Sivuja: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657283 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2640 : 11.04.2014 21:59:57 »

Voi jestas sentään miten mun mielialat singahtelee!
Pari tuntia ton aiemman kirjoituksen jälkeen aloin ahdistua ja lopulta olin fyysisestikin aivan levoton.
Kävin kaupassa ja sain hieman purettua energiaa mutta olen jotenkin sähköinen koko ajan. Jännittää. Mikä? En tiedä vielä.
Jotain on tapahtumassa.
Näin kauppamatkalla pari tuttua ja puhuin kuin maanikko. Energia ei kulje tasaisesti vaan purskahtelee.
Tällä sähköisyydellä saan aikaan koko asunnon ilman muuttumisen eli nyt tunnistan sen että tämä on itsestäni kiinni. Ilma näyttää jotenkin tosi kirkkaalta ja ääriviivat selviltä.
"Jotain" aktivoituu myös kun olen tekemisissä tietyn ystäväni kanssa.
Kun hän kävi viimeksi luonani, ilma muuttui silloinkin ja seinissä välähteli kirkas valo. Ystäväni ei nähnyt sitä ja näitä välähdyksiä oli tänäänkin kaksi puhelumme aikana.
Toinen oli kuin pitkä tähdenlento seinässä vajaa metri kehostani.
Mitä ihmettä tapahtui kauppamatkan aikana kun ulos lähti ihan eri ihminen kuin se joka kotiin tuli?
Päivi Kaskimäki kuvaa hyvin tätä ajan laatua. Erikoinen on tosiaan.
En jännitä pelkästään energiahoitoa vaan jotain...ihmistä..?
Olenko mä sekoamassa vai saamassa kontrolliin tän kaiken mitä sisälläni on?
Sekavaa tekstiä ainakin tuotan  buck2  Cheesy

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2641 : 12.04.2014 22:16:38 »

Tänään energiahoidossa sain kuulla taas samat sanat: tosi herkkä tähtityttö.
Olipa muuten mielenkiintoinen hoito jossa oli mukana myös traumojen poistoa. Akupisteiden naputtelua kera visualisoinnin. En nyt muista sen hoidon nimeä mutta siitä oli PS-ohjelmassa tällä viikolla.
Väsyttää, mutta kirjoitan vähän.
Olin niin sähköinen eilen että sain aikaiseksi kauheet naksumiset ja koputuksia kuului myös.
Tänään tapahtui niin kuin eilen jo aavistelin eli tapasin ennen energiahoitoa miehen joka avautui elämästään ja puhui mulle kuin olisi nähnyt läpi. Juteltiin puoli tuntia
Kaivoi laukustaan ison mustan kirjan ja luki pitkän rakkausrunon jonka oli kirjoittanut entiselle naiselleen.
Muistutti monta kertaa "Muista, että toivoa on aina. Et ole yksin" Erikoinen tapaaminen, todella mieleenpainuva.
No avautuipa energiahoitajakin ja kertoili omasta polustaan auttajaksi.
Näin ison valon välkähdyksen seinässä sielläkin ja tietenkin sanoin oikein osoittaen että että me ei olla täällä kahdestaan.
Hoitaja hymyili ja sanoi valon auttajien olevan hoidoissa mukana.
Samat läpät tuli häneltä meedion tiestä mua koskien jonka olen kuullut jo muutaman kerran aiemminkin.
Se on yksi syy miksi kirjoitan tänne (ja valitan julmetusti) että näinkin oudolla tavalla voi avautua
En tajua miksi juurichakra on taas tukossa vaikka tänään tasapainotettiin ja tämäkin hoitaja sanoi auran kirkkaudesta.
Mun jakeluun ei mene miten mun aura voi olla niin kaunis ja puhdas kun oireilen koko ajan. Senhän pitäisi näkyä siinä.
Resohoitaja sanoi että kenttä on kuin Lambourghini (miten kirjoitetaan?)mutta keho kuin Lada.
Ja taas naksuu...Miten mä saan energiani kasaan niin ettei kuulu noita ääniä vai naksuuko nyt enkelit? Just kun kirjoitin ton lauseen, naksahti eli se oli enkeli, kai.
Koputus kuului tän läppäripöydän alta ja sitä säikähdin.
Vähän kummallinen olo nyt. Huomenna hoidon tuntee kuulemma selvemmin.
Meditaatiota päivittäin vaikka 10 min kerrallaan, suositeltiin.
Taas mietin sitä ukkelia. Mielenkiintoinen ihminen tosiaan, entinen huumepoliisi joka jättänyt viransa koska ei hänen moraalinsa ei ollut kestänyt sitä toimintaa.
Niinpä niin, mitäköhän se Aarniokin on hommaillut?
Olispa mulla seurana muutakin kuin naksuvat enkelit. On taas vähän pieni olo.

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2642 : 12.04.2014 22:26:53 »

Pikkari..juu sulla voi olla tuo juurichakra tukossa..ja tämäkin.http://www.energiakeskus.com/energiasivut/chakrat/kurkkuchakra.php
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2643 : 12.04.2014 22:55:19 »

Molemmat joo. Miten pystyy menee noin helposti tukkoon kun just päivällä tasapainotettiin?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2644 : 12.04.2014 23:03:39 »

Mun pitäis käyttää luovuuttani enemmän eikä jämähtää aina nettiin.
Maalata, laulaa,kirjoittaa, tanssia ja puhua. Tää kone ei näköjään ole kauheen hyväksi mutta kun tykkään niin paljon lukemisesta vaikka olen luova
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2645 : 12.04.2014 23:06:41 »

Molemmat joo. Miten pystyy menee noin helposti tukkoon kun just päivällä tasapainotettiin?
Kuule..en ossaa sanoa.. Huh
juu..laula tanssi..ynm.. Wink Cheesy Cheesy
Valoa ja siunausta sinulle pikkari. angel angel angel
 smitten smitten smitten

tuli mieleen.. tuosta väristä...et syö..mustikat Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 12.04.2014 23:10:06 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2646 : 12.04.2014 23:17:36 »

Jee!! Pakastimesta löytyi mustikoita. Kiitos, ihana  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2647 : 13.04.2014 14:46:20 »

Ennen puolta yötä luulin että pahin on jo ohi mut paskat! Alkoi aivan järjetön ahdistus ja levottomuus. Kävelin tuskaisena ympäri asuntoa ja luulin sekoavani siihen oloon.
Soitin Kriisikeskukseen ja puhuin tunnin auttajaihmisen kanssa. Oli pakko ottaa oxamin.
Puhelun lopussa ahdistus oli vähentynyt paljon ja lääke toimi joten pystyin menee nukkumaan.
Laitoin viestin energiahoitajalle tosta kohtauksesta, johon hän vastasi että se on merkki vahvasta puhdistusoireesta ja tulee yleensä vain kerran. Itse asiassa hyvä merkki siitä että paraneminen lähti voimakkaasti käyntiin ja keho alkoi purkaa ulos niitä tukoksia mitä siellä on ollut jumissa pitkään.
Mun tapauksessa heikko kohta on munuaiset josta pelko myös kumpuaa. Muuten toi oli ihan normaali reaktio siis eikä pitäisi tulla uudestaan. Kaikki on ok.
Näin hoitaja kirjoitti.
Hurjaa! En muista milloin olisin voinut yhtä huonosti. Hieman hämmentynyt mutta kevyempi olo nyt.
Muutoksia tapahtuu. Tiesin tän etukäteen mutta en uskonut että olis ollut noin rankkaa. No, se meni jo. Huomenna edessä viisaudenhammasleikkaus
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2648 : 13.04.2014 15:38:41 »

pikkari,kun ja jos esim.kurkkkuchakra on tukossa....niin voi varmasti tuntea..hätää..se on aika sama..kun ahdistus..ja ahdistus on sitä pelkoa...jostakin Huh
Mut sun kannattais..yrittää käsitellä niitä pelkotiloja..ja päästä niistä pois.
Mutta usko pois, ei sulla ole hätää..kun sulla on hyvät..suojelut. angel angel angel
Mutt jos haluat minulta rakkausenergia hoitoa....niin voit laittaa yks. viestiä mulle. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2649 : 19.04.2014 22:59:26 »

Ahdistaa lisääntyvä valo. Mä voin hyvin harmaina, sateisina päivinä.
Jo ajatus lämpimästä hellekesästä luo pelkästään negatiivisia tunteita.
Hankin ensi viikolla pimentävät verhot joka huoneeseen ja vaihdan vuorokausirytmin yövalvomiseen jos aurinkoiset ilmat jatkuu
Tämän vanhan talon ilmanvaihto on aivan surkee ja viikonloppuisin pitää tuulettaa koko ajan koska muuten ilma ei vaihdu lainkaan. Silloin ne masinat on kokonaan poispäältä
Haluaisin olla vaan rauhassa, yksin viileässä hämärässä, nukkua koko kesän ja herätä eloon syksyllä.
Viileinä kevätaamuina olen kuvitellut että on jo syksy  Smiley Rakastan sitä vuodenaikaa.

Tänä aamuna näin seinässä kirkkaan valon välähdyksen ja se liikkui monta metriä seinästä kattoon. En muista monesko kerta on et tollasen "näyn" jälkeen mun olo huononee samana päivänä. Toki olin iloinen vielä silloin aamulla kun näin sen mutta päivällä tuli kamala olo; jopa hengenahdistusta psyykkisestä huonosta olosta.

Kesällä jotenkin odotetaankin että ihminen on pirteä ja iloinen kun on valoisaa ja lämmintä joten se vielä oikein korostaa omaa paskaoloa.
Kaksi viimeisintä kesää on ollu mun elämän hirveintä aikaa. Siksi ajattelen jo näin etukäteen että se kamaluus tulee kolmannen kerran
joten aion varautua siihen verhoineni ja kuskaan kaikki huonekasvit vanhemmilleni, varaan megasatsin rauhoittavia koko kesän ajaksi ja nukun päivät
Toiveajattelua että pääsisi lähtemään kesäkuukausiksi jonnekin muuhun mestaan jossa olis max +10 päivälämpötila. Olis luksusta tosiaan  Smiley



tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2650 : 21.04.2014 15:19:21 »

Neljättä päivää appivanhempien ja miehen siskon perheen kaa samassa mökissä,huominen pitäs viel kestäääää!!
Alkaa oikeesti tulla jo korvista! Lomalla ollaan ja kokoajana pitäs tehdä jotain,ei sekunttiakaan sais vaa olla!!!!ei myöskään lapset.
Ruoka-ajatki sun muut on jumankauta aikataulutettu!!
Mä haluun pois!
Ei saa aamusinkaa nukkua ku yks pieni ihminen heräilee enne kuutta ja sithän kuuluu kaikkien herätä ja alottaa kovalla äänellä puhuminen!!!
Mä nukun ainakin kolme pvä putkeen ku kotiin pääsee!!!!
Kaikki pitäs mennä heidän pään mukaan mut jos minä tai minun perheeni ehdottaa jotain ni huh!!!
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2651 : 22.04.2014 10:56:06 »

En kelpaa sellaisena kuin olen tickedoff
tallennettu

Kuuntele tuulta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2652 : 28.04.2014 16:31:03 »

Minkä ihmeen takia tuo karhu piti lopettaa? Eikö sitä voitu nukuttaa ja viedä takas?
Just keskivkona nähtiin kyseinen karhu Sad
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2653 : 29.04.2014 20:24:57 »

Aaaaaaaaa!!!!!!Miehet!!!!! tickedoff uglystupid2
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2654 : 02.05.2014 13:09:25 »

vittuperkele tää on aina nii tätä!!! tickedoff uglystupid2 knuppel2
ai jaa, ai nii säki oot olemassa, hups vaan tickedoff uglystupid2
YAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR knuppel2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: