Tää ei ole valitusvirren osa 100 vaan mietin miten saan itselleni mahd vahvan suojauksen ettei toisten suru saa minusta otetta. On vahva intuitio että mun tulee olla mieheni pojan ja äidin tukena. Siksi jätän tietyt kuviot väliin.
Katselin youtubesta ystävämme keikkaa ja mieheni näkyy siinä pari sekuntia. Itkukohtaus samantien
Mä en pysty katsomaan häntä kun arkku on auki saati suutelemaan otsalle kuten ortodoksit tekee.
Ei.
Tunnevuoristorata kiihtyy vaikka pitäis nukkua. Me valvottiin yhdessä kun Ronnie James Dio kuoli ja kuunneltiin sen biisejä. Valvoin myös silloin kun kuulin Amy Winehouse kuoli samoin Whitney Houstonin kuolema kosketti
No miks muuten puhuttais ruumiinvalvojaisista?
Jännästi menee kalenteri tässä kuussa. Mieheni kuoli marraskuun vikan ja joulukuun ekan välisenä yönä. Siitä kaksi viikoa eteenpäin eli tänään on hautajaiset.
21.12.2012 voimapäivä vai mikä lie maailmanloppu mut osuu myös perjantaihin.
Siitä viikko eteenpäin on täysikuu joka tulee olemaan tän vuoden vahvin ja perjantai. Sit vaan muutama päivä ja tää kammovuosi on ohi.
Jotenkin kaameta et me vietetään tänään hautajaisia ja 15.pv on mieheni syntymäpäivä eli eka haudataan ja sit juhlitaan synttäreitä
Hän oli todella karismattinen ihminen joka teki vaikutuksen moneen, niin naisiin kuin miehiinkin ja varsinkin lapsiin. Mun elämän suurin rakkaus ja helevetin rasittava tapaus aika ajoin.
Jostain se voima on saatava huomiseen koska mä pärjään kyllä mut kun nään ne muut... apua