Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hormooneista?  (Luettu 12602 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #15 : 24.04.2007 00:33:38 »

Minusta on omituista, että aina ennen on kuukautiset toimineet hyvin ja nyt tässä liitossa toimiivat miten sattuu Shocked eka kertaa elämässäni olen tälläisen asian kanssa, eli luoja nyt ootatuttaa ja opettaa kärsivällisyyttä ja katsoo ehket että suhteeni on aitoa rakkautta, jokin karma juttu tämä on  Huh
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #16 : 24.04.2007 08:44:47 »

Kerronpa oman kokemukseni:
Mulla todettiin ensin synnytyksen jälkeinen masennus, ja sitten vaihdevuodet - 24-vuotiaana! (Niinkin nuorena ne voivat kuulemma joskus tulla, ollakseen lopulliset... Embarrassed )
Munasarjani olivat lopettaneet toimintansa, ja estradiolin (estrogeeni) määrä kehossani oli niin alhainen, ettei sitä voinut enää mitata; olin kuin zombie, hikoilin jatkuvasti, enkä kyennyt keskittymään mihinkään. buck2
Lääkärin määräämän korvaushoidon aloitettuani heräsin kuin unesta. Estradiolissa tuntui piilevän se nimenomainen elinvoimamme.
"Mummolaastareita", -geelejä ja -pillereitä käytin suuria annoksia parisen vuotta, kunnes löysin luontaistuotekaupasta Femal-nimisen siitepölyvalmisteen, jonka huomasin korvaavan synteettistä hormonihoitoa varsin hyvin, ja ilman sivuoireita. Jatkoin luontaistuotteella, käyden kerran kuukaudessa pakollisessa ultrassa, jossa seurattiin kohdun limakalvojen ja munasarjojen tilannetta; mitään muutoksia siellä ei havaittu, suuntaan eikä toiseen. Munasarjani olivat "kuivuneet ja kutistuneet rusinoiksi", kuten lääkärini sanoi. Mitään toiveita tilanteen paranemiseksi ei annettu.
Kaksi päivää erään ultran jälkeen sain homeopaatiltani lääkkeen, ja kun seuraavan kerran, kuukauden kuluttua menin ultraääneen, meinasi lääkäri pudota tuolilta - munasarjani olivat ihan normaalin näköiset, ja kaiken kukkuraksi, olin raskaana!  Shocked
Raskaus ja synnytys sujuivat hyvin, ja sen jälkeenkin oma hormonitoimintani on ollut ihan kunnossa.
Lääkäreiden mukaan paranemiseni ylipäätään, ja ennenkaikkea hedelmöittymiseni ja terveen lapsen normaali synnyttäminen on ollut käsittämätön ihme, niin toivoton tapaus heidän mielestään olin.

Monet asiat ovat toki vaikuttamassa hormonitoimintaamme, stressi erityisesti. Oman sisäisen tasapainon vahvistaminen auttaa elimistöäkin kestämään paremmin stressaavat elämänvaiheet.
Jooga, meditoiminen, terveellinen ruoka ja yleisesti yleinen hyvinvointi ovat elimistön tasapainoa tukevia kotikonsteja. Varsinaisissa häiriötiloissa suosittelen kääntymään osaavan homeopaatin puoleen.

Voimia!  smitten
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #17 : 24.04.2007 12:32:20 »

Wautsi  Shocked nämä teidän jutut on kuin lukisi omaa kokemaa tällä hetkellä, meinaa oireista jne hikoilen kuin höyryveturi  Cheesy ja oireet on todellakin kuin''vaihdevuodet'' coolsmiley minulle kun ei saa antaa marevanin takia mitään korvaushormooneita ja katsoin kaupassa yksi päivä kalaöljy valmisteita jne jne, niin ei suositella verenhyytymistekijöiden kanssa jos ongelmia niin käytettäväksi  Lips Sealed eli se siitä, itse käyn marevanin takia joka kuukausi verikokeessa että INR pysyy hoito tasolla, jos otan jotain ainetta joka kumoaa marevanin vaikutusta niin se tietää tiheempää juoksemista verikokeissa  buck2 enkä voi lopettaa marevania sen takia että EHKÄ tulen raskaaksi  Shocked syön sitä niinkauan kunnes mahdollisesti tulen ja siihen jää marevan ainakin odotusajaksi  angel kiitos ikitosi tiedoista en ole ajatellut homeopaattisia valmisteita, täytyy ottaa selvää smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #18 : 24.04.2007 12:43:22 »

Kerronpa oman kokemukseni:
Mulla todettiin ensin synnytyksen jälkeinen masennus, ja sitten vaihdevuodet - 24-vuotiaana! (Niinkin nuorena ne voivat kuulemma joskus tulla, ollakseen lopulliset...)
Munasarjani olivat lopettaneet toimintansa, ja estradiolin (estrogeeni) määrä kehossani oli niin alhainen, ettei sitä voinut enää mitata; olin kuin zombie, hikoilin jatkuvasti, enkä kyennyt keskittymään mihinkään.
Munasarjani olivat "kuivuneet ja kutistuneet rusinoiksi", kuten lääkärini sanoi. Mitään toiveita tilanteen paranemiseksi ei annettu.
Kaksi päivää erään ultran jälkeen sain homeopaatiltani lääkkeen, ja kun "seuraavan kerran, kuukauden kuluttua menin ultraääneen, meinasi lääkäri pudota tuolilta - munasarjani olivat ihan normaalin näköiset, ja kaiken kukkuraksi, olin raskaanaShocked
Raskaus ja synnytys sujuivat hyvin, ja sen jälkeenkin oma hormonitoimintani on ollut ihan kunnossa.
Lääkäreiden mukaan paranemiseni ylipäätään, ja ennenkaikkea hedelmöittymiseni ja terveen lapsen normaali synnyttäminen on ollut käsittämätön ihme, niin toivoton tapaus heidän mielestään olin.
Monet asiat ovat toki vaikuttamassa hormonitoimintaamme, stressi erityisesti. Oman sisäisen tasapainon vahvistaminen auttaa elimistöäkin kestämään paremmin stressaavat elämänvaiheet.
Jooga, meditoiminen, terveellinen ruoka ja yleisesti yleinen hyvinvointi ovat elimistön tasapainoa tukevia kotikonsteja. Varsinaisissa häiriötiloissa suosittelen kääntymään osaavan homeopaatin puoleen.


Hei "Ikitosi"


(http://www.snitchseeker.com/vb3/images/smilies/music.gif)"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,
ne kummastuttaa ihmetyttää ...."(http://www.snitchseeker.com/vb3/images/smilies/music.gif)

ELÄKÖÖN HOMEOPATIA


(http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/a070.gif)

(http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_2_102v.gif)


 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 24.04.2007 12:44:56 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 24.04.2007 14:37:54 »

Kaksi päivää erään ultran jälkeen sain homeopaatiltani lääkkeen, ja kun seuraavan kerran, kuukauden kuluttua menin ultraääneen, meinasi lääkäri pudota tuolilta - munasarjani olivat ihan normaalin näköiset, ja kaiken kukkuraksi, olin raskaana!  Shocked
Raskaus ja synnytys sujuivat hyvin, ja sen jälkeenkin oma hormonitoimintani on ollut ihan kunnossa.
Lääkäreiden mukaan paranemiseni ylipäätään, ja ennenkaikkea hedelmöittymiseni ja terveen lapsen normaali synnyttäminen on ollut käsittämätön ihme, niin toivoton tapaus heidän mielestään olin.

Wau!  Cheesy Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...  smitten angel
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #20 : 29.04.2007 17:24:10 »

Hei Sawotar !

Mulla auttoi kyseiseen vaivaan B-vitamiinit ja menkat ovat olleet pitkään jo säännölliset  Wink Ennen vitamiineja kierto oli suurinpiirtein 40-50 päivää, sressihän siitä tuli kun aina mietin että olenkohan nyt raskaana  Huh
Samalla pms-oireet ovat lieventyneet, eli en ole niin hirvee akka enää ennen menkkoja  :Smiley

             
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: