Sivuja: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3133053 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2805 : 28.06.2015 14:11:44 »

Hemmetin flunssa.. knuppel2
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2806 : 01.07.2015 17:15:42 »

Ja flunssa edelleen päällä, kele. Sen päälle stressiä uudesta duunista ja järjestelyistä.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2807 : 25.08.2015 15:04:02 »

Voi pyhä jysäys!
Asutaan pienkerrostalossa, jossa kaikki rapussa ramppaamiset yms kuuluu kaikkiin asuntoihin. Mitään järjestyssääntöjä ei ole jaettu, mutta itse olen pyrkinyt niitä (yleisessä tiedossa olevia) kuitenkin noudattamaan. Nyt vaan keitti yli, kun tuo erityispoikani on saanut muutaman kerran huutoraivarit keskellä päivää, niin yläkerrassa paukutetaan lattiaa!!! V#TTU kun se onkin mun tahdosta kiinni, huutaako se vai ei  tickedoff K.o. naapuri itse kyllä huutaa keskellä yötä tyttikselleen, välittämättä paskaakaan siitä, herättääkö muita tms. Alanpa etsiä erämaamökkiä ihan tosissani  knuppel2
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2808 : 03.09.2015 18:53:31 »

Flunssaaaaaaaa Angry
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2809 : 15.09.2015 19:30:39 »

Tätä hallituksen menoa Angry
Ja nyt näyttää siltä että työpaikassakin nyhveröidään,eli kaikki sanoo vain en mä tiiä,kun kysyy osallistumisesta mielenilmaisuun Angry

Ja työpaikan esimiehen tietäen jos olet ainoa joka näin tekee eli ottaa osaa niin saat kuulla siitä ja myös muut saavat kuulla kun olet poissa mitä teit Angry
Paljon kuvastaa myös hänen asennettaan asettamansa aikarajat ilmoittamiselle ja käyttämällä mielenilmaisusta sanaa LAKKO jota tämä ei ole!!

Mistä saisi sen rohkeuden olla mukana tärkeässä asiassa ja vielä saada muut ymmärtämään asian tärkeyden? Undecided
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2810 : 26.09.2015 09:36:04 »

Häpeä, Suomi!  Näin tylysti vastaanotamme "turvapaikanhakijat"!  Angry

Iltasanomat:

Uutistoimisto AFP:n haastattelema 22-vuotias Muhammed oli matkannut ensin 750 kilometriä Torniosta Helsinkiin, mutta palannut Tornioon päästäkseen takaisin Ruotsin puolelle.

– Voit kertoa maailmalle, että vihaan Suomea. On liian kylmä, ei ole teetä, ei ole ravintoloita tai baareja. Kaduilla ei ole ihmisiä, vaan ainoastaan autoja, nuori mies latasi AFP:lle Tornion harmaassa säässä ja noin 10 asteen lämpötilassa.

tickedoff

Noh, toki kyseessä voi olla mahd. fasistisen toimittajan hatustaan vetämä kasku pakolaisten mustamaalaamiseksi...

Huh
« Viimeksi muokattu: 26.09.2015 09:45:51 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2811 : 29.09.2015 16:20:35 »

Tätä odotettavissa Suomessakin??

Iltasanomat:

”Naiset ovat vapaata riistaa”

Neljä naisjärjestöä lähetti elokuussa avoimen kirjeen Hessenin sosiaali- ja integraatioministeriöön. Kirje kuitenkin on poistunut järjestöjen sivuilta, asiasta kirjoitetaan muun muassa Saksan Huffington Postin blogissa.

– On tosiasia, että naiset ja lapset ovat suojattomia. Tilanne on mahdollisuus miehille, jotka pitävät naisia alempiarvoisina ja kohtelevat yksinäisiä naisia ”vapaana riistana”. Seurauksena on useita ilmoituksia raiskauksista, seksuaalisista hyökkäyksistä ja enenevissä määrin pakkoprostituutiosta. Nämä eivät ole yksittäistapauksia, muun muassa Daily Mail siteeraa kirjettä.

Järjestöt ovat huomauttaneet vastaanottokeskusten surkeista oloista. Raporttien mukaan miehet, naiset ja lapset ovat nukkuneet vierekkäin teltoissa ja halleissa.

Suihkuja ja vessoja ei ole aina eritelty sukupuolen mukaan ja aina niissä ei ole edes verhoja.

Bildin mukaan pelokkaat naiset nukkuvat vaatteet päällä. Vapaaehtoistyöntekijöiden mukaan osaa naisista pelottaa kävellä leirissä jopa päiväsaikaan.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1443496414307.html

Ilmeisesti sillä ei ole paljon väliä onko kyseessä isisläinen tai joku muu...  Angry
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2812 : 01.10.2015 16:45:27 »

Voi kilin fiddu ja vsp! Ihmisiä kuolee nälkään tällä planeetalla kuin
kärpäsiä, ja sitten nämä hyväkkäät "turvapaikanhakijat" kehtaavat
protestoida kun eivät saa gurmee-ruokaa!

tickedoff   Angry    knuppel2

Wiki:

Nälkä ja aliravitsemus on myös yksi suurimpia ihmiskunnan ongelmia. Aliravittuja ja nälkäisiä ihmisiä elää maapallolla lähes miljardi, lähinnä kehitysmaissa Afrikassa ja Etelä-Aasiassa. Vuosittain lähes 10 miljoonaa ihmistä kuolee nälkään ja aliravitsemukseen. Monet kehittyneet maat auttavat köyhiä kehitysmaita elintarvikeavun kautta torjumaan nälkää.

Eli siis tänäänkin noin 25 000 ihmistä kuolee nälkään ja aliravitsemukseen!?
« Viimeksi muokattu: 01.10.2015 16:51:02 kirjoittanut sideman » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2813 : 01.10.2015 20:33:33 »

Mun käsityksen mukaan nuo jotka ovat Suomeen asti tulleet ei ole niitä köyhimpiä irakilaisia. Ne köyhät on siellä kotimaassaan, niillä ei ole vaihtoehtoja.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2814 : 03.10.2015 20:05:47 »

Minua ottaa päähän ihmiset jotka eivät ikinä vastaa ajoissa kutsuun ilmoitathan tulostasi siihen ja siihen päämäärään mennessä!!
Joka kerta saa kysellä,perään oletteko tulossa??

Nämä ihmiset eivät välitä ja kunnioita toisia yhtään!!!! tickedoff
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2815 : 09.10.2015 16:54:35 »

Se tunne kun huomaat että työssäsi oleva uusi kokonaisuus kusee siten,että et ehdi ennen aamukuutta/seitsemää toimittaa asiakkaalle tuotetta. Kun esimiehesi suuttuu,kun yrität muuttaa työkokonaisuutta ja vetoaa siihen,että itse suostuit palaverissa ottamaan lisätöitä.Eikö firma ajattele työntekijää?!En ole mikään ihmeidentekijä, joka taikoo tuotteen asiakkaalle ilman,että oma turvallisuus vaarantuu.En ollut vielä edes nähnyt uutta kokonaisuutta käytännössä niin miten pystyn antamaan arviota siitä milloin olen työni tehnyt ja missä ajassa?!

Luulin,että firma hoitaisi tuotteet ajoissa paikkaan,josta haen ne.No ei sitten tietenkään!Myöhässä olet ja kuuntelet asiakkaiden avautumista ja huutamista.Kyllä siinä motivaatio laskee. Ensimmäiset viikot olleet yhtä helvettiä.Tänään olisin ollut ajoissa ELLEI olisi tuotteita puuttunut. Olen työskennellyt tässä firmassa vuodesta 2012.On ollut ylä-ja alamäkiä,mutta vanhalla kokonaisuudella olin MELKEIN aina ajoissa ellei ollut jotain häsläsählää toimituksissa.

Siihen päälle se,että minulla on toinen osa-aikatyö,jota teen päivällä.Se on ihan kivaa.Pitäisikö sitä sitten irtisanoutua yötöistä?Mihin sitten menisin ja miten itseni elättäisin?Toki tämä osa-aikainen päivätyö olisi joulukuun loppuun asti.Alkuviikosta pamahti tähän päivätyöhönkin yt-neuvottelut,että sillälailla. Pahamieli vaan yltyy yltymistään ja tuntuu että vajoan epätoivoon.  Undecided buck2 tickedoff
« Viimeksi muokattu: 09.10.2015 17:01:02 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2816 : 19.10.2015 16:17:41 »

:

Ottaa päähän pomon ja ns.asiantuntijan saamattomuus!!!!!yli vuos on annettu erään asian olla ja nyt kun minä työparin kera nostetaan asia kunnolla pöydälle niin eiiiiiiii!takinkääntöä,vähättelyä ym!!! tickedoff knuppel2

Odottavat vaan ilmeisesti vuodenvaihtumista jotta asia siirtyisi toisille!!!
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2817 : 01.11.2015 11:16:04 »

Aaaaaaaa!!!!! Pankki väittää että tunnuslukuarvioihin on tullut,no eipä näy! No nyt seisoo jo myöhässä oleva puhelinlasku ja kas keinot millä sitä voisi nyt siirtää niin mun liittymästä ei pääse niihin numeroihin!!! Ja uudet tunnukset menee loppuviikon!rahat finaalissa,mutta en pääse anomaan edes liitolta rahaa ilman niitä helvetin tunnuksia kun kaikki pn nii sähköstä ja helppoa nykyään!!!! tickedoff tickedoff

Menee hermot Angry
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2818 : 07.11.2015 12:18:55 »

Putin'in puntit tutisee?

Venäjällä on vajaa 10 miljoonaa muslimia. Jos esim. 1 promille heistä radikalisoituu
mm. Venäjän Isikseen kohdistuvan perusteettoman aggression vuoksi, Volodjalla on
huolenaan n. 10 K potentiaalisia kurkunleikkaajia ja itsemurhapommittajia...

Tuskin Vladimir vähään aikaan tohtii hyökätä kalifaatin kimppuun varsinkin
turistilentokoneisiin Putin aggression vuoksi ilmestyvien räjähteiden pelosta!

Shocked
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2819 : 11.11.2015 10:26:00 »

Blääääh!ma aamuna jalka nii kipeä että oli pakko klenkkaus lekurii ja vko saikkua paukkaa,muutama tunti siitä ni alko kaamea flunssa ja joka mulla lähes aina vaikuttaa myös mahaan,, tickedoff
Olo on kuin ois juossu maratonin kuumeessa ja maaliintullessa ois viel rekka ajannu päälle!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: