Sivuja: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641496 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2910 : 08.06.2016 11:22:22 »

Somalinainen kritisoi törkeästi kenties kaikkien aikojen suurinta urhelijaa:

Väärin. Somalinainen kritisoi ASIALLISESTI kaikkien aikojen suurinta urheilijaa:

Islaminuskoiset arabit olivat ne, jotka keräilivät niitä orjia Afrikasta ja myivät niitä eurooppalaisille. Orjuushan oli esim. Saudi-Arabiassa laillista vuoteen 1962 saakka ja mustaihoisista käytetään siellä edelleen haukkumasanana arabian kielen sanaa 'orja.'

Afrikan halki kulkee islaminuskon vyöhyke nimenomaan sen vuoksi, että arabiorjakauppiaat antoivat aina mahdollisuuden kääntyä islamiin, ellei halunnut joutua orjaksi.

Islam ja arabiankielinen  nimi ovat nimenomaan orjakauppiaiden perintöä. Koko USAn mustien  muslimien meininki 1960- ja 1970-luvulla on juuri sen vuoksi niin kerta kaikkiaan naurettavan hölmöä.

Toistan ammoisen haasteeni: Pystytkö Sideman olemaan esim edes yhden viikon niin, että et kirjoita tälle foorumille ainuttakaan viestiä aiheesta muslimit/islam ja juutalaiset/juutalaisuus?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2911 : 08.06.2016 13:55:58 »


Toistan ammoisen haasteeni: Pystytkö Sideman olemaan esim edes yhden viikon niin, että et kirjoita tälle foorumille ainuttakaan viestiä aiheesta muslimit/islam ja juutalaiset/juutalaisuus?

OK. Pyrin olemaan seuraavan viestin jälkeen ainakin ensi viikon torstaihin asti kirjoittamatta ko. aiheista...  Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2912 : 08.06.2016 13:59:41 »

Mistähän mahtaa johtua Ruotsin Vihreiden suosion romahdus etenkin Tukholman alueella?  Wink

– Miljöpartiets väljare har gått antingen till soffan eller till Socialdemokraterna, säger Toivo Sjörén, som är chef för Sifos opinionsundersökningar.

På ett år har Miljöpartiet nästan halverats i opinionsstödet. Partiet har framför allt tappat väljare i Stockholmsområdet, som tidigare var ett starkt MP-fäste. I EU-valet 2014 blev Miljöpartiet större i huvudstaden än både Socialdemokraterna och Moderaterna, med över 20 procent av rösterna. Nu ligger partiet under fyraprocentsspärren bland Stockholmsväljarna.

Miljöpartiet – som i senaste valrörelsen hade som målsättning att bli Sveriges tredje största parti – är enligt denna mätning minst av riksdagspartierna, tillsammans med Kristdemokraterna.


http://www.svd.se/ny-svd-sifo-miljopartiet-rasar-efter-krisen--lagsta-stodet-pa-10-ar


Valemedian näkemys - älä lue!


« Viimeksi muokattu: 08.06.2016 14:08:13 kirjoittanut sideman » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2913 : 08.06.2016 18:23:36 »


Hih. Eilen tuli mieleen, että Ekle ei ole ollut forumissa kommentoimassa pitkään aikaan.  smitten Ja mitäs tänään tänne pistäytyessäni näin? Tänään hän on täällä ollut. Mielenkiintoista tämä informaation kulku tai telepatia.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2914 : 08.06.2016 20:38:55 »

Mua suututtaa tuo skorpioni mies joka käpertyy itseensä. Sen kanssa on mahdoton keskustella, se ei osoita läheisyyttä. No joskus halaa tms mutta hyvin vaikea... Ei sano mitään kohteliaisuuksia, ei sano et rakastaa mua.
Joka ilta vetäytyy kirjansa kans tuonne sohvan nurkkaan ja narisee vaan jotain jos koitan keskustella. Jos meen lähelle ja pyydän vaikka hierontaa niin sanoo "kohta" ja puolen tunnin päästä hieroo hetken aikaa mun hartioita. Ikään kuin velvollisuudesta. Menee aina omia aikojaan nukkumaan. Eikä olla oltu kaksin ilman lapsia moneen vuoteen missään.
Oon yrittänyt joskus lämmittää meidän välejä tai avata keskustelua et pitäis panostaa suhteeseen enemmän, muistaakseni miehen vastaus joskus pari vuotta sitten oli et se ei ole nyt hänelle mikään ensisijainen asia..

Ja yleensä en jaksa ees miettiä tätä, mut nyt ketuttaa. Kaikki on näennäisesti hyvin, meil on vahva yhteys ja luottamus..
On vaan niin ***** väärin että en saa huomiota koskaan, vaikka haluaisin.  Sad

Ihan todella paljon laskee tällainen naisellista itsetuntoa.
Pari päivää sit yks  kaksoset - mies piti mua ihan naurettavana kun jotenkin menin ihan vaikeaksi kun kehui mua ja väitti et en kyl näytä päivääkään yli30v:lta ja kahden lapsen äidiltä... Ja sanoi et "muista, et olet ihastuttava"..
..Nopeasti ohimenneen ihmisen pari lausetta jää kalvamaan sisintä, se oli kuin kultaa, jota on kaivanut hikihatussa monta vuotta löytämättä murustakaan.....
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2915 : 09.06.2016 18:50:38 »

Tiigris, voisin kuvitella, että tuollaisia skorpparit joskus on. Se on tietysti kurjaa, jos itse koet tilanteen rasittavana. Ja joo, joskus kun on herkkä jonkin asian suhteen niin tuntemattomien kommentit jää sitkeästi mieleen. Joskus niitä kultahippuja löytää yllättävistä paikoista, mutta se ei tarkoita silti mitään. Kannattaa ottaa ne juuri sellaisina, hippuina.

Koita keskittyä johonkin kivaan omaan juttuun. Itse olen oppinut avioliitossa, että aina ei ole huikean säkenöivää, mutta se on vain normaalia elämää. Eikä tarkoita automaattisesti, että parisuhteessa olisi pahoja ongelmia. Voithan sinä koittaa avata keskustelua, että kaipaat huomiota ja yhteistä aikaa. Ilman mitään draamaa tai kohtausta, sanot vain asian. Katso miten skorppari reagoi. Ja jos parisuhde ei ole ensisijainen asia niin voithan kysyä, että mikä sitten on. Teillä on nyt perhe-elämää. Ehkä se on nyt ykkösenä. Tulee varmasti sekin aika kun saat keskittyä itseesi ja parisuhteeseen enemmän.

Yes, parisuhdeneuvoja täällä.  2funny Mutta voihan sitä kokeilla. Muuten kun jossain pohdit sitä 7 vuoden kriisiä niin olen miettinyt samaa. Mulla ja miehellä alkaa kohta myös seitsemäs yhteinen vuosi. Kaipaan itse paljon vakuutteluja ja huomiota, mutta olen oppinut pitkässä suhteessa, että joskus asiat ovat hyvin, vaikka ei mitään ihmeellistä olisikaan. Se vain, että toinen on. Osaan olla siitä kiitollinen, koska tiedän kyllä millaista on, kun todella on ongelmia. Jokainen on joskus kyllästynyt eikä saa sellaista huomiota kuin haluaisi, mutta se että onko asiat silti hyvin niin se on tärkeä erottaa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2916 : 09.06.2016 21:37:07 »

Niin, mä uskon et asiat on mulla ja skorpparilla pohjimmiltaan hyvin. Olen vaan erinäisiltä ihmisitä kuullu että suhteessa ei oo kaikki hyvin jos voidaan olla ilman seksiä puoli vuotta.. Njoo. Kuin sanot näille ihmisille et elän suhteessa jossa viiteen vuoteen on kertynyt ehkä 10 kertaa seksiä... Et mitenkään ilman että saat hullun tai säälittävän leimaa otsaasi.

Mutta kun musta asia on niin että on seksiä ja fyysistä intohimoa niin on jees... Mutta kaikkein tärkeintä on älyllinen, henkinen ja tunteellinen yhteys pohjalla ja se että katsotaan samaan suuntaan ja pystytään toimimaan tiiminä kunnioituksella. Mitä kaikkee me ollaankaan yhdessä koettu, ne lukemattomat valvotut yöt kahden huutavan lapsen kans jne...
Mitä mun mies on tehnyt, no se on ollu lasten hoivaaja ja kanniskelija siinä missä mäkin. Kun kumpikaan lapsi ei syönyt kunnolla ja nukku tunnin pätkissä, me tehtiin se homma ihan täysin yhdessä... Ja jossain vaiheessa mies valvoi paljon enemmän kuin minä, jolla menee paljon enemmän psyykkeeseen kun on univelkaa... Hän on oikeesti antanu kaikkensa tän perheen hyvinvoinnille... Ehkä mun ei siis pidä v*ttuuntua siitä et en koskaan saa ruusuja tai muutakaan romanttista vaikka se ois kivaa... Mun ruusut on se et mies on tehnyt mun iltavuorossa ollessa perheelle ruuan ja säästänyt mullekin et voin yöllä mussuttaa mikrossa lämmitettyä makaronilaatikkoa (halpaa ja epäterveellistä, mutta rakkaudella tehtyä..)
Kuin moni mies ylipäätänsä jaksais olla niin isona osana tällasen hullun perheen arjen pyörittämistä... On sekin aika väsynyt. Se kun tekee päivätyötä ja mä 3-vuorotyötä, niin se on paljon enemmän lasten kans kun minä, kun lapset on ihan normaalissa päivähoidossa (eikä mun työvuorojen mukaan missään vuorohoidossa).

Ehkä se on vaan tää arki mikä painaa muakin ja tulee hulluja halua irtaantua tästä kaikesta... Voisin olla vaikka viikon ajan prinsessa.  Grin
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2917 : 10.06.2016 11:03:53 »

Tiigris  smitten

Just noin itsekin ajattelen. Tulen väsyneenä kotiin pitkän työpäivän jälkeen ja mies on laittanut ruuan valmiiksi tai tulee vastaan juna-asemalle. Pidin nuorempana seksuaalisuutta todella tärkeänä asiana ja onhan se sitä edelleen. Mutta ei se ole kuitenkaan ainoa asia suhteessa ja elämässä on niin paljon kaikenlaista. Joskus huomaa, että toisen on parempi antaa katsella rauhassa jalkapalloa tai lukea lehtiä ja itse huuhailee astrologian kanssa.

Ehkä sitä viikon just vois olla prinsessa, sitte ei enää jaksais.  Grin
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2918 : 10.06.2016 12:44:34 »

Tiigris  smitten

Just noin itsekin ajattelen. Tulen väsyneenä kotiin pitkän työpäivän jälkeen ja mies on laittanut ruuan valmiiksi tai tulee vastaan juna-asemalle. Pidin nuorempana seksuaalisuutta todella tärkeänä asiana ja onhan se sitä edelleen. Mutta ei se ole kuitenkaan ainoa asia suhteessa ja elämässä on niin paljon kaikenlaista. Joskus huomaa, että toisen on parempi antaa katsella rauhassa jalkapalloa tai lukea lehtiä ja itse huuhailee astrologian kanssa.

Ehkä sitä viikon just vois olla prinsessa, sitte ei enää jaksais.  Grin

Olisikohan multiytimisen ongelman yksi ydin se, että mies ei saa orgasmissa konkreettisesti
mitään, vaan pääsee ainoastaan eroon jostakin, mikä liiallisena tuntuu siltä kuin
jotakin laimeaa myrkkyä olisi veren kierrossa. Nainen sitävastoin saa stuffia, jolla on
mm. antidepressiivisiä ominaisuuksia.

Tuosta "antidepressanttien" deprivaatiosta johtunee se, että monet miehet voivat
sperman menettämisen vuoksi kokea jopa miltei viikon kestävän lievän alakulon
kauden!? Miehet, jotka pystyvät jopa useaan orkkuun päivässä, ovat harvinaisia,
koska luonnon valinta on karsinut tuollaiset uroot enimmäkseen veks siksi,
että heillä ei juurikaan ole motivaatiota tehdä mitään muuta kuin tumputella
tai hässiskellä ympäriinsä!? Hmmm...

 :Smiley

Tosin latinankielinen slogan toteaa jotenkin tähän tapaan:

Omnia animalia tristia post coitum, eli: Kaikki eläimet ovat surullisia panon jälkeen.

Kenties tuo kuitenkin koskee enemmän uroksia kuin naaraita??

 Huh
« Viimeksi muokattu: 10.06.2016 12:48:55 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2919 : 10.06.2016 12:55:50 »

Olisikohan multiytimisen ongelman yksi ydin se, että mies ei saa orgasmissa konkreettisesti
mitään, vaan pääsee ainoastaan eroon jostakin, mikä liiallisena tuntuu siltä kuin
jotakin laimeaa myrkkyä olisi veren kierrossa. Nainen sitävastoin saa stuffia, jolla on
mm. antidepressiivisiä ominaisuuksia.

Sideman hyvä, tästä aiheesta oli tuolla muut jutut -alueella pitkä ketju, jossa seikkaperäisesti kerroin sinulle että mies ei menetä yhtään mitään mitä ei yhdellä aterialla helposti korvaisi ja nainen ei saa yhtään mitään, koska
a) emättimestä ei imeydy ravinteita
b) spermaa pitäisi niellä sadoilta miehiltä jotta määrät olisivat jollain lailla vaikuttavia

Ja ilmeisesti olet sitä mieltä, että orgasmin KOKEMINEN ei anna miehelle yhtään mitään, jos väität ettei mies seksistä saa mitään. Ellei saa siitä mitään, miksi sitä haluaisi?


Lainaus
Tuosta "antidepressanttien" deprivaatiosta johtunee se, että monet miehet voivat
sperman menettämisen vuoksi kokea jopa miltei viikon kestävän lievän alakulon
kauden!?


Ei johdu yhtään millään tavoin yhtään minkään ravinteiden menettämisestä, joita ei voisi korvata helposti ihan yhdellä aterialla. Kuka tuolaista viikon alakuloa muuten kokee yhden siemensyöksyn jälkeen? Vika on kyllä henkinen eikä fyysinen, jos niin käy.


Lainaus
Omnia animalia tristia post coitum, eli: Kaikki eläimet ovat surullisia panon jälkeen.
Kenties tuo kuitenkin koskee enemmän uroksia kuin naaraita??

Panon jälkeiseen suuruun on monia erilaisia syitä, jotka ovat jälleen kaikki HENKISIÄ, eivät ravinnesidonnaisia:

- rakkaudeton seksi on masentavaa tosi monelle sukupuolesta riippumatta, vaikkakin useammin naisille
- vastahakoinen seksi ('anna puolisolle vaikkei mieli tekisi') tuottaa surua, koska siinä oma sisäinen itse on hylätty toisen vaatimuksille
- seksi jota harrastetaan seksiaddiktion takia tuottaa alakuloa, koska kaikki riippuvuustoiminnot tuottavat alakuloa sen lyhyen euforian hetken jälkeen
- ja oikein hyvä ja turvallinen seksi voi puolestaan saada alitajunnan tuntemaan että tämän kumppanin kanssa voi olla turvalilsta päästää jotain VANHAA surua ulos, eli silloin surun tunne on luottamuksen ja turvallisuuden osoitus kumppania kohtaan

NIIN monta kertaa on tämä sama asia vuosien varrella tällä foorumilla sinun kanssasi keskusteltu läpi, että alkaa oikeasti tulla huoli sinun terveytesi suhteen, jos ei mitään niistä lukuisista keskusteluista ole jäänyt mieleen.  Sad
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2920 : 11.06.2016 12:21:31 »


NIIN monta kertaa on tämä sama asia vuosien varrella tällä foorumilla sinun kanssasi keskusteltu läpi, että alkaa oikeasti tulla huoli sinun terveytesi suhteen, jos ei mitään niistä lukuisista keskusteluista ole jäänyt mieleen.  Sad

Taisi olla vähän epäilyttävä lähde, mihin tuo käsitykseni pohjautui.
Tämä lähde taitaa olla luotettavampi:

http://www.nbcnews.com/id/22875051/ns/health-sexual_health/t/even-great-sex-can-end-post-coital-blues/#.V1vkQvmLShc

Sen mukaan post-coital tristesse miehillä saattaa johtua prolaktiinista:

All well and good, but in another study they concluded that prolactin works like a thermostat to shut off our desire, our appetites, and therefore the exciting, revved-up drives that make us try to satisfy them. So you get dull as a worm and your spirit flees. The
more satisfying the sex with a woman, the duller you get.


 Shocked

(Lisäys) Tuosta lienee lupa päätellä, että miehet, joilla on kompulsiivinen tarve tumputtaa jopa muutaman
tunnin välein, "kärsivät" prolaktiinin alhaisesta konsentraatiosta ejaculaation jälkeen...Huh

http://www.everydayhealth.com/sexual-health/dr-laura-berman-masturbation-addiction.aspx
« Viimeksi muokattu: 11.06.2016 13:47:25 kirjoittanut sideman » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2921 : 21.06.2016 00:36:52 »

Käytöstavat tai niiden puute.

Jos olet tilannut hissin. Kun kuuluu "bling!" ja sen ovet aukeaa, niin ODOTA että hississä mahdolliset olevat ihmiset poistuvat sieltä; silloin voi jopa hieman väistää eikä seisoa keskellä edessä. Ja rynni vasta sitten sinne hissiin. Ei hätää, ehdit kyllä!

Muutenkin se rynniminen... Kaupassa tai missä tahansa kun olet menossa jonoon. Lopeta se rynniminen, ehdit kyllä, ellei nyt oikeasti joku ole kuolemassa tms. Äläkä tuupi edellä olevaa jonossa persuksiin niillä kärryillä, se ei kiihota ketään.. Jätä pieni hajurako. Jos haluat maksaa edellä olevan ostokset, niin silloin on ihan kiva, jos hilaudut ihan siihen maksupäätteen viereen kun toinen on alkamassa maksamaan... Muuten, astu ainakin metri taaksepäin kiitos.

Kassallekin voi sanoa päivää ja kiitos ja vaikka hymyillä, ei se ole vaarallista.

Kun asioit missä tahansa muutenkin, kaikki asiat hoituu kaikkien kannalta paremmin, jos esität asiasi a) omalla vuorollasi b) juttelet niinkuin ihmisille kuuluu jutella, normaalilla äänellä ja kohteliaasti. Useimmiten kritiikki ja valitukset on parasta lähettää kirjallisesti, ottaa yhteys johonkin "asiamieheen" tms henkilöön, jota nämä asiat koskee - älä ala huutamaan ensimmäiselle ihmiselle joka kyseisessä virastussa luuttuaa lattioita tai todennäköisesti muutenkin on täysin syytön "sinun ongelmiisi".

Missä tahansa liikutkin, ota toiset huomioon ja ole ymmärtäväinen eri ikäisiä ihmisiä kohtaan. Lapset ovat välillä apinoita eivätkä hillitse tunteitaan kuten me aikuiset ja taas vanhat ihmiset voivat olla hieman hitaita koska aistitkin toimivat hitaammin. Ole kärsivällinen. Hymyile ja katso silmiin. Tarjoa apuasi. Päästä kiireisen näköinen ihminen ohitsesi, jos itselläsi on aikaa.

Pidä naapureihin viileän kohteliaat välit. Wink
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2922 : 21.06.2016 15:40:15 »

 Angry aamu alkoi hyvin olin pitkästä aikaa energinen ja hyvällä päällä.(en tosiaankaan ole aamuihmisiä)
Päätin jopa lähteä aikaisemmin töihin ja mennä siivoamaan kamalan sotkuista koppiamme kun lomankin alkamassa. Ja huom en ole myöskään mikään kodinhengetär!!

Olin siinä kerennyt jonkin aikaa siivoamaan ja heittämään roskaa pois kun työpari tuli paikalle ja hänen mielestään oli täysin väärin siivota,minun olisi pitänyt heittää kaikki kamat pihalle,oli väärin että oli kerännyt hänen omat tavaransa pahvilaatikkoon ja jumalauta olin vielä kehdannut laittaa palapelin palat yhteen paikkaan ja hakenut  vielä ne palat!!!
Mitään ei olisi saanut  heittää pois ja siivouksen ollessa vielä kesken hän kehtasi sanoa että sielä oli sotkuisempaa!!!
Tarjoutui kuitenkin viemään jätesäkin  roskiin. Huomasin toisen paikan työntekijän tulevan töihin ja he lähtivät YHDESSÄ viemään roskia ja voi vain arvata mistä he puhuivat. Ja kun he tulivat takaisin tämä toinen käveli suoraan sisälle koppiin ja katseli ympärilleen ,ai tälläine koppi!!!


Voi vee!!! Oli kyllä eka ja vika kerta kun siivosin kyseisen kopin!!! Olisko voinnu sanoa vaikka Kiitos?Huh Tai jotain?? tickedoff
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2923 : 08.07.2016 22:42:13 »


Ahneella on psknen loppu?

Saksa odotti insinöörejä, lääkäreitä ja ohjelmoijia?

http://avpixlat.info/2016/07/07/uteblivet-kompetensregn-over-tyskland/

“Ett nytt ekonomiskt mirakel” hette det bland annat enligt Daimlers styrelseordförande Dieter Zetsche, och liksom svenska medier berättade man i de tyska motsvarigheterna om ingenjörer, läkare och programmerare som skulle underrätta storverk.

Många av migranterna saknar arbetslivserfarenhet eller har utbildningar tyska företag inte efterfrågar och nästan 60 procent av de som hade jobb innan utvandringen anses tillhöra kategorin lågkvalificerade. Vad näringslivet behöver är dock högkvalificerad arbetskraft.

 Sad
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2924 : 10.07.2016 10:28:05 »

Rytmihäiriöt Undecided Työt painaa päälle ja yksityiselämässä on paljon sellaista mikä täytyy purkaa pois, joten ilmankos.

Huomaa myös, että mulla on päällä  pluto aspect_tri kuu.. Vaikka mun pitää purkaa paljon vanhoja asioita ja osa niistä touhuista ei ole mitään upeaa nähtävää niin ei ole samanlaista ahdistusta päällä kuin 2004 jolloin oli mm.  uranus aspect_squ venus ja ystäväni  saturnus joka kyllä näytti närhen munat Cool Vapauden tunne oli aivan järjetön kaikkien paineiden ja ahdistuksen jälkeen, tuona vuonna erosin elämäni suuresta rakkaudesta (tai ainakin näin ajattelin). Tänä päivänä en enää tiedä, että mitä hittoa se rakkaus edes on tai voiko sitä löytää tällaisena ihmisenä crazy2

Tällä hetkellä sikäli maukasta, että ollaan taas samoissa teemoissa eli ukon kanssa ei enää kauan olla yhdessä ellei sitten jokin ihme tapahdu. On niin paljon käsittelemättömiä asioita, on asioita mistä ei voi puhua tai mitkä eivät toimi ja en vaan näe hänen kanssaan tulevaisuutta parisuhteessa,  ystävänä hän olisi hyvä ja onkin. Olemme käytännössä kavereita jotka pussailevat ja halailevat toisiaan.

Se tässä varmaan onkin ongelma, juttu lähti liikenteeseen kaveripohjalta ja mun käsitys parisuhteesta on tyyliin kaikenkattava henkinen&fyysinen sulautuminen millä ei taida olla mitään tekemistä kaveripohjan kanssa.

Että tällainen sunnuntai.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: