Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1655882 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #60 : 02.07.2007 23:23:56 »

Täälläkin taisi sunnuntaina pikkuisen jyristä, mutta ohi meni. Cry  Eikä tuo nytkään viipynyt kuin puolisen tuntia jos sitäkään.

tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 02.07.2007 23:27:18 »

Ronttu, saahan se lapsiparka terapiaa-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #62 : 03.07.2007 11:29:47 »

SA saa se, ensimmäinen kerta oli tossa viime perjantaina, 3 vkon odottelun jälkeen ..pikkasen piti avautua joka paikaan ja soitella mutta sain kuin sainkin ajan
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #63 : 04.07.2007 16:09:23 »

Montako kertaa aiemmin jo kyllästyin sukulaisiini? Ja montako kertaa juonivat väleihin? Mitä minua kiinnostaa heidän mielipiteensä ja vääristelynsä? Potut pottuina aina vaan uusiksi, siitä saivat.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2007 12:58:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #64 : 04.07.2007 23:27:55 »

Montako kertaa aiemmin jo kyllästyin sukulaisiini? Ja montako kertaa juonivat väleihin? Mitä minua kiinnostaa heidän mielipiteensä ja vääristelynsä? Potut pottuina aina vaan uusiksi, siitä saivat.
Hih, kuin dejavú mutta etukäteen  Cheesy
Huomenna synttärikemut, eli JOUDUN istuun, hymyilen, jutteleen, kuunteleen yms sukuni kanssa. Osa ihan Ok heppuja, mutta osa  tickedoff buck2
Etukäteen jo hieman pistää hymyilyttämään koko tilanteen mahdollinen koomisuus  2funny Selviäisköhän tällä orastavalla huumori silmäkulmassa-asenteella paremmin, kuin hammasta purren tukahdetun apinan raivon peittelyllä?   2funny  idiot2  2funny
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #65 : 05.07.2007 00:50:33 »

Mikä saa ihmiset vetämään aivosolunsa sekaisin ja tulemaan mun kotiini sössöttämään älyttömyyksiään! uglystupid2

Selvinpäin ihan fiksut, jopa viisaat ihmiset...

Ei säälitä, hävettää vaan Embarrassed
Menee kunniotus koko ihmistä kohtaan sellaisesta.
 Sad
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #66 : 05.07.2007 08:42:31 »

Ja PRKLELE tickedoff nyt puhkes raivo päässä ihan totaalisen tolkuttomuuden edessä tickedoff

Tulee tänne, on ystävällinen, jopa rakastava, kivaa on kanssansa, viisaita keskusteluja, iloitsemista, romanttista ja silleen...
Ja sitten alkaa sekoilu: näyttää rujon luonteensa, oksettavan itsekyytensä (sitä se kai on - en tiedä nimeä tuollaiselle käytökselle, mutta oksuttaa, oksuttaa mua buck2)
Maailmanomistajan suurin elkein, henki helvetiltä haisten, herättää manauksillaan huomion itseensä saadakseen, keskellä levon tarvitsevan ja ansainneen lomalaisen parasta uniaikaa!

Ja nyt tän (mun) psykologinen mieli keksii taas tuhat loogista selitystä kaikelle uglystupid2
Tyhmäkö oon, kunnioittamaton, kun mulle tekevät tätä?
Puuttuuko respecti heiltä kohtaani täysin?
(Puhun monikossa, kun ihan samaa, jopa samoin elkein! on tehnyt myös kämppikseni viimeaikoina ~ että jotakin Kaikkeuden viestiä tuntuu mulle pukkaavan Undecided, mutta MITÄ?!?!)

Oonko ihan uglystupid2 kun tämmöstä kerääntyy elämääni?

 Cry
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #67 : 05.07.2007 10:43:56 »

taidan kans yhtyä edellisiin melipiteisiin , ainakin mitä äitiini tulee, ehkä se läksy tässä oli opittava..tiedä sitten.. henkilökohtaisella tasolla harmittaa vaan ni vietävästi, kun menetää ystävän, äidin ja lapsi menettää mummun mutta minkäs teet  idiot2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Atomi
Vieras
« Vastaus #68 : 05.07.2007 17:06:53 »

GRRRRRRRR..... Olen taas kerran työpäivän aikana ja jälkeen miettinyt monelta eri kantilta onko se nyt ihan varmaa, ettei ihmisiä saa tappaa. Ilmeisesti sellainen epäkohta on päässyt jokaiseen lakiin ja uskontoon! GRRRRR!!!!! Miten yksi ainoa ihminen voi pilata puoli elämää toiselta vain olemalla oma v...nen itsensä??
Seis maailma - tahdon ulos!!!!    tickedoff           tickedoff           tickedoff           tickedoff           tickedoff           
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #69 : 26.07.2007 12:20:14 »

Valehtelija sai taas nokilleen. Pirujako minulle p..skaa alunperinkään puhumaan, vaikka jo aiemmin asian oikeaa laitaa kysyin. Sainkin mustaa valkeana todisteeksi viikon kuluttua ja jäi valehtelijalle luu käteen. Sieppaa kun lähimmäinen ei voi olla rehellinen!  Angry  Asiasta, rehelisyydestä, on aiemminkin jo puhuttu, mutta näköjään huonolla menestyksellä.  tickedoff

Sietämätöntä, varsinkin kun itse on niin umpirehellinen että ihan itkettää... Peruspohjalainen luonne kun olen. ÄH, ja VOI!  crazy2
« Viimeksi muokattu: 26.07.2007 19:13:47 kirjoittanut Tulikukka » tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #70 : 27.07.2007 11:29:12 »

riapoo taas (yllätysyllätys)

eilen yks porilainen kaveri ilmotti toisella foorumilla että mun kuva oli ollu yhes sanomalehdes..siinä mainokses mainostettii tankopaaria MUN kuvalla..soitin sinne paariin ja huonosti suamee puhuva nais henkilö ilmotti että hän vaan otti kuvan netistä että on aina tehny nii, eikä tajunnu kun sanoin ettei toisten kuvia saa käyttää  knuppel2

tää ko lehti ilmestyy alueella missä KAIKKI mun sukulaiset asuu..kivaa nyt kun siittä sitten tunnistaa.  tickedoff
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #71 : 27.07.2007 15:04:22 »

OI VOI! Tuo on jo kyllä todella paha...  Angry Enpä soisi itselleni tapahtuvan!
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #72 : 27.07.2007 19:11:43 »

no niin kai..mutkun just muksu jääny pedofiilin uhriks ni sit äiti yhistetään strippiklubiin..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #73 : 29.07.2007 12:57:46 »

 angel Voimia sulle ms.ronya
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #74 : 01.08.2007 11:51:50 »

Varsin tylsä ja ikävä juttu, mr Ronya... ihmettelempä vaan moista tekoa, pistää siis netistä joku kuva vaan-tyyliin mainoksiin ja tuollaisella alalla  idiot2 Voimia!

Itse tulin tänne purkaan varsinaisen pommin  tickedoff tickedoff tickedoff
Että jotkut ihmiset voivat olla itsekeskeisiä, marttyyyri manipuloitsijoita... saan stressinäppylöitä tästä yhdestä taas  buck2
Kuinka sinusta on tullut noin kamala, ilkeä, kylmä, tunteetom nje. nje. Ja itse on kasvattanut minut!  uglystupid2 P****ele, ollaan sit ja ollaan oikein urakalla  Angry
Kyllä pitää arvostaa... joopa joo  :Smiley
Kuinkas moni täällä arvostaa ihmisiä niiden titteleiden, asemien tai rahan vuoksi? TÄYTYYKÖ ihmistä arvostaa ja kunnioittaa ns.yhteiskunta-aseman mukaan, jos ihminen itse ihmisenä ei sitä ansaitse? Tarkoittaako vanhuus sitä, että saa olla possu ja tehdä mitä tykkää, tai määräillä/kontroilla muiden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä?
HALKEEN  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: