Sivuja: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1653934 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #2820 : 01.10.2015 17:45:27 »

Voi kilin fiddu ja vsp! Ihmisiä kuolee nälkään tällä planeetalla kuin
kärpäsiä, ja sitten nämä hyväkkäät "turvapaikanhakijat" kehtaavat
protestoida kun eivät saa gurmee-ruokaa!

 tickedoff   Angry    knuppel2

Wiki:

Nälkä ja aliravitsemus on myös yksi suurimpia ihmiskunnan ongelmia. Aliravittuja ja nälkäisiä ihmisiä elää maapallolla lähes miljardi, lähinnä kehitysmaissa Afrikassa ja Etelä-Aasiassa. Vuosittain lähes 10 miljoonaa ihmistä kuolee nälkään ja aliravitsemukseen. Monet kehittyneet maat auttavat köyhiä kehitysmaita elintarvikeavun kautta torjumaan nälkää.

Eli siis tänäänkin noin 25 000 ihmistä kuolee nälkään ja aliravitsemukseen!?
« Viimeksi muokattu: 01.10.2015 17:51:02 kirjoittanut sideman » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2821 : 01.10.2015 21:33:33 »


Mun käsityksen mukaan nuo jotka ovat Suomeen asti tulleet ei ole niitä köyhimpiä irakilaisia. Ne köyhät on siellä kotimaassaan, niillä ei ole vaihtoehtoja.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2822 : 03.10.2015 21:05:47 »

Minua ottaa päähän ihmiset jotka eivät ikinä vastaa ajoissa kutsuun ilmoitathan tulostasi siihen ja siihen päämäärään mennessä!!
Joka kerta saa kysellä,perään oletteko tulossa??


Nämä ihmiset eivät välitä ja kunnioita toisia yhtään!!!! tickedoff
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2823 : 09.10.2015 17:54:35 »

Se tunne kun huomaat että työssäsi oleva uusi kokonaisuus kusee siten,että et ehdi ennen aamukuutta/seitsemää toimittaa asiakkaalle tuotetta. Kun esimiehesi suuttuu,kun yrität muuttaa työkokonaisuutta ja vetoaa siihen,että itse suostuit palaverissa ottamaan lisätöitä.Eikö firma ajattele työntekijää?!En ole mikään ihmeidentekijä, joka taikoo tuotteen asiakkaalle ilman,että oma turvallisuus vaarantuu.En ollut vielä edes nähnyt uutta kokonaisuutta käytännössä niin miten pystyn antamaan arviota siitä milloin olen työni tehnyt ja missä ajassa?!

Luulin,että firma hoitaisi tuotteet ajoissa paikkaan,josta haen ne.No ei sitten tietenkään!Myöhässä olet ja kuuntelet asiakkaiden avautumista ja huutamista.Kyllä siinä motivaatio laskee. Ensimmäiset viikot olleet yhtä helvettiä.Tänään olisin ollut ajoissa ELLEI olisi tuotteita puuttunut. Olen työskennellyt tässä firmassa vuodesta 2012.On ollut ylä-ja alamäkiä,mutta vanhalla kokonaisuudella olin MELKEIN aina ajoissa ellei ollut jotain häsläsählää toimituksissa.

Siihen päälle se,että minulla on toinen osa-aikatyö,jota teen päivällä.Se on ihan kivaa.Pitäisikö sitä sitten irtisanoutua yötöistä?Mihin sitten menisin ja miten itseni elättäisin?Toki tämä osa-aikainen päivätyö olisi joulukuun loppuun asti.Alkuviikosta pamahti tähän päivätyöhönkin yt-neuvottelut,että sillälailla. Pahamieli vaan yltyy yltymistään ja tuntuu että vajoan epätoivoon.  Undecided buck2 tickedoff
« Viimeksi muokattu: 09.10.2015 18:01:02 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2824 : 19.10.2015 17:17:41 »

 :


Ottaa päähän pomon ja ns.asiantuntijan saamattomuus!!!!!yli vuos on annettu erään asian olla ja nyt kun minä työparin kera nostetaan asia kunnolla pöydälle niin eiiiiiiii!takinkääntöä,vähättelyä ym!!! tickedoff knuppel2

Odottavat vaan ilmeisesti vuodenvaihtumista jotta asia siirtyisi toisille!!!
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2825 : 01.11.2015 12:16:04 »

Aaaaaaaa!!!!! Pankki väittää että tunnuslukuarvioihin on tullut,no eipä näy! No nyt seisoo jo myöhässä oleva puhelinlasku ja kas keinot millä sitä voisi nyt siirtää niin mun liittymästä ei pääse niihin numeroihin!!! Ja uudet tunnukset menee loppuviikon!rahat finaalissa,mutta en pääse anomaan edes liitolta rahaa ilman niitä helvetin tunnuksia kun kaikki pn nii sähköstä ja helppoa nykyään!!!! tickedoff tickedoff

Menee hermot Angry
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #2826 : 07.11.2015 13:18:55 »


Putin'in puntit tutisee?

Venäjällä on vajaa 10 miljoonaa muslimia. Jos esim. 1 promille heistä radikalisoituu
mm. Venäjän Isikseen kohdistuvan perusteettoman aggression vuoksi, Volodjalla on
huolenaan n. 10 K potentiaalisia kurkunleikkaajia ja itsemurhapommittajia...

Tuskin Vladimir vähään aikaan tohtii hyökätä kalifaatin kimppuun varsinkin
turistilentokoneisiin Putin aggression vuoksi ilmestyvien räjähteiden pelosta!

 Shocked
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2827 : 11.11.2015 11:26:00 »

Blääääh!ma aamuna jalka nii kipeä että oli pakko klenkkaus lekurii ja vko saikkua paukkaa,muutama tunti siitä ni alko kaamea flunssa ja joka mulla lähes aina vaikuttaa myös mahaan,, tickedoff
Olo on kuin ois juossu maratonin kuumeessa ja maaliintullessa ois viel rekka ajannu päälle!
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #2828 : 11.11.2015 14:36:33 »


"Oikeus raiskata lyhythameisia naisia!"

Kyllä jonkun tahon olisi syytä puuttua noihin Mitä Vi??uan muslimeja törkeästi
mustamaalaaviin tekaistuhin tarinoihin!

 tickedoff   knuppel2

http://mvlehti.net/2015/11/11/muslimiturvapaikanhakija-minulla-on-oikeus-raiskata-lyhythameisia-naisia/

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2829 : 11.11.2015 15:36:14 »


"Oikeus raiskata lyhythameisia naisia!"

Kyllä jonkun tahon olisi syytä puuttua noihin Mitä Vi??uan muslimeja törkeästi
mustamaalaaviin tekaistuhin tarinoihin!

 tickedoff   knuppel2

http://mvlehti.net/2015/11/11/muslimiturvapaikanhakija-minulla-on-oikeus-raiskata-lyhythameisia-naisia/



Olethan Sideman tietoinen siitä, että mitä useammalle nettisivulle jokin nettiosoite on linkitetty, sitä 'ylemmäksi' ko. sivu tulee Google-haun tuloksissa, kun joku hakee jotain siihen sopivilla hakusanoilla?

Linkittämällä tänne jatkuvasti päivittäin näitä rasistisivuston uutisia, edistät siis niiden päätymistä google hakujen tuloksissa ylöspäin. Pikemminkin ne olisi hyvä vaieta kuoliaaksi, kyllä viranomaiset ovat aivan tietoisia MVlehden olemassaolosta, sinua ei siihen hommaan tarvita.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2830 : 11.11.2015 15:38:02 »

Umpiharmaat ( sateiset) päivät vetää mut kyllä niin maihin että loppuu jopa ruokahalu. Vaikeuksia tehdä yhtään mitään ja nukkua vaan Undecided
D-vitamiinilisä, rauta ja tarpeen mukaan myös sarja b-vitamiineja menossa, mutta eipä tuo paljon potkua tuo.. buck2

Helvetti jos talvesta on tulossa tämmönen, ni mä oon taas pystyynkuollu laiha raato... Angry
tallennettu

Kuuntele tuulta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #2831 : 11.11.2015 20:45:08 »

Voimia Varjotar! En tiedä kannattaako minun mainita asiaa, mutta jostain syystä säällä tai lyhenevillä päivillä eikä kaamoksella ole minuun käytännössä mitään vaikutusta.

Toisaalta pyrin käymään ulkona joka päivä ja tietoisesti pysähdyn ihmettelemään kun näen jotain kaunista. Siis joku puu, maisema tai jokin tietty kohta polulla. Käyn paikoissa, jotka olen kauniiksi todennut. Taivas on aina hieno, paitsi jos on sumua tietenkin. Ehkä tämä kauneuden hakeminen joka päivä on tehnyt minusta melkein immuunin harmaudelle.

No, jaksamista joka tapauksessa.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #2832 : 13.11.2015 15:58:01 »

Turvapaikanhakija roikottaa päätä?? (ei herkille!)

http://mvlehti.net/2015/11/13/onko-tama-tappaja-nyt-suomessa-turvapaikanhakijana-k-18-kuvia/
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2833 : 13.11.2015 16:54:51 »

sideman, huomasitko tuota Eklektikon viestiä ylempänä? Olen samaa mieltä, että näitä MV-lehden juttuja ei tarvitsisi tykittää astroa täyteen, vaikka hieman hiljaista täällä olisikin. Eiköhän ihmiset osaa mennä katsomaan sieltä itse, jos kiinnostaa kyseiset näkemykset, ainakin on tullut sen olemassaolo jo selväksi. Tälläinen jatkuva huomio yhdenlaiselle infolle vain lähinnä voimistaa asiaa. En näe oikein järkeä näiden linkkien jakamisessa tällä foorumilla. Mikä on pointtisi?
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #2834 : 13.11.2015 17:07:31 »

sideman, huomasitko tuota Eklektikon viestiä ylempänä? Olen samaa mieltä, että näitä MV-lehden juttuja ei tarvitsisi tykittää astroa täyteen, vaikka hieman hiljaista täällä olisikin. Eiköhän ihmiset osaa mennä katsomaan sieltä itse, jos kiinnostaa kyseiset näkemykset, ainakin on tullut sen olemassaolo jo selväksi. Tälläinen jatkuva huomio yhdenlaiselle infolle vain lähinnä voimistaa asiaa. En näe oikein järkeä näiden linkkien jakamisessa tällä foorumilla. Mikä on pointtisi?

Kyrsii niin stanasti, että SPR:n ja muiden tahojen ahneuden takia Suomeen tulee porukkaa, jonka identiteetistä
ei ole tavallisesti mitään tietoa, ja jota ei, ainakin Irakin ja Afganistanin  kyseessä ollen, voida palauttaa lähtömaahansa,
vaikka eivät saisikaan turvapaikkaa Suomesta.

Toivottavasti olemme tietoisia siitä, että VOK'it ovat verovaroin rahoitettua miljoonabisnestä mm. SPR:lle,
ja luullakseni esimerkiksi Mehiläiselle ja Pihlajalinnalle sekä lukuisille muille tahoille.

Tämä ketju on käsittääkseni tarkoitettu nimenomaan varoventtiiliksi, eikä sitä liene
syytä sellaisten foorumilaisten lukea, jotka eivät ole kiinnostuneita vihan- ja turhautumisen purkauksista.

Lienee syytä lisätä, että tällä hetkellä MV-lehti on alexassa sijalla 63, mitä tulee suomalaisiin saitteihin.
Vertailun vuoksi esim. Turun Sanomat on sijalla 250, joten MV-lehti ei puffausta paljon tarvinne...

http://www.alexa.com/siteinfo/ts.fi

http://www.alexa.com/siteinfo/mvlehti.net
« Viimeksi muokattu: 13.11.2015 17:24:52 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: