Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kertokaapa visualisoinnista!?  (Luettu 13287 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #15 : 12.12.2005 11:34:08 »

Hei rakkaat ihmiset!

Paljon on tullut ihania neuvoja visualisoimisen avuksi! Haluan itse vielä sanoa tähän aiheeseen muutaman sanasen.

Kaikkein tärkein asia sen lisäksi, että visualisoi haluamaansa asiaa usein ja positiivisin ajatuksin, on tietää mitä haluaa. Se on kaiken lähtökohta. Itse olen epätietoisissa tilanteissa ,esimerkiksi uuden työharjoittelupaikan suhteen, tehnyt visualisoinnin, jossa pyydän työpaikkaa, joka on viihtyisiä, mukava, rento, työtoverit ovat mukavia, työpaikka olisi lähellä kotiani ja tulisin taloudellisesti toimeen sillä palkalla. Lopuksi pyydän saada juuri sellaisen paikan, joka sopii minulle parhaiten. Minusta tämä on hyvä pyyntö, sillä voin luottaa siihen, että mitä ikinä minulle annetaankin se on juuri parasta minulle sillä hetkellä.

Hyödynsin tuota samaa tähän kämppähakuun ja sain vastauksen, että valitettavasti Toinen Taso (enkelini ja oppaani) eivät ole saaneet minulle juuri sellaista asuntoa kuin halusin, sillä heidän täytyy ottaa huomioon myös maallisen seikat, tyyliin he eivät voi häätää ketään pois kotoaan vaan sen takia, että itse pääsisin siihen asumaan! Tämä asunto on kuitenkin minulle kaikkein paras niistä tarjolla olevista vaihtoehdoista.  Menen katsomaan sitä huomenna!  Grin
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #16 : 12.12.2005 17:26:59 »

Lainaus
Kaikkein tärkein asia sen lisäksi, että visualisoi haluamaansa asiaa usein ja positiivisin ajatuksin, on tietää mitä haluaa. Se on kaiken lähtökohta. Itse olen epätietoisissa tilanteissa ,esimerkiksi uuden työharjoittelupaikan suhteen, tehnyt visualisoinnin, jossa pyydän työpaikkaa, joka on viihtyisiä, mukava, rento, työtoverit ovat mukavia, työpaikka olisi lähellä kotiani ja tulisin taloudellisesti toimeen sillä palkalla. Lopuksi pyydän saada juuri sellaisen paikan, joka sopii minulle parhaiten. Minusta tämä on hyvä pyyntö, sillä voin luottaa siihen, että mitä ikinä minulle annetaankin se on juuri parasta minulle sillä hetkellä.

AthaMaarit


 smitten     angel     Kiss     coolsmiley

Mainio ja yksinkertainen neuvo 

Kiitos


 smitten   Elämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 17.01.2006 20:08:33 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #17 : 15.12.2005 16:51:22 »

Minäpä visualisoin tänään yhden hyypän bussipysäkille. Hyyppä jäi siihen ja minä menin bussiin ja olin ällistynyt kyvyistäni. 2funny 2funny 2funny
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: