Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uutta pukkaa  (Luettu 12260 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #15 : 30.04.2007 12:20:43 »

Neitsyt olen....Kunpa olisinkin skorppari.. Niille kun luvataan aina hyvää seksielämää , kun taas neitsyelle jää lähinnä nipottaminen....  2funny

Tjaa, mitenkäs ne muut merkit sitten (kuu, nousumerkki), oletko jo tehnyt karttasi tuolla Kartat-osiossa? Smiley

Neitsyt-miehet ovat kokemukseni mukaan (mahdollisen ujoutensa voitettuaan) mainioita seuramiehiä ja usein myös verbaalisesti lahjakkaita, onhan merkin hallitsijaplaneetta Merkurius.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
DJSuave
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #16 : 30.04.2007 12:50:56 »

Neitsyt olen....Kunpa olisinkin skorppari.. Niille kun luvataan aina hyvää seksielämää , kun taas neitsyelle jää lähinnä nipottaminen....  2funny

Tjaa, mitenkäs ne muut merkit sitten (kuu, nousumerkki), oletko jo tehnyt karttasi tuolla Kartat-osiossa? Smiley

Neitsyt-miehet ovat kokemukseni mukaan (mahdollisen ujoutensa voitettuaan) mainioita seuramiehiä ja usein myös verbaalisesti lahjakkaita, onhan merkin hallitsijaplaneetta Merkurius.

No täytyypä mennä tekemään kartta.... Ja todellakin.. analyysisi meni ihan oikein.. Ujous on voitettu 
tallennettu
DJSuave
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #17 : 30.04.2007 12:57:14 »

Neitsyt olen....Kunpa olisinkin skorppari.. Niille kun luvataan aina hyvää seksielämää , kun taas neitsyelle jää lähinnä nipottaminen....  2funny

Tjaa, mitenkäs ne muut merkit sitten (kuu, nousumerkki), oletko jo tehnyt karttasi tuolla Kartat-osiossa? Smiley

Neitsyt-miehet ovat kokemukseni mukaan (mahdollisen ujoutensa voitettuaan) mainioita seuramiehiä ja usein myös verbaalisesti lahjakkaita, onhan merkin hallitsijaplaneetta Merkurius.

No täytyypä mennä tekemään kartta.... Ja todellakin.. analyysisi meni ihan oikein.. Ujous on voitettu 

Eipä olisi pitänyt mennä tekemään Cheesy pika-analyysi oli todella jäätävää luettavaa ja pelottavinta siinä oli se , että taisi mennä naulan kantaan....
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 30.04.2007 13:01:03 »

No täälläpä on lämmin tunnelma. Shocked

*Ottaa slipoverin pois*

No kuitenkin. Tämä ylitsevuotava rakkaudenjulistus kuulostaa kyllä näin suomalaisen äijän korvaan hiukan oudolta.
Ei olisi kovin miehekästä lähteä samanlaiseen vuodatukseen mukaan.

Mitäpä te arvon naiset sanoisitte, jos miehenne puhuisi samalla tavalla rakkaudesta ja kuinka ihanaa on levittää sitä.
Eikö tulisi vähän sellainen "tyttömäinen" mielikuva miehestä?
Eikö tulisi hylkimisreaktio?

Itse olen oppinut kantapään kautta sen, että mitä vähemmän puhun tunteistani naiselleni, sitä enemmän hän on kiinnostunut minusta. Nykyäään homma toimii hienosti, mutta näin ei ole aina ollut asianlaita.
Paras tapaus, oli kun silloisen tyttöystäväni (naispuoliset)kaverit sanoivat minulle ,että minut tultaisiin jättämään, jos en muuttuisi "kovemmaksi". Olin kuulemma liian "mukava".
Silloin en ottanut heidän rehellistä viestiä tosissani, ja niinhän siinä kävi. Tytön mielenkiinto lopahti kuukauden "seurustelun" jälkeen.

Ei tulisi hylkimisreaktiota ainakaan minulle, päinvastoin. Sitäpaitsi eihän se tarkota sitä etteikö silti voisi olla miehekäs.  Wink Ehkä parasta tässäkin asiassa on sellainen tasapaino ettei ole liian pehmeä tai kova. Minulle on kuitenkin äärimmäisen tärkeää että mies osaa näyttää tunteensa, puhua sekä pussata  Grin  Kiss ja suuuuren suuuri ekstra on jos hän vielä on "henkisyys" mies, eli siis kiinnostunut ja tietoinen näistä asoista.  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 30.04.2007 15:08:54 »

No kuitenkin. Tämä ylitsevuotava rakkaudenjulistus kuulostaa kyllä näin suomalaisen äijän korvaan hiukan oudolta.
Ei olisi kovin miehekästä lähteä samanlaiseen vuodatukseen mukaan.

Hmmm.. kyllä se kuullostaa tälläisen mixatun Wieniläis naisen
korvaankin hiukan teennäiselle. Wink


Mitäpä te arvon naiset sanoisitte, jos miehenne puhuisi samalla tavalla rakkaudesta ja kuinka ihanaa on levittää sitä.
Eikö tulisi vähän sellainen "tyttömäinen" mielikuva miehestä?
Eikö tulisi hylkimisreaktio?

Riippuu kai siitä, että levittääkö se mies omaa rakkauttaan
minuun ja meidän suhteestamme,
mutta jos tarkoitat tätä tällä palstalla olevaa lässytystä
rakkaudesta, niin käsittääkseni suurin osa näistä naisista,
jotka sitä levittävät, ovat ns. "vapailla markkinoilla"
joko eronneena tai (iki)sinkkuna. Smiley



Itse olen oppinut kantapään kautta sen, että mitä vähemmän puhun tunteistani naiselleni, sitä enemmän hän on kiinnostunut minusta.

Onhan tuossa perää, tietty salaperäisyys on vain hyväksi. Wink
Ei sitä kaikkea halua valmiiksi pureksittuna ja valmiina kuvana,
vaan kyllä se on mielenkiintoisempaa tehdä tutkimusmatkaa siihen
toiseen ihmiseen ihan itse ja luoda oma kuva siitä toisesta. Wink

Se riippuu myös hiukan siitä,
kuinka mies puhuu niistä.
Asiat voi ilmaista niin monella tapaa. Wink

Neitsyt olen....Kunpa olisinkin skorppari.. Niille kun luvataan aina hyvää seksielämää , kun taas neitsyelle jää lähinnä nipottaminen....  2funny

No jaa..  :Smiley
Härkä-mieheni on nouseva Neitsyt, eikä seksielämässä
ole pahemmin valittamista kuin se, että hän paneutuu
useinmiten enemmän töihinsä ja sitten jossain vaiheessa
paineet ovat kasvaneet turhautumisen tasolle,
jolloin hän kuvittelee, ettei elä kovin vanhaksi.  :Smiley

Kumma kyllä, juuri rakastelun jälkeen hän suunnittelee
tulevaisuuttaan hyvin pitkälle..  :Smiley Grin

Ystävättäreni raiskaaja ja pahoinpitelijä näyttäisi
syntymäajan mukaan olevan Neitsyt. Smiley


Niin, welcome to board. Smiley


tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #20 : 30.04.2007 15:27:06 »

Eipä olisi pitänyt mennä tekemään Cheesy pika-analyysi oli todella jäätävää luettavaa ja pelottavinta siinä oli se , että taisi mennä naulan kantaan....

No, löytyikös sitä Skorpparia mistään? Smiley

Tuosta teennäisyydestä vielä sen verran, että teennäiseltähän voi kuulostaa kaikki, mikä meille ei ole vanhastaan tuttua ja siten "aitoa" tai "omaa". Minun korvaani esim. tämä pääkaupunkiseudun puhetapa kuulosti hyvin teennäiseltä niin kauan, kunnes ymmärsin, ettei niin kukaan teeskennelläkseen puhu, vaan siksi, että on kasvanut ja tottunut siihen.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 30.04.2007 17:36:27 »

Ai niin muuten DJ, onkos se sitten paha jos nainen on Rakastava, pitääkö naisenkin väkisin vääntäen esittää coolia ja vaikeaa?

Miksi Ajatus etsit hänestä Skorpparia?

Minulla on ihan eri käsitys kuin Sashalla, minusta palstalla on lähes kaikilla suhde, jonkinlainen, avioliitto, kumppani, poikaystävä, mikäli ovat naisia/ heteroita, tai sitten ovat ihan hyvällä tauolla suhteista. Ainahan kaikilla olisi joku/joitakuita tarjolla kuten allekirjoittaneella.  Kiss 
« Viimeksi muokattu: 30.04.2007 17:39:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 30.04.2007 18:42:20 »

Pimeetä.. vappua.. DJ-llekin..   2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: