Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 477

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 137005 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 20.05.2007 19:29:54 »

Olen myös nouseva skorpioni!

Hm. Onkohan meillä Sashan kanssa jotain yhteistä. Paitsi äänessä oleminen! ?
Mutta salaperäisiä...

kyllä, jotkut miehet ovat minut siksi nimittäneet. Rohkeat ovat uskaltaneet lähestyä!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Atomi
Vieras
« Vastaus #31 : 20.05.2007 19:34:09 »

Toki minussa kaksosmaisiakin piirteitä on. Innostun helposti, suunnittelen ja haaveilen, pääni käy usein ylikierroksilla ja nautin suunnattomasti esimerkiksi opiskelusta. Kevyt kenttä-flirttikin onnistuu! Mutta sellainen tyypillinen puhelias ja sosiaalinen tuuliviiri en ole  Cheesy

Loppujen lopuksi taidan siis olla jonkinlainen sekametelisoppa kaksosia, kaurista ja aurinkomerkkiäni vesimiestä  coolsmiley
Itse olen noususkorppari, mutta kiinostuin tästä Minervan kuvauksesta  aurinko  vesimies ja  askendentti  kaksoset. Parempi puoliskoni on nimittäin tuota mallia ja olisi mukavaa kuulla kuvaksia vastaavista henkilöistä, jos niitä tuttavapiiristänne löytyy. Miten astrologia kuvaa tällaista tyyppiä? Minervan kuvaama oman tien kulkija, jonka pää käy ylikierroksilla, haaveilee ja flirttaa ei oikeastaan ole kaukana omistanikaan kokemuksista.  2funny     Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 20.05.2007 20:15:36 »

Olen myös nouseva skorpioni!

Hm. Onkohan meillä Sashan kanssa jotain yhteistä. Paitsi äänessä oleminen! ?
Mutta salaperäisiä...

kyllä, jotkut miehet ovat minut siksi nimittäneet. Rohkeat ovat uskaltaneet lähestyä!  Grin

Ha-haa...! Cheesy

 aurinko ja  merkurius kaksoset olen kylla aanessa,
mutta nyt minulla on menossa hiljaisempi vaihe
ja kommunikaatio jaa tasolle,
hmmm... I see... very interesting... really..? :Smiley

En vain jaksa keskustella ja kaikki kysyy huomattavan paljon
enemman nyt, mita ajattelen ja mita hiljaisuuteni meritsee
ja miksi olen heittaytynyt entista salaperaisemmaksi. Grin
Aivan kuin pitaisi kaikki kertoa ja sanoa. Huh

Olen vastannut jo monelle, etta ei pida olla niin epavarma,
etta pitaa heti olla huolissaan, jos en jaksa olla aanessa. Wink
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #33 : 20.05.2007 20:23:09 »

Nousu-Neitsyt ilmottautuu! Mitenkähän sitten lienee, kun nousuasteeni on ihan siinä viimeisessä, eli 29 astetta ja 59 minuuttia Cheesy Että olenko sitten vimpan päälle Neitsyt vai voiko musta jo aistia Vaaka-nousua? Sitten pakkaa vielä sekoittaa nousu-Pluto, joka antaa tuota skorppari-vaikutelmaa...Että yritä tässä nyt sitten olla joku tietty merkki nousevalta;-)

Tosin, muistan kyllä joskus M-L Niemi-Mattilan luennolta kuulleeni, että nousumerkki on juuri se mikä on eikä muuksi tulkita. Eli siis olen nousu-Neitsyt ja sillä sipuli. Mutta mitäs kun 1.huone on sitten kuitenkin 99% Vaakaa täysi ja se Plutokin siinä vielä...

Tuon Skorppari-vaikutelman kyllä tunnistan itsessäni. Sellaisen "hiljaisen olemisen" ja voimakkaan itsetutkiskelun syvimpiä sielunmutkia myöden. Seksuaalinen vetovoima on päivittäistä "kauppatavaraa", sen kanssa on hauska tutkailla kuinka käy. Sekä itselle että testattaville;-)

No joo...Neitsyt mikä neitsyt...siis täydellisyyden tavoittelija.
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #34 : 21.05.2007 23:50:46 »

Nousu jellona. Luonnetta voisi kuvailla sanat ylväs, lämmin, iloinen, joskus huomionkipeä ja dramaattinen (mutta tosi harvoin). Aurinko rauhallisessa härässä tasapainottaa hiukan tempperamenttistä jellona laatua. Kuu jellonassa myös tehostaa vielä enemmän tuli-ominaisuutta. Mökötys yms. kausia tulee ja menee  Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Fish66
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #35 : 22.05.2007 19:59:07 »

Minä myös noususkorpioni. Tässä ei voi muuta kuin ihmetellä omaa käyttäytymistään. Olin lapsena ja pitkälti aikuisuuteen kiltti ja arka. Kalat -merkkisenä ajauduin tuttujeni mukana koulutukseen ja menin kuin vahingossa nykyiseen työhöni ym.
Nyt 40-kymppisenä on päivänselvästi nousumerkkini vahvasti vaikuttamassa. Poissa on kaikki arkuus. Minulla ei myöskään ole olemassa auktoriteettejä. Sanon harvakseltaan, mutta suoraan mitä mieltä olen, kenelle tahansa ja painokkaasti. En juuri anna periksi, jos jotain olen päättänyt. Tämä on varmasti skorppari-miehelleni ollut vaikea muutos. Olemmehan olleet naimisissa yli 20 vuotta. Sivallellaan sanallisesti puolin ja toisin silloin tällöin. No sikseen, tullaan silti yksissä loppuelämämme viettämään. Näin uskon.
tallennettu

Aurinko Kalat
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijonassa
Noususolmu härässä
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 22.05.2007 20:05:58 »

Onpas meitä noususkorppareita! Tarviiko foorumi juuri sellaisia?
Vai olemmeko me sellaisia että pitää hakeutua tällaiseen foorumiin?

Tulee hassu juttu mieleen, kun puhutte, että vanhempana löytyy tuo oma tahto ja selvyys, niin...noususkorppasi...nousee ylös, ja ilmoittaa: Minä tässä ja tiedän mitä haluan! Grin








tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #37 : 22.05.2007 22:13:40 »

Esmiralda, se taisi olla matemaattinen fakta että Suomessa on paljon nousu- skorppareita. Ilmankos modeja tarvitaan.  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 23.05.2007 00:08:17 »

Jälleen noususkorppari. Minussa näkyy tietty ehdottomuus, mitä nousumerkkiin tulee; minua saa harvoin ärsytettyä, mutta varma tapa on hyökätä näitä joitakin "absoluuttejani" vastaan, silloin kyllä käytän myrkyllistä häntääni ja kipakasti  Cool Toisaalta suoraan puhuminenkin tulee täältä, mutta annas olla jos jokin koskee itseäni, osaan todellakin kierrellä asian kautta rantain, kunnes sitten möläytän asian päin naamaa.

Veikkaan kumminkin että minulla on paljon pehmentäviä aspekteja, en nimittäin todellakaan perinteinen noususkorppari ole.

Sashalle terveisiä Wink pitäisikö taas palata näihin samankaltaisuuksiin...  smitten

annaelen

 Grin 2funny Tongue

aurinko kaksoset ja  askendentti skorpioni...
..cool.. Cool
Jos oma kehu sallitaan,
niin minusta se on aivan loisto yhdistelmä!  Cool :Smiley Tongue

Tuo on muuten totta minussakin, että jos asia koskee itseäni,
niin kiertelen ja mutkittelen ihmiset kyllä sotkeutumaan
omiin sanoihinsa, jolloin rokotan heti,
miten väärässä he ovatkaan. Grin

Liekö tuo  merkurius kaksoset myös asialla
tässä taiteen lajissa nimeltä kommunikaatio. Wink


« Viimeksi muokattu: 23.05.2007 00:09:49 kirjoittanut Sasha » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 23.05.2007 07:59:26 »

kiertelen ja mutkittelen ihmiset kyllä sotkeutumaan
omiin sanoihinsa, jolloin rokotan heti,
miten väärässä he ovatkaan

*Siis tälläkö yrität osoittaa omaa jotain, niinkuin itse et olisi ristiriitainen henkilö?? Minusta kerrot aikas sotkuisia stooreja.. vai? Ja miten tuollaista jaksaa??

 Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #40 : 23.05.2007 08:47:04 »

...... askendentti leijona ..... smitten

syntymäaikani on 7:50 ..... Smiley

ja Seppo Teetä lainaan ~ovat luonneanalyysistäni nämä lainaukset :

Lainaus
NOUSUMERKKI: Jos ihminen syntyy auringon noustessa, ovat aurinkomerkki ja nousumerkki täysin yhteneväiset. Tästä on helppo päätellä, että nousumerkki kuvaa tapaa, jolla tiedostamme ja otamme vastaan uusia asioita elämässämme. Se on meidän persoonallisuutemme, jonka toiset tunnistavat meissä paljon helpommin kuin me itse. Jokainen voi käyttää persoonallisuuttaan väylänä omien päämääriensä ja elämän mielekkyyden saavuttamiseen, mutta se on mahdollista vasta, kun itse ymmärtää ja hyväksyy oman käyttäytymisensä erilaisissa tilanteissa.

Persoonallisuutemme kyllä toimii silloinkin, kun emme ole oppineet sitä hyödyntämään, mutta tuloksista nauttii aina joku toinen. Silloin emme otakaan uusia asioita omaamme, vaan jonkun toisen elämään oman elämämme pysähtyessä polkemaan paikalleen.


ja kun nousumerkki on  leijona :

Lainaus
LEIJONA NOUSUMERKKINÄ
Leijona ja Aurinko kuvaavat ennen kaikkea luovuutta ja itsetietoisuutta. Leijonan ylväys ja rohkeus kuvastuu sinusta ja käyttäytymisestäsi, olitpa itse mitä mieltä tahansa. Ensi kerran sinut kohdatessaan jokainen on hiukan varpaillaan. Onkin syytä tarkistaa, oletko nälkäinen vai kerta kaikkiaan oloosi tyytyväinen. Ellei elämässäsi ole kaikki kohdallaan, saatat puraista melkoisen kimpaleen jonkun viattoman itseluottamuksesta kiinnittämättä asiaan sen enempää huomiota. Toisesta reaktiosi saattaa tuntua pahalta vielä viikkojenkin kuluttua, vaikket sinä enää muista koko tapausta.

Varovainen lähestyminen tuottaa sen sijaan aina tulosta, sillä majesteetillisuudessasi et voi vastustaa sinuun kohdistuvaa kunnioitusta. Enemmän kuin muille tässä on oppimista sinulle itsellesi, sillä kenelläkään ulkopuolisella ei lopulta ole mitään mahdollisuutta arvostella sinun tekemisiäsi tai suhtautumistasi muihin ihmisiin. Koska olet vasta opettelemassa kuninkaan roolia, tulet monta kertaa sortumaan itsesyytöksiin ja kohtuuttomiin vaatimuksiin itseäsi kohtaan. Moiseen epäröintiin ei kuninkaalla ole ikimaailmassa mahdollisuutta. Hallitsijan on aina pystyttävä tekemään päätöksiä ja ratkaisuja alamaisten purnaamisesta välittämättä. Vaikka oletkin koeajalla, niin kuninkuuttasi ei voida kiistää. Sinulla ei ole mahdollisuutta saada kaikkien hyväksyntää tekemisillesi, ja parempi olisi, kun pystyisit omista ratkaisuistasi tietoisena vain kuuntelemaan sekä kehut että haukut ja kääntämään sitten selkäsi molemmille ja mutustelemaan rauhassa kuulemaasi.

Sinulla on tämä elämä aikaa lunastaa kruunusi, mutta töitä joudut sen eteen tekemään. Vain pelkonsa voittanut ja ympäristöstään riippumaton ihminen on kelvollinen kruunattavaksi. Toisesta tai toisista riippuvainen leijona on kurjaa katseltavaa. Vertaapa leijonaa sirkushäkissä ja luonnossa. Kumpaahan lähempänä sinä mahdatkaan olla. Luonnossa elävä leijona ei koskaan ole vihainen. Nälkäinen se voi olla ja silloin se lähtee saalistamaan. Kun sinä löydät leijonan itsestäsi, tulet saamaan ympäristösi varauksettoman hyväksynnän. Sinulle metsästäminen on oman luovuutesi toteuttamista mahdollisimman impulsiivisesti ja rohkeasti. Saaliin saatuaan leijona on taas pitkään tyytyväinen. Näin se on sinunkin kohdallasi. Saadessasi arvostelua pelkäämättä toteuttaa itseäsi niin työssä, vapaa-aikana kuin kotonakin, olet halutuinta seuraa joka paikassa, sillä tyytyväinen leijonanousuinen on maailman lämpimin ja ihanin ihminen. Tämän toteutumiseen tarvitaan vain yhtä asiaa: itseluottamusta. Sinulla on käytössäsi luovuus ja energia. Miksi panttaisit niitä?

Kiinnitä aina huomiota ärtyneisyyteesi, sillä silloin et ole uskaltanut toteuttaa luovuuttasi ja syyllistä ei tarvitse hakea omaa nenänvartta kauempaa.

..... tässä raamit ja siältö teoriassa ~ja mitä tämä on elävässä elämässä onkin huikeaa tarinaa~josta toiste lisää.... Wink  smitten

 Wink ...kuvat kertoo 150% mitä itse olen kokenut omassa nousussani... Grin
« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 21:42:41 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #41 : 23.05.2007 11:04:16 »

nouseva neitsyt ilmottautuu mukaan  :Smiley

"Uteliaisuus, uusien asioiden oppiminen ja tietäminen sekä jatkuvan koulutuksen idea voidaan liittää nousevaan Neitsyeeseen.
Tällä asemalla todella kannattaa opiskella ja tutkia! Kokeilunhalu ja erilaisten tekniikoiden kehittäminen ovat nousevalle Neitsyelle omiaan - sinussa voi elää jonkinlainen käsityöläisyyden ideakin, ehkä olet kätevä käsistäsi, vaikket sitä työksesi tekisikään.
Nousevasta Neistyestä sanotaan myös, että todennäköisesti hän näyttää ikäistään nuoremmalta vielä mummonakin/pappanakin - mikäs sen mukavampaa! - ja että hän suhtautuu maailmaan analyyttisesti ja asioita pohtien.
Ajattele vaikkapa Ally McBealia, joka on erittäin nuorekas, suorastaan tyttömäinen sekä analysoiva, asioita pohtiva ja erittelevä nuori nainen. Välillä sinun tietysti kannattaa kiinnittää alituiseen analysointiin jonkin verran huomiota, etenkin, jos se kääntyy toistuvasti turhan kritiikin puolelle.
Erityisesti itsekritiikki voi olla nousevalla Neitsyellä vahva, ja sellainen olisikin parempi kääntää hyödyksi rakentaviin projekteihin: opiskeluun, lukemiseen ja kirjoittamiseen."

ja ihan kohalleen meni toikin analyysi, varsinkin kohta että näytän ikäistäni  nuoremmalta.mittarissa kohta 30 ja edelleen alkossa kysellään papereita ostaessani mietoja  2funny  coolsmiley joka kerta sitten pakko kysyä että piisaako ikä  Cheesy

ja kriittisyyttäkin löytyy...ja taidan olla kyllä ympilaiskakin..tai sanoisinko saamaton  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 23.05.2007 13:01:19 »

Kumma, minä en nousuvaakana koe pallottelevani asioita. Osaan päättää aika hyvinkin, yleensä valitsen hyvän ja paremman väliltä ja rahat on suht hanskassa, ihminen muuten pitää sitä tärkeänä mikä itsellä skulaa, jos ei, sitä ei pidä niin tärkeänä, hassu juttu.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #43 : 23.05.2007 13:40:44 »

 askendentti leijona Grrrr...
Arkiviisun lainauksessahan nuo ominaispiirteet tulivatkin lueteltua.
Tosin olen myös  aurinko ja venus leijona , jotka lienevät vahvistavan *heh* kuninkaallisuuttani :Smiley
tallennettu
Vaeltaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #44 : 02.06.2007 14:41:57 »

nouseva  vesimies ilmoittautuu myös  Smiley

eipä toisia kaltaisiani ole näkynyt tässä keskustelussa. huhuuu!!!

Eräs kuuluisahko astrologi sanoi minulle kerran, että päivän paras nousumerkki on juurikin Vesimies, koska se tekee ihmisestä rajattoman. Lienet siis onnekas...
tallennettu

aurinko mars vesimies

askendentti neitsyt

merkurius kauris

venus kuu jousimies
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: