Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaukoparannusta tarvitseville  (Luettu 112451 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 07.05.2007 11:38:40 »

Voi, ihanaa.
Ei tekisi pahitteeksi saada voimaa ja virtaa itselleni  lisää. Ihan järkyttävä väsymys painaa päälle. Tuntuu ettei jaksa mitään... eli kiitollisena ottaisin hoitoa vastaan.



Rakkauden voimaa sinnekin.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #16 : 07.05.2007 20:05:35 »

Vasemmassa lonkassa parhaillaan iskiaskipu, joka on välillä pois, mutta tällekkin päivälle nyt jo toista kertaa särky päällä Sad
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 07.05.2007 20:11:12 »

Vasemmassa lonkassa parhaillaan iskiaskipu, joka on välillä pois, mutta tällekkin päivälle nyt jo toista kertaa särky päällä Sad


Helpotusta särkyysi.  smitten angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

mammamma
Vieras
« Vastaus #18 : 08.05.2007 15:41:47 »

Täällä kans vasen käsi kokonaisuudessaan ihan lihasjännityksestä sökönä  Sad Pistän hyvän kiertämään kunhan tästä itse toivun, reikiä saapi... Nyt olis ihan hillitön työdraivi päällä, mutta jonkinlainen väsy pistää hanttiin. Huonoja ilmoja pitelee  Undecided *äsh, ne olikin fyysiset biorytmit ihan pohjamudissa  Grin*
« Viimeksi muokattu: 08.05.2007 15:45:12 kirjoittanut TuliTirppa » tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #19 : 08.05.2007 20:15:08 »



Minulla oli hillitön päänsärky eilen illalla ja yöllä.
Aamupäivällä särkylääkkeen oton jälkeen alkoi helpottaa, mutta vieläkin koko pää on aivan kuin muurahaisia juoksisi siellä, ja raskas kuin mikä. Onkohan jotakin virusta liikkeellä?
Samalla hartiat ihan jumissa.

En edes muistanut tätä ketjua niin kipeä olin.
Rakkaat astro-ystävät, lähetelkää helpotusta tänne päin.

Kiitos etukäteen

 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 08.05.2007 20:24:40 »

Helpotusta kaikille sitä pyytäneille.  smitten angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #21 : 08.05.2007 21:07:59 »

Rakkaat astro-ystävät, lähetelkää helpotusta tänne päin.
Kiitos etukäteen
 smitten    maarita          smitten

...minä uskon
jokaisessa ihmisessä piilevään
syvään täyttymyksen kaipuuseen
vaikkakin se olisikin piilossa.

Tämän uskon varassa haluan kohdata ihmiset ympärilläni ....siitä syntyy luottamus joka yhdistää meitä toisiimme...minä ilmaisen sen mitä uskon hengittäessäni syvään, avatessani silmäni, kun otan herkästi vastaan kaiken mitä kuulen ja tunnen....näin minä otan vastaan elämäni ihmeen ~syvälle itseeni....U. Schaffer

t. Aaviisu .... sanojen mukana lähettää sinulle  angel
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #22 : 08.05.2007 22:07:53 »


Arkiviisu

lähetitpä kauniit sanat minulle, kiitos. angel

Koen niiden myötä ihanaa rauhaa mielessäni.
Kiitos myös muille voiman lähettäjille, vointini onkin jo parempi.


 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #23 : 09.05.2007 09:37:57 »

Mulla flunssa sen ku pahenee  Cry  tickedoff Saiskos vahvistusta hieman  smitten smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #24 : 09.05.2007 11:01:01 »

MUOKS. Cheesy

Nyt olen herkissä energioissa, joten saisko hieman tasapainoa pääkoppaan..itku herkässä,tissit kipeenä 2funny- kuin raskaana olis (en ole coolsmiley)

Vaihdevuodet crazy2HuhHuhHuhHuhHuh 2funny
...saattaa taas mennää ohi tai yli topicin... vaan näin on nyt näppylät ETTÄ kirjoitan kun siltä tuntuu... Cheesy

.... muistatko leijonamieli että joskus laitoin sinulle sen runoni
" Tanssin kanssasi elämä" ~taisi tulla lähetetyksi niissä tunnelmissa jossa oltiin kun kerroitte Sinä ja Taivas Rajana - teidän kihlauksesta..... oli tuo kokemus tänään aamulla metsälenkillä mielessäni ~kuin myös se että en ole omista "runomapeistani" sitä runoa löytänyt ja ajattelinkin että kysynpä sinulta onko se sinulla vielä tallessa tai muistissa ETTÄ millä topicilla SE runo on?

...jotenkin se runo tupsahti ajatuksiini - taas - lukiessani tätä sinun kirjoitusta " herkistä energioistasi" -  tähän liittyen tuli myöskin ajatus meidän  ihmisenä olemisen~ihmisyyden haavoituvuudesta - että tavallaan kun elämme sellaisina kun olemme ilman maskeja, naamioita, muureja - olemme myös aina läsnä ilman suojamuureja - eli aitoina  ja myös ns. sielu pinnassa olevina - itselleni tämä "sielu ihan ihon  pinnassa olevana" eläminen on ollut viime aikoina kovinkin ajankohtainen asia - ja olen saanut tältä elämältä ihan suorastaan tarjottimelta niitä ns. vanhoja kokemuksia JOISSA ennen saatoin helposti haavoittua - tai olisin haavoittunut ilman suojakuorta, suojapanssaria - NIIDEN riisuminen kuitenkin oli SE ainoa mahdollisuus JOTTA kykenin jatkamaan eteenpäin -minun  oli uskallettava lähteä liikkeelle ja TULLA NÄKYVÄKSI ilman " maskeja, naamioita, haarniskoita" - mitä ne todellisuudessa tarkoittivatkin - eli millä tavalla olin nämä maskit ja suojapanssarit luonut - vaikka nyt sanoilla - niin että menin sanojeni taakse piiloon ... no se oli itselleni rohkea hetki lähteä liikkeelle " pesäni suojasta" ilman näitä suojauksia - ja silloinkos koin alkumetreillä MELKOMOISTAS suojattomuutta - jopa puolustuskyvyttömyyttä - kunnes oivalsin että EN enää tarvitse ns. ulkoisia suojauksia, kun NE kaikki on jo sisimmässäni - Totuuden Miekka, Hengen kilpi ja panssari ...... että se suojaus minkä olin rakentanut ulkoisin keinoin - ehkä tietynlaisena kuvana itsestäni - oli kuitenkin vain illuusiota - joka rapistuu ja ohenee ajan myötä .... ja todellinen itseni tuli näkyviin vasta nyt - kun olin riisunut ulkoiset suojani - ja  niin saatoin ottaa käyttööni sisäiset "suojukseni" ja saatoin alkaa myös luottaa niihin.... angel  smitten

... niinkuin luotan nyt tähänkin ETTÄ jollain tapaa nämä sanani liittyvät tai koskettavat sitä mitä koet - vaikka SE KOKEMUS onkin aivan sinun oma ja näin ollen Pyhä kokemus - arkuus, herkkyys, kipeät tissit ~itse olen kokenut juurikin samaa ~jee ja kyllähän voidaan sanoa että vaihdevuodet noin fyysisesti - mutta myös myös HENKISET VAIHDEVUODET - yhtäkaikki kun olemme .... laugh

Leijonamieli tämä alla oleva "tarina" on omaa tarinaani - vaan kerronpa tässä nyt mitä siihen omaan "vapautumiseeni" liittyi ITSEASIASSA mikä juurikin oli ja on oma elämäntotuuteni A&O ... eli olemiseni alku ja loppu on aina Jumala minussa ja minä Hänessä .... Cheesy ... tämä kuului omiin henkisten vaihdevuosieni kokemuksiini.... josta ensin tuli koettavaksi henkinen yksinäisyys   Embarrassed ja  Cry  kun luulin kadottaneeni yhteyteni - vaan se kuului asiaan irrouttautuminen vanhoista kaavoista, opeista , ja malleista - jotta uudet tuulet pääsi puhaltamaan.... Smiley

....luon....~ja vapautan itseni elämään~U. Schaffer ....:

"...minä pohdin jumalakuvaani.
Annan uuden muodon sille,
mitä lapsena ja nuorukaisena
olen Jumalasta oppinut.
En voi elää enää
vanhojen perinteiden varassa silloin
kun ne ovat muuttuneet minulle tyhjiksi.
Niin kuin kuljen tietäni, elän elämääni,
avaudun ja löydän itseäni, sitä mitä tahdon,
niin kehittyy ja muuttuu myös kuvani Jumalsta.

Yritän yhä uudelleen
yhdistää sen mikä on jaettu.
En halua jakaa maailmaa
hengelliseen ja maalliseen,
uskoa yhtä ja elää toista.
Siksi käsitykseni Jumalasta avartuu.
Kuvani Jumalasta kypsyy ja kehittyy.
Minä hahmotan Jumalaa .....

...minä muovaan ja luon elämääni.
En tyydy olemaan
vain vastaanottaja
joka on  tahdottomasti
tapahtumien muokattavana.
Minulla on kädet ja jalat,
pää ja sydän,
sielu ja henki.
Kaiken sen avulla haluan antaa elämälleni
muodon ja hahmon.

Mikään ei ole tärkeämpää kuin se,
että muovatessani elämääni
teen sen rakastaen.
Sitä haluan oppia.

Lopultakaan ei äly,
ei säkenöivyys,
ei kestokyky
eivätkä nokkelat sanankäänteet
ratkaise sitä,
levitänkö minä elämää ympärilleni.

Rakastamalla minä houkutan elämän esiin.
Hellyydellä synnytän onnea ...." Kiss

... ainakin kovin paljon itsessäni olevaa löydän näissä sanoissa - rakkaudella sinulle leijonmieli enkeleiden myötä - kuin myös pyytäen sinulle SITÄ MITÄ juuri nyt tarvitset - mitä ikinä se onkaan. t.Aaviisutar

Mulla flunssa sen ku pahenee  Cry  tickedoff Saiskos vahvistusta hieman  smitten smitten
..... flunssasta sanotaan näinkin ...että räkä ja lima crazy2 ovat merkkinä että jotain puhdistuu ihan soluja myöten ... ja flunssaisena kun ei jaksa juuri mitään muuta kuin olla - niin se onkin ihan parasta... rttä lepoa ja hengittelyä - ja avaa ikkuna - kun ei koskaan tiedä " mitä ja kuka sieltä tulee käymään" ...perhonen, pörriäinen, aamori´- pöllyä, linnunlauluja - tai ihan mitä vaan ... tyylin ota vastaan kun elämä sinulle tarjoaa  koskaan ei voi tietää " kuka tulee käymään# ...älä kysy limoviikuna - en itsekään tiedä mitä nämä sanat tarkoittaa - sinä varmasti tiedät paremmin.... Kiss  smitten
 Cool
« Viimeksi muokattu: 14.05.2007 21:13:54 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #25 : 09.05.2007 11:59:45 »

 


lähetitpä kauniit sanat minulle, kiitos. angel

Koen niiden myötä ihanaa rauhaa mielessäni.
Kiitos myös muille voiman lähettäjille, vointini onkin jo parempi.


 smitten    maarita          smitten

.... kiitos siulle maarita......ja  näin on Että : " koska jokainen ihminen on
 ainutkertainen, ei meille riitä mikään ~luovuutta pursuavaa elämää vähempi
~Sinä olet alkuperäiskappale angel ... ja niin olen minäkin ......  Cheesy kirjoitti tuo
samainen  U. Schäffer ~mies joka on kotoisin Pommerista ja muuttanut sittemmin Kanadaan - ja kirjoittanut sarjan nimeltä SYKÄHDYKSIÄ  aivan yhtäkaikki koskettavia kirjoja( etsin...uskallan...ihmettelen...toivon...kärsin...rakastan...taistelen...unelmoin...luon...luotan...kasvan....) omasta kokemuksestaan käsin ja pyrkii siten jakamaan ihmiskunna  yhteistä kokemusta , ja nämä kirjat~ kaikkiaan yli 50 kappaletta~ kertoo siitä kuinka YKSI ihminen on nuo kysymykset kohdannut / sanat löytyy kirjasta- luon ....ja vapautan itseni elämään....U.Schäffer.... Kiss

....eilen juuri lainasin "läjän" näitä hänen kirjojaan ...  Kiss
« Viimeksi muokattu: 09.05.2007 12:04:46 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #26 : 10.05.2007 06:40:58 »

Arkiviisu.Herran jestas..henkiset vaihdevuodet, sitä se on. :Smiley

En muuten löytänyt runoasi, mutta muistan kun sen laitoit. Kysyin Taivas Rajana:lta, hänkin muisti, mutta ei sitä mihin kirjoitit. Epäili kuitenkin, että olisi ollut hänen topicissaan,

...... Minä luulen, että juuri tuo oppiminen on tärkeää. Oppia pois vanhoista malleista, kasvaa, tulla riisutuksi elämään ilman maskeja.
Olen varmasti juuri siinä "silmässä", että loputkin maskit viedään ja keho kertoo sen, missä kohdin pitää vaihtaa suuntaa ja luopua joistain asioista, vaihtamalla ne uusiin ja minun henkisyyteen sopiviksi.

Tässä sinulle nyt runo, vuorostani.  smitten

"Helppoa eikö totta?"

Kuka käskee tekemään elämästä vaikeaa.
     Kuka sanoo sen viimeisen sanan.
Totteletko,
     vai sanotko, että "Elämä on",
ja jatkat matkaa.

Mikä pitää sinua kiinni tässä kaikessa,
     saatko sitä mitä tarjotaan,
vai myöhästytkö aina herkkupöydästä.

Oletko se viimeinen siellä oven rivassa
     ennen sulkemisaikaa.
Jos tahdot kaiken,
     ota se.

Ei elämä ole sen vaikeampaa,miksi ihminen sen itse rakentaa.
~Leijonamieli~

.... smitten tuosta runostani ~niin muistelen nyt itsekin ~löytyy varmasti täältä kotoani ~kun on sen aika  Smiley

"..henkiset vaihdevuodet, sitä se on."
...leijonamieli - kävi näin Että katselin sinun kuvaasi tuolla "valokuvatopicilla" ..... ja siinä syntyi sanaton yhteys ~ angel ...ja kun siirryin tälle topicille ~kuvasi energia ~se mitä silmäsi kertoivat ¨"juttelivat" näitä sanoja .....  angel  angel  angel .... ja nämä henkiset vaihdevuodet ovat itselleni myös kovin läheinen ja omakohtainen asia ~ joten "viestisi - ja herkkä olotilasi" kosketti itseäni ....
..... aivan kuten kirjoitat :" Olen varmasti juuri siinä "silmässä", että loputkin maskit viedään ja keho kertoo sen, missä kohdin pitää vaihtaa suuntaa ja luopua joistain asioista, vaihtamalla ne uusiin ja minun henkisyyteen sopiviksi."  Kiss

Kiitos tuhannesti runosta  smitten ...voisikohan siitä lainata sanoja omaan profiiliin smitten kyselen ...

" Ei elämä ole sen vaikeampaa,miksi ihminen sen itse rakentaa."
~Leijonamieli~
 angel Cheesy  Kiss  angel
 

 Cool he... klikkaa kuvaa ~siitä tulee isompi Smiley


« Viimeksi muokattu: 14.05.2007 21:13:19 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #27 : 10.05.2007 08:05:26 »

Niinpä..sanaton yhteys, sanaton herkkyys smitten
Tänään olen itseni kanssa, tänään nautin, tänään siis elän täysillä. angel angel

Tottakai saat lainata runon tekstiä smitten

 ~kiitos leijonamieli JA ihanintahan tässä on tämä ~että kaikki "vain" tapahtuu JA siinä tulee mukaan ~SE JOKIN ~siunaus ~  angel ja vaikka vanha sanonta luuluukin " että yrittänyttä ei laiteta" ...niin tässäkohdin koen asian juuri päinvastoin ETTÄ ilman yrittämistä elämä näyttää ja paljastaa kasvonsa aidoimmillaan.... Kiss

...löysin tällaisen herkkyydestä kertovan runoelman ~jossa voi koskettaa itsessään sitä jotain.... angel

Avoin sydän,
Jumalan kirjepaperia,
mitä hauraampaa,
sitä kauniimmin piirtyy
Hänen käsialansa.
~Riitta Hämäläinen~

 Wink indeed...
« Viimeksi muokattu: 14.05.2007 21:12:57 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #28 : 13.05.2007 10:04:16 »

Hei...lähetän enkelin energiaa kaikille jotka sitä tarvitsee smitten *hiljentyy rukoukseen*

Itselleni tarviisin tuohon hormoonitoiminnan tasapainottamiseen buck2 Kiitos kaikille etukäteen
 smitten
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #29 : 13.05.2007 20:19:12 »

Ketjussa on useita mainintoja henkisistä ja fyysisistä vaihdevuosioireista. Molemmat ovat siunaukseksi meille kullekin, mutta eivät aina ihan helppoja elää läpi. Siis välitän kaikille meille tarvitsijoille valon voimaa ja rakkauden parantavaa ja harmonisoivaa energiaa. 
 smitten                smitten                smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: