Sivuja: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658324 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #1305 : 29.11.2011 23:00:09 »

smitten
Mulla on vähän samanlaista. Kaamosmasistelua ja sydänsuruja pitkään jatkuneen hyvän kauden jälkeen. Jotenki sitä jaksaa vaan kun tajuaa, ettei tämä voi kestää kauaa.

Auttaa tosiaan jaksamaan kun tietää, ettei tämä olotila ikuisesti kestä. Ja olisihan tää elämä melko tylsää jos aina olisi yhtä ihanaa ja vaaleanpunaista. Eihän se onnellisuus tuntuisi yhtään miltään, elämä olisi yhtä tasaista pullamössöä.

Mielenkiintoisia aiheita tuossa pikkarin linkittämässä Esko Jalkasen kirjassa. Pitää syventyä tähän paremmalla ajalla oikein kunnolla.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1306 : 29.11.2011 23:11:57 »

Kiitos Athene! Ja voimia sinulle ja paljon! Yhden matkan loppu on toisen etapin alku!
Ja täällä kotona itsesäälissä pyörimiseni loppui siihen paikkaan kun kerroit ikävän uutisesi. Minulla tuli lasikatto vastaan mutta on selkeästi pieni ongelma.

Nostin sinulle kortin: Lanttien Ritari.

Meruska

Pistän sulle Meruska yv:n.Kiitos kortista ja voimia sinulle!T:Athene
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1307 : 30.11.2011 03:19:00 »

Rukousvoimia Somalle lähettelin. Toivottavasti olo on jo parempi  angel
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1308 : 30.11.2011 16:41:12 »

Jostain syystä olen täynnä pelkoa  Cry.
En tiiä mistä se tulee tai mitä pelkään, onko tunne edes oma vai jonkun muun.. selvää ei saa eikä läpi pääse.
Kroppa jännittynyt ja tärisen päästä varpaisiin, äärimmäisen paha olla ja tosi itkuherkkä mut kyyneleitä ei vaan tule. Säpsähtelen kaikkia mahdollisia ääniä, syömisestä tai nukkumisesta ei tule yhtään mitään- eikä kyllä mistään muustakaan.
Meditoinnista ei tule yhtään mitään kun tuntuu että happi loppuu ja hukkuisin, eikä maadoitus pysy päällä sitten millään.

Toivottavasti tämä kuuluu vain "tähän aikaan" eikä ole mitään muuta.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1309 : 30.11.2011 18:01:41 »

Niin oli minullakin tunne että jotain pahaa tapahtuu ja niin kävikin. Ukko tuli taas tuhannen kännissä kotiin ja luojan kiitos sammui samantien eikä kello ole edes viisi.
Lyrica-kipulääke aiheuttaa hänelle unettomuutta sekä levottomuutta ja siihen kun lisätään alkoholi, alkaa paketti olla valmis eli ihmishirviö  Huh
Mä oon ollut edellisessä elämässä varmaan Hitler kun vastoinkäymisiä on niin jumalattoman paljon. Toisaalta olen kyllä saanut sellaisen kestokyvyn vaikeuksiin että harvalta sellainen löytyy. Siitä olen tyytyväinen  Smiley
Jotenkin asiat kääntyy tragikoomisiksi jo kun kaikki mahdollinen menee metsään ja kunnolla  buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1310 : 30.11.2011 19:15:01 »

Mistä se pelko on tullut ja minne mennyt ja miten se lähti? Shocked

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1311 : 30.11.2011 19:56:52 »

Mielenkiintoinen juttu, vaikka ikävä onkin.
Meneekö se sitten sillätavalla yksilöllisesti, niinkun asioilla on tapana mennä, että ihmiset reagoi kukin omalla tavallaan tuommoisiin vastoinkäymisten vyörytyksiin...
Oma reaktio ei ole ollut pelko, vaan ahdistus; voi ei, mun pitää tästäkin selvitä!

Ajattelin, että olisiko teidän muiden kokemuksista apua nyt eppanalle?
Lähipiirin kanssa keskustelu siis toi apua Smiley Tuleeko mieleen mitään muuta?
Vai onko se vaan tuollatavalla aikansa, ja menee ohi kun menee?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1312 : 30.11.2011 20:11:12 »

Tää on haastava aika monelle ihmiselle ja nimenomaan se ongelmien kasaantuminen. Meitä koulutetaan, voimistetaan ja vahvistetaan. Se ON rankkaa mutta ei jatku ikuisesti.
Kannattaa muistaa "käyttää" niitä enkeleitä jotka Jumalan läsnäolosta meitä muistuttavat ja ennenkaikkee PYYTÄÄ sitä apua koska ne olennot ovat tahdottomia mutta rakastavat auttamista.
Meedion sanoin "rajaa se apu jota tarvitset" eli pyydä tiettyyn asiaan/tilanteeseen/ongelmaan enkelin apua ja USKO siihen että avun saat ja sen ansaitset.
Hiljentyminen on myös avainsana. Tää maailma on niin täynnä meteliä ja moni ahdistuu hiljaisuudesta.
Ne meidän henkiset avustajamme sen sijaan rakastavat sitä että ihminen tosiaan haluaa käyttää heidän viisauttaan/valoaan ja hiljaisuudessa sitä pyytää  angel
Nyt tul aatoskatko. Jatkan myöhemmin. Siunausta kaikille  smitten
tallennettu
Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #1313 : 30.11.2011 21:58:28 »

Mikä tästä ajasta tekee niin haastavaa vaikeaa?

smitten
Mulla ainakin sitä apua myös tuli joka puolelta: enkeliapua, energialähetykset täällä astrolla, samanhenkiset ystävät. Oma ymmärrys kasvoi suuresti. Hiljaisuutta tarvitsin ja tarvitsen paljon. Näitä kokemuksia ei vaihtaisi pois, vaikka rankkoja ovatkin olleet. Ja apua ovat saaneet samalla lähipiirin ihmisetkin. Sen huomaa heidän puheistaan ja muuttuneista asenteistaan. Eli suursiivousta on todellakin tehty, kuten Sami sanoo.  angel Cry smitten

Samoja tuntemuksia. Suursiivous on rankkaa, mutta saapahan pölyt kyytiä. Ja mitä kaikkea ihanaa sieltä pölyn ja sotkun altaa löytyykään smitten
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1314 : 01.12.2011 14:36:29 »

Jep tän päivän jälkeen en ole enää töissä.Työsuhteeni on virallisesti purettu.Nyt voin jatkaa elämääni eteenpäin kohti uusia seikkailuja.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1315 : 01.12.2011 14:38:37 »

Menestystä niihin uusiin seikkailuihin, nyt on taas mahdollisuuksia edessä!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1316 : 02.12.2011 18:03:57 »

Tää talo on joku autistien paratiisi. Anteeksi ruma vertaukseni mut mua V####AA se ettei elämän äänet saa kuulua lainkaan  uglystupid2 Meidän elämä on riemunkirjavaa. Riidat on rajuja mutta rakkauselämä kukoistaa senkin edestä  Cheesy Kaksoisliekkisuhde ja hieman hankala välillä mutta naurettavinta on että POLIISI tulee paikalle kun me keskustelemme kovaan ääneen.
Tajusivat toki itsekin miten turha keikka se oli mutta helevetin ärsyttävää  knuppel2
Homekämpän remppa on jo loppusuoralla ja pakko kai muuttaa sinne takasin koska ei tällasessa talossa voi asua.
Ei saa raivota eikä rakastella - poliisi tulee.
Tässä talossa on kyllä joku rakennusvirhe koska täällä KAIKUUUUUUUUUUUUU muttei se selitä tätä naapurivihaa.
Ymmärtäisin toki jos olis joku ryhmä rämä paikalla mölisemässä mut ei o.
Mua raivostuttaa tää epäoikeudenmukaisuus  knuppel2
Tilaan siivousfirman ja supersiivous vanhaan kotiin. Taas helpotti tää kirjoittaminen ja ne kytät oli muuten ihan komeita  :Smiley Elämä kantaa kyllä
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1317 : 02.12.2011 18:22:26 »

Toi on kamalaa Cheesy Mitä tahsna teet niin joku ruikuttaa Cheesy  buck2
Ahdistavaa semmosessa on asua.

Mullakin oli oikein yks elämänvaihe, kun ainoo ilo oli komeet poliisit  Cheesy Tongue
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1318 : 04.12.2011 04:48:34 »

Robert Helenius oli ihan paska ja voitti silti  idiot2
Tässä kodissa ei voi tehdä mitään josta lähtee ÄÄNTÄ koska nää idioottinaapurit ovat tottuneet johonkin luostarihiljaisuuteen ja me ei olla hiljaisia. Kiljuminen ja raivoominen on eri asia mutta
mä en todellakaan tajua tätä meinkiä  uglystupid2
Tosiaan rakastelu ja pienikin riita on kielletty. No ei se mitään... Muutetaan ex-homekotiin takas muutamaks kuukaudeksi ja sit tullaan takasin tänne ihan vaan kostoks. Hah!
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1319 : 04.12.2011 19:59:39 »

^ Siis mitä, tuleeko ne teidän ovelle että täällähän ei panna?  tickedoff 2funny
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: