Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko outo tyyppi ympäristössäsi?  (Luettu 23329 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #45 : 10.10.2007 09:23:24 »

Sen maailman kadulla kulkisin vastaantulijoilta kysyen "saanko halata sinua?"

Maailma kaipaa aitoutta ja lämpöä! Vilpitöntä vapaamielisyyttä ja sallivuutta!
Tehdään se maailma!

Edellamainittu on sita todellista valaistumista!!!
tallennettu
Daisy I
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #46 : 15.10.2007 23:17:09 »

Ihana ja kiinnostava lukea teidän kokemuksistanne.

Mullakin on sellainen olo, että olen outo ymäristössäni. Minäkin olen pelastanut kastematoja.  smitten En tunne oikein ketään, joka olisi samalla tavalla kiinnostunut henkisistä asioista kuin minä, paitsi paras opiskelijakaverini. Hän on kuitenkin mies, mikä aiheuttaa mustasukkaisuutta avomiehessäni, joten yritän pitää kaveriini tiettyä etäisyyttä. Pitäisi hoitaa asia varmasti jotenkin toisin.

Entinen paras ystäväni oli hyvin kiinnostunut samoista asioista. Katselimme yhdessä auroja, seikkailimme unimaailmoissa ja teimme ennustuksia... Meissä oli vain se ero, ettei hän uskonut hyvyyteen. Olimme hyvin tiiviisti ystäviä, mutta kun avomiehemme alkoivat viedä enemmän aikaa kuin ystävyytemme, hän laittoi välit kanssani poikki. Mikään saanut häntä muuttamaan mieltään, vaikka yritin sopia. Täydellinen luottamus särkyi ja pakotettuna kyseenalaistamaan rakkaus, joka meidän välillä oli ollut, kyseenalaistin myös kaiken, mikä meillä oli ollut yhteistä. Aloin suorittamaan opintoja ja jätin näkyjen katselemiset. Vähitellen maalauksiini alkoi kuitenkin ilmestyä aiheita, joista lopulta ymmärsin, että henkisen tien seuraaminen saa minut kärsimään.

Nyt olen tilanteessa, jossa olen aktiivisesti yrittänyt  jättää kaiken "huuhaan" taakse. En kuitenkaan voi kieltää itseäni enempää. Paluu henkiselle tielle yksin on kuitenkin vaikeaa, etenkin kun tuntuu, ettei mieheni täysin ymmärrä minua. Tarvisin tukea. Miten te olette osanneet olla rohkeasti omia itsiänne? Minllä ei vielä lie sitä iän tuomaa kypsyyttäkään..!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #47 : 15.10.2007 23:26:49 »

Ne ovat riipaisevia juttuja, nuo yksintuntemukset ja ystävistä ero.

Aina jotakin kasvetaan yhdessä ja jossakin on taas tienristeys. Jossakin taas voidaan kohdata, uudistuneena. Ei ystävyys lopu arkeen, se säilyy mielessä, sydämessä, muistoissa, siellä jopa kasvaa ja muuntuu, vaikka erossa ollessakin.

Minäkin joskus päätin jättää huuhaat, kulkea toisenlaisa tietä, ehkä myös miehenlaista tietä. Ei sekään paha. Sitten palasin vanhempana, kypsempänä ja paremmalla ajalla.
Kaikkea tarvittavaa tulee eteen sitten myös. Kuin on tapahtunutkin.

Joten älä kiirehdi. Elä se minkä parhaaksi näet...isosiskomaisesti tässä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #48 : 15.10.2007 23:52:27 »

Apua, te pelastatte kastematoja  Tongue
Minä väistelen sateisella tiellä pyöräillessäni niitä, en suinkaan suojellakseni, vaan sen takia kun en tahdo niiden liiskaantuvan MINUN pyöräni renkaisiin...
Minen olekaan pätkääkään valaistunut ja vaikka pidänkin hurjasti eläimistä, niillä tulee olla 2 tai 4 jalkaa  :Smiley
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Atomi
Vieras
« Vastaus #49 : 16.10.2007 11:47:53 »

Minusta joskus tuntuu, että ihmiset oudoksuvat sitä, etten minä sitoudu heihin, paikkoihin tai asioihin elämän ja kuoleman kovuudella. Kauriina hoidan asiat loppuun eli sitoudun lupauksiini, mutta en muuhun. Olen monet kerrat nähnyt ihmisten katseesta sen ilmeen, että "miksi tuo ei tee tai tunne niinkuin minä haluan, eikö se tahdo olla mun ystävä". Joskus saa vaikutelman kuin olisin pettänyt vaikka en ole edes luvannut mitään. Sen takia sanonkin, että ihminen voi pettyä vain omiin odotuksiinsa. ...julma kun olen...  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: