Perkele mikä ilta!
Kaks tuntia sitten alkoi turpoo posket sisältäpäin samoin kielen reunat. Ekaa kertaa menin paniikkiin. Luojan kiitos ex-mieheni laittoi viestin just silloin ja soitin hänelle samantien et mitä mä nyt teen
Se eilinen terapeuttinen ilta teki kummallisen jälkireaktion.
Kivaa viettää iltaa adrenaliinipiikin seurassa puhelin koko ajan lähellä jos tarvitsee soittaa 112.
Se helvetin rafla on homeessa ja siellä on ollut ilmastoinnissa ongelmia lähiviikkoina. Oi kun sattui sopivasti!
Harvoin olen siellä käynyt näitä lähiaikoja lukuunottamatta.
Hiuksia irtoilee,kasvoissa on pieni ihottuma.
Onneksi vahva allergialääke vei hieman turvotusta pois kielestä. Ei ole normaali kyl vieläkään
Mä haluisin tehdä anneliauerit jokaiselle paskarakentajalle joka tiedostaen teettää työt nopeeseen tahtiin ja näillä keleillä esim jättää suojaamatta rakennusmateriaalit jotka sit kostuu jo valmiiksi ennen kun ne on edes kiinni!!!!!!!
Mä hakkaan tätä näppistä koska raivostuttaa tollanen rahanhimo et nopee vaan valmista kiitos ja hinta siitä on ihmisten terveys.
Mun koti on puhdas mutta vaatteissa toki kulkeutuu mukana itiöitä.
Tää aikaansaa sosiaalisen ongelman. Tilat, ihmiset, tilanteet... Miten voi ennakoida?
Vastustuskyvyn olis pakko parantua (home romuttaa)
Nyt viimeistään tajuan että sinne mestaan en enää mene. Ihmiskokeet loppu nyt. Tosi harmi koska se on olohuonemainen keskustelupaikka ja melkein kaikki ystävät käy siellä.
Fuck the world!! Miksei kurkku voi turvota samantien umpeen vaan sillei ootellaan, ootellaan mitä tapahtuu?
Tähän en saa nyt ketään frendiäkään paikalle eikä ambulanssia tarvita. Mitä vittua mä teen?
??
Istun koko yön täs läppärin ääressä ja kuullostelen oloa.
PMS kukoistaa