Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Regressioterapiasta  (Luettu 8623 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Life is a neverending story


Profiili
« : 03.05.2007 11:58:30 »

Te jotka olette käyneet regressioterapiassa tai mahdollisesti olette terapeutteja, kertokaahan kokemuksia kyseisestä hoitomuodosta.

Kiinnostaa hirmuisesti; niin hoidossa käyminen, kuin mahdollisesti jopa terapeutiksi kouluttautuminen smitten
tallennettu

aurinkoaspect_conmerkurius  vesimies(1.huone)
askendenttiaspect_conuranus jousimies(1.huone)
kuu          leijona( 8.huone)
marsaspect_convenus   oinas(2.huone)

"Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 03.05.2007 12:02:36 »

Paras terapia minkä itse tiedän, vaikken ole käynyt kuin 4 kertaa.. vai montako, siitä voi tulla tapa. Focus voi olla menneet elämät, sieluntaso, kysymykset oppaalta, enkeleiltä. Aina kun maan taso rasittaa, kannattaa käydä. Tuossa voisi olla uusi tuttavuus minulle syksylle, ei niin kaukana.

 Kiss
http://www.hyvinvointipiste.net/

http://harmoniahuone.com/etusivu_regressio_terapia.html

http://www.elamankeha.com/regressio.htm
« Viimeksi muokattu: 03.05.2007 12:27:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.05.2007 12:33:37 »

Täysikuu varmasti osaisi sinua asiassasi auttaa...laitappa vaikka yv:tä hänelle jos ei satu tätä topicia sitten huomaamaan...
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 03.05.2007 13:53:37 »

Tapasin just Sari Mc Glinnin ja taisinpa löytää paikan, jossa koen seur. regressioni. Kiva. Syksyllä.  Kiss Harmoniahuone laajentaa, avajaiset touko lopulla Hakiksessa Sokosta vastapäätä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Freyja
Vieras
« Vastaus #4 : 03.05.2007 14:00:40 »

Kalliossa myös yksi regressioterapiapaikka, onko kaikki paikat ihan luotettavia vai suositteletteko tuota harmoniahuonetta?
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #5 : 03.05.2007 14:08:50 »

Mun mielestä myös Sari Hirvensalo on hyvä..Itse olen käynyt hänellä. En tosin tiedä tekeekö hoitoja tällä hetkellä.

www.sarih.com
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #6 : 03.05.2007 19:15:36 »


Tuulenviemää

Pyysit kokemuksia kyseisestä hoitomuodosta.

Ensinnäkin regressio on taaksepäin menoa, lapsuuteen tai edellisiin elämiin, asioihin joilla on tähän hetkeen merkitystä.
Kun asiakas tulee regressioon, hän voi haluta hoidon painajaisten, pelkojen, totuttujen huonojen tapojen muutoksen takia, ihmissuhteen, inhon, ja mitä ihmeellisempien oikeiden ongelmein vuoksi. Myös uteliaisuuttaan tulijoita on, no saavatko he sitten siinä elämäntilanteessa itselleen jotain? Toivottavasti.

Olen itse päässyt parkkihalli, eli luolapelosta regression avulla.
Hoitomuoto toimii niin, että sinut saatetaan lapsuuteen tai edelliseen elämään katsomaan juuri sitä elämää jossa on ongelmaa kyseisen asian kanssa.
Minut saateltiin saarelle todella kauan sitten ja siellä tapahtuneiden hurjien kokemuksien vuoksi en uskaltanut tässä elämässä ajaa parkkihalliin. Enkä mennä luoliin.
Asiat käytiin regressiossa läpi, annettiin anteeksi pahaa tehneelle ja myös itselle jos tarve on.
Tunon hoidon jälkeen näin viikon aikana useita painajaisia asiasta ja kävin sitä vielä itsekseni läpi.
Helpotus tuli ja ei ahdista parkkihallit.

Mutta jos haluaa tietoisen tilan muutoksen tuomaa "hurmiota" ilman (syytä) kokemus jää melkoisen latteaksi.

Regressioterapia hoitomuotona on hyvä ja tarpeellinen, mutta täytyy muistaa vakavuus näitä asioita tehdessä. Sekä hoitajan että hoidettavan on tämä otettava huomioon.
Leikkiä se ei ole, vaan apu suuressa mittakaavassa monelle joka rohkenee sitä kautta ongelmiinsa apua pyytää.

Rohkaisenkin teitä kokeilemaan, onko se teille se oikea hoitomuoto  Smiley

Suuria ja pieniä asioita tapahtuu ympärillämme ja toivon, että niihin omilla herkkyyksillänne otatte kiinni, aina kun siltä tuntuu.

Terapeutteja on ympäri suomea, kaikki ei tosiaankaan löydy terapeuttiluettelosta, vaan usein se juttu kiertää suullisesti korvasta korvaan.

Käykää myös Hyvinvointi Joonatanin sivuilla ja minua saa pommittaa yv;llä aina jos kysyttävää löytyy. Vastailen kun pystyn  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 03.05.2007 20:40:35 »

Minä haluan mennä vain muistelemaan menneitä..  Cheesy no, onhan sieltä aina joku olennainen pointti tullut ja asiat lähteneet rullaamaan, suomeksi, irtoamaan sen jälkeen. Sitä haluaa muistaa mitä ei arkitajunnassa muista. Haluaisin ehkä päästä paremmin selville siitä, miksi synnyin juuri tällaiseen syntymäkarttaan, esim. Siis että selviääkö joku syy sille miksi tietyt asiat ovat tärkeitä, tai vaikkapa nämä henkilöt tässä ympärillä.

Mutta ennen kaikkea haluaisin nähdä kolmannen kerran erään henkilön ja selvittää joitain kysymyksiä. Myös tuosta johdatuksesta elämänmuutokseen,  olisi hyvä kuulla oppailta. Mitä siellä nyt tuleekin. Saahan sitä koko ajan johdatusta, ovet aukeavat, asiat ovat periaatteessa hyvin mutta haluan itse nähdä hieman taaksepäin vielä, ja eteenpäin. Maita ja paikkoja. Elämähän on seikkailu, ei niin vakava.

Toki kaiken on tarkoitus puhdistua, ja sielun viisastua.

Moni terapeutti varmaan osaa asiansa, mutta minulle on erityisesti kolahtanut Elämänkehä ja nyt Harmoniahuone ja Sari. Varmasti tapaamme vielä. Koulutustakin sieltä saa, hieman kallis, mietin saavatko he itse 10 kurssitettavaa per vuosi? Sillähän eläisi jo. Riippuen vuokrista ja muista hoidoista..  angel
« Viimeksi muokattu: 03.05.2007 20:44:14 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
catryna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #8 : 24.05.2007 22:14:22 »

Hei!
Minä kävin ensimmäisen kerran regressioterapiassa Veronica Witikalla Espoon, Kilossa. Aiemmin en ollut tätä hoitomuotua kokeillutkaan ja yhtä äkkiä se vain kiinnosti? Mielyttävä kokemus kaikin puolin ja lopuksi energinen siunaus. Sitten meni jokunen kuukausi  huomasin Marja Lakkalan koulutuksen ja ilmoittauduinkin sinne ihan viimeisinä päivinä. Tunnistin oman pelkoni kohdata asioitani olevan se syy mikä sai minut empimään Smiley Koko koulutus oli aivan mahtava, ja ymmärrykseni on lisääntynyt ihan valtavasti niin omaa elämääni liittyen kuin läheisiinikin. Marjalla on tosi hyvät muistiinpanot, niinkuin aina hänen koulutuksissaan, itse tykkään tästä paljon. Hänellä on myös lempeä ja "perinpohjainen" tapa opettaa asioita Smiley Opiskelen myös Asger Lorentsenin Henkistä terapiaa ja siihenkin kuuluu osana regressioterapia, tosin myös yhteys Jumalaan ja Häneltä avun kysyminen on myös tärkeää. Nämä yhdessä hoitomuodot ja koulutukset täydentävät toisiaan ja olen iloinen kun olen ollut riittävän rohkea  Smiley kokemaan näiden koulutusten tuomat kokemukset. Jos aihe kiinnostaa niin rohkeasti kokeilemaan, uskon, että meille kaikille ne "omat" tai oikeat ihmiset osuvat kohdalle.
tallennettu
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Life is a neverending story


Profiili
« Vastaus #9 : 26.05.2007 23:51:50 »

Kiitos vastauksistanne. Kovasti kiinnostaa tuo hoidossa käynti.

Osaatteko suositella Tampereelta tai lähistöltä terapeuttia?
tallennettu

aurinkoaspect_conmerkurius  vesimies(1.huone)
askendenttiaspect_conuranus jousimies(1.huone)
kuu          leijona( 8.huone)
marsaspect_convenus   oinas(2.huone)

"Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia"
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #10 : 27.05.2007 12:02:49 »

Oiskos tässä oulun-seudulla regressioterapeuttia / -koulutuksen antajia?
tallennettu
catryna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #11 : 28.05.2007 12:25:44 »


Oiskos tässä oulun-seudulla regressioterapeuttia / -koulutuksen antajia?

Kyllä varmaan Oulun seudulta löytyy terapeutteja, eikös Sari McGlinn koulutakin siellä myös? oliskohan hänen sivuillaan?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 29.05.2007 13:39:10 »

Hei,

Olet sydämellisesti tervetullut Uuden Somsola shopin avajaisiin torstaina 31.5. kello 10.00 alkaen.

Avajaistarjoukset ovat voimassa 16.6. asti tai niin pitkään kuin tuotteita riittää.

Ohessa oleva pdf. Kertoo lisää.

 

Ps. Myymälä on auki kesän sallittuina aukiolo sunnuntaina myös.

Ps. Ystäväsi ovat tervetulleita myös.

 

 

Rakkaudella ja ilolla

 

Sari McGlinn

Sisäisen hyvinvoinnin koulutuksien kehittäjä ja opettaja

 

Harmoniahuone Harmony House Oy ja Somsola Shop

Paasivuorenkatu 8, sisäpiha

00530 Helsinki
Puhelin Sarille 040- 5145415

sähköposti sari@harmoniahuone.com

Puhelin toimistolle ja myymälään 09-6932650

nettisivut: www.harmoniahuone.com

nettikauppa. www.somsola.com

 

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: