Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paradise Island -deittipalvelusta miehiä  (Luettu 4747 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 21.04.2007 11:43:00 »

Eräs ystävättäreni sanoi minulle että kuulepa Kauris, on olemassa sellainen amerikkainen deittipalvelu, jolla on takuu: Jos soitat sinne ja kuvailet haluamasi partnerin, niin heillä on minuutti aikaa etsiä sinulle sopiva deitti. Jos minuutti kuluu eikä sopivaa löydy, saat ilmaisen matkan unelmien saarille ja siellä sitten odottaa mies.

Minä ajattelin että no johan pomppas. Ei tuollaista olekaan. Mutta ystävätär sanoi että on se niin, kunhan muistat määritellä tarkkaan sen ihannekumppanin niin he eivät ehdota epäsopivaa.

Minä sitten soitin sinne ja sanoin: Haluan miehen joka on 185/85, urheilullinen vartalo pienellä rasvaprosentilla, hiukset golden blonde, tyylikäs olemus ja sivistynyt.

Minuutti kului mutta sopivaa ei löytynyt. Siellä pahoiteltiin ja sanottiin, että yleensä sopiva partneri aina löytyy, mutta koska nyt kävi näin ikävästi, pääset ilmaiselle unelmamatkalle viiden tähden hotelliin paratiisisaarille. Tervetuloa, siihen mennessä kun saavut niin olemme löytäneet sen partnerinkin.

Ja minähän lähdin kun ilmaiseksi pääsi! Perillä odotti todellakin ihanat maisemat, hiekkaranta, hotelli... ja mies. Juuri kuvailemani mies sanoi, että sinä olet minun deittini. Lähdetkö poimimaan viinirypäleitä?

Siihen uni päättyi. Herätessäni mietiskelin että muuten hyvä mutta unessa kuvailemani miestyyppi ei kyllä vastaa sitä ihannetyyppiäni oikeasti...  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.04.2007 12:17:33 »

deadline lähestyy,
asetat itsellesi jumalattomia vaatimuksia,
ja olet enemmän kuin loman tarpeessa??
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 21.04.2007 12:21:00 »

deadline lähestyy,
asetat itsellesi jumalattomia vaatimuksia,
ja olet enemmän kuin loman tarpeessa??

 Grin  Grin Niin totta! Sinä se aina keksit realistiset selitykset. Minä kun ajattelin että alan todellakin pimahtaa kohta...

 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 21.04.2007 18:36:06 »

Minulle kanssa tuli heti mieleen loman tarve, mutta sinulla on tosi hyva mielikuvitus ja se antaa voimia etukateen jatkamaan...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 21.04.2007 20:02:11 »

No joo, se loma kyllä olisi kiva pitää (mutta kun ei voi) ja tuossa unessakin soitin deittipalveluun sen loman toivossa, en miehen...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 23.04.2007 10:47:25 »

Tarvinnet lomaa tilanteestasi, eikös silloin aleta katsella muitakin.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 23.04.2007 14:30:48 »

Ihanan hauska uni.  Cheesy Mikäs ihme enkelimies sinulle uneesi tilattiinkaan.  2funny smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 23.04.2007 18:31:31 »

Mikäs ihme enkelimies sinulle uneesi tilattiinkaan.  2funny smitten

Äh, sellanen tyypillinen jenkki se oli. Ei mun tyyppiä yhtään...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: