Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horjuuko uskosi?  (Luettu 22188 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 23.03.2007 13:47:13 »

Vierailehan uskokeskustelussa  !   2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 23.03.2007 16:25:24 »

2funny

Te olette niiiin ihania!!!
Ja tukea ja iloa antaa sekin,että muut kiukkuavat samalla tavalla.
En ole ainoa! smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 23.03.2007 19:20:04 »

Itse asiassa odottamani "pikku yllätyskäänne" tuli tänään mutta ei se perusasennetta muuta, että edelleen uskon mielen voimalla luomiseen ja jälleensyntymä- valaistussysteemiin. Eikö kaikki koetukset pidä ottaa karman puhdistamisena, oli kyse suhteista tai töistä tai rahasta? Sillä jos jokin meitä ohjaa, se tietää.. jos jokin meitä ohjaa, se osaa tuoda meille kaiken.. mitä pitää kokea.

Kerran minulle joogaohjaaja sanoi näin. "Et kenties ole valinnut osaasi, vaan Kosminen tietoisuus tuo sinulle ne kokemukset mitä pitää. Ei siis syytä huoleen." Tuon hän sanoi kun eräänä kesänä oli tiukkaa+masentavaa, nyt ei onneksi ole sellainen tilanne, mutta tuntuu kuin vuodesta toiseen jokin jarruttaisi taloudellista vapautta.. nyt onneksi olen voiton puolella, mikään tuskin menee enää aivan pieleen, riippuen nyt siitä mitä se Kosminen mieli ajatteli keksiä.  Cool

Silloin ei tosiaan olisi jaksanut seuraavana keväänä samaa vääntöä, mutta kesä oli parempi jo (2005). Ja tämä kesähän menee tunnetasolla ihan iisisti. Ja tällaiseen saumaan jopa miekkonenkin muistaa taas, eräs. Täytyy nyt todella miettiä tämä suhde seksiin, että onko siitä mennyt hohto kokonaan, tai flirttiin.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.03.2007 19:51:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 23.03.2007 20:56:31 »

Näen tuon asian niin,että meillä on kyllä jokin kartta ja tietyt nautinnot/koettelemukset valmiina.
Itse me kuitenkin viime kädessä ne ratkaisut teemme,miten nuo asiat hoidamme.Niin ja tietenkin ihmiset,jotka kulloinkin samaan suunnitelmaan kuuluvat.

Jälleen syntymään on helppo uskoa,enkä yleensä kovasti uskomuksissani horju.Tämä nyt vaan oli tällaista voimakasta kiukku aikaa.
Ja tosiaan,ihan ilman konkreettista syytä.Kunhan kiukuttelin ja sitten nuo muut tuntemukset vielä.Kukaan ihminen ei minussa noita tunteita herättänyt. Smiley
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #19 : 23.03.2007 21:27:42 »

Minä olen saamassa uskoani takaisin  smitten Kiukuttelin oikein kunnolla tänään ja sitten päätin ottaa ohjat omiin käsiini ja ostin heinäkuuksi reissun Nepaliin ja jopas tulikin euforiset fiilikset  Grin Sinne sitten vaan!  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 23.03.2007 22:17:26 »

Rauhoittuneempi olen minäkin. Smiley
Vielä kuitenkin sellainen,että en olisi kotona,jos joku oven takana pimpottelisi.

Mutta sinäpä Ardith ihanan ajatuksen keksit!Nyt iloista odotusta vain.
Paljon on ainakin katseltavaa,, Cool

tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #21 : 23.03.2007 22:40:59 »

Rauhoittuneempi olen minäkin. Smiley
Vielä kuitenkin sellainen,että en olisi kotona,jos joku oven takana pimpottelisi.

heh, minäkään en ollut  Cool
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 24.03.2007 11:03:07 »

Minä olen saamassa uskoani takaisin  smitten Kiukuttelin oikein kunnolla tänään ja sitten päätin ottaa ohjat omiin käsiini ja ostin heinäkuuksi reissun Nepaliin ja jopas tulikin euforiset fiilikset  Grin Sinne sitten vaan!  smitten

voi kun kuulostaa ihanalta...toivotan sinulle oikein hyvää matkan odotusta ja sitten kun olet joskus lähdössä niin oikein antoisaa matkaa...
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 24.03.2007 12:40:45 »

Tästä nyt tuli vähän yksinpuhelua!  Grin

Aurinkoisena ihanana aamuna, ulkonahan nyt pitäisi jo olla...

Mutta minä odotan iltaa.

Arvatkaapa miksi?

Chandra odottaa joutseniaan. Minä odotan pöllöjäni.
Chandra näkee niitä auringon valossa. Minä kuulen pöllöni iltahämärissä.

Näin me ollaan erilaisia. Mutta symboloitkoon linnut meidän ajatustemme lentoa. Linnut olemuksellaan antaa niihin vauhtia. Eikö Vain?! Saavutamme uusia sfäärejä, kun peilaamme jotakin heidän vapauteensa nousta korkeuksiin.

Liityn puheluusi.  Grin Näin se on. Eläköön erilaisuus ja linnut!  smitten Linnut toimivat monesti viestintuojina näissä uskonasioissa. Tuoden lohtua ja varmistusta asioihin.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 24.03.2007 19:53:38 »

Täälläkin on laitettu pökköä pesään..ajatuksia, tunteita, tuoksuja ja tapahtumia enemmän ja nopeammin kun pystyn käsittelemään. Ryömisin sängyn alle piiloon, jos en miettisi paljonko satuu kun se romahtaa Angry.
Oikeesti, ihan kun nyt huudettais että hyppää vaan kalliolta ja levitä siivet-sillai sitä lentämään oppii Tongue
Onneksi kerkisin nauttimaan tasaisen ihanasta elämästä pari kk-tulipahan kauniita muistoja.
Ylhäältä olen pyytänyt hidastusta, mutta kierrokset vaan kasvaa valon lisääntyessä coolsmiley. Kaipa tää oikku on parhaimmillaan paineessa, mut kerkisin jo tottua siihen että asioita saa rauhassa purra ennen nielemistä.. Huh Onko tää nyt sitä 9 vuoden painetta, ennenkuin saadaan helpotusta? Vaikka vahvastihan tää Elämältä maistuu/tuoksuu.
*lähen hakkaamaan säkkiä..pakko tehdä jotain..*
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 24.03.2007 20:10:17 »

Muistakaa nämä asiat.

Kaikella on tarkoituksensa, myös viivästyksillä.

Asiat voivat ratketa onnellisesti.

Jotkut asiat voivat ratketa nopeammin kuin halusitkaan.

smitten
« Viimeksi muokattu: 24.03.2007 20:39:10 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 24.03.2007 20:17:07 »

Kun luin Esmiraldan ajatuksia tuossa,niin mieleeni tuli juuri tuo,että linnut ovat Taivaallisten viestien tuojia.

Ja hups,sieltähän se tuli vastaan Rakkauden valon kirjoittamana.
Kyllä tämä verkostomme toimii.Samoin telepaattiset sanomat toimivat nykyisin nopeammin ja useammin kuin vielä esim.vuosi sitten.

Esmiralda,samoin minusta tuntuu,että uskoa kuuluukin aika ajoin hieman kyseenalaistaa.Se juuri on se suoja,ettei lähde minkä tahansa lahkon perässä haahuilemaan.Ja jos johtaja käskee vaikka vuorelta alas hyppäämään,niin sinnehän rotkoon retkahtavat.

Kaikkea uutta aina tarkkailen pitkään,maistelen ja mutustelen.Mikään ei saa minulle tuntua pelottavalta.Sellaiset lopettaisin alkuunsa.
Nämä perin tutuiksi käyneet ylösnousemus oireet ovat ainoita,joita pitänee käydä läpi.Eivät ne aina kurjalta tunnu,välillä vaan kyllästyttää ja kiukuttaa. tickedoff  2funny

tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #27 : 24.03.2007 20:32:32 »

Muistakaa nämä asiat.

Kaikella on tarkoituksensa, myös viivästyksillä.
Asiat voivat ratketa onnellisesti.
Jotkut asiat voivat ratketa nopeammin kuin halusitkaan.

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 20:17:07Kirjoittanut: Chandra.... ja Rakkaudenliekki hieman muunsi sitä...vaan viestin ydin pysyy samana... smitten
Kun luin Esmiraldan ajatuksia tuossa,niin mieleeni tuli juuri tuo,että linnut ovat Taivaallisten viestien tuojia...Ja hups,sieltähän se tuli vastaan ^Soul´s Adventure^ tuomana..".Kyllä tämä verkostomme toimii."

....kiitos ^Soul´s Adventure^...tämä on vetovoimaa tai synkronointia tai rukousvastausta parhaimmillaan...että tiettämättäsi varmaankin toimit "eneklinä maantiellä" minulle...ihan vain aloin selata näitä kirjoituksia...ja sinun sanasi vain loistivat kuin kynttilä-toivonliekki pimeässä - kiitos  Kiss  Kiss  angel  smitten
jk.klik  Wink kuvaa
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 24.03.2007 20:38:02 »

Ihania kuvia.. niin. Noin yksinkertaista se oikeastaan on, kun me Suuret Viisaatkin sen aina muistaisimme. Olemmehan kuitenkin loppujen lopuksi turvassa.

Onnellista kevään jatkoa kaikille!  Cheesy Wink
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 26.03.2007 22:45:11 »

Kun luin Esmiraldan ajatuksia tuossa,niin mieleeni tuli juuri tuo,että linnut ovat Taivaallisten viestien tuojia.

Ja hups,sieltähän se tuli vastaan Rakkauden valon kirjoittamana.
Kyllä tämä verkostomme toimii.Samoin telepaattiset sanomat toimivat nykyisin nopeammin ja useammin kuin vielä esim.vuosi sitten.

smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: