Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: horoskooppi merkit ja eläimet  (Luettu 18678 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #15 : 27.06.2007 21:40:25 »

Mie oinas ja mies kauris ja kahden ihanan kissan omistajia smitten kummallakin ollut kissoja pienestä pitäen, minulla oli sakemanni koirana ja olen eläinrakas viimosen päälle smitten
tallennettu
forgetme
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #16 : 24.07.2007 11:00:59 »

olen oinas ja minulla on tällä hetkellä 3 kissaa Smiley haluisin pienen koiran mutta pienehkö kämppäni ei taida oikein sopia näin monelle elukalle. harrastan myös ratsastamista. oman hevosen ostaisin jos olisi rahaa Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #17 : 24.07.2007 13:04:44 »

Hei Ystäväin

Minä olen vaaka askendentti neitsyt
6. huoneeni sijaitsee vesimies, joka on tyhjä

(http://www.animationplayhouse.com/black_cat.gif)

Minulla on musta Timmy-kissa
- s. 14.01.2004
- Timmy on paras terapeuttini ja ystäväni


 smittenElämänilo    smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
nemoroses
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #18 : 24.07.2007 16:19:38 »

Moi

Täällä skorpioni, jolla ei nyt tällä hetkellä ole eläimiä, mutta pidän tosiaan kaikenlaisista eläimista ja huolehdin vähän liikaakin, jos minulla niitä on. Minulla on ollut kolme koiraa, joista viimeisin eli 14 vuotiaaksi. Olimme sielunystävät.
tallennettu
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #19 : 24.07.2007 22:40:33 »

Olen siis Kalat, ja itselläni tällä hetkellä shelttiuros, mutta takuulla tulee tulevaisuudessa olemaan eläimiä ja montaa eri lajia. Ainakin koiria, ehkä pari lammasta, hevosia varmaankin ainakin yksi, alpakat olisivat kivoja, chinchillat... Mutta vasta sitten tosiaan kun on eläimille enemmän aikaa ja opiskelut käyty ja tienaa hyvin  Smiley
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
EiYhteyttä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #20 : 25.07.2007 00:44:55 »

Härkä olen ja kotoani löytyy yksi ihanainen kissani Tequila  smitten
Toinenkin kissa oli, mutta se ei oikein sopeutunut uuteen asuntoomme, joten se pääsi mieheni veljen luo omakotitaloon, missä se viihtyykin erittäin hyvin, onneksi!  Smiley

Vanhemmillani (siis lapsuuskodissani) on aina ollut koiria, ja oinasäitini niiden kanssa harrastaakin paljon kaikkea.
Itse en koiraa vielä ottaisi, vaikka paljon pidänkin.
Ehkä härkänä olen niin laiska että pelkkä ajatuskin siitä että lähtisin kakkoskerroksesta aamulla aikaisin käyttämään koiraa pihalla kuulostaa hirveältä. Kissan kehräys vieressäni aikaisin aamulla sopii paljon paremmin minulle.  smitten


tallennettu

Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa. <3

Aurinkohärkä
Nousurapu
Kuu, uranus ja saturnus jousimiehessä
Merkurius oinaassa
Venus kaksosissa
Mars kauriissa
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #21 : 28.07.2007 16:11:37 »

Olen aurinkorapu ja omistan kaksi kissaa, tyttö on härkä ja poika kalat. Hassua, että noiden kahden merkin kanssa tulen aina hyvin toimeen  Cheesy
Kissoja, lintuja ja hamstereita on ollut ja tulevaisuudessa tulee aina olemaan lemmikkejä. En voisi kuvitella elämääni ilman eläimiä. Olen aina pelastamassa kaikki haavoittuneet eläimet teiden varsilta  Grin

Kissat eläimistä ovat kaikista mieluisimpina, ehkäpä myös koira sitten kun joskus on oma talo (nousuhärkä kun ei jaksa lähteä aamupakkasella lenkille Grin)

Ystäväpiirissäni on myös todella eläinrakkaita ihmisiä ja heillä poikkeuksetta aurinko- tai nousumerkki on vesimerkissä  Tongue
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #22 : 28.07.2007 21:08:01 »

tulipas tässä hauska aihe mieleeni. ihan mielenkiinnosta tässä utelen että mikä olet merkiltäsi ja omistatko eläimiä? kuinka paljon?
jotenkin tuntuu että tietyt merkit ottaa eläimiä enemmän kun tietyt, tai näin siis minun tuntemani ihmiset.

itse olen rapu ja eläimiä löytyy älytön kasa, hevosia,ankkoja,koira,kissa,etana yms..
Hupsista vaan  Smiley Neppari - Kalojen hallitsija löytyy minuuden huoneesta. Ja  meillä on 2 kääpiöhermeliini/leijonaharja kania  Kiss Kiss Kiss
Kauris Aurinkona tuskin kovasti välittäisin elämistä, mutta tuon Neptunuksen utuinen vaikutus tekee minusta suloisten, pehmoisten, pörhelöitten lemmikkien ystävän. Liitän Peten kuvan tähän jos vaan taas osaan....
« Viimeksi muokattu: 19.12.2007 10:18:05 kirjoittanut Stareyes » tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
blix
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #23 : 31.07.2007 12:03:31 »

Joo kissan omistaja myös. Tein kissalleni horoskooppikartan ja kivasti menevät yhteen kuviomme. Mitään yllättävää ei ollut siinäkään, että kissalla on kartallaan hienot menestystekijät ja Oinas painotteinen kartta täynnä taistelutahtoa Skorpioonilla höystettynä.  Smiley Mirri on näyttelyssä voittanut kaikki, eli on EC, värinparas ja rodun paras palkintoineen. Se ei ole koskaan pahemmin hermostunut mistään, päinvastoin tykännyt esiintymisestä ja haasteista ja siitä, että saa varmasti olla keskipisteenä. Nyt vanhana se viettää eläkepäiviään hyväkuntoisena, mutta joskus selvästikin turhautuneena. Täytyy vissiin kehitellä sille taas joku uusi lelu viihdykkeeksi.
tallennettu

Punainen Sähköinen Maa
Tuli-Koira


Jos laivasi ei tule satamaan niin souda.
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #24 : 05.08.2007 12:50:43 »

Täällä Krapu, jolla kaksi pientä ihanaa terrieriä, hoitohevonen ja muutenkin olen töissä tallilla... Joskus haluan omiakin heppoja  Grin  Koirat ja hevoset ovat lemppareita, kissoista en niin välitä. Tottakai pidän kaikista eläimistä (kunhan niillä on silmät ja jalat Wink) , mutta ilman koiria en voisi olla.

Vanhempi koisu on Vaaka ja Kuu-Kalat, nuorempi ADHD-tapaus taas Leijona jolla Kuu Neitsyessä  smitten
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #25 : 20.08.2007 13:13:48 »

Rapu minäkin ja onnellinen koiranomistaja.

Tekisi mieleni sanoa olevani eläinrakas, mutta taitaapi rakkauteni rajoittua eläimiin, joilla on neljä jalkaa. Kaksijalkaisetkin ovat ok, mutta jalattomat tai useampi raajaiset... ei kiitos.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Magia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #26 : 20.08.2007 13:46:29 »

Olen neitsyt, nousu vesimies. Meillä on ollu kissoja aikak auan. Nyt tällä hetkellä kaksi kissaa ja aina oon ollukin kissa ihminen. Tai ainakin siihen asti, kun mies halus ottaa koiran Hankittiin saksanpaimenkoira ja miusta tuli ihan koiratyyppi. Hän oli kuin oma poika. smitten Kissat mies oli siis jo ennen kuin muutettiin yhteen ja ovat siis edelleen. Koira sairastui vuosi sitten ja lähti uuteen kotiin, jossa jouduttiin lopettamaan. :cry:

Tällä hetkellä, kun meillä on pieni tyttö, en enempää eläimiä kaipaa. Mies olisi jo halunnut uuden koiran, melkein heti vanhan lähdettyä. Mutta sen verran neitsytluonne pääsi valtaan, että itse en tänne kyllä halunnut koiraa "sotkemaan" pienen vauvan kanssa. Wink

muoks: ajattelin vielä mainita, että mies on vesimies ja tykkää hirveesti eläimistä (kunhan muut hoitaa ne Wink)
tallennettu

Neitsyt

Nouseva Vesimies
Aurinko Neitsyessä
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Neitsyessä
Venus Vaa'assa
Mars Jousimiehessä
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #27 : 20.08.2007 15:36:13 »

Heipä hei!
Täällä Leijona, jolla koira.  Smiley En osaa enää olla ilman koiraa... tai jotain muuta eläintä.  smitten Kaikista eläimistä tykkään, kuten Morwenna sanoi:"... kunhan niillä on silmät ja jalat." Minä lähinnä tarkoitan sillä etten pidä käärmeistä, saan niistä painajaisia.  Shocked Shocked Shocked  Joskus haluaisin paljon eläimiä... koiria, kissoja, lampaita, hevosen tai parikin... Nyt ei ole tilaa eikä varoja pitää...

Koirani on Jack Russell Terrierri  smitten, mutta olen alkanut mettimään jos hankkisin hälle kaveriksi  Labradorinnoutajan... sellaisen kahvinruskean. Mustaa en uskalla ottaa vielä ainakaan. Edellinen labbikseni oli musta enkä vieläkään ole oikein päässyt yli sen kuolemasta.  Cry Mutta se on mielestäni normaalia, olihan se kansani 15.5 vuotta!  smitten  smitten  smitten

Kissaakin olen harkinnut, naapurista kun kuoli, ovat hiiret alkaneet hyppeehtiä sisätiloissa... Mutta katsotaan!

Mari   
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 20.08.2007 22:06:46 »

Härkä olen ja kaksi kissaa asustaa kodissamme.  smitten
tallennettu
härätär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #29 : 20.08.2007 22:43:51 »

Härkää joka tuutin täydeltä mulla ja kissa löytyy. Aiemmin ollut myös koiria.

Samoin kuin ihmistenkin kanssa, olen utelias tutustumaan eläimeen persoonana. Arvostan kaikkia ihmisiä ja eläimiä olentoina, mutta en välttämättä pidä kaikista.
tallennettu

Annetaan kaikkien kukkien kukkia
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: