Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt kaivataan henkistä tsemppaamista!  (Luettu 15294 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #15 : 08.12.2005 22:00:19 »

Lainaus
Vuokra on 361e/kk ja


Tuo on kyllä tosi edulleinen!!!
Toivottavasti saat sen, se kuulostaa tosi hyvältä.
Ja noin kivan väljäkin..
Lykkyä vaan tykö!! smitten
tallennettu
tutto10
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #16 : 08.12.2005 23:28:41 »

Kuulostaa aivan loistavalle!
Peukut on pystyssä ja toivotan onnea uuden kodin saannille!
Itse muutin juuri uuteen kotiin 1.11. poikani kanssan ja onhan sitten kiva juttu! Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #17 : 09.12.2005 12:53:57 »

No niin...

Kävin sitten vilkaisemassa tuota asuntoa ja voi kamala, en missään nimessä muuta sinne!  Lips Sealed Se oli vanha rakennus, ulkoasultaankin jo niin luontaan työntävä että... Aivan kuin 70-luvun skitsofreenikkojen hoitola! Talo on vanhusten hoitokoti ja nyt vanhat herrat ja rouvat ollaan heivaamassa sieltä pois. Vaikka se oli sen 56,5 neliötä, oli se neliömäärä käytetty todella typerästi ja asunto muistutti lähinnä rotanloukkua. Se vapautuu vasta 1.1.06, jos nyt vanhukset ehtivät siihen mennessä löytää uuden kodin.

Ja se aura... aivan kammottava... Täynnä surua, ahdistusta, yksinäisyyttä ja kuolemaa, joka huokui rakennuksesta ulos asti, puhumattakaan huoneista... Sen saisi varmaan jotenkin puhdistettua, mutta en tiedä onnistuuko se.. Talolla on varmaan aika surullinen historia.

Soitin taloyhtiölle, joka tarjosi asuntoa ja kuulin, ettei muita ole tarjolla... Löysin silmiini kaksi muuta asuntoa, mutta ne ovat 3,5-5km päässä keskustasta. Noh, kyllähän tuon matkan kävelee, tai sitten pitää ostaa bussikortti. Nekin tosin vapautuvat vasta 1.1, mutta jos saisi muutettua edes viimeinen päivä tätä kuuta!

Yritän saada asuntojen välittäjää kiinni, katsotaan onnistuuko.. Jos ei, pakko ottaa tuo nyt tarjottu kämppä. Kyse olisi kuitenkin vain muutamasta kuukaudesta.
« Viimeksi muokattu: 09.12.2005 14:09:41 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #18 : 09.12.2005 13:31:42 »

Valtavasti henkistä tsemppiä sinulle,kyllä se sinun oikea asuntosi vielä löytyy Smiley
Itse kun syksyllä myin omakotitaloni,jonka hoito yksin kävi liian työlääksi,aloin etsiä rivarikolmiota.Välittäjän mukaan niitä ei juuri ole täällä tarjolla,mutta minulle kävi niin,että olikin tarjolla kaksi hyvää vaihtoehtoa.
Tämä mihin muutin,on niiden asukkaiden entinen,jotka ostivat minun taloni.Asiat ovat vielä edistymässä niin,että saan ostaa tämän omaksi,vaikka tähän asti on ollut vuokrattu.Taloyhtiö on ihana,ainoastaan neljä asuntoa,meidän päätyasunto.Rauhallinen paikka,kaupat lähellä jne.
Erikoista on myös se,että talon toisessa päädyssä asuu entinen naapurini,omakotitalo ajaltani.
Kun vakaasti uskot,että sinulle ihana koti löytyy,näin varmasti käy smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 12.12.2005 14:45:47 »

Heippa taas!

Ajattelin pitää teitä asiassa ajantasalla (hehheh  Grin) joten kerronpa, että nyt minulla on varauksessa asunto. Sain sen nykyisen asukkaan kiinni ja menen huomenna katsomaan sitä. Kutinat ovat hyvät, ja oikeastaan ainoa miinus näin etukäteen tuntuu olevan se, että kämppä on kaukana keskustasta.. Eli pitää marssia ostamaan bussikortti - josta tosin on se hyvä puoli, että viimeinkin pääsisin kruisailemaan busseilla ympäri Lahtea mielin määrin  Cheesy

Meidänkin nykyistä kämppää tulee katsomaan ulkomaalainen perhe huomenna. Täytyy ehdottomasti siivota se asunto, etteivät vieraat kauhistu jättimäisiä villakoiria ja täyteen ahdettua tiskapöytää meille tullessaan!  Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #20 : 16.12.2005 12:14:48 »

No niin!

Kiitoksia kaikille voimia, valoa ja enkeleitä lähettäneille henkilöille! Olen nyt löytänyt uuden asunnon ja pääsen muuttamaan siihen vielä tämän kuun puolella. Asunto on ihanampi mitä osasin toivoa ja jännittyneenä odotan sitä hetkeä, kun se on lopullisesti kotini muuttohässäkän mentyä ohitse!

Sain siis 6km Lahden keskustasta olen yksiön. Yksiö on kookas (36,5 neliötä, jotka on sijoitettu fiksusti) ja vaikka se kulkeekin yksiön nimellä siinä on erillinen makuuhuone. Suihku ja vessa on myös tilava ja parvekkeena on ihana katoksellinen terassi!  smitten Asunto sijaitsee 1991 rakennetussa luhtitalossa ja naapurustoon kuuluu pääasiassa vain lapsiperheitä. Rauhallista seutua siis, luonnon keskellä kaukana kaikesta hälinästä. Lähellä on kaksi kauppaa, ottomaatti, postilaatikko, apteekki, R-kioski ja pikkuinen ravintola. Bussipysäkitkin sijaitsevat ihan talon nurkilla. Vuokra on 338e/kk, sisältää veden ja bussikortin kanssa se tulee halvemmaksi kuin yksikään muu tarjolla oleva vuokra-asunto.

Sain jopa pitkään haaveilemani pienen tupakeittiön  Wink

Eli kiitoksia paljon!  Kiss Intuitio puheli, että asiaan tulee tärkeä käänne viikolla 50, 15.12 ihan tarkalleen. Eilen kirjoitettiin vuokrasopimus ja maksoin vastikkeen pois.  smitten
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #21 : 16.12.2005 12:58:47 »

Onnittelut AthaMaarit!

Tuohan kuulostaa upealta! smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: