Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Telepaattiset" unet?  (Luettu 12507 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sindek
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 12.12.2005 15:25:30 »

Heips!

Kyselen varmaan ihan tyhmiä, kun uusi henkilö täällä ja muutenkin kovin tietämätön asioista, mutta..

Onko kellään muulla kokemuksia siitä, että näkee jonkun läheisen ihmisen kanssa samaa unta, tai ainakin samoista aiheista? Monesti olen samassa taloudessa asuvan, läheisen ihmiseni kanssa nähnyt todella samankaltaisia unia, ihan liian monta kertaa että se olisi vain sattumaa. Vai onko? Samoja yksittäisiä asioita ja paikkojakin ollut, sellaisia, joista ei ole edes ollut puhetta, eli tuskin alitajunnastakaan johtuu. Merkitseekö tällaisten unien symboliikka jotenkin enemmän, miten niitä tulisi tulkita? Kellään viisaammalla kokemusta?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 12.12.2005 19:41:24 »

Sattumaa ei ole.  Wink Unimaailmassahan voimme vierailla "muilla tasoilla" /"henkimaailmassa". Unissa voi todella ihan oikeastikin "tavata" läheisiään samassa unessa jopa. On unia ja UNIA, jotka eivät ole ihan "tavallisia" pelkkiä unia, eivät ole tavallaan unia ollenkaan...  Wink
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #2 : 12.12.2005 20:37:55 »

Hei,

minä olen nähnyt äitini kanssa unia, joissa olemme samankaltaisessa paikassa ja samoissa yhteyksissä (valitettavasti ikävähköissä merkeissä). Astrologisesti ajatellen olen miettinyt, että se voisi liittyä meillä molemmilla olevaan tarkkaan kuuaspect_conpluto -aspektiin. Tuosta aspektista olen aika ikäviäkin tulkintoja lukenut, mutta se myös liittyy tuonpuoleisen kokemuksiin nimenomaan äidin kautta. Mahtaako muilla olla kokemuksia niin otsikon mukaisista unista kuin tuosta aspektista?

-Tonde
tallennettu
ntidada
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #3 : 14.12.2005 00:37:23 »

Jokunen vuosi sitten näin unta jonka eräässä vaiheessa näin sadevesiviemärin vieressä puhelimen, poimin sen ja puhuin sillä äidilleni jonka muistan sanoneen jotain tyyliin "en voi nyt puhua, nukun nyt". Unesta ei ole jäänyt sen enempää erityisemmin mieleen, tuo kohta vain (yllättäen kun siihen huomioni kiinnitin ja siitä on myöhemmin ollut puhetta toisinaan). Äidilleni kerroin tuon unen (puhumme hyvin usein unista) ja hän sanoi nähneensä unta jossa puhui kanssani puhelimessa Smiley Ja kyseessä oli juurikin samainen yö.

Tulkitsimme asian niin, että unessa meidän välinen yhteytemme oli korostunut ehkä sen seurauksella, että pitkän ajan jälkeen olimme palanneet avoimempaan keskusteluyhteyteen (aina ollut pientä poikkeusta lukuunottamatta todella läheiset välit äitini kanssa). Telepatian mahdollisuutta ei siis ainakaan olla poissuljettu tuosta tapahtuneesta. Äidilläni on ollut taipumusta nähdä unissa etukäteen asioita (kuin myös äitini äidillä ja isäni äiti kertoo/kyselee vieläkin asioista joita hänen ei kaiken "järjen" mukaan pitäisi tietää). Saa nähdä saako itse "riesakseen" tuollaisia taipumuksia vai onnistunko välttämään moiset. Smiley
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.12.2005 03:04:46 »

Hei

Ei ole mitään epänormaalia nähdä samaa unta samaan aikaan.
Minä näen äitini kanssa unia usein samaan, joissa olemme samassa paikassa ja samoja ihmisiä on paikalla. Meidän välinen yhteys johtuu perimästä, sillä olen perinyt äitiltäni selnännäkökyvyn. Usein hän soittaa minulle uniensa jälkeen, että missä olin usnissani ja kun sanon hän toteaa ollen samassa paikassa. Sitten odotellaan viestin avautumista ja seurataan tapahtuvaa tai varoitetaan niitä joille on huonoo energiaa tiedossa.
Mikähän mahtaa olla tulevaisuuden hitti, kun kännykkät tulee tiensä päähän, minä uskon telepatian valtaavan viestintää tulevaisuudessa jahka ihmiset oppivat löytämään sisäisiä kykyjään paremmin.  smiley6600  smiley6600
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #5 : 14.12.2005 12:05:14 »

Hei Salomi,

oletko verrannut äitisi karttaa ja omaa karttaasi? Meilläkin näitä kykyjä ilmeisimmin periytyy suvussa ja aiemmin viittasinkin Pluton ja Kuun aspekteihin ja omilla tyttärilläni on myös Pluton ja Kuun aspekteja.

Telepatiaan uskon minäkin. Minulla on muutamia tuttavia ja sukulaisia, joiden kanssa yhteyksiä on. Oikeastaan aika kätevää, kun ei tarvi välillä kuin ajatella toista, niin jo kohta puhelin soi tai tekstiviesti piippaa.

Terv. Tonde
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 15.12.2005 01:43:26 »

Moi tonde

Olen verrannut äitini karttaa ja omaan karttaani ja pitää paikkansa, että sieltä löytyi samanlaisuuksia esim. mainitsemassasi Kuun aspekteissa ja kuinka ollakkaan omista lapsistani keskimmäisellä tyttärellä on samoja kuvioita kartallaan. Hän onkin todellinen visionääri laukoo suustaan totuuksia, joita en uskoisi 7- vuotiaan älyn vielä ymmärtävän. Että näemmä kulkee suvussa telepatian ja näkemisen perinne.
omilla tyttärilläni on myös Pluton ja Kuun aspekteja.

Telepatiassa on todellakin ihmeellistä, että kun mieleeni tulee äitini tai tyttäreni niin puhelin soi ja josgtain kumman syystä aavistan asian. Toimii myöskin toiseen suuntaan.
Vielä kun oppisi voittamaan näkemisen pelkonsa, kun sitä on osannut käyttää vasta muutaman vuoden, vaikka lapsenakin se osasi. Nuoruus toi mukanaan estoja kykyihinsä luottamiseen. Ehkä me olemme tien näyttäjiä seuraavalle sukupolvelle, jotta he pystyisivät hyödyntämään taitonsa paremmin kuin me.

 Wink  Wink  Wink   Wink   Wink    Wink
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #7 : 16.12.2005 18:15:01 »

Hei,

huomasin myös, että minulla ja äidilläni Neptunus on sekstiilissä Plutoon+Kuuhun ja vanhemmalla tyttärelläni samoin neptunus aspect_sex pluto. Tuolla toisaalla keskustelussa oli kerran aiemmin puhetta kuvioiden periytymisestä. Kai se on vaan uskottava, että aspektit ja siten ihmisen ominaisuudet ovat periytyviä...

Terv. Tonde
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #8 : 20.12.2005 15:20:09 »

Olen nähnyt hyvinkin kiihkeitä unia henkilöistä, jotka sitten ovat punastelleet kun on nähty IRL  Tongue. Iik.

Mulla sama juttu, tosin minä oon se, joka on punastellut Cheesy Yleensä on kuitenkin ehtinyt kulua päivä-pari unesta, ennenkuin oon törmännyt kyseiseen ihmiseen. Edellinen tällainen uni oli aivan mielettömän todentuntuinen, vaikkakin lyhyt. Nykyisin tämä henkilö on ollut sitten lähinnä sivusta seuraajana unissani, ikään kuin varmistamassa, että kaikki sujuu hyvin. Olenkin saanut parista tarotluennasta selvitystä asiaan, ja kyllä se tuntuisi paikkansa pitävän, vaikka nuiden kiihkeiden unien jälkeen onkin aina vaikea hyväksyä, että henkilö olisi "vain" ns. opettaja, kun IRL synkkaa kans niin hyvin. Mutta oppia ikä kaikki Smiley Ja pitäähän sitä open kanssa tulla hyvin toimeen  :Smiley
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #9 : 29.12.2005 00:15:24 »

Näin tänä syksynä unessani, missä äitini käveli ulkona juuri samalla hetkellä. Hän oli luonani kylässä, halusi mennä aamukävelylle, kun  minä jäin vielä pötköttämään vähäksi aikaa. Joten näinkin siis tismalleen unessani ne tiet ja reitit, joita hän oli kulkenut, kun kysyin tätä häneltä.  Smiley

Joskus lukio-aikoina näin unta, että sain pari päivää sitten pidetystä ruotsinkokeesta arvosanaksi 7+. Ja unen jälkeisenä päivänä kokeet jaettiin, ja 7+:han sieltä rapsahti. En ollut kovinkaan tyytyväinen, 8-9:n oppilas kun normaalisti olin.

Äidin äitini näki unessaan äidin isäni kuoleman ennen kuin kukaan muu perheestä oli kuullut tapahtumasta.  Cry Hän oli kuollut onnettomuuteen, ja pian isoäitini unen jälkeen ovelle kolkutti poliisit kertomassa suruviestiä. En ikinä ole äitini isää ehtinyt nähdä, koska äitinikin oli tuolloin vasta 10-vuotias. Isoäitini oli hyvin henkinen ihminen, mitä yliluonnollisiin taitoihin tulee.  smitten

Niin ja kerran sattui itselleni vielä yksi hyvin erikoinen tapahtuma. Minulla oli tärkeä lääketieteellinen toimenpide seuraavana aamuna, kun menin nukkumaan. Hoin ja rukoilin mielessäni illalla, että varmasti heräisin aamulla kellonsoittoon, koska myöhästyminen ei tullut kuuloonkaan. Sitten aamulla, kahta sekuntia ennen kuin kello pärähti soimaan, kuulin huoneeni pimennosta äänen joka sanoi: "Herää!". Kukaan perheenjäsenistä se ei ollut ollut, kun samana päivänä sitä kyselin. Jännää, eikö?  idiot2

Aurinko Ravussa,
Nousumerkki Jousimies
Kuu Kaksonen
Merkurius Rapu
Venus Leijona
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
yonnahh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9

Back to Australia


Profiili
« Vastaus #10 : 29.12.2005 00:34:36 »

Ootte ihan epäreiluja Sad mäki haluun tommosia telepaattisia kykyjä Sad
tallennettu

Au, Venus: oinas Nouseva: rapu Kuu: leijona Merkurius: härkä Mars: kaksoset
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 29.12.2005 05:53:37 »

Ei tää Oo epäreilua, sillä kyllä sullakin on mahdollisuus saada tälläisiä telepaattisia kykyjä yonnahh . Mutta olet vielä sen verran nuori, että kykysi kehittyvät ehkä sitten aikanaan. Nämä kyvyt vahvistuvat sitä mukaa, kun kypsyy ymmärtämään niiden tarkoitusta elämälle.
 angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12 : 29.12.2005 06:42:01 »

coolsmiley
Tiedä nyt tele- vai sympaattinen uni, ette halua kuulla, mutta kerron sen kuitenkin:
 Olin Linjoilla " epämääräisessä porukassa " juttelimme huumeista, jolloin eräs heistä totesi  " tämän Ossy Osborne huumeen " olevan parasta ja tarjosi meille kahvinpapuja pureskeltavaksi. Pureskelin ja ne tuntuivat minulle sopivilta.
 Halusin saada lisää ja tiesin sopivan pikkuputiikin olevan jossain lähellä, katu oli muuttunut tosi huonoon kuntoon, kun laskeuduin Hämeentielle. Joltakin Linjalta sen kaupan löysin, Hämmästyin, koska hyllyt olivat täynnä joululahjapaketteja, vuorollani totesin joulun olevan jo ohi, mutta olisiko teillä pahvinpapuja?
 Rouva, kypsemmässä iässä oleva, arveli minun tarvitsevan ensin lahjan, ne olivat ilmaisia. Osoitin erästä pakettia, hän toi kaksi ja avasi itse sen, siellä oli Wollis ja gromit pehmolelu, ei tämä ole hyvä, ja avasi toisen siellä oli samanlainen, saat ne molemmat. No hyvä, mutta onko teillä niitä papuja?
 Mies kaivoi esiin suuren paketin, tässä pitäisi olla, totesi. En minä nyt noin paljon tarvitse, hän purki sen pienempiin osiin, sain paketin ja lähdin.
 Unohdin maksaa, joten menin takaisin, he olivat käyneet jo nukkumaan.
 Verhon takaa kysyin hintaa, se olisi 15 euroa, heitin setelit heille.
 Rouva kysyi kuinka pitkä matka sinne on Mäntsälästä? Arvelin olevan noin 250 km. Joukko tuntemattomia ihmisiä ja bussi odottivat minua.

      Siinä hyvää HUUMETTA.


         
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 00:07:33 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: