Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heips!  (Luettu 3688 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 22.10.2005 15:49:38 »

Vihdoinkin onnistuin pääsemään näille sivustoille, tarvitsin kylläkin apua siihen  Smiley Olen ensi kertaa täällä ja toivottavasti tulen olemaankin  smiley6600 aina kun on aikaa.  Wink Ihanaa kun on nää sivut. Paljon olen käynyt lukemassa kaikkia juttuja. Itse en ole astrologian taitaja, mutta kiinnostaa kovassti muuten.  smitten
tallennettu

Elon valoa
ellepauliina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #1 : 22.10.2005 17:18:26 »

Heips kans
Mulla sama ongelma, "sain raastaa hiuksiani" että sain joteski viestin kirjotettua, jos tääkään nyt menee mihinkään. Ohjeitten puutteesta ylläpidolle Sad  Muuten olen kiinnostunu astrologiasta, olen  naisimmeinen, jonka nouseva merkki on Skorpioni,Aurinko Vaa´assa,Kuu Skorpionissa,Merkurius Vaa assa, Venus Vaa assa, Mars Jousimiehessä,ai niin Vaaka olen muuten.  :Smiley  Tod.näk. viihdyn täällä. :-*Tottelen nimmarimerkkiä Ellepauliina smitten
tallennettu
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.2005 22:26:54 »

Kivaa kun joku on vastannut  laugh Ikäväkseni en tiedä syntymäkellonaikaa ja ne läheiset jotka tietäisivät ovat poistuneet keskuudestamme  Sad ainakin näin näkösältä. Olen kuitenkin  kalatnainen, näillänäkymin nouseva merkkini on skorppioni, en nyt sitten ole kuitenkaan varma kun se kellon aika puuttuu  Embarrassed Olen kuitenkin erittäin kalat, olen kiinnostunut kaikesta "mystisestä" joka ei kuitenkaan ole sitä vaan ihan mulle tavallsta elämää. Herkkyys vaistota muiden tunteita ja ajatuksia on olennaista minulle. Nyt harrastan satunnaisesti,  antamalla IPH:ta lue (intialainen päänhieronta) ja energiahoitoja tarvitseville, jotka kylläkin ovat lähomaisia sekä työkavereita lähinnä. Haluaisin tietää enemmän astrologiasta, en vaan osaa tulkita noita planeettojen liikkeitä ja huoneita ja mitä kaikkeja niitä onkaan! Huh Iloa ja valoa teille kaikille lukijoille  smitten
tallennettu

Elon valoa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: