Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641460 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #630 : 11.04.2010 23:43:37 »

 buck2 Kylmä sää -ja koko viikon on luvattu suhteellisen samaa. buck2
Piti oikein kunnon takki vetää taas päälle. crazy2
Jouskari lentää Dubaihin huomen aamulla ja tulee jo tiistaina pois,
joten ei auta lentää sen mukaankaan lämmittelemään. Undecided

Jos nyt jokin ilonaihe tästä kylmyydestä ja sateista pitää vetää,
niin kaupungilla ei ole niin tungokseen asti ihmisiä,
joten ihanteellisia shoppailupäiviä. Kiss
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #631 : 12.04.2010 21:37:25 »



                                    coolsmiley

              Harmittaa tämä holhoaminen! Miksi ei muka olutta voisi ostaa klo. 21 jälkeen!


                                                   crazy2

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #632 : 13.04.2010 22:17:33 »



                                        coolsmiley

                   Joopa joo, kun nyt ei vaan kaikilla taivaanrannan maalaajilla ole varaa

                     istuskella kapakoissa, kuin olisi joku turvapaikanhakija tai muuten

                        puutteellisissaan julkisilla varoissa elämäänsä keventäjä!

                                               
                                                     smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #633 : 14.04.2010 14:59:12 »

ei voitettu. viäki harmittaa. mutta hianosti meni muuten.
jos sen joku halajaa kahtoo, se löytyy täältä: http://www.youtube.com/watch?v=4PwTrhrhqSo
(siis tämä oli tää tähti 2010 kilpailu johon esikoiseni osallistu)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #634 : 14.04.2010 15:27:20 »

ei voitettu. viäki harmittaa. mutta hianosti meni muuten.
jos sen joku halajaa kahtoo, se löytyy täältä: http://www.youtube.com/watch?v=4PwTrhrhqSo
(siis tämä oli tää tähti 2010 kilpailu johon esikoiseni osallistu)

Voi lutuna! Kiss smitten  ...kun en mä osaa laulaa sitä suomeksi. Kiss smitten
...puhuuks äiti viroa? -no emmä tiä.. Grin 2funny
Söpö! smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #635 : 14.04.2010 19:56:06 »

 Cool smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #636 : 15.04.2010 21:49:43 »



Kyllä ne taivaanrannanmaalajan kaikki rahat menee heti suoraan takas yhteiskunnalle, suomalaiseen ruokakauppaan, valtion alkoon tai vuokraisännän taskuihin.




                                             coolsmiley


                                  Näin on, ja taivahan tosi.



                                                 smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #637 : 15.04.2010 22:12:47 »

Joopa...
Kiukuttaa nämä adsl:t, läppärit ja langattomat verkot, varsinkin kun ei oikein ymmärrä mitä pitäis tehdä, mitä yritää korjata, missä on vika.
Satunnaista unelmaa vain makoilla sängyllä selaten nettiä,
täällä jumitan eteisen nurkassa tiukasti vehkeet kytkettynä piuhoin, hyvä kai, että edes näin toimii, satunnaisesti...
VOI LÄJÄ!  Angry
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #638 : 19.04.2010 08:46:26 »

Raivostuttaa, kun pitää erikseen omalle työnantajalle ilmoittaa, mitkä ovat työntekijän oikeudet! Ja sitten vielä perätä niitä kolmeen kertaan! JUMa An ka u ta.  knuppel2
Rahaliikenne sotkussa täällä ja yksi pieni tulivuori kanssa purkautuu tuhkatiheään.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #639 : 19.04.2010 08:51:46 »

Vieläkin tappelen saman palkka asian kanssa kuin muutamia viikkoja sitten. =/ Tänään taas ehkä asia liikkunut eteenpäin, mutta saa nyt nähdä saako sitä rahaa vai ei. Kyllä ärsyttää suunnattomasti kaikki rahaan liittyväkin tällä hetkellä. Hirveästi töitä tekee, mutta se ei kyllä tilillä näy. Eikä ongelma ole edes siinä, että en sitä osaisi pyytää omasta työstäni, vaan se, että sopimuksista ei pidetä siellä toisessa päässä kiinni. Neljä kuukautta tapeltu nyt näistäkin rahoista. Se on vaan inhottava, että omia rahojani jouduin laittamaan matkoihin. Lähemmäs tonnin matkakorvaukset saamatta, että se on aikamoinen lovi tähän opiskelijabudjettiin tälle keväälle. Jos edes nuo matkakorvaukset saisi niin en jäisi miinukselle. =/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #640 : 19.04.2010 11:40:51 »

En kiukuttele, mutta ihmettelen. Huh
Miksi jotkin suomalaiset ovat ilkeitä ihmisille, joita ei edes tunne
ja spekuloi kirjoittajan persoonaa ja elämää mustamaalaus ja loukkaustarkoituksessa?

Eräästä kirjailija-kolumnisti hommasta, johon osallistuin parilla lauseella
ja varsin kauniilla ja hyväntuulisilla sellaisilla ja nyt luen palautetta,
kuinka olen lesbo ja ryssä ja "kuinka sun on turha kuvitella itsestäsi mitään"
erinäisin sanankääntein.

Tekstini meni oikeinkirjoitustarkistuksen läpi, joten ei kirjoitusvirheitä
ja sisältö oli hyvin ystävällistä ja "ei kenenkään varpaille astumista"
ja hauska siten, ettei se irvaile kenenkään tai minkään kustannuksella,
eikä kerro sanallakaan itsestäni.

Niin asiatonta palautetta ja sillä ei ole mitään tekemistä itse sen kirjoitukseni
kanssa, vaan niissä hyökätään mua henkilökohtaisesti vastaan.
Warum? idiot2

Ko. media on siitä loistava, että siellä joutuu kommenttinsa antamaan omalla nimellään.

Rehellisesti sanottuna, mä kirjoitan paljon enemmän ei-suomenkielisille medioille,
kuin suomenkielisille, ja mä en niissä törmää vastaavaan ilmiöön
-ainakaan tähän asti. Shocked
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #641 : 23.04.2010 13:34:59 »

Mua sitten ottaa suuresti pattiin, kun tänne litetään piiitkiä englanninkielisiä sepustuksia ties mistä asiasta!  tickedoff

Tuossa mulla on koneen vieressä jumalattoman paksu suomi-englanti-suomi-sanakirja, minkä avulla yritän ottaa selvää noista englanninkielisistä astrologiaa koskevista sivustoista, että sais edes hiukan näkökulmaa tulkintoihin.  Parinkymmenen vuoden takainen englanninopiskelu ei paljoa pyllistä, kun koittaa selvittää jotain erikoissanastoa.

Jotta jos haluatte jotain elämää suurempaa informaatiota välittää tälle suomenkieliselle foorumille, ottakaa ja kääntäkää se suomeksi.  Kiitos.

tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #642 : 23.04.2010 13:41:28 »

Tuo on vähän ristiriitainen juttu. Mutta olen kyllä samaa mieltä, että voisi vaikka sitten edes referoida sen suomeksi, jotta kaikki tietäisivät mistä puhutaan. En tosin välttämättä näe järkeä ihan kaikkea suomentaa, kun siinähän menisi ikä ja terveys, mutta suomennettaisiin sieltä ne pääkohdat mitä haluaa esiin tuoda. Muutenkaan ei välttämättä ole kauhean järkevää ihan kauhean pitkiä tekstejä tänne laitella, kun ne ovat erittäin hitaita lukea.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #643 : 23.04.2010 13:44:31 »

OLEN NIIN VÄSYNYT; ETTÄ KETUTTAA!  crazy2
i don´t want to burn out. fakkit.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #644 : 23.04.2010 15:12:36 »

Mua sitten ottaa suuresti pattiin, kun tänne litetään piiitkiä englanninkielisiä sepustuksia ties mistä asiasta!  tickedoff

Tuossa mulla on koneen vieressä jumalattoman paksu suomi-englanti-suomi-sanakirja, minkä avulla yritän ottaa selvää noista englanninkielisistä astrologiaa koskevista sivustoista, että sais edes hiukan näkökulmaa tulkintoihin.  Parinkymmenen vuoden takainen englanninopiskelu ei paljoa pyllistä, kun koittaa selvittää jotain erikoissanastoa.

Jotta jos haluatte jotain elämää suurempaa informaatiota välittää tälle suomenkieliselle foorumille, ottakaa ja kääntäkää se suomeksi.  Kiitos.


Kröhöm.. Voin kertoa, että suurin osa näistä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkistä englannin kielisistä
lainatuista teksteistä (kuten esim. eilen niitä ilmestyi) mainostusta, kuinka jokin kirja tai aate
tai uskomus mullisti jonkun elämän ja monta ihmistä kertoo amerikkalaiseen tyyliin hehkuttaen sitä.
Siis täysin yhtä painavaa asiaa kuin katsoisit Ostos-TV:ta.

No sitten ne astrologiset tekstit, niin 90% ne on henkilön omaa henkilökohtaista
päivähoroskooppia, joka ei tuo astrologista tietoa tai ahaa!-elämyksiä millään tavalla
-ellei sitä nyt saa henkilön omasta egobuustauksesta.

No sitten ne loput, oikeasti harvinainen vähemmistö, ovat aika lyhyitä lainauksia
tyypeiltä, jotka kyllä selittää aika hyvin samaa asiaa suomeksikin samassa topicissa.

Näissä suurimmassa osassa piiiiiiiiiiiiiiiiitkiä enkkulainauksia epäilen,
että tekstin lainaaja tuskin itsekään ole lukenut tai ymmärtänyt koko tekstiä,
yleensä aikamoisten ristiriitaisuuksien vuoksikin jo kirjoittajan omien mielipiteiden kanssa,
-kunhan nyt vain laittaa sen tänne. Smiley

On nimittäin tullut testattua tuota suomentamalla suoraan ko. lainaajan tekstiä
kertomatta siitä ja saanut samaisen tyypin provisoitumaan sotajalalle moisella mielipiteellä. Grin 2funny

 angel
« Viimeksi muokattu: 23.04.2010 15:17:53 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: