Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onkos teillä "salarakkaita"?  (Luettu 36905 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #45 : 15.04.2007 07:13:21 »

Niin no, salarakkaalta, jos tällaiseen jaksaa suhtautua ollenkaan tosissaan, ei toivo mitään koska ei edellytä elämän taakkojen kantamista yhdessä. TOSIN tämä henkilö siis kuunteli minua eräät vaiheet läpi. Ja itse asiassa monta kertaa sanoi, et ole selvästikään löytänyt sitä oikeaa, älä anna sen tyypin kohdella sinua väärin, mikä luuseri se on, ansaitset paljon parempaa.

Sitten koetin selittää minun ja toisen välillä olevaa energiaa, joka teki minuun vaikutuksen. Se olikin viimeinen asia mitä siltä henkilöltä sain. Salarakas sen sijaan usein kyseli, miten voit, huvitti minua ja minä häntä - lisäksi välillämme ei ole mitään "selvittämätöntä" vaan yhteydenpito jatkuu kepeästi. Toivon hänelle aina onnea ja rakkautta vaikka hän onkin.. materialistinen pöhkö.  Grin

Myöskään tämä henkilö ei esiinny viisaana tai moralisoi minua mitenkään, ei koeta alistaa, ei halveeraa jne, vaikka sanookin tyhmyyksiä aika ajoin. En voi oikeasti suuttuakaan. Jos hänellä on toinen, hän voi silti puhua minulle kohteliaasti.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2007 07:17:15 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #46 : 15.04.2007 07:17:45 »

Ystävyys - kuulostaa ihanalta  smitten angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #47 : 15.04.2007 07:21:48 »

Parempi ystävä se on kuin kukaan existä. Huolestui jos ei kuule minusta pariin viikkoon, kun herrat antaa mennä kuukausi/vuosikaupalla. No samalla pääsin kaikesta heihin liittyvästä huolenpidosta-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: