Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia kirologista?  (Luettu 13485 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Capricorn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


On vaikea olla rohkea, kun on vain hyvin pieni.


Profiili
« : 21.10.2005 11:20:41 »

Onko kellään kokemuksia kirologista? Näkeekö kädestä tosiaan millainen ihminen on ja jotain tulevastakin? Vai onko vain huijausta?  Huh
tallennettu

Aurinko ja Venus: Kauris, AC ja Kuu: Skorpioni, Merkurius: Jousimies, Mars: Leijona
Sininen Yliääni Käsi, Pihtakuusi, Tulikäärme
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #1 : 21.10.2005 14:25:25 »

Hei Capricorn  Smiley

Itse olen käynyt Vieno Puustjärven luona.

Mielestäni hän on edelleen yksi parhaimmista "tulkitsijoista" koskien persoonani, elämääni ja tulevia mahdollisia polkuja (sellaisia asioita jotka koen lähellä sydäntäni).

Hämmästyin osuuvaa paikkaansapitävyyttä, koska ei yhtään mitään mennyt pieleen ja en puhunut juuri mitään (tai en kerennyt  Wink) koko istunnon aikana.

Siinä hän reippaasti kertoi unelmistani, luonteestani, vahvuuksistani, peloistani, lapsuudestani, avioliitostani jne  smiley6600

Onko huijausta?

Minun mielestäni ei, ainakaan Vienon kohdalla  Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.10.2005 14:26:58 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 21.10.2005 14:53:02 »

coolsmiley
Mie myös olen käynyt Vienolla ja hän on kyllä huippu!!
Ei tosiaankaan kerkeä itse mitään sanomaan, kun Vieno suoltaa tekstiä.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla!!
Eikä ollut yhtään huijari, päinvastoin, erittäin asiantuntevan oloinen.
tallennettu
Capricorn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


On vaikea olla rohkea, kun on vain hyvin pieni.


Profiili
« Vastaus #3 : 24.10.2005 10:33:53 »

Kiitoksia kirjoituksistanne Hopeatähti ja Selkälokki. Kiva kuulla myönteisiä kommentteja asiasta, ehkä erittäin käytännöllinen Vesimies-mieheni ei niin pahasti ala väittämään asiaa huijaukseksi kun hänelle siitä puhun.  Undecided
Juuri Vieno Puustisen nimen itsekin löysin, kun netistä hain tietoa asiasta. Kestääkö tuommoinen istunto kauan ja mitä se suurinpiirtein maksaa?
tallennettu

Aurinko ja Venus: Kauris, AC ja Kuu: Skorpioni, Merkurius: Jousimies, Mars: Leijona
Sininen Yliääni Käsi, Pihtakuusi, Tulikäärme
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #4 : 24.10.2005 11:17:31 »

Hei taas  Smiley

Itse kävin messujen yhteydessä, kesti puolisen tuntia
ja jos muistan oikein, maksoi tuolloin 25 e.

Muistaisin että Vieno ottaa 50 e ja tulkinta kestää jopa 2 tuntia, mutta tarkentakaa
mikäli muistan väärin.

Itseäni kiinnostaisi joskus mennä siihen pidempää tulkintaan, hänellä oli
ainakin joskus valmiuksia tulla toiselle paikkakunnalle jos on isompi porukka
kiinnostunut.

Rohkeutta vain  Smiley

Minusta oli ihanaa seurata hänen työskentelyä ja avoimuuttaan  smitten
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #5 : 28.10.2005 14:22:27 »

Minäkin olen päässyt tutustumaan Vienon sanailuun käsieni viivoista. Tosin se oli vain kymmenen minuutin tai jopa lyhyempi istunto yhdessä tilaisuudessa. Kysyin silloin myös hintoja vai löysinkö ne sittenkin hänen nettisivuiltaan. Muistaakseni hinta oli kahden tunnin istunnolle 60 €. Jotakuinkin samaa luokkaa kuin mitä tuossa jo edempänä muisteltiin.

Mutta... kannattaa muistaa että kirologi ei varsinaisesti ennusta, vaan hän tulkitsee persoonallisuuttasi yms. asioita käsistäsi. Ja antaa sitten vinkkejä tai ehdotuksia, miten voit kehittää itseäsi ja ominaisuuksiasi. Hän ei siis varsinaisesti kerro mitä tulevaisuutesi tuo tullessaan. Näin minä olen ainakin käsittänyt. Ja sieltä saattaa tulla aika kovaakin tekstiä, eli hän on hyvin suorasanainen. Eli ylpeys saattaa kärsiä kolauksen kun Vieno selvittää persoonastasi vähemmän imartelevia puolia. Minäkin sain kuunnella korvat punaisena peukaloideni vääränlaisesta asennosta... Mutta se pitää vain osata ottaa huumorilla.

Vieno on erinomainen persoona ja sopii muuten erinomaisesti esim. polttareihin tai jonkun muun porukan kokoontumiseen. Silloin hintakin tulee halvemmaksi per nenu. Olen kerran kysynyt häntä johonkin tilaisuuteen ja muistaakseni veloitus on 150 eur.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 28.10.2005 23:46:53 »

Moro
Vieno on hyvä niin kun muutkin tässä ovat todenneet. Itse eksyin Vienon käsittelyyn vaimon yllytyksestä ja ei ole kaduttanut. Kovasti hän moitti mennyttä elämääni ja elintapojani kädestä ja väitti minun tekevän vääränlaisia töitä ammatikseni. Sitten se kertoi luonteen vahvuudet ja heikkoudet. Lopuksi antoi tulevaisuuden vinkkejä: Sanoi minullekin, että sinunlaisesi ihmisten pitäisi ryhtyä yrittäjäksi. Vieno halusi lyödä kanssani vetoa, että jos ostan kioskin niin luonteellani siitä tulisi vuosien kuluessa "citymarketti". Jostain kumman syystä en uskaltanut lyödä vetoa vaan tokaisin suomessa yrittäjien olevan joko hulluja tai köyhiä. No ei se mitään nyt tässä on aloittelemassa sitä yrittäjän uraa pikkuhiljaa. Että sellainen hauska persoona on Vieno
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #7 : 29.10.2005 19:04:11 »

Salomi, onnea yrittäjän urallesi. Olet siis sittenkin hullu tai köyhä...  Cheesy
Minäkin olen hullu eli yrittäjä. Tapasin itse asiassa Vienon tämän vuoden alussa ihan oman yrittäjäurani alussa ja Vienopa sanoi minulle ensimmäisenä, että "mitä ne sinun peukalot siellä piilossa tekee, ei yrittäjällä voi tuollaisia peukaloita olla...". Hah. No, tässä sitä nyt ollaan, eikä vielä konkurssissa.  2funny
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #8 : 02.11.2005 23:58:00 »


Veino Puustjärvellä minäkin olen käynyt saamassa sapiskaa väärästä peukkuasennosta. No kohdallaanhan se oli olenkin hyvin pidättyväinen perusluonteeltani. Räväkkää tekstä tuli ja pari päivää meni kootessa sirpaleita maanraoista. Kohtalonviivani on kuulema harvinaisen suora ja mitä kaikkea hän kertoili luonteestani ja mahdollisuuksistani.

Olen joskus käynyt myös Ritva Koskisellä ja häneltä sitten sainkin hiukka inhimillisemmän ja ravantavammin sanakääntein tulkintaa elämästäni. Erkoista oli että kädestä näkyi myös pikkuveljeni vakava sairastuminen kun olin neljän ja se että joku on minua silloin vienyt kirkkoon rukoilemaan. Rukouksella parantajaksi Koskinen minut näki kätöstäni lukemalla.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: