Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: siitepölyallergia  (Luettu 6841 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 01.05.2007 21:56:43 »

kuten tuo otsikkokin kertoo niin olisin halunnut teiltä tiedustella että tietääkö kukaan mitään luontaishoito tyylisiä juttuja siitepölyallergian hoitoon?

mielellään ihan sellaisia joita voisi pienelläkin lapsella käyttää/kokeilla...
tallennettu

Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #1 : 01.05.2007 22:33:36 »

Olen kuullut hyviä tuloksia homeopatian sekä akupunktion käytöstä. Molempia voi käyttää tietääkseni lapsillekin, tietysti ammattilaisen kanssa.

Siedätyshoito on ihan käypänen konsti myös, mutta käy vaan tietyissä tapauksissa.

Omia kokemuksia näistä ei ole, miehellä on niin lievät oireet, että parilla zyrtecillä keväisin on toistaiseksi pärjännyt.

T:synapsi
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #2 : 01.05.2007 22:46:47 »

Erittäin hyviä tuloksia homeopatialla!

Just tänä keväänä n. kuukausi sitten, kun leppä aloitti kukintansa ja kaupungin ilma oli muutenkin täynnänsä katupölyhiukkasia, todella moni ennen kovasti näihin oireillut kiitteli saamastaan hoidosta.

Classinen homeopaattinen rakennehoito olisi kaikkein paras aloittaa jo ennen varsinaista siitepölykautta, kun oireita on ollut aikaisempinakin vuosina.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.05.2007 23:57:34 »

kiitos vain molemille neuvoista..täytyypä koittaa noita.

tätäpä olisin jo varmaan aiemminkin kysynyt mutta jostain kumman syystä keskimmäisellä alkanut vasta tämä oireilu tänä keväänä ja todella pahanakin ajoittain

nuoremmalla myös jotain lievempiä oireita...

lasten iän puolesta en viitsi ainakaan vielä antaa noita zyrtekkejä yms... kun itse pakkauksissakin lukee ettei suositella lasteni ikäsille tenaville...

toisaalta tässä ollut asunnon muuttoa oireiden alkamisen kannalta samaan aikaan joten jossain määrin itsellä on herännytkin kysymys josko vika olisikin tässä uudessa asunnossa... :Smiley :Smiley :Smiley
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 02.05.2007 01:05:45 »

Erittäin hyviä tuloksia homeopatialla!

Hei "Ikitosi" ja "Jadeania

Homeopaattisilla nosodeilla
saa oireet heti asettumaan

Eilen annoin pojalleni "leppä-nosodin",
ja silmien kutitus loppui välittömästi


Siitepölyn määrä vaihtelee vuosittain
- oireita välttämättä aina tule



Klikkaa
SIITEPÖLYTIEDOTE



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.05.2007 10:04:15 »

kiitosta elämänilo...kerrotko vielä mistä noita saisi hommattua???
tallennettu

liljankukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #6 : 21.05.2007 23:12:57 »

Hei!

Koko kehon vyöhyketerapia on toimiva hoito siitepölyallergioihin, ja sopii ihan vauvoillekin, samalla voi hoitaa myös muitakin elimistön häiriötiloja.
Meidän tytön vaikeata koivuallergiaa on hoidettu vuosia refleksologialla, Frantsilan Ätshii-tipoilla ja immuniteettia vahvistavalla männynkuoriuuttella, eikä allergialääkettä(Zyrtec-tipat) tarvita kuin muutama annos kevään aikana. Kannattaa etsiä luonnollisia tapoja hoitaa allergioita - niitä kyllä löytyy! Wink
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 21.05.2007 23:21:30 »

aivan liljankukka ja kiitos vastauksestasi. siksi topicin laitoin koska en haluaisi erityisemmin pienelle lapselle lääkkeitä syöttää...
tallennettu

Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #8 : 22.05.2007 15:27:05 »

Yksi hyvä ja uusi tuttavuus tuli löydettyä viime viikolla kun olin flunssassa..enkä myöskään varsinkaan nyt raskaana ollessa halua kaikenmaailman lääkkeitä vetää.

Mutta siis: apteekista saa merisuola -nenäsuihketta. En muista nimeä, mutta se siis sisältää periaatteesa vaan merisuolaa ja vettä. Merisuolallahan monet neti-kannun nimeen vannovat huuhtelevat nenää päivittäin, mutta tuo suihke ikäänkuin ajaa saman asian, mutta ei tarvitse vaan koko nokkaa huuhdella..varsinkin lapsille se voi olla vaikeaa/vastenmielistä.

Tuota suihketta voi käyttää tarpeen mukaan, ja se vähentää limakalvojen turvotusta ja poistaa myös kaiken p:kan ja pölyt nenästä. Eikä varmasti tule sivuvaikutuksia tai siällä haitallisia aineita!

Itselläni oli tosi tukkoinen olo, mutta kun aloin käyttää tuota suihketta niin koko flunssa ja räkäisyys parani hetkessä..ja sopii mielesäni myös juuri siitepölyoireisiin.

Kandee kokeilla!  Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 22.05.2007 19:03:14 »

kiitos tiedosta myös sinulle sister of night täytyypä kaäydä ostamassa ja kokeilla.

tässä on itse kukin perheessämme nyt muuton myötä alkanut tuntea itsensä jotenkin tukkoseksi joten alkanut herätä jotenkin kysymys että olisiko tytönkään oireet pelkästään tuosta siitepölystä kun ei koskaan aikaisemmin ole ollut mittän tuon tapaista. olisiko vikaa itse asunnossa.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: