Sivuja: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641420 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #3015 : 28.07.2017 16:50:52 »

Hyvä saavutus: tiimi kriisissä kun meikä lomalla 2 viikkoa (josta töitä hoideltu puolitosissaan toinen viikko).

Noh.. Ekalla pätkällä aloittivat uuden palvelun (kriisiytymisen lisäksi) joten sama vanha linja jatkuu
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3016 : 17.09.2017 15:25:07 »

Liikennesäännöistä piittaamattomat autoilijat.
Millä helvetillä nämä "koska mulla on se ja se auto niin muut saa väistää"-simpanssit saisi kuriin käyttämättä oman käden oikeutta versus sitä "vahvimman oikeutta" mitä nämä urpot vaikuttavat noudattavan?! Mä olin tänäänkin iskeä yhden paviaanin ikkunalasin sisään tuon takia. knuppel2
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #3017 : 11.10.2017 22:32:27 »

R.I.P Niklas Herlin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3018 : 15.11.2017 16:26:19 »

Voi venäjä!  Pärähdin tänään tekstarien kunnolla työkaverille ja tuli kyllä outo-olo sen jälkeen.pärähdin kyllä aiheesta ja pinnan alla on kiehunut pari kuukautta puolin ja toisin. Mutta olisin voinut fiksumminkin asian hoitaa enkä laittaa viestin kirosanoja,mutta pimahti kun tällä hetkellä stressiä Sad mutta onneksi saatiin juteltua ja pyysin anteeksi,mutta vieläkin vähän Inha-olo.

En ihan täysin luota häneen,hän osaa kääntää asioita pois hänestä ja ei oikein tartu mihinkään,voiko nämä viestit vielä kääntyä minua vastaan,voisiko hän olla niin pikkumainen? Kokemuksia.
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #3019 : 15.11.2017 19:19:29 »

Jos kääntyy sinua vastaan, älä ota itseesi, sillä tiedät että toimit puinaiset laput silmillä. Ekana tuollaisesta työkaverista tulee mieleen narsisti, koska narsistissa itsessään ei koskaan ole vikaa.. ei hän välttämättä ole, mutta tuli vain mieleen. Joka tapauksessa en uhraisi energioitani sen tyyppiseen ihmiseen. Pyysit anteeksi ja pesit kätesi tilanteesta, se on ratkaisevaa - olet tehnyt osuutesi. angel
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3020 : 24.11.2017 21:55:53 »

Mikä ihme ihmisiä nykyään vaivaa? Ei saa sanoa sitä eikä tätä kun joku loukkaantuuu.kokajan pitäisi miettiä mitä sanoo ettei vaan joku pahoita mieltään...

Pienet on kyllä murheet jos ei muuta ajateltavaa ole kuin sanojen sukupuolimerkitys... idiot2
tallennettu
freiya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #3021 : 27.11.2017 19:17:45 »

Pieni asia yhdelle, mutta suuri merkitys toiselle. Mä en ymmärrä miksi ihmisten kunnioittamisen pitäisi olla vaikeaa ja riidanhaastamisen normi kun asioista yritetään keskustella...  Undecided

Tänään hermoja syövät draamailevat ihmiset, yksi kaveri on päättänyt julistaa sodan toiselle ja kumpikin nyt kirjoittelevat passiivis-agressiivisia viestejä pitkin nettiä sen sijaan että ratkaisisivat ongelmansa... tsiisus, aikuiset ihmiset. uglystupid2 tickedoff

Ja sitten menossa on myös jotain outoja oireita rinnassa/sydämessä, sellaista ihme tykyttelyä & raskasta oloa. Hermot on ollu vähän kireellä viimeaikoina ("vaihteeksi", heh) niin pitää löytää uusia keinoja lievittää stressiä. Ehkä tääkin on joku saturnuksen loppurutistus. Jaksaa, jaksaa...
tallennettu

"You kneel down to the dry land
Kiss the Earth that birthed you
Gave you tools just to stay alive
And make it up when the sun is ruined"
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3022 : 27.11.2017 21:26:23 »

Sukupuolimerkitys paisui tänään uskomattomiin sfääreihin Shocked

Olen ollut aivan lamaantunut kokopäivän saamastani palautteesta ja en vaan usko tätä todeksi... tickedoff
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3023 : 02.12.2017 21:45:40 »

Ja tämä soppa vain jatkuu ja jatkuu..

Jouduin vielä eilen ,vaikka jo luulin että asia oli loppuun käsitelty kahden tunnin puhutteluun ja sain varoituksen. Yksi ihminen sai tämän aikaan ja suurin syy tuo vitsiksi tarkoitettu ei kenellekään henkilökohtaisesti sanottu sana!!
Olen aivan loppu. Enkä uskalla enää tehdä työtäni,kun saan kokoajan miettiä mitä pääsee suusta. Samalla olen todella vihainen sille yhdelle ihmiselle,joka ei viitsi tulla suoraan juttelemaan noin pienestä asiasta vaan ottaa yhteyttä esimieheen ja nyt olen kusessa sen takia.

Ottaa niin paljon päähän nämä helvatan mielensäpahoittajat! Ei ole kovin suuria murheita jos yksi sana saa pasmat ihan sekaisin!

Hankkikoot elämän , pilasi just mun!
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #3024 : 03.12.2017 00:08:37 »

Ja tämä soppa vain jatkuu ja jatkuu..

Jouduin vielä eilen ,vaikka jo luulin että asia oli loppuun käsitelty kahden tunnin puhutteluun ja sain varoituksen. Yksi ihminen sai tämän aikaan ja suurin syy tuo vitsiksi tarkoitettu ei kenellekään henkilökohtaisesti sanottu sana!!
Olen aivan loppu. Enkä uskalla enää tehdä työtäni,kun saan kokoajan miettiä mitä pääsee suusta. Samalla olen todella vihainen sille yhdelle ihmiselle,joka ei viitsi tulla suoraan juttelemaan noin pienestä asiasta vaan ottaa yhteyttä esimieheen ja nyt olen kusessa sen takia.

Ottaa niin paljon päähän nämä helvatan mielensäpahoittajat! Ei ole kovin suuria murheita jos yksi sana saa pasmat ihan sekaisin!

Hankkikoot elämän , pilasi just mun!

Nyt kyllä kiinnostaa, mistä sanasta saa varituksen?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3025 : 03.12.2017 06:46:46 »

En uskalla sitä suoraan tänne laittaa,jos vaikka joudun lisää vaikeuksiin,mutta viittaa laumanjohtajaan ja sen sukupuoleen
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #3026 : 09.12.2017 11:26:47 »

En uskalla sitä suoraan tänne laittaa,jos vaikka joudun lisää vaikeuksiin,mutta viittaa laumanjohtajaan ja sen sukupuoleen

Voi jestas, ei kyllä tule mieleen yhtään sanaa, joka saisi aikaan tollaisen älämölön. Taidat olle herkkisten seurassa. Tsemppiä!
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3027 : 17.12.2017 21:37:04 »

Kiitos
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #3028 : 22.12.2017 20:24:09 »

Kaikkea paskaa taas vaihteeksi ja iltapäivää/iltaa piristi kun töissä käytettävä järjestelmä meni rikki.. Uuh aah crazy2 Nyt ne siellä sitä toiv korjailee jotta saadaan hommat toimimaan.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #3029 : 09.01.2018 10:15:04 »

Flunssa buck2
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: