Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Läikähdys sydämessä !  (Luettu 129672 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 20.05.2007 00:32:46 »

Voihan Chandra! Peijoona sentään, mitä puhut!  Shocked

Saithan sinä nesteet silmiini, selkäni suoraksi tässä kovalla tuolillani!
Ja sitten läjähdin nauramaan tuon jätkän kohdalla!

Voi ihme! Mistä sinä sait tuollaisen purkauksen...ihana, ihana! Kyllä tuollaista joskus tarvii.

Mutta kuule, ei siinä kelkankääntämisessäkään mitään vikaa. Kyllä minäkin joskus takkia käännän. Eihän sille mitään voi, kun toinen antaa uuden näkökulman asiaan, niin pakkohan sitä on katsella ja tutkailla ja siinä kun väliin on vinha perä! En voi muuta kuin ihmettää, että noinkinhan sen asian voi nähdä, ihme juttu!

Chandra-kulta, minä otan avosylin vastaan sanasi, nielen ne nautinnolla ja sydän on pakahtua.

Niin se ihminen on kiitoksesta onnellinen!

Mutta...
foorumi on minuakin kasvattanut.  Huh Joten en voi muuta kuin laittaa se kiitos kiertämään, siihen on osallisena jokainen täällä. Myönnät sen varmaan itsekin. Ja sanoitkin sen jo jotenkin.

Tuli mieleen kaunis mielikuva, kun tuo ukko ei jaksa enää savusaunalle tuota vettä kantaa, niin otapa sinä Chandra saavin toisesta käsisijastä ja mennään yhdessä ja annetaan sen veden läikähdellä vastavihreään maahan kuin ilo tähän kevääseen. Ei haittaa vaikka sitä vettä ei paljoa jääkään saunomista varten! Nauraen sitä läikähtelyä olemme kulkeissa katselleet.

 smitten Smiley smitten Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #61 : 20.05.2007 00:42:47 »


                       coolsmiley

    Mika-Matti, näinhän se on, mutta olkoon.  knuppel2

     Eikun kämmeniä pyöritellään ja hykerrellään, ovat

      taas tarttuneet koukkuun, ja näinhän se juttu

        etenee. Totuuksien viljely on vapaata

         riistaa, mutta imartelu, kun sattuu

          terveeseen kohtaan, on ihan jees.


                       smitten



         
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #62 : 20.05.2007 00:49:51 »

Kun en sitä itse huomaa,
tekee hyvää,
jos toinen näkee minussa enemmän.

"Enemmästä" kun riittää itsensä kanssa kohkaamiseen.

Kun näet toinen muistuttaa, kuinka pieni olen,
voin vain suureta;
kun sen sijaan toinen paljastaa, kuinka suuri olen,
voin vain vähätellen kiittää "armosista".

Siten imartelu viimeistään kertokoon minulle,
että olen tullut tienristeykseen:
muuttuako vai ei.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #63 : 20.05.2007 00:57:58 »

Esmiralda on Rakkauden lähettiläs, enkä imartele yhtään.
Vaan puhun sydämeni totuutta.  smitten

Kaarina, kiitos, mutta ei ole rakkaudessa lähettilästä yksin, tiedät mitä tarkoitan.

Mutta yhdessä, heijastaen, kasvaen pienestä suureksi, näinhän me kuten Mika-Matti ja Kotkansilmä tuolla tuumailevat!

Voi hurja, olkaamme iloisia näitä SYDÄMEN LÄIKÄHTELYISTÄ!

Kuulin muutama tunti sitten kun käki kukkui. Se lintu jos kukaan on imartelua täynnänsä ja teettää lastensa kasvatuksenkin muilla. Mikähän ihme merkitys käenkin elämäntavalla!? Kevättä tämä kaikki!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #64 : 20.05.2007 00:59:13 »

Tulenhan minä vettä kantamaan ilomielin. Cheesy

En tiedä mistä purkaus lähti,,se vain lähti.
Kyllä,foorumilla on työstetty asioita paljon ja erilaisuus on rikkautta.Siitähän nämä keskustelut.

Ja omat ajatukset ovat ajan myötä muuttuneet paljonkin,mutta suoraan en osaa aivan eri näkökulmaa ottaa,vaan minulla on se oma totuuteni.

Eikös siellä savusaunassa ole turvallisen pimeääkin?Nyt on Santra lihonut ja vallan tyytymätön peilikuvaansa,joten nokean itseni ensin!  Grin

Istahdetaanko kuitenkin sammaleisille kiville huilailemaan ja luontoa kuuntelemaan?Saapi sitä saavia siinä vaikka päivän verran kantaa. smitten
tallennettu

Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #65 : 20.05.2007 01:14:58 »

Kuulin muutama tunti sitten kun käki kukkui. Se lintu jos kukaan on imartelua täynnänsä ja teettää lastensa kasvatuksenkin muilla. Mikähän ihme merkitys käenkin elämäntavalla!? Kevättä tämä kaikki!

Hieno luontohavainto! Viime kesänä en kuullut kertaakaan käen kukkuvan.

Tämä menee nyt ihan ronskisti ohi topiicin, mutta...

Olen lähipäivinä nähnyt metsässä yhdistelmän 2-3 sepelkyyhkyä ja 1-2 oravaa. Olivat ihan vieri vieressä - omissa askareissaan.

Lisäksi tänään näin metsätiellä vieri vieressä kekomuurahaisia ja isoja hevosmuurahaisia - omissa askareissaan tietty.

Mitähän minä mahdoin puuhailla, omissa askareissani tietty...  Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 20.05.2007 01:28:15 »

Täytyy minunkin ohi topikin, kun se on niin hauska.

Mutta mikä lie muuttohomma tai muu muurahaisilla, kun ne vaeltavat aina keväällää tuossa takapihalla. Nyt siinä samaan suuntaan pötkötti tuo puutarhaletku. Ja kas, viisaimmat muurahaiset ovat heti oivaltaneet: Asvaltti!!! Letkun päällä on vilkas vilinä ja kun olemme sitä seuranneet, niin jotkut ovat jo oppineet oikealla puolen kulkemisen. Tyhmät siellä törmäilevät ja kinahan siitä syntyy. Heikompi tippuu ruohikkoon.

Mutta ei ole raskittu letkua vielä siirtää pois.  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #67 : 20.05.2007 07:14:46 »


                        Wink  Kiss

   Eikai käki mene ohi topiicin, jos se aiheuttaa läikähdystä
    rintapielessä. Mielenkiitoinen osa muuten tuolla käellä,
     lintujen maailmassa. Vailla sosiaalista vastuuta.
      Ihmiskuntaan verraten lienee ns. yläluokka
       tai ainakin kuninkaalliset, ehkä voisi
        olla vastaavassa asemassa, tai ehkä
         ennenvanhaan olivatkin. Niin,
          kuulin käen kukkuvan jo
           äitienpäivänä.   Kiss


                 smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Freyja
Vieras
« Vastaus #68 : 20.05.2007 11:15:49 »

Minulla läikähti musiikki  smitten Tim Christensen Tanskasta.  Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #69 : 20.05.2007 12:41:10 »

Muokkasin tekstiä... aiheen ollessa arka ja henkilökohtainen pyydän lukijan lukemaan näitä sanoja allekirjoittajan kokemuksena ja näkemuksenä totuudesta t. aaviisuinen  smitten
Jäin vähän vaiheeseen JA oli tätä totuutta kuulosteltava... Kiss

 
Läikähti totuus sydämessä - lämpimästi läikähti, rupatteli siinä läikähtäessään omaa totuuttani ..... totuudesta .... muistutti myös lämpimästi arvostamaan kaikkea elämistä jokaisen totuunena elämisestä ja olemisesta SELLAISENA totuunena joka minulle, sinulle, hänelle, meille, teille - on juuri nyt parasta totuutta ~elämänsä tässä ja nyt hetkessä parasta ja arvokasta koska jokainen meistä on tenyt parhaansa ... elääkseen omaa totuuttansa todeksi.... Wink  smitten

Lainaus käyttäjältä: Kotkansilmä
                         Shocked

     Tosiaan, olen huomannut, että ihmiset puhuvat totuuksia,

       joista minä, en tiedä mitään!


                           Cry

Mutta, kuitenkin, jokaisella ON oma totuutensa(kin)  Kiss Kiss Cheesy

.... ja muuta totuutta(han) ei voi ollakaan kuin oma totuus ~ja tässä astuu kehiin Y M M Ä R T Ä V Ä   S U V A IT SE M I N E N    ~ SU V AI T S E V A  YM M ÄR TÄ MI N E N      smitten ... itse asiassa kuultuna ajattelen näin(kin) että TÄMÄ ymmärtävä suvaitsevaisuus ~on sitä(kin) että kunnioitamme toisiamme juuri sellaisina kuin olemmme ..... itsekukin "matkallamme, tiellämme, polullamme,kasvussa, kypsymisessä, oivaltamisessa, oppimisessa, vaiheessa, eri vaiheissa, eri tasoilla, eri kokemustasolla, eri näkemistasolla, eri totuudentasolla... " eikä se missä vaiheessa"  meistä kukin on TEE kenestäkään ihmisena~sieluna parempaa tai huonompaa tai vähäarvoisempaa ~ja kun tähän tietoon luotamme voimme lakata " kantamasta huolta toisistamme" ~siitä näkö,-tai kokemuskulmasta  että en luota että varmasti jokainen löytää JUURI SEN YHDEN OIKEAN  oman totuutensa ja elää siinä VAAN että .... kun kuuntelen tätä toista ihmistä hänen omakohtaista kokemusta totuudestaan NIIN voinkin saada jotain  uutta näkökulmaa omaani Ja silti tämänkin jälkee MEIDÄN molempien totuus ON yhtä TOTTA  ....  ihan nyt itselleni kirjoitan nämät sanat - nimimerkillä kokemusta on siitä että kuvitteli oman totuutensa olevan SE yksi  ainoa ja oikea totuus JA kaikki muu on jotain muuta .....

 .... että näin(kin) on totta ETTÄ  kaikissa meissä on SAMA totuus olemassa ~sydämissämme, sielutietona, kristustietona ~energianan lähteenä ~what ever ~ MUTTA jokaisella on  se oma  yhteys tai kokemus totuudesta eli  , voisiko sanoa OMA HENKILÖKOHTAINE kokemus  ISOSTA totuudesta.....    ( ja siltikin se kokemus liittää itseni johonkin suurempaan kokonaisuuteen ~mutta on ensin koettava tämä oma erillisyys että voi yhtyä ykseyteen ETTEI koe katoavansa - on ensin löydettävä omat rajansa )   .... kokemus siitä  että tämän totuuden alku ja loppu onitsessään tai luojassaan...tai niinkuin jokainen meistä tämän kokemuksen  totuuden alkuperästä ja mitasta ja määrästä ja vaikutuksesta itsessään kokee..

... kuitenkin ETTÄ on olemassa  tämä ISO totuus , ~kuin lootuksenkukka tuhansine lehdyköinenn ~ ja kukan terälehdet aukeavat tietysää järjestyksessä... jokainnen KUKKA aukeaa omaa tahtia ~ja siltikin se mikä on tätä omaa totuutta on lähtöisin siitä ISOSTA totuudesta ..... eli summarummarum ... jokaiselle aukeaa " se oma totuus" omassa rytmissä, omassa ajassa, omassa tahdissa, oman näköisenä ~koettuna ja elettynä totuutena... maustettuna kaikella sillä mitä meidän jokaisen elämä on kaikkinensa ollut ..... NÄIN itse ajattelen ett' totuus on yhteensä ja yhdessä sitä kaikkea mistä on oma henkilökohtainen kokemus ~elettyä elämää ~jotain missä on elämän ja elämisen ja kokemisen maku-  yhdistettynä siihen johonkin joka kumpuaa sisimmästä, sydämestä ja sen jonkin ollessa "ns, näkyvää totuutta suurempaa" - jotain sellaista minkä jokainen omalla tavallaan kokee olevan enemmän kuin yksikään kirja voi opettaa TAI yksikään toinen ihminen voi sanoa~ETTÄ tämä on SE oikea totuus ~ se on SE oma totuus joka kulkee mukanamme..... jossa yhdistymme SIIHEN johonkin suurempaan josta jokaisella on oma henkilökohtainen kokemus ETTÄ mitä Se on tai ei ole....

.. lopultakaan emme voi olla uskollisia ja kuuliaisia muulle kuin sille jonka koemme ja tunnemme, ja tunnistamme TODEKSI omassa olemuksessamme, itsessämme ~... sillä kenen elämää alkaisimme elää  Huh  jos ns. ostaisimme totuuksia -  kokemusta on tästäkin itselläni ETTÄ ostototuudet - jotka ovat jotain sellaista minkä luulee olevan totta ja kuuluvan myös minun elämääni, tai paremminkin haluaa "juuri nämä totuudet" itselleen - kun se kuulostaa niin hienolta  - ja kuitenkin niihin ostototuuksiin ei ole kosketusta koska ne eivät ole syntyneet sisältäpäin - vaan....

Siis .. lopultakaan emme voi olla uskollisia ja kuuliaisia muulle kuin sille jonka koemme ja tunnemme, ja tunnistamme TODEKSI omassa olemuksessamme, itsessämme .... ja voimme yhtyä tai ottaa vastaan tai liittyä VAIN sellaisiin sanoihin, ajatuksiin, kuviin, kommenteihin, teksteihin, lainauksiin, kirjoituksiin,näkemyksiin, olettamuksiin ~  joka "koskettaa meitä  liikuttaa( eli elää meissä)meitä( saaden aikaan kokemuksia, tuntemuksia, oivalluksia, inspiroitumista, kiinnostusta...)  jollain tavalla  meitä" ns,resonoi meissä.... JA yhtäkaikki vaikka tämän toisen ihmisen kokemus totuudesta ei olekaan omaani NIIN se ei yhtään vähennä tämän toisen ihmisen kokemuksen arvoa - kokemuksena totuudestaan .... hmm. ostototuus voi olla huonosti valittu vertauskuva - vaan tarkoitan sillä juuri sitä ETTEI totuuksia toisaalta voi ostaa kuin kaupanhyllyltä  - eikä myöskään myydä .....

.... ja oma totuuteni tässä asiassa tällä hetkellä ON ettei ole tarkoitus hypätä ...yli jonkun vaiheen ~eli jättää jotain pois omasta totuudessa kasvamisessa - niin että alkaakin elää sitä totuudenvaihetta( olemusta) jossa joku toinen jo on~koska tämä joku on kuitenkin käynyt läpi omat vaiheensa ...päästäkseen siihen hetkeen jossa voi sanoa totuutensa olevan JUURIKIN sitä tai tätä .....  on hänenkin ollut elettävä JA KOETTAVA elävänsä todeksti sitä totuuttaan .... ainakaan itse en voi liittyä toisen totuuteen VAIKKA tiedänkin todeksi ...niin minun on elettävä omassa totuudessani ... ettei elämästäni tule illuusiota - siinä kohdin kun pyrin totuuteen - ja illuusio itselleni merkitsee jotain sellaista joka ei ole totta tässä hetkessä ...on se sitten aineellista tai fyysistä totuuden kokemista - energiaa tai jotain jolla on muoto ja koko.... että näin - tähän vaiheeseen j't'n tämän ETTEN eksy sanoihin.... smitten
« Viimeksi muokattu: 20.05.2007 13:17:04 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #70 : 20.05.2007 13:03:11 »

Niin. En voi kuin väittää tuntevani totuuden.
Tällöinkin - ilmaistuna - "totuuteni" on erillisten ajatusteni kudelmaa.

Totuus ei ole tietoa. Ymmärrystä ehkä... :Smiley

Hän, joka tulee ja väittää jo löytäneensä totuuden,
lienee tosiasioista perillä oleva ihminen.

Silti tosiasiallisuus liittyy tietoon siinä missä totuus ymmärtämiseen.


Tiedon käsittäminen on otaksumista, tosiasiallistamista.
Totuuden ymmärtäminen on sen tietämistä, että tietää.

Todistaminen, jonkin todistelu oikeaksi tai vääräksi, puolestaan liittyy järkiajatteluun.

Asioita ei kuitenkaan voi todella ymmärtää järjenvaraisesti
vaan sydämellään tuntien.

Oman sydämensä kuuntelu on tie ymmärrystäkin ylempään
- rauhaan.

Silloin ei voi kuin rakastaa sitä, minkä tunnistaa totuudekseen
ja toisen totuudeksi.

 Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #71 : 20.05.2007 13:21:23 »

 Nuista lootuksista tuli mieleeni äitini, sanoessaan vähän ennen täältä lähtöään:
 angel Kerran sain kukkia minäkin. angel
Kiss  smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #72 : 20.05.2007 14:49:35 »

Kiitos Ippuska.... smitten
LÄIKÄHTI LÄMPÖISESTI ~RAKKAUS KANTAEN MUKANAAN KAUNISTA" KUVAA" JOSSA...

Nuista lootuksista tuli mieleeni äitini, sanoessaan vähän ennen täältä lähtöään:
 angel Kerran sain kukkia minäkin. angel
Kiss  smitten smitten smitten


Kaikk´ on niin hiljaa mun ympärilläin,
kaikk´ on niin hellää ja hyvää.
Kukat suuret mun aukeevat sydämessäin
ja tuoksuvat rauhaa syvää.
(Eino Leino)
"Päivä kaunein sammuva on kukka kuolee korvaamaton. Kun päättyy tää muisto vain jää. "


Äidit vain, nuo toivossa väkevät,

Jumalan näkevät.

Heille on annettu voima ja valta

kohota unessa pilvien alta

ja katsella korkeammalta.

~Lauri Viita ~

....tämän seuraavan tekstin oma rakas isäni valitsi omaan muistokirjoitukseensa...

.... jotain samaa koin hänen kanssaan hänen viimeisissä viikoissaan - kuin mitä Sinä Ippuska niin kauniilla tavalla kerrot Sinun Äidistäsi.... kun häntä isääni saattelin siirtymään täältä ajasta SINNE JONNEKIN.... ikimuistoiset viikot jossa hyvästelin hänet isäni , hyvästelin hänen kanssaan hänen elämänsä - tein hänen kanssaan sovinnonmatkan JA koin hänen kanssaan ~kosketin hänen kanssaan SITÄ hetkeä jossa hän saavutti ja koki sovun ja rauhan itsensä ja  kaiken menneen ja eletyn kanssa juuri niinkuin hän oli elämänsä hetket iloineen suruineen , menetyksineen, pettymyksineen, luopumisineen , ja rakkaudessa elänyt,  jaoin sen kaiken isäni kanssa - nöyränä ja kiitollisena SILLÄ ne hetket olivat elämäni PYHIMMÄT - yhtä kaikki PYHÄT kuin lapseni syntymä....

.... niin että siinä isäni rinnalla kun olin läsnä hänen lähtemisessään ~kun uskalsin olla läsnä ja kasvotusten  kuoleman kanssa ~pelkäämättä   (.... se oli uskomaton hetki kun voitin oman kuoleman ja kuolemisen pelon - koska sitä pelkoa suurempi oli ja on rakkaus ja rakkauteni Isääni - ja pelkoa suurempi oli SE että tahdoin olla isäni kanssa , pitää häntä kädesta, silitellä hänen hiuksiaan, lukea hänelle, laulaa hänellä, lämmittää hänen hiljalleen viilentyneitä jäseniään ... olla hänen rinnallaa saattelemassa häntä ~katsoa hänen kanssaan sinne jonnekin minne hän oli lähdössä - ylittää hänen kanssaan elämän ja kuoleman raja JA kokea todella että mitään ei kuollut MITÄÄN ei lakannaut olemasta hän Isäni -sielunsa  vain matkasi takaisin SINNE jonnekin - ja todella häntä olivat vastaanottamassa tuhannet ja tuhannet enkelit ..... sen näin hänen silmissään HEIDÄT tunsin meidän ympärillämme.... TÄMÄ kaikki RAKKAUS ylitti pelon... ja pelko väistyi ja kuolemaan tuli mukaan rakkaus....  )    vaan kunnioittaen lopulta .... NIIN  itsekin sain kosketuksen ja kokemuksen jostain elämää suuremmasta ELI siitä  MITÄ on se hetki ja se kokemus jossa ihmisenä olemisena  KAIKKI TULEE täydeksi ... jossa voi rauhassa hyvästellä ja jättää tämän maailman täällä tällä kertaa .... ja lopulta avata silmänsä ottamaan vastaan se mitä on tulossa SIINÄ HETKESSÄ kun täällä maailmassa sulkee silmänsä viimeisen kerran TAI kun fyysinen sydän lyö viimeisen lyöntinsä ja viimeinen hengenveto purjautuu huulilta liittäen vielä hetkeksi olemuksen tähän täällä - ja se viimeinen hengitys~hengenveto jää kuin kullatu signeeraus soimaan ja loistamaan yhteytenä Hänerstä - poislähteneestä - vaan kertoen kuitenkin ETTÄ hän oli ja eli täällä ja jää muistoihin - ja samalla elää jo jossain muualla..... nämä sanat ovat omaa totuuttani tässä....

Nämä sanat Isäni valitsi:

Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento,
kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.
- Eino Leino -
 

 
« Viimeksi muokattu: 21.05.2007 19:17:29 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #73 : 20.05.2007 14:57:12 »

Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
KIITOS Arkiviisu
 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten
 angel angel angel angel angel angel angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #74 : 20.05.2007 15:32:46 »

Kaunista pohdintaa totuudesta ja sydämen lämmöstä!

Täytyy vielä tulla mukaan diskopallon kanssa.  :Smiley

Eräs professorisihminen sai oivalluksen kerran ihmisen olemisen totuudesta näin:

Ihmisyys on ehkä kuin tuo diskopallo, jossa on sadoittain tai tuhansittain pieniä heijastavia neliöitä. He näkevät maailman hetkittäin siitä näkökulmasta missä sattuvat ympärilleen katsomaan, toisen hetken toisesta, alhaalta tai ylhäätlä tai keskeltä. Ja jokainen tuo oman valonsa, heijastuksensa ja elämänsisältönsä siihen palloon ja heijastuksena ympärilleen. Mikään neliö yksin siinä pyöriessään ei olisi juuri mitään. Vain yhdessä kaikki!

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: