Sivuja: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3126508 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2625 : 08.04.2014 09:39:25 »

pikkari, sun vois kannattaa kokeilla jotakin rauhoittavaa kiveä, kuunella jotakin rauhoittavaa musiikkia,kävellä luonnossa. angel smitten
Vai oletko jo kokeillut.
esim. tätä kiveä. Smiley   Ametisti: suojaava ja rauhoittava kivi. Sielun kivi. Poistaa ahdistusta. Saattaa auttaa kuuloon, sekä edistää ruoansulatuselimistöä, sydäntä ja solujen tasapainoa. Voidaan hyödyntää myös univaikeuksissa, koti-ikävään, särkyihin ja hermostuneisuuteen. Saattaa auttaa fibromyalgiaan sekä vähentää päänsärkyjä. Yhdistelmää ametisti-akaatti-tsharoiitti kannttaa kokeilla migreenipäänsärkyihin.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2014 09:45:17 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2626 : 08.04.2014 13:10:25 »

Mä lupaan, että mä nostan elämäni metelin, vittu jossei ala hommat toimia!!  knuppel2
Nyrkkiä lyöty seinään nyt ensimmäisen kerran ja kaikki paska saa luvan tulla kotiinpäin jos täääääääkin menee harakoille!! tickedoff
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2627 : 11.04.2014 11:37:06 »

Kiitos unelmassa  smitten
Olen miltei varma että juurichakran tukos johtuu tästä selibaatista jolle ei loppua näy. Selittää paljon myös mielialaoireilua

Jos jotain hyvää hakee tästä mielialojen vaihtelusta niin eipä ainakaan tylsää tule kun muuttuilee itsekseen.
Lähdin käymään työkkärissä ihan paskatuulella ja siellä tapahtui "jotain" mun päässä koska ihan yht`äkkiä olin aivan eri fiiliksissä eli hyvällä tuulella. Aivan kuin enkelin kosketus tai mikälie mutta erittäin positiivinen muutos. Tunsin sen ihan fyysisestikin, liikutuin
Psykiatrin mukaan mulla ei ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä koska siihen häiriöön ei kuulu näin nopea muuttuminen.
Mulla onkin 7-suuntainen megahärömieli  Cheesy
Vähän vielä itsekehua: mä täytän huomenna 38v mutta ei kyllä ikinä uskois coolsmiley
Olen lihotuskuurilla koska painoa Allergiasairaalan vaa`an mukaan mulla on (ulkovaatteet päällä) 51,5kg.
Siellä oli muuten tosi mukava lääkäri nyt viimeisellä kerralla. Kerroin resonanssiterapiasta ja loisista joten hän laittoi lähetteen labraan ja tänään vein kolme ulostenäytettä sinne. Ensi viikolla tulee tulokset.
Tosiaan nyt loppui käynnit siinä sairaalassa koska heidän hoitonsa ei minuun pure.
Huomenna on energiahoitopäivä jota tosiaankin odotan  Smiley

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2628 : 11.04.2014 12:07:51 »

PIkkari: Juurichakrassa asuu elämänvoima tai sen puute, ei suinkaan seksuaalisuus.

Seksuaalisuus on siellä sakraalichakrassa, eli seuraavassa chakrassa juurichakrasta ylöspäin. Mutta tokihan jos itse miellät seksuaalisuuden olevan olennainen elämänvoima-asia, niin seksin puute voi vaikuttaa. Masturboida kannattaa, sooloseksi on seksiä sekin ja osoittaa rakkautta omaa itseä kohtaan, keho tykkää.

Estoiset ja puritaaniset ihmiset ovat usein niputtaneet juuri- ja sakraalichakran yhteen, jotta ei tarvitsisi ollenkaan puhua sakraalichakrasta ja seksuaalisuudesta ihan omana alueenaan, mutta se on sitä vanhan energian ajan seksuaalikielteisyyttä se. Löysin itsekin yhden chakrasivun äsken google haulla, jossa oli ihan pokkana niputettu nämä kaksi yhteen. Ei hyvä idea, silllä niihin vaikuttavat aivan eri asiat.

Tämä sen sijaan on hyvä sivu, jossa on myös tietoa juurichakran tasapainottamisesta/hoidosta:
http://www.voihyvin.fi/artikkeli/chakraopas-17-juurichakra
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2629 : 11.04.2014 12:37:23 »

Mä jotenkin aina liitän yhteen seksuaalisuuden ja juurichakran mutta joo..
Sekaisin mulla on varmaan kaikki keskukset. Saas nähdä mitä huominen hoito tuo tullessaan.
Lisämunuaisuupumus on ihan selvä juttu tässä tapauksessa. Kiitos oivalluksesta, Eklektikko
« Viimeksi muokattu: 11.04.2014 12:39:09 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2630 : 11.04.2014 12:49:09 »

Kiitos unelmassa  smitten
Olen miltei varma että juurichakran tukos johtuu tästä selibaatista jolle ei loppua näy. Selittää paljon myös mielialaoireilua

Jos jotain hyvää hakee tästä mielialojen vaihtelusta niin eipä ainakaan tylsää tule kun muuttuilee itsekseen.
Lähdin käymään työkkärissä ihan paskatuulella ja siellä tapahtui "jotain" mun päässä koska ihan yht`äkkiä olin aivan eri fiiliksissä eli hyvällä tuulella. Aivan kuin enkelin kosketus tai mikälie mutta erittäin positiivinen muutos. Tunsin sen ihan fyysisestikin, liikutuin
Psykiatrin mukaan mulla ei ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä koska siihen häiriöön ei kuulu näin nopea muuttuminen.
Mulla onkin 7-suuntainen megahärömieli  Cheesy
Vähän vielä itsekehua: mä täytän huomenna 38v mutta ei kyllä ikinä uskois coolsmiley
Olen lihotuskuurilla koska painoa Allergiasairaalan vaa`an mukaan mulla on (ulkovaatteet päällä) 51,5kg.
Siellä oli muuten tosi mukava lääkäri nyt viimeisellä kerralla. Kerroin resonanssiterapiasta ja loisista joten hän laittoi lähetteen labraan ja tänään vein kolme ulostenäytettä sinne. Ensi viikolla tulee tulokset.
Tosiaan nyt loppui käynnit siinä sairaalassa koska heidän hoitonsa ei minuun pure.
Huomenna on energiahoitopäivä jota tosiaankin odotan  Smiley

pikkari..ole hyvä..juu sull voi olla kroppa hieman epätasapainossa..mutt toivon tosiaankin..et sinulla olotilat..helppais..jo vihdoinkin.
Juu..monella voi olla ettei lääkärikäynnit auta..vaan energiahoidot angel  smitten
Valoa ja rauhaisaa oloa..sulle ystävä.. coolsmiley angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2631 : 11.04.2014 14:03:48 »

Kiitos, samoin sulle  Smiley

Se edellinen (elämäni eka) energiahoitokokemus oli erikoinen mutta erittäin miellyttävä.
Tällä viikolla näin ensimmäistä kertaa kuolleen ihmisen samannäköisenä kuin eläessään. Olin kotiin tulossa ja avamassa rappukäytävän ovea kun siitä ovesta heijastui ex-mieheni takanani.
Erotin vaatteet, hiukset,ilmeen. Ikinä ei ole tapahtunut noin aiemmin.
Olin ollut koko illan hieman allapäin, en kuitenkaan kuolema-ajatuksissani ja siinä hän seisoi. Sama nahkarotsi, mustat housut, pitkät hiukset ja lämmin hymy.
Katsoin heijastusta pari sekuntia ja menin sisälle.
Ensimmäinen kerta kun näin kasvot.
Tää ex ilmestyi aiemmin siinä energiahoidossa.
Silloin kun näen tai koen näitä henkimaailman ilmestyksiä, ne menee olankohautuksella ja miltei ajattelematta mutta kelaan niitä jälkeenpäin enemmän.
Tämä viikonloppu tulee muuttamaan jotain...

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2632 : 11.04.2014 20:59:57 »

Voi jestas sentään miten mun mielialat singahtelee!
Pari tuntia ton aiemman kirjoituksen jälkeen aloin ahdistua ja lopulta olin fyysisestikin aivan levoton.
Kävin kaupassa ja sain hieman purettua energiaa mutta olen jotenkin sähköinen koko ajan. Jännittää. Mikä? En tiedä vielä.
Jotain on tapahtumassa.
Näin kauppamatkalla pari tuttua ja puhuin kuin maanikko. Energia ei kulje tasaisesti vaan purskahtelee.
Tällä sähköisyydellä saan aikaan koko asunnon ilman muuttumisen eli nyt tunnistan sen että tämä on itsestäni kiinni. Ilma näyttää jotenkin tosi kirkkaalta ja ääriviivat selviltä.
"Jotain" aktivoituu myös kun olen tekemisissä tietyn ystäväni kanssa.
Kun hän kävi viimeksi luonani, ilma muuttui silloinkin ja seinissä välähteli kirkas valo. Ystäväni ei nähnyt sitä ja näitä välähdyksiä oli tänäänkin kaksi puhelumme aikana.
Toinen oli kuin pitkä tähdenlento seinässä vajaa metri kehostani.
Mitä ihmettä tapahtui kauppamatkan aikana kun ulos lähti ihan eri ihminen kuin se joka kotiin tuli?
Päivi Kaskimäki kuvaa hyvin tätä ajan laatua. Erikoinen on tosiaan.
En jännitä pelkästään energiahoitoa vaan jotain...ihmistä..?
Olenko mä sekoamassa vai saamassa kontrolliin tän kaiken mitä sisälläni on?
Sekavaa tekstiä ainakin tuotan  buck2  Cheesy

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2633 : 12.04.2014 21:16:38 »

Tänään energiahoidossa sain kuulla taas samat sanat: tosi herkkä tähtityttö.
Olipa muuten mielenkiintoinen hoito jossa oli mukana myös traumojen poistoa. Akupisteiden naputtelua kera visualisoinnin. En nyt muista sen hoidon nimeä mutta siitä oli PS-ohjelmassa tällä viikolla.
Väsyttää, mutta kirjoitan vähän.
Olin niin sähköinen eilen että sain aikaiseksi kauheet naksumiset ja koputuksia kuului myös.
Tänään tapahtui niin kuin eilen jo aavistelin eli tapasin ennen energiahoitoa miehen joka avautui elämästään ja puhui mulle kuin olisi nähnyt läpi. Juteltiin puoli tuntia
Kaivoi laukustaan ison mustan kirjan ja luki pitkän rakkausrunon jonka oli kirjoittanut entiselle naiselleen.
Muistutti monta kertaa "Muista, että toivoa on aina. Et ole yksin" Erikoinen tapaaminen, todella mieleenpainuva.
No avautuipa energiahoitajakin ja kertoili omasta polustaan auttajaksi.
Näin ison valon välkähdyksen seinässä sielläkin ja tietenkin sanoin oikein osoittaen että että me ei olla täällä kahdestaan.
Hoitaja hymyili ja sanoi valon auttajien olevan hoidoissa mukana.
Samat läpät tuli häneltä meedion tiestä mua koskien jonka olen kuullut jo muutaman kerran aiemminkin.
Se on yksi syy miksi kirjoitan tänne (ja valitan julmetusti) että näinkin oudolla tavalla voi avautua
En tajua miksi juurichakra on taas tukossa vaikka tänään tasapainotettiin ja tämäkin hoitaja sanoi auran kirkkaudesta.
Mun jakeluun ei mene miten mun aura voi olla niin kaunis ja puhdas kun oireilen koko ajan. Senhän pitäisi näkyä siinä.
Resohoitaja sanoi että kenttä on kuin Lambourghini (miten kirjoitetaan?)mutta keho kuin Lada.
Ja taas naksuu...Miten mä saan energiani kasaan niin ettei kuulu noita ääniä vai naksuuko nyt enkelit? Just kun kirjoitin ton lauseen, naksahti eli se oli enkeli, kai.
Koputus kuului tän läppäripöydän alta ja sitä säikähdin.
Vähän kummallinen olo nyt. Huomenna hoidon tuntee kuulemma selvemmin.
Meditaatiota päivittäin vaikka 10 min kerrallaan, suositeltiin.
Taas mietin sitä ukkelia. Mielenkiintoinen ihminen tosiaan, entinen huumepoliisi joka jättänyt viransa koska ei hänen moraalinsa ei ollut kestänyt sitä toimintaa.
Niinpä niin, mitäköhän se Aarniokin on hommaillut?
Olispa mulla seurana muutakin kuin naksuvat enkelit. On taas vähän pieni olo.

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2634 : 12.04.2014 21:26:53 »

Pikkari..juu sulla voi olla tuo juurichakra tukossa..ja tämäkin.http://www.energiakeskus.com/energiasivut/chakrat/kurkkuchakra.php
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2635 : 12.04.2014 21:55:19 »

Molemmat joo. Miten pystyy menee noin helposti tukkoon kun just päivällä tasapainotettiin?
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2636 : 12.04.2014 22:03:39 »

Mun pitäis käyttää luovuuttani enemmän eikä jämähtää aina nettiin.
Maalata, laulaa,kirjoittaa, tanssia ja puhua. Tää kone ei näköjään ole kauheen hyväksi mutta kun tykkään niin paljon lukemisesta vaikka olen luova
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2637 : 12.04.2014 22:06:41 »

Molemmat joo. Miten pystyy menee noin helposti tukkoon kun just päivällä tasapainotettiin?
Kuule..en ossaa sanoa.. Huh
juu..laula tanssi..ynm.. Wink Cheesy Cheesy
Valoa ja siunausta sinulle pikkari. angel angel angel
 smitten smitten smitten

tuli mieleen.. tuosta väristä...et syö..mustikat Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 12.04.2014 22:10:06 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2638 : 12.04.2014 22:17:36 »

Jee!! Pakastimesta löytyi mustikoita. Kiitos, ihana  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2639 : 13.04.2014 13:46:20 »

Ennen puolta yötä luulin että pahin on jo ohi mut paskat! Alkoi aivan järjetön ahdistus ja levottomuus. Kävelin tuskaisena ympäri asuntoa ja luulin sekoavani siihen oloon.
Soitin Kriisikeskukseen ja puhuin tunnin auttajaihmisen kanssa. Oli pakko ottaa oxamin.
Puhelun lopussa ahdistus oli vähentynyt paljon ja lääke toimi joten pystyin menee nukkumaan.
Laitoin viestin energiahoitajalle tosta kohtauksesta, johon hän vastasi että se on merkki vahvasta puhdistusoireesta ja tulee yleensä vain kerran. Itse asiassa hyvä merkki siitä että paraneminen lähti voimakkaasti käyntiin ja keho alkoi purkaa ulos niitä tukoksia mitä siellä on ollut jumissa pitkään.
Mun tapauksessa heikko kohta on munuaiset josta pelko myös kumpuaa. Muuten toi oli ihan normaali reaktio siis eikä pitäisi tulla uudestaan. Kaikki on ok.
Näin hoitaja kirjoitti.
Hurjaa! En muista milloin olisin voinut yhtä huonosti. Hieman hämmentynyt mutta kevyempi olo nyt.
Muutoksia tapahtuu. Tiesin tän etukäteen mutta en uskonut että olis ollut noin rankkaa. No, se meni jo. Huomenna edessä viisaudenhammasleikkaus
tallennettu
Sivuja: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: