en? (luulenpa että tietäisin asian varmasti sydämessäni jos uskaltaisin kohdata hänet) ja toisaalta en haluakkaan.Pelkään että sekoan ajatuksissani tähän ihmiseen liikaa, koska mitään yhteistä elämää en kykenisi hänen kanssaan jakamaan, ja sen jälkeen en voisi taas elää ilmankaan. Sekavaa.
Ainoa ihminen maailmassa joka saa "jalatmaassa" -tyypin lähes hyperventiloimaan... sanat katoaa, ja aika pysähtyy. Ja niin tuttu hän on, jostain aikojen takaa. Telepatia toimii, eikä sanoja tarvita.
ja silti mielummin pakenen tätä ihmistä ja tunnetta...mitä en silti vaihtaisi mihinkään.  crazy2
tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: