Sivuja: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641513 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2925 : 10.07.2016 10:37:10 »

Olipa mukava muuten avautua tuostakin, onnistuin jo järkyttämään parin kollegan henkistä hyvinvointia tällä mun parisuhdeskeidalla joten oli aika tyhjätä. Ei ole aina oikein herkkua olla yksin täällä toisessa maassa ja kaverit&perhe Suomessa. Vaikka Tallinna onkin mulle enemmän kuin moni muu paikka, niin se olisi vieläkin enemmän jos sen voisi jakaa rakkaiden ihmisten kanssa.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2926 : 10.07.2016 10:58:19 »

Rytmihäiriöt Undecided Työt painaa päälle ja yksityiselämässä on paljon sellaista mikä täytyy purkaa pois, joten ilmankos.

Huomaa myös, että mulla on päällä  pluto aspect_tri kuu.. Vaikka mun pitää purkaa paljon vanhoja asioita ja osa niistä touhuista ei ole mitään upeaa nähtävää niin ei ole samanlaista ahdistusta päällä kuin 2004 jolloin oli mm.  uranus aspect_squ venus ja ystäväni  saturnus joka kyllä näytti närhen munat Cool Vapauden tunne oli aivan järjetön kaikkien paineiden ja ahdistuksen jälkeen, tuona vuonna erosin elämäni suuresta rakkaudesta (tai ainakin näin ajattelin). Tänä päivänä en enää tiedä, että mitä hittoa se rakkaus edes on tai voiko sitä löytää tällaisena ihmisenä crazy2

Tällä hetkellä sikäli maukasta, että ollaan taas samoissa teemoissa eli ukon kanssa ei enää kauan olla yhdessä ellei sitten jokin ihme tapahdu. On niin paljon käsittelemättömiä asioita, on asioita mistä ei voi puhua tai mitkä eivät toimi ja en vaan näe hänen kanssaan tulevaisuutta parisuhteessa,  ystävänä hän olisi hyvä ja onkin. Olemme käytännössä kavereita jotka pussailevat ja halailevat toisiaan.

Se tässä varmaan onkin ongelma, juttu lähti liikenteeseen kaveripohjalta ja mun käsitys parisuhteesta on tyyliin kaikenkattava henkinen&fyysinen sulautuminen millä ei taida olla mitään tekemistä kaveripohjan kanssa.

Että tällainen sunnuntai.

Lisäksi saattaa olla haaste kyllä, että olen kasvanut olemaan nimenomaan kaveri miesten kanssa.. Monet ystävät manailevat sitä, että he haluaisivat miespuolisia ystäviä, mutta minä taas haluaisin joskus nähdä ne hyvät mun kanssa toimeen tulevat tyypit muinakin kuin kavereina. Vaikea sanoa, että onko olemassa sellaista ihmistä johon voisi olla samaan aikaan intohimoinen suhde, avoimet puhevälit kaikesta ja ne kaikki muut mitä en ole kyennyt ikinä ajattelemaan tai suunnittelemaan kenenkaan kanssa, eli haaveet perheestä jne.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2927 : 10.07.2016 21:04:47 »

Elwyn, hyvä jos tänne avautuminen auttaa. Mulla oli aikanaan tr.  pluto aspect_squ kuu (muun muassa... silloin oli aika paljon ikäviä pluton ja saturnuksen transiitteja, hyrr) ja voin sanoa, että nuo pluton tr. kuulle on aivan ***seestä. En tiedä olenko oikeassa, mutta liitän helposti vaaka naisiin juuri tuon, että heillä voi olla montakin miespuolista ystävää, mutta nämä ovat ihan aidosti ystäviä eikä ole romanttisia toiveita koko ajan ilmassa, puolin tai toisin. Kuten usein mielestäni naisten ja miesten ystävyydessä on. Itse toivoisin, että olisi enemmän miespuolisia ystäviä. Tai ylipäätään ystäviä, mutta ei nyt mennä siihen.

Nuo elämänvalinnat on isoja kysymyksiä. Olen oppinut, että parisuhteissa pitää vain miettiä mitä itse haluaa ja sitten katsoa onko toisen toiveet samanlaiset. Jos ei ole niin sitten on pakko tehdä omat johtopäätökset. Sitten on ne toiveet, jotka eivät ikinä toteudu ja joihinkin niistä ei voi itse mitenkään vaikuttaa. Niitä elämän isoja varjoja, jotka vain kulkevat mukana. En nykyään enää usko sellaiseen, että yhden ihmisen kanssa voisi saada niin sanotusti kaiken. Intohimoisen suhteen ja toisaalta henkisen yhteyden ja sellaisen luottamuksen ja avoimuuden, että voi puhua aivan kaikesta. Voi olla, että sellaisia suhteita on, mutta itselleni ei ole tullut kyllä tähän ikään mennessä vastaan. Tunteet ovat edelleen todella tärkeitä, mutta minusta on tullut myös käytännöllisempi ja realistisempi ihmissuhteissa mitä olin nuorempana. Ja olen siitä kyllä kiitollinen. Uskon, että sen ansiosta olen saanut monen asian elämässäni käännettyä parempaan suuntaan. Ei suinkaan huonompaan, kuten joskus kuvittelin. Aina tunteet ei ole isoissa asioissa ihan paras opas, vaikka mitä elämäntapaoppaissa puhutaankin. Itselleen ja tunteilleen ei kannata tehdä vääryyttä, mutta ei myöskään kannata hakata päätän seinään, jos tunteet johtaa aina umpikujaan. Näin itse sen järkeilin.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2928 : 10.07.2016 21:36:27 »

Joo, mulla on miespuoliset ystävät on olleet aina platonisia ja samanhenkisiä, heissä on melkein kaikissa muuten vaaka-elementti mukana jotenkin Cool Löytyy pari aurinko-vaakaa, kaksosia, kauris, 2x vesimies, skorpioni, härkä, jousimies (joulukuinen muuten, heh).

Jep, en usko itsekään saavani yhden ihmisen kanssa kaikkea, mutta seksuaalinen kemia saa luvan löytyä jatkossa. En ole mikään kokenut seksin ylipapitar crazy2 mutta parisuhteessa pitää sen osa-alueen toimia jollain tavalla yhteistyössä sen toisen osapuolen kanssa joten ei enää mitään kaveriparisuhteita mulle. En vaan ole valmis luopumaan siitä elämän osa-alueesta, ja jotenkin kuvittelin että jos on mies niin ei tarvitse pelkästään käsitöitä harrastella.

Ei se suorapuheisuus joo aina toimi, olen kuullut niin paljastuksia miehen kavereiden maksullisissa käynneistä ties mihin ja sen kaverit ajatteli samoin, että mulle voi avautua kaikesta epämääräisestä setistä, hah.
« Viimeksi muokattu: 10.07.2016 21:41:59 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2929 : 10.07.2016 21:55:52 »

Anyway, olen tätä asiaa nyt jonkun 1,5v vatvonut melkein joka päivä joten saa luvan riittää pikkuhiljaa.

Muutto toiseen maahan auttoi (poissa silmistä, poissa mielestä), mutta nyt pitäisi siirtää sen toisen roinat tänne kanssa ja sitä ennen on tehtävä päätös suhteen jatkamisesta koska en aio tehdä sille tehdä sitä temppua että maksaa itsensä kipeäksi tänne muutosta ja sitten jää yksin tänne kellumaan. Miehelle tällainen meininki taitaa riittää, koska oli ilmeisesti aika tuuliajolla ennen kuin tavattiin, mutta mulla on elämä yksinkin. Vaikea asia monellakin tavalla.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2930 : 11.07.2016 11:45:18 »

Rasismia Ruotsin migrissä?

En stor del av asylhandläggare är födda utomlands och har, tyvärr, inte blivit kvitt med de inställningar och fördomar de tar med sig från sina gamla hemländer. Under min tid på Migrationsverket såg jag hur asylhandläggare som var sunniter regelmässigt hade skrivit avslag på kristna asylsökanden från muslimska länder och på shiiter medan de också slogs för bifall för varje asylsökande sunnit. Shiiter svarade sunniter med samma mynt och skrev avslag på sunniter samtidigt som de favoriserade sina egna. Man kunde säga direkt att en homosexuell person skulle få ett avslag om den hade otur att hamna hos en handläggare som var troende muslim.[/color]

http://avpixlat.info/2016/07/10/f-d-handlaggare-pa-migrationsverket-avslojar-rattsrotan-i-asylhanteringen/

 tickedoff
« Viimeksi muokattu: 11.07.2016 11:46:52 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2931 : 11.07.2016 21:29:26 »



Kenen lauluja laulat, sen lippua kannat.
Miten ihmeessä sideman löytääkin tälläisiä propaganda tietolähteitä. Tänne voi kuka tahansa lähettää omia näkökohtia, jolla ei ole mitään

Entäs tämä sitten:

http://rahmispossu.net/2016/07/10/tasta-syysta-en-halua-enaa-olla-ruotsalainen/

Työpaikoissa joissa ole ollut, pottunokilla on toisinaan ollut jopa 10.000 kruunua kovempi kuukausiliksa, vaikka meillä on ollut samat työtehtävät ja yhtäläinen työkokemus.

Usein olen ollut työpaikan ainoa tummaihoinen. Vielä nykyäänkin kuulen töissä ihmisten puhuvan rasistisuuksia. Kun olen huomauttanut tästä kollegoitani, he yrittävät vähätellä asiaa ja sanovat, että ”etkö muka kestä pientä pilailua”.


http://www.expressen.se/debatt/darfor-vill-jag-inte-vara-svensk-langre/
« Viimeksi muokattu: 11.07.2016 21:32:01 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2932 : 12.07.2016 09:04:48 »


Muslimit(?) käy juutalaisten kimppuun Malmöössä:

http://www.svd.se/38-arig-man-misshandlad-med-jarnror

tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2933 : 12.07.2016 09:50:29 »

Että rasismia, mikä on se POTTUNOKKA sitten vai eikö olekkaan syrjintää pottunokitella.
Hmmmm.
-alauda


Eiköhän tuo ole esimerkki ilmauksista, joita lähes virheettömän ulkomuodon useimmiten omaavat
 arabit ja muut lähi-itäläiset sekä somalit sun muut käyttävät keskiverto ruotsalaisesta ja suomalaisesta?

Suomalaiset taitavat suosia ruotsalaisista ilmausta hevosennaamainen?

https://en.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B6rn_Ulvaeus

http://www.saltkrakan.com/press/

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.07.2016 09:56:36 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2934 : 14.07.2016 09:41:30 »


Viro Euroopan ylivoimainen huumekuolema- ja HIV-ykkönen:

http://www.tallinna24.ee/artikkeli/412887-karmea-tilasto-julki-viro-on-huumekuolemissa-euroopan-ylivoimainen-ykkonen-myos

 Tongue
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #2935 : 14.07.2016 12:02:26 »

Hajoavaisia nämä tomumajat...Sielu saa kohtauksen ku tomumajaa runnellaan tickedoff
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #2936 : 14.07.2016 22:20:39 »

On se kivaa käyttää lomalla omaa aikaansa rahahuolien setvimiseen.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2937 : 22.07.2016 09:22:16 »

Alkaa ottaa pannuun säätiedotukset kun luvataan aurinkoa niin takuuvarmasti sataa ja päinvastoin!!
Ja vaihtuu viel 10minuutin välein!!!!!
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2938 : 31.07.2016 12:52:59 »

Oulun poliisissa rasismi kukoistaa?

http://www.poliisi.fi/oulu/tiedotteet/1/0/oulun_poliisilla_riitti_tehtavia_myos_lauantaina_50151

(italics by sidis)

Noin kello yhden aikaan Linnansaaressa 20 vuotiaalta nuorelta mieheltä anastettiin omaisuutta väkivaltaa käyttäen. Teosta epäillään ulkomaalaistaustaista* 10-15 henkilön seuruetta. Poliisi ei ole tavoittanut epäiltyjä. Asianomistajan vammat eivät vaatineet sairaalahoitoa. Poliisi on kirjannut asiasta rikosilmoituksen ryöstöstä.
Puoli tuntia myöhemmin samaisella saarella joukko ulkomaalaistaustaisia miehiä pahoinpiteli 15-vuotiaan nuoren lyömällä ja potkimalla maassa maannutta uhria. Pahoinpitelyn jälkeen asianomistaja oli heitetty rannalta veteen. Paikalla ollut neuvokas kolmikko nuoria naisia oli auttanut miehen takaisin rannalle. Tapahtunutta tutkitaan törkeänä pahoinpitelynä.

* Eufemismi lähinnä  lähi-itäläisille ja pohjois-afrikkalaisille??
« Viimeksi muokattu: 31.07.2016 12:57:29 kirjoittanut sideman » tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2939 : 31.07.2016 18:19:38 »

Anyway, olen tätä asiaa nyt jonkun 1,5v vatvonut melkein joka päivä joten saa luvan riittää pikkuhiljaa.

Muutto toiseen maahan auttoi (poissa silmistä, poissa mielestä), mutta nyt pitäisi siirtää sen toisen roinat tänne kanssa ja sitä ennen on tehtävä päätös suhteen jatkamisesta koska en aio tehdä sille tehdä sitä temppua että maksaa itsensä kipeäksi tänne muutosta ja sitten jää yksin tänne kellumaan. Miehelle tällainen meininki taitaa riittää, koska oli ilmeisesti aika tuuliajolla ennen kuin tavattiin, mutta mulla on elämä yksinkin. Vaikea asia monellakin tavalla.

Asiat puhuttu selviksi parisen viikkoa sitten, ystävyys jäi jäljelle, ja minulta hävisi yksi hiton iso stressinaiheuttaja elämästä. Tilalle tuli levottomuus, plah ja se näkyy töissäkin crazy2 Pakko keksiä, että miten hittoon tämän kaiken energian purkaa oikein. Ehkä kropasta kuluu läskit hittoon, niin on käynyt ennenkin.

Parasta on kuitenkin, että en menettänyt läheistä ystävääni koska sellainenhan skorppari nimenomaan on smitten Pelkäsin, että se kaikki häipyy kun ei ole parisuhdetta ja sen puheista olin saanut vahvistusta sille, mutta ei. Samalla selvisi, että skorpparin hyvä ystävä (nainen hänkin) on myös entinen tyttöystävä ja tiukasti menossa mukana, hänellä siis oma elämä toisessa maassa miehineen päivineen. Mulla on periaatteessa välit kunnossa exään ja muihin tyyppeihin mitä olen tapaillut, mutta käytännössä en ole tekemisissä heidän kanssaan, harmi tavallaan ja tavallaan ei.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: