Anyway, olen tätä asiaa nyt jonkun 1,5v vatvonut melkein joka päivä joten saa luvan riittää pikkuhiljaa.
Muutto toiseen maahan auttoi (poissa silmistä, poissa mielestä), mutta nyt pitäisi siirtää sen toisen roinat tänne kanssa ja sitä ennen on tehtävä päätös suhteen jatkamisesta koska en aio tehdä sille tehdä sitä temppua että maksaa itsensä kipeäksi tänne muutosta ja sitten jää yksin tänne kellumaan. Miehelle tällainen meininki taitaa riittää, koska oli ilmeisesti aika tuuliajolla ennen kuin tavattiin, mutta mulla on elämä yksinkin. Vaikea asia monellakin tavalla.
Asiat puhuttu selviksi parisen viikkoa sitten, ystävyys jäi jäljelle, ja minulta hävisi yksi hiton iso stressinaiheuttaja elämästä. Tilalle tuli levottomuus, plah ja se näkyy töissäkin

Pakko keksiä, että miten hittoon tämän kaiken energian purkaa oikein. Ehkä kropasta kuluu läskit hittoon, niin on käynyt ennenkin.
Parasta on kuitenkin, että en menettänyt läheistä ystävääni koska sellainenhan skorppari nimenomaan on

Pelkäsin, että se kaikki häipyy kun ei ole parisuhdetta ja sen puheista olin saanut vahvistusta sille, mutta ei. Samalla selvisi, että skorpparin hyvä ystävä (nainen hänkin) on myös entinen tyttöystävä ja tiukasti menossa mukana, hänellä siis oma elämä toisessa maassa miehineen päivineen. Mulla on periaatteessa välit kunnossa exään ja muihin tyyppeihin mitä olen tapaillut, mutta käytännössä en ole tekemisissä heidän kanssaan, harmi tavallaan ja tavallaan ei.