Se tunne kun huomaat että työssäsi oleva uusi kokonaisuus kusee siten,että et ehdi ennen aamukuutta/seitsemää toimittaa asiakkaalle tuotetta. Kun esimiehesi suuttuu,kun yrität muuttaa työkokonaisuutta ja vetoaa siihen,että itse suostuit palaverissa ottamaan lisätöitä.Eikö firma ajattele työntekijää?!En ole mikään ihmeidentekijä, joka taikoo tuotteen asiakkaalle ilman,että oma turvallisuus vaarantuu.En ollut vielä edes nähnyt uutta kokonaisuutta käytännössä niin miten pystyn antamaan arviota siitä milloin olen työni tehnyt ja missä ajassa?!
Luulin,että firma hoitaisi tuotteet ajoissa paikkaan,josta haen ne.No ei sitten tietenkään!Myöhässä olet ja kuuntelet asiakkaiden avautumista ja huutamista.Kyllä siinä motivaatio laskee. Ensimmäiset viikot olleet yhtä helvettiä.Tänään olisin ollut ajoissa ELLEI olisi tuotteita puuttunut. Olen työskennellyt tässä firmassa vuodesta 2012.On ollut ylä-ja alamäkiä,mutta vanhalla kokonaisuudella olin MELKEIN aina ajoissa ellei ollut jotain häsläsählää toimituksissa.
Siihen päälle se,että minulla on toinen osa-aikatyö,jota teen päivällä.Se on ihan kivaa.Pitäisikö sitä sitten irtisanoutua yötöistä?Mihin sitten menisin ja miten itseni elättäisin?Toki tämä osa-aikainen päivätyö olisi joulukuun loppuun asti.Alkuviikosta pamahti tähän päivätyöhönkin yt-neuvottelut,että sillälailla. Pahamieli vaan yltyy yltymistään ja tuntuu että vajoan epätoivoon.