Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656580 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #510 : 19.03.2010 01:44:17 »

Kiitti Neela, sie se jaksat olla olkapää. smitten

Asia on jo edennyt hiukan ja nyt me tapellaan siitä, saanko mä tavata ilman häntä ystäviäni. uglystupid2

Hän meinaa myös, että me muutetaan pois Wienistä maalle, yhteen pikkukylään vuoristoon,
keskelle ei-mitään (asukkaita 15), jolloin mulla olisi noin 3-4 h ajomatka Yliopistolle joka aamu,
ja tietenkin samanmoinen takaisin,
koska herra ei antaisi mun asua kaupungissa.

Kontrollifriikki elukka! uglystupid2

Mie sanoin, että mie en sun lupia ala kyselemään ystävieni tapaamisiin,
enkä myöskään muuta sinne suden vtun loukkoon ja piste.
En keskustele asiasta nyt, enkä enään koskaan.
Hyväksy tai suksi helewettiin mun elämästä.

Se on vähän mielisairas. Tongue
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #511 : 19.03.2010 01:49:05 »

Sasha, selvä narsisti, ja pahaa laatua!

Toivon, että laitat itsesuojeluvaihteen päälle, ja asiat arvojärjestykseen.
Kaikkea hyvää elämääsi!



tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Asterix
Vieras
« Vastaus #512 : 19.03.2010 03:40:27 »

Kiitti aina ihanasta ja lämpimästä tuestasi Maarita. smitten

No jaa, en mie vielä ihan nostaisi tuota narsistikorttia (mutta jätän oikeudekseni nostaa myöhemmin,
jos tarvis) hänen kohdallaan, vaikka hän omaa varsin narsistisia piirteitä, mutta niin minäkin. Smiley

Kyllä hän on tuon kontrollinhalunsa takana hyvin traumaattinen ja hän miettii itsekin,
mikä on mikä on normaalia ja mikä ei. Mutta multa ei saa sääliä tai sympatiaa sitä vastaan,
ellei ala työstämään sitä itsessään, esim. terapialla tms.

Harvemmin puhdas narsisti näkee itsessään mahdollisia vikoja,
mutta voihan se olla taktinen vetokin "olla inhimillinen". Tongue
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #513 : 19.03.2010 17:59:09 »

grrr......olen hävittänyt lompakon, ja olen menossa maksamaan laskuja.


helevatin wuitton.


klassinen tapaus : siirrän lompakon pois sen vakiopaikasta vakiolaukusta jonkun vaihtotakin taskuun ja sen jälkeen en muista laittaa sitä takaisin laukkuun, ja se katoaa sinne  minne toisen jalan sukatkin aina katoaa, ja nekin todella katoaa, tämä ei edes ole mikään 'myytti' tickedoff tickedoff


laskujen maksu on muutenkin ankeaa, ja minua usein hermostuttaa eniten se, jos olen tekemässä jotain, ja sitten jostain typerästä syystä estyn tekemästä sitä. ärsyttää kaikki 'pikku esteet'...



niin, en tietenkään voi ketään tästä syyttääkään....mutta katoavat pikkutavarat tickedoff tickedoff

pankkikortit ei edes ole mitään pikkutavaroita.......
« Viimeksi muokattu: 19.03.2010 18:03:59 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #514 : 19.03.2010 18:03:42 »

hah, no just kun pääsin huutamasta, se löytyi televisiohyllyn päältä jonkun paperikasan alta. pilkotti sieltä pikkuisen.


joo, ehkä järjestely ja organisointitaidoissa olisi kehittämistä, tai edes siinä, että tiedostaa minne esineitä jättää. crazy2

mutta ehkä tähän ketjuun purkaminen auttaa angel
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #515 : 19.03.2010 18:20:39 »

vielä pakko tilittää yksi, ennen kun lähen asioille.



yksi s'tanan helsinkiläis räppäri myspacessa, joka lähetti ties 10'n ystäväkutsun vuoden sisällä, ja en ole aikaisemminkaan hyväksynyt sitä.

minähän valitsen nettiystäväni ihan niin kuin mua huvittaa, ja ottaa päähän jos jonkun miehinen ego tai mikä tahansa on niin suuri, että ei vaan voi uskoa että ei on ei!


edit. onko sillä jokin pakkomielle minusta? tuntuu epäilyttävältä, oon täysin tuntematon ihminen hänelle.


minä en ole mikään 'yleinen henkilö', jonka olisi pakko ottaa ketä tahansa 'ystäviksi' vaan sen takia että toteutuisi jokin sosiaalinen oikeudenmukaisuus tms.


toimin tasan niinkuin huvittaa oman intuitioni varassa tuossa suhteen, enkä ole velkaa kellekään.



niin, vtuttaa ihmiset, jotka ei usko että EI ON EI.


räppikin musiikinlajina tekee lähennä vihaseksi, että lopeta nyt jo se rrräpätyss..... crazy2

siis, räpillä on oikeus olla olemassa, mutta ei tarvii mun kuulokkeisiin pyrkiä Undecided

olen vain yksi ihminen.....



« Viimeksi muokattu: 19.03.2010 18:27:19 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #516 : 19.03.2010 19:27:24 »

No onneksi se lompsa löytyi. Smiley

Mie olen lähdössä Jouskarin kanssa ulos illalla. Smiley
-> hän haluaa tehdä jonkinlaisen suhteen kehityspalaverin,
jossa se lyttää kait taas kaikki mun ihmisoikeudet ja lailliset oikeudet määrätä itse omasta elämästäni,
jollain uskomattomalta kuullostavalla perusteluilla. :Smiley Grin 2funny
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #517 : 19.03.2010 19:56:26 »

hih, onneksi. ne n. 7 toisen jalan mustaa pitkää sukkaa on vielä kadoksissa Cry


noh, ainakin Sinä osaat jo suhtautua tuohon jouskariin huumorilla Grin


hmm, tälläinen kalamainen viisaus 'ihmiselle ei annetta suurempaa taakkaa kuin hän jaksaa kantaa'....


toivon että lääkäriopintosi lähtevät hyvin käyntiin ja ukko hieman talttuu ajan kanssa. Cool
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #518 : 19.03.2010 20:05:17 »

 Grin Tänks.. Ei tässä auta itkut markkinoilla, niin otetaan sitten huumorilla. :Smiley
Saattaa tulla naurun pyrähdyksiä tänä iltana, että oletko sä nyt ihan tosissasi..? Grin 2funny

Toivottavasti sun sukat löytyy. Afro
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #519 : 19.03.2010 20:14:34 »


ne mun sukat on taatusti siellä mustassa aukossa joka on galaksin keskipisteessä jousimiehen tähdistön suunnassa Grin buck2
tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #520 : 21.03.2010 11:27:30 »

Ärsyttävää ja turhauttavaa. Tyttö sairastanut koko talven.
vatsatauti kun loppuu on korvatulehdus jo ovella. Se kun saadaan taltutettua alkaa järkyttävä yskä ja kuume. Tätä kierrettä jatkunut nyt siis koko kevättalven. Kokoajan saapi olla järkkäämässä lapselle hoitajaa kun töistäkään ei voi viikkotolkulla olla pois. Tulisi kesä ja kärpäset. buck2
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
mirka222
Vieras
« Vastaus #521 : 21.03.2010 14:58:40 »

Sangviinikko, mulla sama kierre ollut jo syksystä, eka mahataudissa sitten flunssassa ja taas mahataudissa ja nyt taas flunssassa, ja nuo on tavallista pitkäkestosempia buck2 Nyt tullut paljon "uusia" tauteja, jotka huomattavasti ärhäkempiä kuin aikaisemmin...Mulla on vielä astma + maitoproteiiniallergia, joten mun suoli sekä keuhkoputket ovat valmiiksi jo tulehtuneet, taudit tuppaavat olemaan riesana jatkuvasti...Tsemppiä tytöllesi angel
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #522 : 21.03.2010 15:28:50 »

Kiitos N222  smitten

Kyllä tästä vielä noustaan.  knuppel2 Toisinaan iskee vain epätoivo. Tyttö on perusterve, mutta tämä talvi on vienyt peruskunnon ihan nollaan. Saatan vain kuvitella miten rankkaa tuo on jos taustalla vielä astmaa tms... Voimia sinulle N222!

tyttöni ei muuten ole kooltaan iso, mutta laihtunut keväänaikana jo 3 kg. Se on paljon 24 kiloiselle se... Sad
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #523 : 22.03.2010 04:09:02 »

Hieman fiilikset alhaalla, selästä löytyi melko paha tulehdus, no tiesin, että siellä on jotain vikana, epäilin jo selkärankareumaa, joten tulehdus on ihan kiva siihen verrattuna, mutta kuuden sentin alueella 70% soluista on tulehtuneita, no ei niin kiva. Onneksi tiedän miten sen hoitaa, rahapuoli pitää vielä miettiä, kai sekin järjestyy. Ainahan kaikki järjestyy.

Jotenkin on huojentunut olo, kun viimein tietää mikä tuossa selässä on vikana, viimein!!!
Hyvää alkavaa viikkoa.

ps. taidan olla maailmankaikkeuden omituisin ihminen, saan tietää, että selässäni on vikaa ja olen siitä onnellinen. Okei pelkäsin selkärankareumaa ihan hirmusti, joten tulehdus on pikkujuttu.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #524 : 22.03.2010 11:01:01 »

tuli muuten mieleen sanoa, että Sasha=Alex suuttui itselleni aikanaan kun kirjoittelin narsistista. ja nyt hän vuodattaa rivitolkulla samasta aiheesta, ilmeisesti ei ollut tullut kohdalle kunnollista. no kun näkee miten kylmä narsisti voi olla, itse ehkä oppii siitä jotain.

muistan kyllä miten narsisti vaikutti ja rapu on sen jälkeen sulatellut, mutta pitääkö aina jonkun miehen tehdä se efekti, hyvä kysymys, heh.

olen väärässä ketjussa, ei voi valittaa kun biz etenee kotimaassa ja ulkomailla, etenkin toukokuussa. paljon hyviä tyyppejä liikkuu..   Cheesy

parantumisia Pialle !  Cool   smitten

 Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.03.2010 11:15:55 kirjoittanut ^Chicomecoatl ^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: