Sivuja: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656897 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2805 : 25.05.2015 19:58:09 »

Mä vihaan miehiä ja varsinkin omaani tällä hetkellä niipaljo ettei voi sanoin kuvata!!! tickedoff
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2806 : 27.05.2015 12:10:35 »


Oletko huolestunut stadin suurmoskeijan rakentamishankkeesta?

Minua siinä arveluttaa seuraava seikka: onko mahdollista että moskeijasta
tulee Isis-terroristien sikiämispaikka?

Faktahan lienee se, että Isis on tällä hetkellä monilta osin kaikkein kirjaimellisimman
Koraanitulkinnan edustaja: vääräuskoisilta miehiltä kaulat katki ja naisilta pimpsat sekä  arsaukot sietämättömän
aroiksi!

Liekö mahdollista, että stadin kantasuomalaisetkin nuoret miehet, Simo Rantalaisen tapaan, innostuvat
uskonnosta, joka periaatteessa  helpottaa piparin saantia melko tavalla?

 Huh

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2807 : 27.05.2015 12:13:19 »

Minua siinä arveluttaa seuraava seikka: onko mahdollista että moskeijasta
tulee Isis-terroristien sikiämispaikka?

Kun tähän mennessä se Isis-lähtöinen radikalisoituminen on tapahtunut hyvinkin paljon nimenomaan sosiaalisessa mediassa, en olisi erityisen huolissani suurmoskeijasta nimenomaan Isikseen liittymiseen johtavan radikalisoitumisen pesäpaikkana.

Sen sijaan Suomi voisi ottaa oppia tästä Itävallan päätöksestä ihan vastaisen varalle
http://yle.fi/uutiset/itavalta_tiukkana_moskeijoille_ei_ulkomaista_rahaa_imaamien_puhuttava_saksaa/8001959:

On nimittäin muitakin ääriliikkeitä kuin Isis ja osa niistä kyllä värvää moskeijoissa ja niissä vierailevien ulkomaisten imaamien kautta. (Briteissä taidettu tuomitakin näitä.)
« Viimeksi muokattu: 27.05.2015 12:19:14 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2808 : 27.05.2015 12:29:11 »

Liekö mahdollista, että stadin kantasuomalaisetkin nuoret miehet, Simo Rantalaisen tapaan, innostuvat
uskonnosta, joka periaatteessa  helpottaa piparin saantia melko tavalla?

Se ei helpota piparin saantia täällä Suomessa vähääkään, koska poliisi ja oikeuslaitos. Pitäisi siis lähteä ihan sinne Syyriaan asti sitä piparia hakemaan ja vielä oman henkensä kaupalla... Vähän luulen että se pipari ei ole useimpien Isis-taistelijoiden motivaattori.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2809 : 27.05.2015 12:40:09 »

Mä vihaan miehiä ja varsinkin omaani tällä hetkellä niipaljo ettei voi sanoin kuvata!!! tickedoff

Taitaa olla ihmisnaaraiden perpetuaalinen dilemma se, että joka valitset hissukan jonka kanssa on helppoa
tulla toimeen, mutta jälkeläisesi ovat tod. näk. heikoilla olemassaolon taistelussa, tai
sitten lähdet testosteronia tihkuvan machomiehen kelkkaan, ja alistut siihen, että
hän käy ruiskimassa siementään milloin missäkin...

 Undecided
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2810 : 27.05.2015 12:46:59 »

Mä vihaan miehiä ja varsinkin omaani tällä hetkellä niipaljo ettei voi sanoin kuvata!!! tickedoff

Taitaa olla ihmisnaaraiden perpetuaalinen dilemma se, että joka valitset hissukan jonka kanssa on helppoa
tulla toimeen, mutta jälkeläisesi ovat tod. näk. heikoilla olemassaolon taistelussa, tai
sitten lähdet testosteronia tihkuvan machomiehen kelkkaan, ja alistut siihen, että
hän käy ruiskimassa siementään milloin missäkin...

 Undecided

Sekä lainatussa tekstissä, että sen kommentissa on kyse yliyleistämisestä ja kaikkien tietyn ryhmän jäsenten niputtamisesta samaan nippuun.

Kuinka kivalta teistä kummastakaan tuntuisi, jos teidät määriteltäisiin joksikin mistä ette edes itseänne tunnista vain sen vuoksi, että joku ryytynyt on langennut yliyleistämiseen? Sellainen saa MINUT huudahtelemaan ketjun otsikon mukaisesti...

Ja Sideman: Taas kerran, ihmiset eivät käy keskenään resurssikilpaa luonnollisissa olosuhteissa, vaan YHTEISTYÖ on silloin olennaisempaa kuin kilpailu. Luulo siitä että ihmisenkin elo olisi ihan vaan olemassaolon taistelua on pahasti virheellinen ja pätee ehkä simpansseihin (ne tavalliset, ei bonobot) ja moniin muihin nisäkkäisiin mutta ei ihmisiin. Ilman yhteistyötä ei pärjää.

 Sitä paitsi Darwiniakin tulkitaan tarkoitushakuisesti: Kyse ei ole siitä että vahvin pärjää parhaiten, vaan siitä että senhetkisiin olosuhteisiin parhaiten sopeutunut pärjää parhaiten. Ja se voi joskus yhtä hyvin olla hintelä pehmo, kuin testosteronia pursuava macho.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2015 13:25:22 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2811 : 23.06.2015 23:42:58 »

Löysin pari päivää sitten keittiön allaskaapista hometta rakenteista. Toinen kerta samassa kämpässä! Aikasempi oli kylpyhuoneessa ja nyt tämä. Voi perkele! 50 v vanhat putket ei pidä vai mitä lie tapahtunut mutta hometta se on vaikka ystäväni väitti pölyksi. Pidän parvekkeen ovee auki 24/7 ja lähden täältä huomenna kiitää niin että olen yöt pois ja tulen tänne pariksi tunniksi päivässä pakkaa sen mitä pystyy puhdistaa. Matot, patjat, peitot, nojatuolit ym mitä ei voi kunnolla desinfioida lentää roskalavalle joka onkin jo kätevästi valmiina pihalla
Putkiremontista tuleekin myös homeremontti. Täytyy kertoa ajoissa niille remonttiukkeleille että osaavat varustautua purkutöissä oikein.
Taas lentää tavaraa roskiin samalla tavalla kuin neljä vuotta sitten.
Mietin just miten remontin jälkeen voisi puhdistaa sisäilman itiöistä.
En ole itse enää muuttamassa takaisin mutta haluan että tulevalla asukkaalla on kaik hyvin
Energiapuhdistus ei myöskään olisi pahitteksi. Voisin tehdä sen itse remontin ja loppusiivouksen jälkeen. Salviaa ja rukouksia. Jostain myös uus koti, homevapaa sellanen. Uskomattoman paska tuuri kyllä! En ole aiemmin kuullu kerrostalon paikkojen näin pettävän. Onneks mulla mesta minne mennä ennen kun uusi asunto löytyy.

tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4372



Profiili
« Vastaus #2812 : 24.06.2015 00:09:46 »

Kesäflunssa vissiin iskee nyt näin lomalla crazy2 Kurkku kipiä, plaah.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4372



Profiili
« Vastaus #2813 : 28.06.2015 15:11:44 »

Hemmetin flunssa.. knuppel2
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4372



Profiili
« Vastaus #2814 : 01.07.2015 18:15:42 »

Ja flunssa edelleen päällä, kele. Sen päälle stressiä uudesta duunista ja järjestelyistä.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2815 : 25.08.2015 16:04:02 »

Voi pyhä jysäys!
Asutaan pienkerrostalossa, jossa kaikki rapussa ramppaamiset yms kuuluu kaikkiin asuntoihin. Mitään järjestyssääntöjä ei ole jaettu, mutta itse olen pyrkinyt niitä (yleisessä tiedossa olevia) kuitenkin noudattamaan. Nyt vaan keitti yli, kun tuo erityispoikani on saanut muutaman kerran huutoraivarit keskellä päivää, niin yläkerrassa paukutetaan lattiaa!!! V#TTU kun se onkin mun tahdosta kiinni, huutaako se vai ei  tickedoff K.o. naapuri itse kyllä huutaa keskellä yötä tyttikselleen, välittämättä paskaakaan siitä, herättääkö muita tms. Alanpa etsiä erämaamökkiä ihan tosissani  knuppel2
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2816 : 03.09.2015 19:53:31 »

Flunssaaaaaaaa Angry
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2817 : 15.09.2015 20:30:39 »

Tätä hallituksen menoa Angry
Ja nyt näyttää siltä että työpaikassakin nyhveröidään,eli kaikki sanoo vain en mä tiiä,kun kysyy osallistumisesta mielenilmaisuun Angry

Ja työpaikan esimiehen tietäen jos olet ainoa joka näin tekee eli ottaa osaa niin saat kuulla siitä ja myös muut saavat kuulla kun olet poissa mitä teit Angry
Paljon kuvastaa myös hänen asennettaan asettamansa aikarajat ilmoittamiselle ja käyttämällä mielenilmaisusta sanaa LAKKO jota tämä ei ole!!

Mistä saisi sen rohkeuden olla mukana tärkeässä asiassa ja vielä saada muut ymmärtämään asian tärkeyden? Undecided
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2818 : 26.09.2015 10:36:04 »

Häpeä, Suomi!  Näin tylysti vastaanotamme "turvapaikanhakijat"!  Angry

Iltasanomat:


Uutistoimisto AFP:n haastattelema 22-vuotias Muhammed oli matkannut ensin 750 kilometriä Torniosta Helsinkiin, mutta palannut Tornioon päästäkseen takaisin Ruotsin puolelle.

– Voit kertoa maailmalle, että vihaan Suomea. On liian kylmä, ei ole teetä, ei ole ravintoloita tai baareja. Kaduilla ei ole ihmisiä, vaan ainoastaan autoja, nuori mies latasi AFP:lle Tornion harmaassa säässä ja noin 10 asteen lämpötilassa.


 tickedoff

Noh, toki kyseessä voi olla mahd. fasistisen toimittajan hatustaan vetämä kasku pakolaisten mustamaalaamiseksi...

 Huh
« Viimeksi muokattu: 26.09.2015 10:45:51 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2819 : 29.09.2015 17:20:35 »

Tätä odotettavissa Suomessakin??

Iltasanomat:

”Naiset ovat vapaata riistaa”

Neljä naisjärjestöä lähetti elokuussa avoimen kirjeen Hessenin sosiaali- ja integraatioministeriöön. Kirje kuitenkin on poistunut järjestöjen sivuilta, asiasta kirjoitetaan muun muassa Saksan Huffington Postin blogissa.

– On tosiasia, että naiset ja lapset ovat suojattomia. Tilanne on mahdollisuus miehille, jotka pitävät naisia alempiarvoisina ja kohtelevat yksinäisiä naisia ”vapaana riistana”. Seurauksena on useita ilmoituksia raiskauksista, seksuaalisista hyökkäyksistä ja enenevissä määrin pakkoprostituutiosta. Nämä eivät ole yksittäistapauksia, muun muassa Daily Mail siteeraa kirjettä.

Järjestöt ovat huomauttaneet vastaanottokeskusten surkeista oloista. Raporttien mukaan miehet, naiset ja lapset ovat nukkuneet vierekkäin teltoissa ja halleissa.

Suihkuja ja vessoja ei ole aina eritelty sukupuolen mukaan ja aina niissä ei ole edes verhoja.

Bildin mukaan pelokkaat naiset nukkuvat vaatteet päällä. Vapaaehtoistyöntekijöiden mukaan osaa naisista pelottaa kävellä leirissä jopa päiväsaikaan.


http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1443496414307.html

Ilmeisesti sillä ei ole paljon väliä onko kyseessä isisläinen tai joku muu...  Angry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: