Sivuja: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3113249 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2910 : 10.06.2016 12:44:34 »

Tiigris  smitten

Just noin itsekin ajattelen. Tulen väsyneenä kotiin pitkän työpäivän jälkeen ja mies on laittanut ruuan valmiiksi tai tulee vastaan juna-asemalle. Pidin nuorempana seksuaalisuutta todella tärkeänä asiana ja onhan se sitä edelleen. Mutta ei se ole kuitenkaan ainoa asia suhteessa ja elämässä on niin paljon kaikenlaista. Joskus huomaa, että toisen on parempi antaa katsella rauhassa jalkapalloa tai lukea lehtiä ja itse huuhailee astrologian kanssa.

Ehkä sitä viikon just vois olla prinsessa, sitte ei enää jaksais.  Grin

Olisikohan multiytimisen ongelman yksi ydin se, että mies ei saa orgasmissa konkreettisesti
mitään, vaan pääsee ainoastaan eroon jostakin, mikä liiallisena tuntuu siltä kuin
jotakin laimeaa myrkkyä olisi veren kierrossa. Nainen sitävastoin saa stuffia, jolla on
mm. antidepressiivisiä ominaisuuksia.

Tuosta "antidepressanttien" deprivaatiosta johtunee se, että monet miehet voivat
sperman menettämisen vuoksi kokea jopa miltei viikon kestävän lievän alakulon
kauden!? Miehet, jotka pystyvät jopa useaan orkkuun päivässä, ovat harvinaisia,
koska luonnon valinta on karsinut tuollaiset uroot enimmäkseen veks siksi,
että heillä ei juurikaan ole motivaatiota tehdä mitään muuta kuin tumputella
tai hässiskellä ympäriinsä!? Hmmm...

:Smiley

Tosin latinankielinen slogan toteaa jotenkin tähän tapaan:

Omnia animalia tristia post coitum, eli: Kaikki eläimet ovat surullisia panon jälkeen.

Kenties tuo kuitenkin koskee enemmän uroksia kuin naaraita??

Huh
« Viimeksi muokattu: 10.06.2016 12:48:55 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2911 : 10.06.2016 12:55:50 »

Olisikohan multiytimisen ongelman yksi ydin se, että mies ei saa orgasmissa konkreettisesti
mitään, vaan pääsee ainoastaan eroon jostakin, mikä liiallisena tuntuu siltä kuin
jotakin laimeaa myrkkyä olisi veren kierrossa. Nainen sitävastoin saa stuffia, jolla on
mm. antidepressiivisiä ominaisuuksia.

Sideman hyvä, tästä aiheesta oli tuolla muut jutut -alueella pitkä ketju, jossa seikkaperäisesti kerroin sinulle että mies ei menetä yhtään mitään mitä ei yhdellä aterialla helposti korvaisi ja nainen ei saa yhtään mitään, koska
a) emättimestä ei imeydy ravinteita
b) spermaa pitäisi niellä sadoilta miehiltä jotta määrät olisivat jollain lailla vaikuttavia

Ja ilmeisesti olet sitä mieltä, että orgasmin KOKEMINEN ei anna miehelle yhtään mitään, jos väität ettei mies seksistä saa mitään. Ellei saa siitä mitään, miksi sitä haluaisi?

Lainaus
Tuosta "antidepressanttien" deprivaatiosta johtunee se, että monet miehet voivat
sperman menettämisen vuoksi kokea jopa miltei viikon kestävän lievän alakulon
kauden!?

Ei johdu yhtään millään tavoin yhtään minkään ravinteiden menettämisestä, joita ei voisi korvata helposti ihan yhdellä aterialla. Kuka tuolaista viikon alakuloa muuten kokee yhden siemensyöksyn jälkeen? Vika on kyllä henkinen eikä fyysinen, jos niin käy.

Lainaus
Omnia animalia tristia post coitum, eli: Kaikki eläimet ovat surullisia panon jälkeen.
Kenties tuo kuitenkin koskee enemmän uroksia kuin naaraita??

Panon jälkeiseen suuruun on monia erilaisia syitä, jotka ovat jälleen kaikki HENKISIÄ, eivät ravinnesidonnaisia:

- rakkaudeton seksi on masentavaa tosi monelle sukupuolesta riippumatta, vaikkakin useammin naisille
- vastahakoinen seksi ('anna puolisolle vaikkei mieli tekisi') tuottaa surua, koska siinä oma sisäinen itse on hylätty toisen vaatimuksille
- seksi jota harrastetaan seksiaddiktion takia tuottaa alakuloa, koska kaikki riippuvuustoiminnot tuottavat alakuloa sen lyhyen euforian hetken jälkeen
- ja oikein hyvä ja turvallinen seksi voi puolestaan saada alitajunnan tuntemaan että tämän kumppanin kanssa voi olla turvalilsta päästää jotain VANHAA surua ulos, eli silloin surun tunne on luottamuksen ja turvallisuuden osoitus kumppania kohtaan

NIIN monta kertaa on tämä sama asia vuosien varrella tällä foorumilla sinun kanssasi keskusteltu läpi, että alkaa oikeasti tulla huoli sinun terveytesi suhteen, jos ei mitään niistä lukuisista keskusteluista ole jäänyt mieleen.  Sad
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2912 : 11.06.2016 12:21:31 »

NIIN monta kertaa on tämä sama asia vuosien varrella tällä foorumilla sinun kanssasi keskusteltu läpi, että alkaa oikeasti tulla huoli sinun terveytesi suhteen, jos ei mitään niistä lukuisista keskusteluista ole jäänyt mieleen.  Sad

Taisi olla vähän epäilyttävä lähde, mihin tuo käsitykseni pohjautui.
Tämä lähde taitaa olla luotettavampi:

http://www.nbcnews.com/id/22875051/ns/health-sexual_health/t/even-great-sex-can-end-post-coital-blues/#.V1vkQvmLShc

Sen mukaan post-coital tristesse miehillä saattaa johtua prolaktiinista:

All well and good, but in another study they concluded that prolactin works like a thermostat to shut off our desire, our appetites, and therefore the exciting, revved-up drives that make us try to satisfy them. So you get dull as a worm and your spirit flees. The
more satisfying the sex with a woman, the duller you get.

Shocked

(Lisäys) Tuosta lienee lupa päätellä, että miehet, joilla on kompulsiivinen tarve tumputtaa jopa muutaman
tunnin välein, "kärsivät" prolaktiinin alhaisesta konsentraatiosta ejaculaation jälkeen...Huh

http://www.everydayhealth.com/sexual-health/dr-laura-berman-masturbation-addiction.aspx
« Viimeksi muokattu: 11.06.2016 13:47:25 kirjoittanut sideman » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2913 : 21.06.2016 00:36:52 »

Käytöstavat tai niiden puute.

Jos olet tilannut hissin. Kun kuuluu "bling!" ja sen ovet aukeaa, niin ODOTA että hississä mahdolliset olevat ihmiset poistuvat sieltä; silloin voi jopa hieman väistää eikä seisoa keskellä edessä. Ja rynni vasta sitten sinne hissiin. Ei hätää, ehdit kyllä!

Muutenkin se rynniminen... Kaupassa tai missä tahansa kun olet menossa jonoon. Lopeta se rynniminen, ehdit kyllä, ellei nyt oikeasti joku ole kuolemassa tms. Äläkä tuupi edellä olevaa jonossa persuksiin niillä kärryillä, se ei kiihota ketään.. Jätä pieni hajurako. Jos haluat maksaa edellä olevan ostokset, niin silloin on ihan kiva, jos hilaudut ihan siihen maksupäätteen viereen kun toinen on alkamassa maksamaan... Muuten, astu ainakin metri taaksepäin kiitos.

Kassallekin voi sanoa päivää ja kiitos ja vaikka hymyillä, ei se ole vaarallista.

Kun asioit missä tahansa muutenkin, kaikki asiat hoituu kaikkien kannalta paremmin, jos esität asiasi a) omalla vuorollasi b) juttelet niinkuin ihmisille kuuluu jutella, normaalilla äänellä ja kohteliaasti. Useimmiten kritiikki ja valitukset on parasta lähettää kirjallisesti, ottaa yhteys johonkin "asiamieheen" tms henkilöön, jota nämä asiat koskee - älä ala huutamaan ensimmäiselle ihmiselle joka kyseisessä virastussa luuttuaa lattioita tai todennäköisesti muutenkin on täysin syytön "sinun ongelmiisi".

Missä tahansa liikutkin, ota toiset huomioon ja ole ymmärtäväinen eri ikäisiä ihmisiä kohtaan. Lapset ovat välillä apinoita eivätkä hillitse tunteitaan kuten me aikuiset ja taas vanhat ihmiset voivat olla hieman hitaita koska aistitkin toimivat hitaammin. Ole kärsivällinen. Hymyile ja katso silmiin. Tarjoa apuasi. Päästä kiireisen näköinen ihminen ohitsesi, jos itselläsi on aikaa.

Pidä naapureihin viileän kohteliaat välit. Wink
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2914 : 21.06.2016 15:40:15 »

Angry aamu alkoi hyvin olin pitkästä aikaa energinen ja hyvällä päällä.(en tosiaankaan ole aamuihmisiä)
Päätin jopa lähteä aikaisemmin töihin ja mennä siivoamaan kamalan sotkuista koppiamme kun lomankin alkamassa. Ja huom en ole myöskään mikään kodinhengetär!!

Olin siinä kerennyt jonkin aikaa siivoamaan ja heittämään roskaa pois kun työpari tuli paikalle ja hänen mielestään oli täysin väärin siivota,minun olisi pitänyt heittää kaikki kamat pihalle,oli väärin että oli kerännyt hänen omat tavaransa pahvilaatikkoon ja jumalauta olin vielä kehdannut laittaa palapelin palat yhteen paikkaan ja hakenut  vielä ne palat!!!
Mitään ei olisi saanut  heittää pois ja siivouksen ollessa vielä kesken hän kehtasi sanoa että sielä oli sotkuisempaa!!!
Tarjoutui kuitenkin viemään jätesäkin  roskiin. Huomasin toisen paikan työntekijän tulevan töihin ja he lähtivät YHDESSÄ viemään roskia ja voi vain arvata mistä he puhuivat. Ja kun he tulivat takaisin tämä toinen käveli suoraan sisälle koppiin ja katseli ympärilleen ,ai tälläine koppi!!!

Voi vee!!! Oli kyllä eka ja vika kerta kun siivosin kyseisen kopin!!! Olisko voinnu sanoa vaikka Kiitos?Huh Tai jotain?? tickedoff
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2915 : 08.07.2016 22:42:13 »

Ahneella on psknen loppu?

Saksa odotti insinöörejä, lääkäreitä ja ohjelmoijia?

http://avpixlat.info/2016/07/07/uteblivet-kompetensregn-over-tyskland/

“Ett nytt ekonomiskt mirakel” hette det bland annat enligt Daimlers styrelseordförande Dieter Zetsche, och liksom svenska medier berättade man i de tyska motsvarigheterna om ingenjörer, läkare och programmerare som skulle underrätta storverk.

Många av migranterna saknar arbetslivserfarenhet eller har utbildningar tyska företag inte efterfrågar och nästan 60 procent av de som hade jobb innan utvandringen anses tillhöra kategorin lågkvalificerade. Vad näringslivet behöver är dock högkvalificerad arbetskraft.

Sad
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2916 : 10.07.2016 10:28:05 »

Rytmihäiriöt Undecided Työt painaa päälle ja yksityiselämässä on paljon sellaista mikä täytyy purkaa pois, joten ilmankos.

Huomaa myös, että mulla on päällä  pluto aspect_tri kuu.. Vaikka mun pitää purkaa paljon vanhoja asioita ja osa niistä touhuista ei ole mitään upeaa nähtävää niin ei ole samanlaista ahdistusta päällä kuin 2004 jolloin oli mm.  uranus aspect_squ venus ja ystäväni  saturnus joka kyllä näytti närhen munat Cool Vapauden tunne oli aivan järjetön kaikkien paineiden ja ahdistuksen jälkeen, tuona vuonna erosin elämäni suuresta rakkaudesta (tai ainakin näin ajattelin). Tänä päivänä en enää tiedä, että mitä hittoa se rakkaus edes on tai voiko sitä löytää tällaisena ihmisenä crazy2

Tällä hetkellä sikäli maukasta, että ollaan taas samoissa teemoissa eli ukon kanssa ei enää kauan olla yhdessä ellei sitten jokin ihme tapahdu. On niin paljon käsittelemättömiä asioita, on asioita mistä ei voi puhua tai mitkä eivät toimi ja en vaan näe hänen kanssaan tulevaisuutta parisuhteessa,  ystävänä hän olisi hyvä ja onkin. Olemme käytännössä kavereita jotka pussailevat ja halailevat toisiaan.

Se tässä varmaan onkin ongelma, juttu lähti liikenteeseen kaveripohjalta ja mun käsitys parisuhteesta on tyyliin kaikenkattava henkinen&fyysinen sulautuminen millä ei taida olla mitään tekemistä kaveripohjan kanssa.

Että tällainen sunnuntai.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2917 : 10.07.2016 10:37:10 »

Olipa mukava muuten avautua tuostakin, onnistuin jo järkyttämään parin kollegan henkistä hyvinvointia tällä mun parisuhdeskeidalla joten oli aika tyhjätä. Ei ole aina oikein herkkua olla yksin täällä toisessa maassa ja kaverit&perhe Suomessa. Vaikka Tallinna onkin mulle enemmän kuin moni muu paikka, niin se olisi vieläkin enemmän jos sen voisi jakaa rakkaiden ihmisten kanssa.
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2918 : 10.07.2016 10:58:19 »

Rytmihäiriöt Undecided Työt painaa päälle ja yksityiselämässä on paljon sellaista mikä täytyy purkaa pois, joten ilmankos.

Huomaa myös, että mulla on päällä  pluto aspect_tri kuu.. Vaikka mun pitää purkaa paljon vanhoja asioita ja osa niistä touhuista ei ole mitään upeaa nähtävää niin ei ole samanlaista ahdistusta päällä kuin 2004 jolloin oli mm.  uranus aspect_squ venus ja ystäväni  saturnus joka kyllä näytti närhen munat Cool Vapauden tunne oli aivan järjetön kaikkien paineiden ja ahdistuksen jälkeen, tuona vuonna erosin elämäni suuresta rakkaudesta (tai ainakin näin ajattelin). Tänä päivänä en enää tiedä, että mitä hittoa se rakkaus edes on tai voiko sitä löytää tällaisena ihmisenä crazy2

Tällä hetkellä sikäli maukasta, että ollaan taas samoissa teemoissa eli ukon kanssa ei enää kauan olla yhdessä ellei sitten jokin ihme tapahdu. On niin paljon käsittelemättömiä asioita, on asioita mistä ei voi puhua tai mitkä eivät toimi ja en vaan näe hänen kanssaan tulevaisuutta parisuhteessa,  ystävänä hän olisi hyvä ja onkin. Olemme käytännössä kavereita jotka pussailevat ja halailevat toisiaan.

Se tässä varmaan onkin ongelma, juttu lähti liikenteeseen kaveripohjalta ja mun käsitys parisuhteesta on tyyliin kaikenkattava henkinen&fyysinen sulautuminen millä ei taida olla mitään tekemistä kaveripohjan kanssa.

Että tällainen sunnuntai.

Lisäksi saattaa olla haaste kyllä, että olen kasvanut olemaan nimenomaan kaveri miesten kanssa.. Monet ystävät manailevat sitä, että he haluaisivat miespuolisia ystäviä, mutta minä taas haluaisin joskus nähdä ne hyvät mun kanssa toimeen tulevat tyypit muinakin kuin kavereina. Vaikea sanoa, että onko olemassa sellaista ihmistä johon voisi olla samaan aikaan intohimoinen suhde, avoimet puhevälit kaikesta ja ne kaikki muut mitä en ole kyennyt ikinä ajattelemaan tai suunnittelemaan kenenkaan kanssa, eli haaveet perheestä jne.
tallennettu

meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2919 : 10.07.2016 21:04:47 »

Elwyn, hyvä jos tänne avautuminen auttaa. Mulla oli aikanaan tr.  pluto aspect_squ kuu (muun muassa... silloin oli aika paljon ikäviä pluton ja saturnuksen transiitteja, hyrr) ja voin sanoa, että nuo pluton tr. kuulle on aivan ***seestä. En tiedä olenko oikeassa, mutta liitän helposti vaaka naisiin juuri tuon, että heillä voi olla montakin miespuolista ystävää, mutta nämä ovat ihan aidosti ystäviä eikä ole romanttisia toiveita koko ajan ilmassa, puolin tai toisin. Kuten usein mielestäni naisten ja miesten ystävyydessä on. Itse toivoisin, että olisi enemmän miespuolisia ystäviä. Tai ylipäätään ystäviä, mutta ei nyt mennä siihen.

Nuo elämänvalinnat on isoja kysymyksiä. Olen oppinut, että parisuhteissa pitää vain miettiä mitä itse haluaa ja sitten katsoa onko toisen toiveet samanlaiset. Jos ei ole niin sitten on pakko tehdä omat johtopäätökset. Sitten on ne toiveet, jotka eivät ikinä toteudu ja joihinkin niistä ei voi itse mitenkään vaikuttaa. Niitä elämän isoja varjoja, jotka vain kulkevat mukana. En nykyään enää usko sellaiseen, että yhden ihmisen kanssa voisi saada niin sanotusti kaiken. Intohimoisen suhteen ja toisaalta henkisen yhteyden ja sellaisen luottamuksen ja avoimuuden, että voi puhua aivan kaikesta. Voi olla, että sellaisia suhteita on, mutta itselleni ei ole tullut kyllä tähän ikään mennessä vastaan. Tunteet ovat edelleen todella tärkeitä, mutta minusta on tullut myös käytännöllisempi ja realistisempi ihmissuhteissa mitä olin nuorempana. Ja olen siitä kyllä kiitollinen. Uskon, että sen ansiosta olen saanut monen asian elämässäni käännettyä parempaan suuntaan. Ei suinkaan huonompaan, kuten joskus kuvittelin. Aina tunteet ei ole isoissa asioissa ihan paras opas, vaikka mitä elämäntapaoppaissa puhutaankin. Itselleen ja tunteilleen ei kannata tehdä vääryyttä, mutta ei myöskään kannata hakata päätän seinään, jos tunteet johtaa aina umpikujaan. Näin itse sen järkeilin.
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2920 : 10.07.2016 21:36:27 »

Joo, mulla on miespuoliset ystävät on olleet aina platonisia ja samanhenkisiä, heissä on melkein kaikissa muuten vaaka-elementti mukana jotenkin Cool Löytyy pari aurinko-vaakaa, kaksosia, kauris, 2x vesimies, skorpioni, härkä, jousimies (joulukuinen muuten, heh).

Jep, en usko itsekään saavani yhden ihmisen kanssa kaikkea, mutta seksuaalinen kemia saa luvan löytyä jatkossa. En ole mikään kokenut seksin ylipapitar crazy2 mutta parisuhteessa pitää sen osa-alueen toimia jollain tavalla yhteistyössä sen toisen osapuolen kanssa joten ei enää mitään kaveriparisuhteita mulle. En vaan ole valmis luopumaan siitä elämän osa-alueesta, ja jotenkin kuvittelin että jos on mies niin ei tarvitse pelkästään käsitöitä harrastella.

Ei se suorapuheisuus joo aina toimi, olen kuullut niin paljastuksia miehen kavereiden maksullisissa käynneistä ties mihin ja sen kaverit ajatteli samoin, että mulle voi avautua kaikesta epämääräisestä setistä, hah.
« Viimeksi muokattu: 10.07.2016 21:41:59 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2921 : 10.07.2016 21:55:52 »

Anyway, olen tätä asiaa nyt jonkun 1,5v vatvonut melkein joka päivä joten saa luvan riittää pikkuhiljaa.

Muutto toiseen maahan auttoi (poissa silmistä, poissa mielestä), mutta nyt pitäisi siirtää sen toisen roinat tänne kanssa ja sitä ennen on tehtävä päätös suhteen jatkamisesta koska en aio tehdä sille tehdä sitä temppua että maksaa itsensä kipeäksi tänne muutosta ja sitten jää yksin tänne kellumaan. Miehelle tällainen meininki taitaa riittää, koska oli ilmeisesti aika tuuliajolla ennen kuin tavattiin, mutta mulla on elämä yksinkin. Vaikea asia monellakin tavalla.
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2922 : 11.07.2016 11:45:18 »

Rasismia Ruotsin migrissä?

En stor del av asylhandläggare är födda utomlands och har, tyvärr, inte blivit kvitt med de inställningar och fördomar de tar med sig från sina gamla hemländer. Under min tid på Migrationsverket såg jag hur asylhandläggare som var sunniter regelmässigt hade skrivit avslag på kristna asylsökanden från muslimska länder och på shiiter medan de också slogs för bifall för varje asylsökande sunnit. Shiiter svarade sunniter med samma mynt och skrev avslag på sunniter samtidigt som de favoriserade sina egna. Man kunde säga direkt att en homosexuell person skulle få ett avslag om den hade otur att hamna hos en handläggare som var troende muslim.[/color]

http://avpixlat.info/2016/07/10/f-d-handlaggare-pa-migrationsverket-avslojar-rattsrotan-i-asylhanteringen/

tickedoff
« Viimeksi muokattu: 11.07.2016 11:46:52 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2923 : 11.07.2016 21:29:26 »

Kenen lauluja laulat, sen lippua kannat.
Miten ihmeessä sideman löytääkin tälläisiä propaganda tietolähteitä. Tänne voi kuka tahansa lähettää omia näkökohtia, jolla ei ole mitään

Entäs tämä sitten:

http://rahmispossu.net/2016/07/10/tasta-syysta-en-halua-enaa-olla-ruotsalainen/

Työpaikoissa joissa ole ollut, pottunokilla on toisinaan ollut jopa 10.000 kruunua kovempi kuukausiliksa, vaikka meillä on ollut samat työtehtävät ja yhtäläinen työkokemus.

Usein olen ollut työpaikan ainoa tummaihoinen. Vielä nykyäänkin kuulen töissä ihmisten puhuvan rasistisuuksia. Kun olen huomauttanut tästä kollegoitani, he yrittävät vähätellä asiaa ja sanovat, että ”etkö muka kestä pientä pilailua”.

http://www.expressen.se/debatt/darfor-vill-jag-inte-vara-svensk-langre/
« Viimeksi muokattu: 11.07.2016 21:32:01 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2924 : 12.07.2016 09:04:48 »

Muslimit(?) käy juutalaisten kimppuun Malmöössä:

http://www.svd.se/38-arig-man-misshandlad-med-jarnror

tallennettu
Sivuja: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: