Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot-keskusteluja  (Luettu 159974 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #75 : 11.04.2013 14:08:39 »

Hei!

Nostin kortin "voima" itselleni rakkauteen.
Mutta miten tätä tähän kannattaisi tulkita?
Osaako joku antaa vinkkiä?
 Huh
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #76 : 11.04.2013 14:35:36 »

mikä tarotpakka..?
mitä kortista sinulle tulee mieleen kun sitä katsot..?
täytyy myös ottaa huomioon millainen tilanne sinulla rakkaudessa on..
oletko suhteessa, vai et.. onko joku kiikarissa vai ei.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #77 : 11.04.2013 15:42:55 »

Tuolla kuva kortista, Palladini tarot.

http://ethony.blogspot.fi/2011/01/tarot-deck-exploration-new-palladini.html

Ensin kiinnitin huomioni siihen, miten nainen ja leijona kietotuvat yhdeksi, hiukset, huivi, harja...nainenhan on ikäänkuin pukeutunut leijonaan. Ja tuo naisen pään päällä leijuva infinity-merkki, niinkuin valokehä, herätti huomioni sillä, että se ei ikään kuin ole kiinni missään, toisin kuin kaikki muu kuvassa.

En ole suhteessa eikä ole edes ketään kiikarissa, vaikkakin vaikka ja mitä höperrystä on ollutkin.
Mutta toiveissa tietenkin on  smitten

tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #78 : 11.04.2013 16:02:06 »

mulla tulee heti vahvasti mieleen, että olet sinut itsesi kanssa ja kaiken ympärillä olevan voiman (sinä itse, leijona, ympäristö)
Olet valmis vastaanottamaan rakkautta.. Kun siis rakkauteen kortin nostit.. Takana näkyvät versoavat päärynäpuut kuvastavat mielestäni uutta alkua.. Infinity-ikuisuus merkki vain vahvistaa kaikkea.. intuitiota, tilannetta, itseäsi.. Valmis ikuiseen tulevaan rakkauteen.. Wink
Kortti on todella kaunis ja voimallinen.. Ole rohkea ja ota vastaan mitä sinulle annetaan.. Smiley
 smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #79 : 11.04.2013 16:12:19 »

 smitten

Tuohan kuulostaa aivan mahtavalta, ja voin mielestäni allekirjoittaa sen täysin Smiley
No niin ikuinen rakkaus, antaa tulla vain, olen valmis Cheesy

Kortin kauneus oli myös silmiinpistävää kyllä Smiley

Aiemmin mulle tuli sen henkisiä kortteja, että täytyy avautua ja vastaanottaa ja vahvistaa feminiinistä puolta...joten tää sopii senkin puolesta hyvin. Nyt on niinkun tasapainossa.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #80 : 01.09.2013 18:15:24 »

Onkos kukaan kokeillut ihan tavallisilla pelikorteilla ennustamista?Löysin turussa divarista kirjan nimeltä Kanerva Vuori:pelikorteista katsomisen taito.Tässä sitä mielenkiinnolla luen....
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #81 : 07.07.2014 21:16:07 »

Kyllä oppaat/enkelit puhuvat korttien kautta  smitten tai niin haluan ajatella...  Cheesy

On tästä jo aikaa, mutta olin aikalailla elämän kolhima silloin, niin huvikseni täälä astron sivuilla kokeilin vetää tarot-kortin. Siinä tuli elämänpyörä, tai mikä nyt olikaan.. Ne ensimmäiset sanat siinä kortin vieressä sykähdytti "olet hyvissä käsissä"  smitten
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #82 : 09.07.2014 06:20:34 »

Onkos kukaan kokeillut ihan tavallisilla pelikorteilla ennustamista?Löysin turussa divarista kirjan nimeltä Kanerva Vuori:pelikorteista katsomisen taito.Tässä sitä mielenkiinnolla luen....

Hei, mä oon jskus teinivuosina kokeillut. Se oli kyllä aika alkeellista ja omat keksimät säännöt  Grin
Eli kaikessa yksinkertaisuudessaan punainen tarkoitti kyllä ja mutsa ei. Ja mitä suurempi luku niin sitä vahvempi kyllä tai ei  Cheesy
Ei varmaan toiminut tuollalailla, mutta tulipa kokeiltua..  Cheesy
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #83 : 12.07.2014 08:02:20 »

Menee jo melkein yksinpuheluksi täälä...  Smiley Mutta osaisiko joku suositella mistä Tarot-kortteja kannattaisi ostaa? Ja mikä olisi hyvä opaskirja tulkintoihin?
tallennettu
PikkuEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #84 : 11.08.2014 16:21:48 »

Heippa! Auttaisko joku tulkitsemaan nostetut kortit. Nostin kolme ja eka oli tähti, toinen maljojen kunkku ja kolmas maljojen kuningatar. Jumiutunut elämäntilanne ihmissuhteissa tässäkin varmasti ensimmäisenä oli mielessä, kun kortit nostin. Näiden korttien jälkeen olen nostanut kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla on noussut maljojen kunkku Huh En saa oikein itse ajatuksesta kiinni  idiot2
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #85 : 11.08.2014 16:49:25 »

En ole mikään kokenut tulkitsia mutta tälläsiä tuli mieleen.

Tähti merkitsee toivoa ja sitä, että tapahtumilla on joku tarkoitus joka vie elämääsi eteenpäin. Olivat ne tapahtumat mitä vain.

Maljojen kuningas voi merkitä, että suhteella on mahdollisuuksia muuttua kypsemmäksi ja kasvaa mahdollisten lapsellisuuksia, pikku kärhämöinnin ynnä muiden epäkypsien asenteiden/asennoitumisen ylitse. Ei merkitse välttämättä romattista suhdetta vaan esim. ystävyyssuhteen vakautumista. Mahdollisuus suhteen tuhoutumiseen on myös olemassa ellei kortin varoituksia oteta huomioon.

Maljojen kuningatar voi merkitä lämmintä ihmissuhdetta, jonka muodostuminen kestää pitkään mutta palaakin sitten pitkällä liekillä. Kuitenkin kortti merkitsee samalla itsenäisyyttä ja omilla jaloilla seisomista. Oma onni ei ole riippuvainen toisesta. Kaiken kaikkiaan lämmin ja feminiinin kortti.

Tälläisiä:)
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #86 : 22.07.2016 22:48:50 »

Oletteko huomanneet tällaista? https://www.astro.fi/tarot/uudet?utm_campaign=tarot_three_free_cards&utm_medium=facebook&utm_source=facebook

Kävin tietysti katsomassa ja aika mielenkiintoinen. Persoonallisuuskortit muuttui kun sukunimi muuttui avioliiton myötä. Katsoin tyttönimelläni niin oli aika söpöjä kortteja, rakastavaiset ja kuu sen sijaan avioliiton myötä tulleella nimellä torni ja kuolema.  Shocked Huh

Siksi ehkä koenkin sielunkortin ja vuosikortin tässä merkittävämpänä, mutta tietysti jäi mietityttämään nuo persoonakortit. Oletteko muut katsoneet?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #87 : 25.07.2016 14:47:53 »

Oletteko huomanneet tällaista? https://www.astro.fi/tarot/uudet?utm_campaign=tarot_three_free_cards&utm_medium=facebook&utm_source=facebook

Kävin tietysti katsomassa ja aika mielenkiintoinen. Persoonallisuuskortit muuttui kun sukunimi muuttui avioliiton myötä. Katsoin tyttönimelläni niin oli aika söpöjä kortteja, rakastavaiset ja kuu sen sijaan avioliiton myötä tulleella nimellä torni ja kuolema.  Shocked Huh

Siksi ehkä koenkin sielunkortin ja vuosikortin tässä merkittävämpänä, mutta tietysti jäi mietityttämään nuo persoonakortit. Oletteko muut katsoneet?

Joo, mun sielunkortti on Erakko Smiley Pyhä yksinäisyys sentään!  :Smiley

"Erakko on itsetutkiskelun ja sisäänpäin kääntymisen juhlallinen ja vaativa kortti, joka muistuttaa siitä, että yksikään ulkopuolellasi vaikuttavista häiriötekijöistä ei ole ratkaistavissa muihin ihmisiin tai tahoihin vaikuttamalla. Sinulla on ratkaistavanasi kysymyksiä, joihin löytyy ratkaisu vain hiljentymällä ja omia tuntemuksiasi seuraamalla. Tarvitset tämän kortin myötä ehdottomasti omaa aikaa, oman paikan ja tietyn määrän yksinäisyyttä. Kaikki vastaukset ovat sinun hallussasi ja siksi on täysin sinun vallassasi päättää, miten missäkin tilanteessa toimitaan. Asiat on hoidettava määrätietoisesti omaa näkemystäsi kunnioittamalla ja muiden esittämiä vaatimuksia tai odotuksia miettimättä."

No, kyllä mä allekirjoitan tuon tekstin.

Tämä vuosi on haasteellinen mulle, tuleva varsinkin vielä haasteellisempi. Aika positiivinen kortti tuli silti tuohon Vuosikorttiin: Maailma. Nimikorttia en viitsi analysoida (Taikuri), kun on vielä täysin tuohon numerologiaankin perehtymättä..ensin tää astrologia..  Wink Vaikka oon kyllä viimeiset 15 vuotta tykännyt tarot-jutuista ja  niitä silloin tällöin teen/tulkitsen.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #88 : 08.03.2017 20:53:37 »

Mä olen täältä astro.fi-sivustolta koettanu nostaa niitä 5 ja kolmen kortin juttuja mutta ne ei toimi mulla. Siis vaikka klikkaan nostamaani korttia niin se ei tuu näkyviin.

Missäköhän vois olla vika?
tallennettu

.
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #89 : 09.03.2017 09:32:28 »

Sama juttu. Nostin 3-kortin pöydästä useamman kerran kortteja, jossain vaiheessa ne sitten
lävähtivät esille. Samoin on käynyt aiemminkin.

Sielunkorttini on Narri. Persoonallisuuskorttini on Oikeus. Tosin joissain tarot-pakoissa
nro 11 on Voima.
Vuosikorttini on Hirtetty.
 
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: