Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paris Hilton osa 2  (Luettu 27180 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 24.07.2007 16:51:41 »

(http://www.mtv.com/movies/photos/c/cannes_060517/flip-24.jpg)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #16 : 30.07.2007 15:43:36 »

käsiala on todellakin lapsekasta
but neiti Hilttonin allekirjoitus
sitäkin näyttävämpi.
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #17 : 05.08.2007 12:41:42 »

Mun mielestä Paris Hilton edustaa kaikkea mikä on vialla tässä maailmassa Tongue Näin kärjistettynä ehkä, mutta... Inhottavaa kun nuoret tytöt idolisoivat tuota pinnallista tyhjäpäätä. Voihan hän tietenkin olla fiksumpikin mitä ulospäin antaa ymmärtää mutta ei heru tästä suunnasta mitään sympatioita: etova ihminen!  crazy2 
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8232


Profiili
« Vastaus #18 : 01.09.2007 23:21:41 »


Tänäpänäsessä Simple Life'ssa Päris oli mielestäni huomattavasti
itsevarmemman oloinen kuin aiemmin, ja Nicole taas vaisumpi kuin
edellisen kauden jaksoissa. Milloinka lienee nyt Suomessa tulevat
jaksot purkitettu...

 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 04.04.2008 12:44:06 »

Järkevän kuuloinen visiitti Suomeen..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6597


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 05.04.2008 13:25:48 »

tuo ntiAjan kommentti irrottautuminen kaikesta mitä hänellä on osuu aika yksiin erään astrologin kommenttiin tuosta Hiltonin solmuparista ja tuosta vankilareissusta,
että hän tavallaan sillä reissulla halusi olla kuin kuka tahansa rivikansalainen,tietää ja tuntea alasolmunsa vesimiehessä,
yhteisöön kuulumisen tunne vaikka noin "äärimmäisellä" tavalla
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 05.04.2008 16:39:19 »

Sama tunne hänestä ja monesta muusta, unissakulkijana poltetaan paljon rahaa. JA tehdään.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 06.04.2008 10:23:53 »

Jaa, minä tarkoitin että hän näyttää siltä kuin EI tiedostaisi muuta kuin perintönsä ja niiden kasvattamisen.

Muuten en ole k.o henkilöstä yhtään kiinnostunut vaikka aloin ketjun, kuvastaa vain sitä miten vieraantunutta on seurailla tällaisia julkkiksia. Oma henk koht elämäni kiinnostaa paljon enemmän. Tosin minäkin perin asioita mutta ei ole tarvetta tuollaiseen julkisuuselämään (siis joskus oli sitäkin). Eilen tosin huviteltiin yöelämässä, en silti tarvitse moisia kulisseja..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 06.04.2008 11:16:02 »

Omasta elämästä ja oman elämän luomisesta, jos pitää ihailla ja kauhistella julkkiksia ja seurata joka käännettä. Jostain syystä minua vaan huvitti laittaa hänen elämänsä käänteet tänne kun en ole koskaan kiinnittänyt tyyppiin huomiota ennen kuin äkkiä huomasin jossain pintalehdissä, että tällainenkin typynen elää ja vaikuttaa..

en kuitenkaan saa irti asiasta kovin paljon! Paitsi tietty voi ihmetellä miksi koko show. On se varmaan todella stressaavaa, ehkä hänen laisillaan on stressin sietokyky ok. Rahaa on mutta kaikki julkista. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.04.2008 11:17:37 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #24 : 06.04.2008 11:24:09 »

On Parisillakin jokin tehtävä tässä elämässä.
Hän on vielä nuori ehtii tekemään vielä paljon ja löytämään elämän tehtävänsä.
Minä pidän Parisista, hän on kuin eksynyt enkeli angel
tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #25 : 06.04.2008 11:41:36 »

Tarkoitan myös että hän näyttää eksyneeltä enkeliltä angel
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 06.04.2008 12:21:53 »

Älä vieraudu liikaa.

Miksi muuten aina raha ja julkisuus tuovat kateutta. Ehkä on hyvä pysähtyä ajattelemaan mitä näillä asioilla saa. Saa ostaa kaiken? Onko elämässä enemmän merkityssisältöä, kun kutsutaan joka paikkaan? Tekeekö se ihmisestä tärkeämmän? Muistan jotain omia vaiheitani "median" kanssa..

Miten asiat lasketaan?

Vai henkinen opetus, joka on?

Miksi on kiinnostavaa se, mitä juuri tunnetun ihmisen sisällä liikkuu, vai liikkuuko? Olen itse seurustellut kaverin kanssa, joka on esiintynyt musiikkivideoilla, ja hänen isänsä teki töitä BBC;lle, no oikeastaan olin naimisissa. Puhuimme paljon näistä asioista. Tai kun olin toimittajan kanssa, näin miten media luo näitä ilmiöitä. Eräällä oli pateettinen tarve luetella tunnettuja nimiä ja nostaa itseään..

Yhtä kiinnostava voi olla tyyppi joka ei ole lainkaan kuuluisa. Jos on kiehtova sielu.

Paris jättää minut jotenkin kylmäksi toistaiseksi.

« Viimeksi muokattu: 06.04.2008 12:27:45 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #27 : 06.04.2008 15:25:39 »

Minä en ainakaan kadehdi Parisia, ei hänen elämässään ole mitään sellaista jota haluaisin ei edes raha, raha ei tee loppujen lopuksi onnellisiksi.
Itsensä löytäminen tekee minut onnelliseksi.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 06.04.2008 17:07:06 »

Oih...! Minä kateilen ja ihailen Parisia!  smitten
Minusta olisi ihanaa,
jos minulla olisi yhtä paljon rahaa ja samanlaiset sääret. smitten

Kuvittelisin, että ne (raha ja sääret) tekisi minut vielä enemmän
onnellisemmaksi, vaikka olen onnellinen näinkin. Cheesy
Ainakin ne aukaisisivat lisä ovia kokea onnellisuutta. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 06.04.2008 19:56:35 »

Olen tainnut sanoa tämän ennenkin, mutten melkein koskaan toivo olevani JOKU MUU vaan löytäväni itsestäni ja jostain kumppanista aina uusia puolia. Se että vaihtaisi joksikuksi toiseksi tai kadehtisi enemmän kuin a fleeting moment - miksi? Miten en itse saisi kaikkea mitä kuuluu.

Matkailu jonka Nti Aika mainitsi, senhän saa vaikka työmatkojen tai aarrekarttojen kautta..

Paris >Hiltonista ei ole minulle välittynyt erityisen ONNELLINEN kuva vaikkakin luksustäyteinen.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2008 19:59:30 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: