Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot-keskusteluja  (Luettu 158729 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #45 : 25.06.2012 21:36:11 »

Mielestäni erakko on hurjan hieno kortti. Kuvaa hieman samaa kuin astrokartalla 12.huone. Henkisen kehittymisen mahdollisuutta, ja ihmissuhdekysymyksessä noustessa oman itsensä ymmärtämisen kautta hankittua kykyä antaa toiselle paljon. Siis se kehottaa irrottautumaan toisista riippuvuusasteella ja löytämään voiman itsestään. Kun sen voiman löytää, ihmissuhteista muodostuu antoisampia, sillä silloin lähdet suhteeseen sillä perusteella, että haluat antaa sille osan voimastasi. Oli pakko kirjoitella, sillä rakastan tätä korttia.  smitten


Tätä erakkoa on tullut koko kevään ja juuri noin minäkin sen näkisin  Smiley Että riippuvuussuhteet ovat ohi ja olen jo hyvän aikaa ollut itsekseni ja etsinyt sitä voimaa itsestäni. En enää lähde suhteessa miellyttämään, vaan olen aidosti sitä mitä olen ja se on hyvä niin  smitten
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #46 : 18.07.2012 10:24:42 »

Käytän tarotteja netin kautta sillä olen melko varma, että jos minulla olisi pakka hiplaisin sitä jatkuvasti.  Olen myös käynyt vuosien varrella tarot -tulkitsijoilla.  Eniten tykkään Rider Whitestä, mutta eräs tulkitsija käyttää jotain muuta. En tiedä nimeä mutta on ihan eri näkönen, siitä tulee mieleen että olisi aivan eri kortistot siis systeemit käytössä.

Valkkaan siis netistä aina Whiten mutta olen kokeillut muita, en saa tuntumaa. Crystal Reflectionsilla on ihan OK selitykset ilmaiseksi netissä, siellä saa myös ilmaiseksi päivän kortin. Suomeksi pakkaa on avattu Tarotpuun verkkosivuilla. Käytän netissä myös muita ilmaistarotteja.

Jos oikein keskittyy ei sillä ole väliä ovatko kortit virtuaalisia vai paperisia. Joka tapauksessa, minulle on nyt jonkin aikaa tullut sauvamies, siis page of wands. Se on tullut siten, että kyselin jotain miten näen tulevan mieheni (siis nettipohjainen kysely) ja pian sen jälkeen päivän korttina.  Sitä on tullut käänteisenäkin, mutta jotenkin näksin että se on kortti joka on aika sama molemmin päin, vai?

Yleensä tunnustelen itse mitä kortti sanoo ja voin reagoida tosi vahvasti niihin. Etenkin miekoissa on paljon vahvoja kortteja, joista suurin osa herättää surua ja ikäviä tunteita. Ekan kerran kun näin miekkojen 6 purskahdin itkuun. Kun minulla oli pidempi vaikea jakso tuli paljon miekkoja. Toisaalta elämä meni ylösalas kans noihin aikoihin jolloin tuli voimakkaan positiivisia maljakortteja.  Jälkikäteen on hyvä analysoida. Oli kolmiodraaman aikana miekkojen kolmosta ja maljojen kakkosta. Valtteja on tullut jonkun verran, kuninkaallisia etenkin omalle kohdalle (siis jos kysymys koskee minua). Toisaalta tälläinen erakkotyyppi on kyllä saanut erakkoakin  :Smiley

Näin pidemmän päälle katsottuna voisin ehkä yhtyä edelliseen mitä erakkoon tulee. Kasvoin ihmisenä yksin se on saletti, opin näkemään riippuvuussuhteita muissa ja sellaisia suhteita, jotka eivät perustuneet rakkauteen. Näin sitä muissa, itse kun olen ollut vuosikaudet yksin. Ei ollut helppoa sillä minusta tuli vähän sellainen "kateellinen joka haukkuu tuomitsee muiden suhteet". No en voinut omalle totuudelleni mitään, ja tajusin myös että olen yksin sen takia että olisin muuten läheisriippuvainen.  Nyt hiljattain ainakin yksi kaveri on sanonut, että olin oikeassa. Aluksi kun sain erakkoa se oli mielestäni ikävää. Sinkkuutta on jatkunut jo kahdeksatta vuotta.... Ajattele lapsi olisi kasvanut siinä ajassa kouluikään!  vaikka olen saanut loverseja ja muita rakkauden kortteja paljon, ihan live istunnoissakin, ne ovat aina merkinneet vaan jotain ohimenevää. Ehkä erakko onkin pysyvän ja oikean rakkauden kortti? Eli se joka rakastaa itseään jne
« Viimeksi muokattu: 18.07.2012 10:28:59 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Dowie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #47 : 01.08.2012 20:28:02 »

Hei kaikille astron tyypeille.  smitten Päätin lopulta rohkaistua ja kirjautua itsekkin tänne, sillä oma Tarot-korttien opiskelu herättää aina vain lisää kysymyksiä mitä enemmän yritän saada niistä selkoa!  Grin Pystyn jo jonkinmoisesti tulkitsemaan ystävilleni nostamiani kortteja ja olen hivenen kauhuissani jopa siitä, että eivät ne minun tulkintani aina aivan metsään näytä menevän.  Huh Tästä nouseekin nyt kovasti esiin vastuu mitä suustaan päästää ja vasta aloittelijana eivät tulkintani ole kuin ympäripyöreää hölinää, johon olisi hyvä oppia tulkitsemaan kortteja yksityiskohtaisemmin. Kysytyistä asioista pystyn hyvin kertomaan asioiden tunnelman ja hengen, mutta mikä lopulta liittyy mihinkin toisinaan hämmentää.

Yksi kysymys mistä olen yrittänyt paremmin saada selkoa on hovikorit ja niiden tulkitseminen. Pitääkö niitä katsoa eri henkilöinä kysyjän elämässä, kysyjän omina fiiliksinä vai viesteinä kysytyn asian tunnelmasta? Mistä se riippuu miten niitä katsotaan? Joskus kuvittelin osaavani tulkita niitä sen kummemmin päätäni vaivaamatta, mutta kerran nostettua itselleni kaikki kuningattaret meni pääni lopullisesti sekaisin ja pyörälle että mitäs tämä nyt sitten tarkoittaa.  Grin Sen jälkeen olen ollut hovikorttien kanssa mietteliäämpi. Mitä te niistä ajattelette ja miten niitä katsotte?

Heh. Itselleni omat korttini (Crowleyn pakka) lähinnä pottuilevat nykyään. Mutta mitäs kyselen samoja selviä asioita aina vain uudestaan! Mutta kun kärsimätön olento olen ja kun mitään ei heti tapahdu niin täytyyhän sitä varmistella...  :Smiley
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #48 : 04.08.2012 08:14:33 »

moi taas! minulla tuo kohtalon kortti (crowleyn pakka käytössä) jatkaa "kummitteluaan" kun kysyn eräästä tärkeästä ja rakkaasta ihmisestä. se saattaa jopa nousta kun lausun mielessäni hänen nimensä ja kysyn mikä on tilanne tai kun nostan ns. päivän kortin jollainen sattui nyt viimeksi  1.8 illalla!!! tämä kortti on noussut minulle jo toukokuusta lähtien aina kun kysyn meistä ja kerran kysyinkin siitä täällä niin sain vastauksen joka vastasi tilannetta melkeinpä täysin! mutta siitä on tovi ja kohtalon kortti jatkaa nousuaan kun kysyn Hänestä ja minusta siksi tämä jos joku osasi taas antaa jotain oloani helpottavaa...
(olen ollut tässä nykyisessä tilanteessa jo muutaman vuoden ja kohtalo on noussut silloin tällöin kysellessäni ohjeita tarotien avulla mutta nyt se on ollut melkein jatkuvaa viimeiset kuukaudet)
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #49 : 13.08.2012 09:26:43 »

Hei!
En jaksanut ruveta selaamaan koko tätä viestiketjua läpi,mutta törmäsin netissä tällaiseen sivustoon
http://www.maritaliuliatarot.com/suo/index.php
Kommentoikaa tätä.Onko täyttä huijausta vai ihan toimiva saitti?On jotenkin omituista,että jos haluaa jäseneksi pitää tilata korttipakka ja kirja.Kirjan takapuolella on koodi mikä tarvitaan,jos aikoo kirjautua jäseneksi.Onko kukaan palvelua kokeillut?

Vanha kysymys ja en tiedä tuosta jäsenjutusta, mutta olen käyttänyt välillä noita ilmaiseksi sieltä saatavia pöytiä ja minun energioihini ainakin tämä sivusto toimii hyvin yhteen, löydän sieltä aina joitain vastauksia itselleni. Myös se musiikki on jotenkin ihanan herättelevä.  :Smiley Smiley
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #50 : 10.10.2012 23:06:38 »

Hei, minua kiinnostaa tarot tulkinta (ihan huvinpäiten...olen hieman taikauskoinen, mutta toisaalta "ikuinen skeptikko". Viimekerralla kun minulle tehtiin tarot tulkinta sain pelkkää mustaa ja epäonnea ja kauheuksia korteista...mitään mainittavaa ei kuitenkaan tapahtunut ja täten minussa elävä skeptismi sai kivijalkaa alleen. Minun ja henkilön, joka minulle ennusti välillä oli kuitenkin kielimuuri. Tämän takia haluan tarot ennustuksen joltakulta hyväsydämiseltä ja avuliaalta ihmiseltä, joka siis osaa homman. Voin tarvittaessa matkustaa paikalle ja tottakai olen halukas maksamaan ennustamisesta, jos se sikseen tulee. Ei hyvää työtä imaiseksi kannata tehdä =).
    Minulle voi asiasta ilmoittaa sähköpostiin j.lukki@gmail.com - kaikki spammiviestit ilmoitetaan valvonnalle ja toivottavasti saatte blokit sivuille, jos niikseen tulee! Muuten ei minulla mitään sen suurempia... näillä eväillä mennään  :Smiley. ps. olen luonteeltani semi hankala tapaus, mutta se nyt ei minun vikani muutenkaan ole coolsmiley Hyvää! kaikille astrolaisille!
tallennettu
Dowie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #51 : 01.01.2013 17:53:52 »

Miten muuten tarot-korteista katsoessanne määritätte tapahtumien aikaa? Ymmärrän, etteivät kortit kerro sitä tarkkaan, tarkoitan pikemminkin käsitteitä "pitkän ajan kulutta" ja "pian" kun jotain tapahtuu. Eräs tarot-tulkitsijan tulkinnasta jäi mieleen, kuinka hän hetken kortteja katsottuaan kertoi näkemänsä asian ja erään tapahtuman tapahtuvan pian, mutta mikä on pian? Aika on niin kovin suhteellista!

Kysyn tätä siksi, koska tulkitessani kortteja toisille ja itselleni olen huomannut ongelmia siinä, onko asia jo tapahtunut, tapahtuu tällä hetkellä vai onko tulossa tapahtuvaksi. Eräs kerta katsoin tapahtuvan eräässä ihmisuhteessa surun ja tuhon merkkejä sillä hetkellä, mutta en uskonut tähän, sillä juuri sillä hetkellä kaikki oli mainiosti. Mutta muutaman päivän kuluttua...  :Smiley Ehkä asia vain kyti vielä pinnan alla...

Pyrin kyllä esittämään kysymykset niin että kävisi selvästi ilmi, kysynkö tämän hetken tilannetta tai tulevan. Mutta onko se lopulta van intuitiivinen aavistus? Koen tämän ongelmaksi silloin, kun en käytä selvää pöytää missä asiat on määritelty, koska en ole löytänyt itselleni sitä toimivinta. Ehdotuksia otettaan vastaan.  Smiley

Ymmärrättekö yhtään mitä yritän kysyä?  laugh
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #52 : 06.01.2013 18:13:43 »

Upea tarot-pakka Kiss

The wild unknown

http://www.thewildunknown.com/collections/
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #53 : 06.01.2013 18:54:57 »


On.  angel
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
vonQlippoth
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili WWW
« Vastaus #54 : 07.04.2013 18:20:53 »

Suositun Opas viisauteen -tarot-DVD:n oheen on ilmestynyt nyt myös kirja:
http://kauppa.tajunta.net/product/1040/tero-hynynen-ja-jyrki-pitka-opas-viisauteen--pikaopas

Kirjaa on saatavilla myös e-kirjana Tajunnan kaupasta ja Elisa Kirjasta.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #55 : 11.04.2013 13:08:39 »

Hei!

Nostin kortin "voima" itselleni rakkauteen.
Mutta miten tätä tähän kannattaisi tulkita?
Osaako joku antaa vinkkiä?
 Huh
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #56 : 11.04.2013 13:35:36 »

mikä tarotpakka..?
mitä kortista sinulle tulee mieleen kun sitä katsot..?
täytyy myös ottaa huomioon millainen tilanne sinulla rakkaudessa on..
oletko suhteessa, vai et.. onko joku kiikarissa vai ei.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #57 : 11.04.2013 14:42:55 »

Tuolla kuva kortista, Palladini tarot.

http://ethony.blogspot.fi/2011/01/tarot-deck-exploration-new-palladini.html

Ensin kiinnitin huomioni siihen, miten nainen ja leijona kietotuvat yhdeksi, hiukset, huivi, harja...nainenhan on ikäänkuin pukeutunut leijonaan. Ja tuo naisen pään päällä leijuva infinity-merkki, niinkuin valokehä, herätti huomioni sillä, että se ei ikään kuin ole kiinni missään, toisin kuin kaikki muu kuvassa.

En ole suhteessa eikä ole edes ketään kiikarissa, vaikkakin vaikka ja mitä höperrystä on ollutkin.
Mutta toiveissa tietenkin on  smitten

tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #58 : 11.04.2013 15:02:06 »

mulla tulee heti vahvasti mieleen, että olet sinut itsesi kanssa ja kaiken ympärillä olevan voiman (sinä itse, leijona, ympäristö)
Olet valmis vastaanottamaan rakkautta.. Kun siis rakkauteen kortin nostit.. Takana näkyvät versoavat päärynäpuut kuvastavat mielestäni uutta alkua.. Infinity-ikuisuus merkki vain vahvistaa kaikkea.. intuitiota, tilannetta, itseäsi.. Valmis ikuiseen tulevaan rakkauteen.. Wink
Kortti on todella kaunis ja voimallinen.. Ole rohkea ja ota vastaan mitä sinulle annetaan.. Smiley
 smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #59 : 11.04.2013 15:12:19 »

 smitten

Tuohan kuulostaa aivan mahtavalta, ja voin mielestäni allekirjoittaa sen täysin Smiley
No niin ikuinen rakkaus, antaa tulla vain, olen valmis Cheesy

Kortin kauneus oli myös silmiinpistävää kyllä Smiley

Aiemmin mulle tuli sen henkisiä kortteja, että täytyy avautua ja vastaanottaa ja vahvistaa feminiinistä puolta...joten tää sopii senkin puolesta hyvin. Nyt on niinkun tasapainossa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: