Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: R a k a s t a m i s t y y l i t - testaa itsesi - R A K K A U S K O U L U  (Luettu 26744 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #30 : 13.12.2009 12:32:44 »

Täälläkin Maagikko, vaikka minulla ei olekaan ollut mitään kultalusikka-suussa elämää tai narsistisia tuloksiin piiskaavia vanhempia Grin
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #31 : 21.12.2009 02:11:25 »

Samat sanat, maaginen rakastaja. Tarkoittaakohan se sitä, että ei tarvitse enää fyysistä yhteyttä ihmiseen lainkaan? Seksikin olisi paljon puhtaampaa. Sory, nyt tämä likka menee nukkumaan....
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #32 : 21.12.2009 05:11:55 »

Maagikko täällä =) Tuosta osittain tunnisti itsensä, en ole mielestäni kyllä mikään narsisti, vaikka minulla onkin terve itsetunto xD Mutta muuten kyllä aikalailla paikkaansapitävä. Ehkä tämä selittää miksi ihmiset jostain kumman syystä tuntuvat kadehtivan minua mitä ihmeellisimmissä asioissa, vaikka heillä ei juuri siihen syytä olisi. Enkä voi kieltää sitä, että monet asiat joita haluan tai toivon jotenkin maagisesti tuntuvat tapahtuvan, mutta olen aina ajatellut sen johtuvan positiivisesta asenteesta ja siitä, että ajattelen aina pystyväni mihin ikinä haluan, realistisesti tietenkin. Oikealla asenteella ja kunnianhimolla saa asioita joita haluaa, khi khi =D

Ainakin tunnistin itseni tuosta ryhti ja lämmin kädenpuristuskohdasta, ainakin tuota ryhtiä pyrin ylläpitämään aina ajasta ja paikasta riippumatta ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: