Sivuja: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657948 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2025 : 14.12.2012 10:41:31 »

Pikkarille hirmuisesti voimia viikonloppuun ja osanotto täältäkin! Monet läheisensä menettäneet sanovat, että hautajaisten jälkeen vasta alkaa itse asiassa se pahin vaihe. Sitä ennen kaikki muistavat ja kaikissa järjestelyissä ym. menee aika, mutta sitten alkaakin se todellisuus ja arki. Sinulla kuitenkin vaikuttaa olevan niin hyvä tukiverkosto, että toivottavasti noin ei käy.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2026 : 14.12.2012 19:06:36 »

Kiitos  Smiley Olen aika onnekkaassa osassa sillä meillä on paljon yhteisiä ystäviä joten miten he yht`äkkiä unohtaisivat. Lisäks omat vanhempani auttavat. Meedio laittoi viestin "Lähetän sinulle Egyptin aurinkoa"  smitten
Lisäksi mieheni poika ja mumminsa ovat lähellä sekä tietenkin te ihanat astroilijat olette olleen kaunilla tavalla hengessä olleet mukana. Kiitos kaikille  Smiley
Elämä jatkuu ja tunnen vahvana mieheni energian joten lupauksensa piti. Siitä olen erityisen kiitollinen
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2027 : 15.12.2012 20:02:17 »

Taas oma menetys tuntuu pieneltä kun luen tosta kamalasta kouluampumisesta Jenkeissä.
Kyllä täytyy olla nupissa vikaa ja pahasti että ampuu oman äitinsä sekä lauman pikku skidejä
Samaa paskaa kuin täällä Suomessa viime vuosina tapahtuneet perhesurmat.
Eikö sitä aseen piippua voi tunkee omaan suuhunsa ja vetää liipasimesta kuin ottaa mukaan koko family tai tässä viimeisimmässä kakskyt lasta.
Tää on sairas mesta. Faijan kanssa puhuin pitkään ja hän ennusteli vielä lisää samanlaista tapahtuvan lähiaikoina.
MIKÄ HELVETTI MIEHIÄ VAIVAA???!!!
Anneli Auer on oma lukunsa mutta miks ahdistaa niin paljon että itsari pitää tehdä laajennettuna tai suoranaisena teurastuksena ja sit ottaa itsensä päiviltä?
Kyllä viiraa ja pahasti. Obamakin liikuttui puhetta pitäessään. Oi voi, parane maailma
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2028 : 15.12.2012 20:19:27 »

Oisko ihmisillä rakkauden puutetta. smitten   kun tehhään tommosia kauheita juttuja. ja sit popsitaan masislääkkeitä...ja mitä ne voi saaha aikaan..
Luitko näitä..http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=63186.0 Undecided Embarrassed Embarrassed
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012121516456132_ul.shtml    Huh Embarrassed Embarrassed

« Viimeksi muokattu: 15.12.2012 20:39:42 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2029 : 15.12.2012 22:12:37 »

Yäk! Kyllä kunnon negakarman itselleen hankki.
Mieheni poika aiheutti pikkushokin mulle asken kun puhuttiin puhelimessa. Kerroin voivan hyvin kun tunnen isänsä läsnäolon ja lämmön. Toinen heittää että varmaan tunnetkin mutta se kestää vaan 40päivää. What?
Niin et vaelsihan Jeesuskin saman ajan ennen kuin jätti maatason.
Ei käy! No toki siinä ajassa ehdin tottua jo enemmän mut... Kauhea ajatus
Tutkin taas ikivanhaa mankkaa jossa se meediokasetti on sisällä. Meidän keskusteluhan katosi täysin mutta nyt kuuluu muminaa jos laittaa volymin täysille.
Mitä ihmettä tässä asunnossa tapahtuu?
Mä lähden nyt pikkujouluihin. On hieman outo olo. Tänään tapahtuu jotain pahaa
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2030 : 16.12.2012 00:10:51 »

plaah, yli viikon tässä jo sairasteltu ja oltu kuumeessa, ja tuntuu että pahenee vain päivä päivältä. pitäsköhän käydä lekurilla maanantaina tutkituttaan että oliskohan mulla joku mukava tulehdus päällä. s:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2031 : 16.12.2012 01:59:29 »

Mene ihmeessä lääkäriin selvittämään tilannetta. Mä jäin kotiin tänä iltana koska tuli niin selvät merkit ettei kannata lähteä minnekään. Itkeskelin vähän ja poltan kynttilää mieheni valokuvan vieressä. Hidas mieli kun otin rauhoittavan.
Välillä tulee vieläkin skitsofeeninen olo kun tiedän hänen kuolleen, hautajaiset pidetty mutta tunnen hänet ja vieläkin välillä odotan että avain kääntyy lukossa ja toinen tulis kotiin, mut ei tule.
Nyt etsin youtubesta sen videon ja kidutan vähän itseeni. Kevytenergisestä päivästä tuli raskas ilta. Ikävä  iskee välillä tosi kovaa  Cry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2032 : 16.12.2012 17:52:20 »

Yöllä oli tosiaan suru olo ja tadaa tänään alkoi pms-oireet. PRKL!! No mutta tapahtui yks mukava juttu pari tuntia sitten. Tulin kaupasta kotiin ja ihmettelin eteisessä miks täällä on niin viileetä. Hän oli järjestänyt läpivedon: keittiön ikkuna sekä parvekkeen ovi ihan auki ja ulkona vielä tollanen ilma niin sisälläkin tuuli.
Olen puhunut hänelle ääneen että tollasta ei tehdä ainakaan öisin enää kuten toissa viikolla heräsin kylmyyteen kun keittiön ikkuna oli auki.
Läsnä on vahvasti.
Mun entinen naapuri on yksi harvoista ihmisistä joista mieheni ei pitänyt yhtään ja tää kaveri just soitti että nähtäiskö tänään  Smiley
Vai näkikö ukkoni ennalta sen että tavataan ja sit tuuletteli täällä  Cheesy
No kyllä nyt mustaillaan toiselta puolelta! Tää ex- naapurini kysyi voisko tulla käymään mun kotona. Kysyin mieheltäni. Tietokone meni heti jumiin pariks minuutiks

Ei sit tavattu kun tunsin sellasen mökötysenergian. Tää naapurini vaikutti tosi oudolta kun soitti mulle ainakin 7 kertaa ja halusi tulla mun luona käymään kun en suostunut ravintolassa tapaamaan.
Sanoin monta kertaa että ei tänään koska sit tää ihanan lämmin energia katoaa täältä, mutta piti toistaatoistaa et meni jakeluun. Näköjään vieläkin ihastunut minuun ja siks täällä olikin tänään tuuletusmeininki merkkinä.
Ainut kundi joka täällä on käynyt mieheni kuoleman jälkeen on nykyinen naapuri mut hän on homo eli ei haittaa tätä mustishenkeä. Hölmöläinen  crazy2
« Viimeksi muokattu: 16.12.2012 22:17:30 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2033 : 17.12.2012 02:41:21 »

Psykoterapioin nyt itseeni kirjoittamalla taas
Mieheni tiesi kuolevansa alle kuuskybäsenä ja hymisin silloin jo ettet sä elä edes lähellekään sitä ikää.
Hän kuitenkin halusi olla olemassa täällä kunnes nuorin tyttärensä olisi täysi-ikäinen (nyt 13v) ja saattaisi iäkkään äitinsä hautaan. Lupasi olla mun tukena niin kauan että oireiluni loppuu.
Petti meidät kaikki lähtemällä talven pahimmassa myrskyssä kävelee kännissä vaikka olis pitänyt soittaa ambulanssi ja saada ensiapua kun tunsi sydärin oireet jo aiemmin.
Olen ollut taas vihainen hänelle kuten sinä yönä kun tunsin että hän lähtee.
Toki itkeskelen ja tunnen isoa ikävää mutta myös niin suurta ärtymystä siitä ettei pitänyt itsestään huolta ja lysähti johonkin vitun hankeen kun apu olisi ollut aivan varmasti saatavissa puhelinsoiton päässä.

Ei ihmekään että täällä nyt riehuu ja aiheuttaa vaikka mitä ilmiöitä kun on tajunnut surun jota omasta typeryydestään aiheuttaa nyt monille. Sietääkin olla häpeissään. Ihan itseaiheutettu tyhmä kuolema  uglystupid2
Pms-nainen kiukuttelee kuolleelle ja ihan syystäkin  tickedoff

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2034 : 18.12.2012 07:11:01 »

Ton kiukkukirjoitukseni jälkeen eilen aamulla radion tajuudet alkoi sekoilla. Kaappi missä mulla on lääkkeet,vitamiinit ja rohdot oli täysin sekaisin.
Mulla on tarkka jäjestys siellä. Toivon etten ikinä joudu käyttää adrenaliinipiikkejä ym hätätapauskamaa.
Ne on sijoitettu ylähyllylle. Aamulla olivat ihan eri paikassa, alahyllyllä kuten moni muukin ihan selvästi erotettava mikä ei kuulu sille paikalle.
Kun olin tyttöystävän kanssa ulkona tänään, kotiin tullessa oli miltei ilmassa tunnettava sexual energia ja sit tapahtuikin kummia...  Shocked Loppuis tää vuosi pian tai jotain maailmanlopunmeininkiä enemmän ilmaan
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2035 : 18.12.2012 14:20:50 »

 Angry  miten voi taas muutamalla sanalla toinen pilata päivän?Huh
olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kiukkune!!

mä olen tehnyt 99.8% yhen homman.suunnitellu ohjelman,hankkinu puvut,tehnyt ohjelmalehtisen,soittanu varapaikasta ym.

Ni ei!!!!!!!!!!!!!! ku ois pitäny tehä näin ja sanoa näin!!!!!!!! kun olen kuulemma aikuinen ihminen jonka pitäisi tajuta siinä tilanteessa kysyä kaikki!!!!!!! knuppel2

Itse tämä kyseinen henkilö ei ole tehnyt juurikaan mitään asian eteen!!!! tickedoff




arggggggggggggggggggggggggggghhhhhhh!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2036 : 19.12.2012 00:33:04 »

Perkele mikä ilta!  Angry Kaks tuntia sitten alkoi turpoo posket sisältäpäin samoin kielen reunat. Ekaa kertaa menin paniikkiin. Luojan kiitos ex-mieheni laittoi viestin just silloin ja soitin hänelle samantien et mitä mä nyt teen
Se eilinen terapeuttinen ilta teki kummallisen jälkireaktion.
Kivaa viettää iltaa adrenaliinipiikin seurassa puhelin koko ajan lähellä jos tarvitsee soittaa 112.
Se helvetin rafla on homeessa ja siellä on ollut ilmastoinnissa ongelmia lähiviikkoina. Oi kun sattui sopivasti!
Harvoin olen siellä käynyt näitä lähiaikoja lukuunottamatta.
Hiuksia irtoilee,kasvoissa on pieni ihottuma.
Onneksi vahva allergialääke vei hieman turvotusta pois kielestä. Ei ole normaali kyl vieläkään
Mä haluisin tehdä anneliauerit jokaiselle paskarakentajalle joka tiedostaen teettää työt nopeeseen tahtiin ja näillä keleillä esim jättää suojaamatta rakennusmateriaalit jotka sit kostuu jo valmiiksi ennen kun ne on edes kiinni!!!!!!!
Mä hakkaan tätä näppistä koska raivostuttaa tollanen rahanhimo et nopee vaan valmista kiitos ja hinta siitä on ihmisten terveys.
Mun koti on puhdas mutta vaatteissa toki kulkeutuu mukana itiöitä.
Tää aikaansaa sosiaalisen ongelman. Tilat, ihmiset, tilanteet... Miten voi ennakoida?
Vastustuskyvyn olis pakko parantua (home romuttaa)
Nyt viimeistään tajuan että sinne mestaan en enää mene. Ihmiskokeet loppu nyt. Tosi harmi koska se on olohuonemainen keskustelupaikka ja melkein kaikki ystävät käy siellä.
Fuck the world!! Miksei kurkku voi turvota samantien umpeen vaan sillei ootellaan, ootellaan mitä tapahtuu?
Tähän en saa nyt ketään frendiäkään paikalle eikä ambulanssia tarvita. Mitä vittua mä teen?Huh??
Istun koko yön täs läppärin ääressä ja kuullostelen oloa.
PMS kukoistaa  tickedoff



tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2037 : 19.12.2012 00:43:56 »

 Huh Huh Huh
Voimia sulle pikkari ja rauhaa... angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2038 : 19.12.2012 01:05:39 »

Kirjoitan nyt ulos tätä raivoa lisää. Tod näk en tarvitse tota piikkiä jota inhoan ja ex sanoi että voi heittää mut lääkäriin. Aivan kuin kuollut mieheni olis tiennyt tän tapahtuman koska siirsi sen adren lääkekaapin alahyllylle.
Mä saan oivalluksia koko ajan
Ruoka ei maistu. Huono juttu.
Ex nauroi mun raivolle ensisäikähdyksestä toivuttuaan. Sanoin et puhutaan niin kauan et huomaan jatkuuko turvotus. No puhuttiin ainakin tunti. Hänen mielestään mä olen hauska  uglystupid2 No, hänel hieman kieroutunut musta huumori jota minäkin viljelen nykyisin
Sitä ennen raivosin puhelimessa sekä mutsille että faijallekin et miks me muutettiin siihen hometaloon kun olin lapsi ja luultavasti se luomuadrenaliini sai kohtauksen rauhoittumaan koska tosiaan turvotukseen ei auta kuin adrenaliinipistos (yäk) ja kortisoni suoraan suoneen
No ni, tässä tämä. Pakkosyötän itseäni ja koitan olla tukehtumatta yöllä. Mietin jo aiemmin miten ihanaa olisi lähtee henkimaailmaan mut tukehtumiskuolema olis kamala joten ei kiitos


tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2039 : 19.12.2012 01:08:00 »

Kiitti U  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: