Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IDOLS finalistit  (Luettu 38123 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 22.03.2007 22:51:58 »

Mutta liputan edelleen Arin puolesta. Uskomaton kaveri. Olis kiva tietää Arin nousumerkki! Kartalla on  aurinko aspect_con venus Kaksosissa oppositiossa Uranukseen. Valovoimainen kaveri, jolla saattaa naiset vaihtua tiuhaan tahtiin...

Ari-fani olen itsekin, uskomaton lahjakkuus. Jostain kaukaa mielen syövereistä, Arin kommentteja ja käytöstä ihmetellessä, on noussut pieni pelonsekainen mielleyhtymä Matti Nykäseen. Toivotaan, että Arilla ei mopo karkaa menestyksen myötä käsistä yhtä pahasti kuin Matilla. Aurinko-Venus oppositiossa Uranukseen kun ei ainakaan vauhtia hiljennä...
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 22.03.2007 23:14:49 »

Mutta liputan edelleen Arin puolesta. Uskomaton kaveri. Olis kiva tietää Arin nousumerkki! Kartalla on  aurinko aspect_con venus Kaksosissa oppositiossa Uranukseen. Valovoimainen kaveri, jolla saattaa naiset vaihtua tiuhaan tahtiin...

Ari-fani olen itsekin, uskomaton lahjakkuus. Jostain kaukaa mielen syövereistä, Arin kommentteja ja käytöstä ihmetellessä, on noussut pieni pelonsekainen mielleyhtymä Matti Nykäseen. Toivotaan, että Arilla ei mopo karkaa menestyksen myötä käsistä yhtä pahasti kuin Matilla. Aurinko-Venus oppositiossa Uranukseen kun ei ainakaan vauhtia hiljennä...

Ihan tosi, ajattelin juuri samaa. Niin uskomaton ääni kun hänellä on, mutta lavalla sellaisia tekosovittuja juttuja, joku selvästi antanut ohjeita, että tee näin. Ei se ollut Aria se bändin moikkailu. Itsekeskeinen poika kun on, uskosin ettei osaa vielä ajatella ryhmälaajasti.

En ihmettelisi vaikka tuo Kristiina, joka meinasi ensimmäisten kuuden sarjasta pudota, tulisikin voittajaksi.
Hänestä huokuu ihmeellinen tasapaino! Hän ei pelkää mitään, niin kuin muut!

Ja vaikka näin, niin Annasta tulee ilman idolstähtisyyttäkin vielä vaikka mitä.  Wink

Povaan että Kristian tippuu...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #17 : 23.03.2007 00:03:21 »


no niihän se Kristian lähti homeen, huonoin olikin tai ainakin biisivalinnat mätti.

Anna on taitava monipuolinen laulaja, mutta minua välillä ärsyttää ääntäminen ja korostus. Mutta tänään ei tyttö tainnut niin paljoa jännittää kuin viimeksi.

Ari taas on niin niin omaa luokkaaaa ja maata, ehkä juuri sitä maata.
Kärkäs, lahjakas, suora
Ehkä ei voittaja, vaikka ansaitsisikin sen.
Voittaa sitten omalla tavallaan

Kristiinasta minä en pidä. Vireet oikeesti vaivaa ja ääni ei minua miellytä.

Tulee kuitenkin mielenkiintoinen loppukilpailu, jäädään jännäämään Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #18 : 23.03.2007 10:50:13 »

Ari voittaa!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Irish
Vieras
« Vastaus #19 : 23.03.2007 11:01:54 »

On muuten jännää, miten tuo Kristiina on päässyt noin pitkälle.
Onhan se suloinen ja omalla tavallaan ihan hyvä, mutta ei mitään erityistä!
Liian samanlainen se ääni koko ajan..

Oottekos muuten huomanneet että Ari ja Kristiina ovat kummatkin sellaisia viattoman näköisiä menninkäisiä?  Smiley Kristiinallekin vain suipot korvat ja ruskee säkkikangasmekko päälle, niin voi kun olis lutunen pieni peikkotyttö!

Ja Arilla on tosi pitkät sormet.. Kaksosvaikutusta!

Tavallaan toivon että Anna voittaa, tavallaan taas että Ari.
Annassa on jotain lumovoimaa ja karismaa, äänikin sellainen sensuelli,
Arilla taas ihan yliluonnollisen lahjakas ja omanlainen äänensä
ja vankka laulutaito, mutta se asenne.. Ei oo poika valmis siihen peliin.

Muoks. täkkikangas säkkikankaaksi..  Grin
« Viimeksi muokattu: 23.03.2007 12:47:51 kirjoittanut Sparkle In The Distance » tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 23.03.2007 12:50:39 »

Arillahan on muuten juuri alkamassa tr.  uranus neliö  aurinko - melkoisen kuvaava transiitti sille prosessille, jossa Arin persoonallisuus varmastikin muovautuu äkillisen julkisuuden myötä, tuli sitten voittoa tai ei.

Harmi, että Arilta(kaan) ei ole syntymäkellonaikaa tiedossa. 7.6.1984 syntyneen kartalla Kuu on välillä 18 ast.  neitsyt - 2 ast.  vaaka. Siskon kuolemaa ajatellen Arin  kuu saattaisi (?) olla Neitsyen loppupäässä. Tällöinhän juuri takana tai vielä meneillään olisi tr.  pluto neliö Arin Kuulle.

 neitsyt kuu varmasti tasapainottaa ja järkevöittääkin Aria - etenkin jos vielä Plutollakin on sormensa pelissä - niin ettei mopo tosiaan karkaa käsistä. Mietiskelin tässä juuri kuinka usein me tavalliset pulliaiset kadehdimme jollain alalla huippulahjakkaita olevia pitäen heitä Hannu Hanhina. Toisaalta voisi ajatella, että lahja on usein kirouskin. Kun taidon eteen ei ole joutunut tekemään ylimaallisen suuria omia ponnisteluja, omaa lahjaa ei ehkä osaa arvostaa vaan on vaarana hävittää kallis lahja kohellusten seurauksena - vähän niinkuin lapsi pesuveden mukana. Sen sijaan me tavalliset pulliaiset, jotka T-ristimme ja muiden vaikeuksimme puristuksissa joudumme todella niska ruvella puurtamaan onnemme eteen, osaamme - ainakin toivottavasti - arvostaa paremmin itse kehitettyjä taitojamme emmekä niin kovin helposti raaski heittää niitä hukkaan.

Klassinen esimerkki hannuhanhimaisuudestahan voisi olla vaikkapa Suurkolmio kartalla. Yleisesti sitä pidetään hyvänä ja toivottavana kuviona, mutta olenpa lukenut sellaisenkin viisaan mielipiteen, että itse asiassa Suurkolmio on ansa. Näin se todella voikin olla, joskin aiheeseen palataksemme, Arin kartalla Suurkolmiota ei näy olevan. Sen sijaan löytyy mm. haastava Yod, kantana  pluto ja  neptunus, kärkenä  merkurius. Sormestakin voisi jonkinlaista sekoilutaipumusta ajatella (Merkuriuksen kvinkunssi Neptunukseen), joka sitten loppujen lopuksi osuu omaan nilkkaan joskus hyvinkin kipeästi (Pluto).

Voi voi sentään, eikö joku tietäisi kellonaikaa? Näitä karttoja tutkaillessa ruokahalu senkun kasvaa ja suuremman nälän tyydyttäminen on vaikeaa ilman tarkkaa dataa.  Undecided

tallennettu

Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #21 : 23.03.2007 17:46:14 »

Onkos tolla Kristiinalla peräti kaksikin Mystistä suorakaidetta kartallaan? Että tiedä vaikka tosiaankin lopulta nousis koko kisan voittajaksi...

Mä en henkilökohtaisesti vain voi käsittää, että miten tuo tyttö on päässyt tuossa kilpailussa näinkään pitkälle. Ulkoisesti voi kyllä olla idoliainesta, mutta luulisi, että tässä jotain osaa ja arpaa olisi sillä musiikillisellakin lahjakkuudella? Alkukarsinnoissa tytön omintakeinen ja soma ääni ynnä laulutyyli kieltämättä ihastutti, mutta mitä pidemmälle kisassa on edetty, sen selvemmäksi mielestäni on käynyt se, että hän on parhaimmillaankin vain aavistuksen keskivertoa parempi laulaja, eikä niin kovin kummoinen esiintyjäkään. Laulujen tulkinnassakin olisi kovasti toivomisen varaa. Mietin, että johtuuko nuoresta ja kenties melko turvatusta elämästään, kun ei mielestäni oikein tahdo saada syvyyttä ja uskottavuutta niihin. Puuttuu se oma kosketuspinta laulamiinsa asioihin niin sanotusti, eikä pysty siksi täysin samaistumaan ja eläytymään. Tota Annaa tais Kallonen tai joku joskus kritisoida, että pitäisi enemmän miettiä mitä laulaa. Mielestäni saman kommentin olisi voinut osoittaa Kristiinalle. usein musta näyttää ja kuulostaa siltä, ettei hän oikein edes ymmärtäisi, mistä sanoituksessa puhutaan. Tiedättekös, vähän niin kuin joskus, kun kuuntelee jotakin vierakielistä kappaletta radiosta tms ja rallattelee mukana jotakin vähän sinne päin, mutta sitten kun saa biisin sanoituksen eteensä ns "mustaa valkoisella", niin vasta aukenee se kappaleen tarina. Niin Kristiina kuulostaa vähän siltä, kuin olisi opetellut noi biisit vaan korvakuulemalta, alkuperäisen esittäjän mukana lauleskellen (tiedän ettei näin varmasti ole, sillä hehän treenaavat noita laulujaan jo ohjelman puitteissakin mm. bändin ja "lauluopettajien", siis Leri ja sen Siitosen kanssa), eikä sanoitusta tekstimuodossakin tankaten ja sen sanomaa mielessään työstäen.

Kaikkein eniten kuitenkin nyppii just nimenomaan toi vireettömyys, josta eilen, ihan oikeutetustikin, kritiikkiä saikin. En voi sietää sitä, miten hän laahaa jokaikisen biisin läpi vähän samaan tyyliin, aina vähän jotenkin omituisissa kohdissa venyttäen ja hidastaen niin, että toisessa kohtaa taas joutuu kirimään saadakseen sävelestä taas kiinni. Se jotenkin niin kuin vie mielestäni liian pitkälle sen oman söpöilynsä ja herkistelynsä, ihan kuin unohtuu sillä äänellään ja laulutyylillään kikkailemaan ja kuhertelemaan itseksensä niin, että ei huomaakaan musiikin jo jatkaneen matkaansa, säveleen karanneen omia polkujaan. Ja jotenkin ajattelen kyllä, ett kisan tässä vaiheessa tuo on sen verran iso puute idolikokelaalta, ettei siitä sopisi enää päästää kuin koiraa veräjstä -edes suunnattoman söpöä ja hellyyttävää koiraa.

Tiedän, että saattaa kuulostaa ilkeältä, mutta musta tuntuu, että Kristiina saa kansalta säälipisteitä. Se on kuitenkin niin nuorikin vielä ja jopa tuomariston kohtelussa on huomannut, miten kisan junioria on käsitelty muita enemmän silkkihansikkain ja välillä keskitytty ehkä liiaksikin sen nuoren ihmisen vielä herkän ja haavoittuvaisen itsetunnon varjelemiseen sen sijaan, että olisi annettu napakkaa ja rehellistä palautetta -niin risuja kuin ruusujakin. Jotenkin epäilen, että myös kansa antaa helpommin virheet ja alisuoriutumiset anteeksi somalle teinitytölle, kuin aikuiselle miehelle. Suomalaiset on myös tunnetusti alkaneet aina symppaamaan niitä, jotka tarpeeksi monta kertaa joutuvat pudotusuhan alle.

Toisaalta Kristiinan kunniaksi täytyy sanoa, että on hän kyllä kehittynytkin. No doubtin klassikko hitti meni jopa aika nappiin, mutta kun finaalissa on kerran mukana muita oikeasti niin paljon lahjakkaampiakin, niin joutaisi jo tämä neitonen kotiin.

Toivon edelleenkin Annan voittavan kisan. Hänellä on ylivoimaisesti upein ääni ja hänessä on myös sellaista uskomatonta säteilyä ja karismaa, joka kyllä voisi hurmata massoja, jos vaan vielä vähän vapautuisi ottamaan lavaa enemmän haltuunsa. Hänessä todella silmä lepää ja korva myös. Tosin harmitti kyllä suuresti, että oli valinnut Apulannan kappaleen tulkittavakseen. Mua oikein vähän hävetti sen puolesta, kun sanoi, ettei ymmärrä kappaleen sanomaa ja mietti onko siinä mitään tarinaa ollenkaan. Ja esityksestä totta tosiaan loisti kilometrien päähän se, ettei hänellä ollut hajuakaan siitä, mitä lauloi, vaikka kauniisti lauloikin. Jone sanoikin aika hyvin, että Anna teki biisistä rakkauslaulun. No, onhan jokaisella kuulijalla ja tulkitsijalla toki oikeus tulkita musiikkia ja sen sanomaa miten tahtoo, eikä sitä oikein kai muuten voi tehdäkään, kuin peilaamalla kuulemaansa (laulamaansa) omiin tunteisiinsa ja omaan sielunelämäänsä. Mutta ehkä se vähän häiritsi, että Anna oli valinnut laulaakseen sellaisen ihmisen kappaleen, jonka sielunelämä ei voisi juuri kauempana hänen omastaan olla. Toni Wirtanen on ehkä ihan himpun verran kyynisempi heppu kuin Anna ja lienee myös saanut siipeensä vähän useammin elämänsä aikana. Annalle olisi sopinut paljon paremmin laulettavaksi vaikka joku Apulannan alkuaikojen kappale. Esim Attack of the A.L. Peoplehan on täynnä tuollaisia rikkinäisiä rakkauslauluja, joihin Annakin olisi ehkä voinut samaistua. Näillä myöhemmillä albumeilla bändi on edennyt jo käsittelemään tuskaa sen verran universaalillammalla tasolla ja painopiste on siirtynyt henkilökohtaisesta johonkin ihmiskunnan ytimeen, että Annalla ei ehkä oma kosketuspinta siihen vielä riitä.

Ari on osoittautunut mulle vähän pettymykseksi. Sille on näköjään tärkeämpää pysyä heviuskottavana kuin näyttää itselleen ja kansalle, mihin kaikkeen hänestä todella olisi, jos niin haluaisi. Tajuaisi jo, että todellinen hevimies on hevimies vaikka laulaisi Spice Girlsiä! Lopettaisi tuon hölmön uhoamisensa ja lapsellisen kiukuttelunsa; ottaisi onkeensa asiallisesta kritiikistä ja kehittyisi vielä entistä upeammaksi esiintyjäksi.
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #22 : 23.03.2007 19:09:35 »

Helou  Smiley

Arista on paljon keskusteltu ja oma mielipiteeni on ,ettei nyt ainakaan osaa arvostaa tätä tilaisuutta minkä on saanut..

Toivottavasti ei poika pahasti mokaa, koska saattaa sitä myöhemmin katua..  :Smiley Niinkuin Maykin sanoi, liian paljon Nykäsmäistä hommailua.  Sad

Ari, kun paljasti eilen itsensä, on esittänyt todella itsevarmaa ja muiden mielipiteistä välitöntä kaveria, mutta eilen sit jotenkin kiehahti.. Ei ihminen, joka sinut itsensä ja suoritustensa kanssa, ala väittelemään todellakin itseään alalla pätevämpien kanssa. Tuli mieleen oman nuoruuteni teiniajat, jolloin kaikki auktoriteetit olivat väärässä ja minä (tietysti  Wink ) oikeessa.
Et, mielestäni Ari on kuitenkin todella epävarma itsestään ja ei ehkä ole kuitenkaan ihan täysin löytänyt sitä omaa juttuaan, vaikka hevimieheksi itsensä tituleeraakin.

Itseäni harmitti, kun Kristian putosi, olisin mielelläni joskus ostanut hänen levynsä. Todella monipuolinen, rohkea, ja ihan kivannäköinenkin  Wink

Kaikki finalistit ovat kovin erilaisia, eikä kukaan ole oikeestaan mitenkään noussut ykköseksi, mutta kansa päättää.  coolsmiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #23 : 23.03.2007 19:55:04 »

Ari on varmaan suht älykäs, mutta alisuoritujalle tyypillisesti ajautunut tarkkikselle. 'Mulle riittää, että itse tiedän olevani hyvä, paskat minä muista.'
Jos joku asia tökkii voi vaikka vetäistä kännit tai nukkua pommiin ennemmin kuin raivata tiensä kaikkien hyväksyttäväksi. Ei sille oo varmaankaan edes tärkeää kehittyä tai olla monipuolinen, kun on jo niin hyvä siinä omassa jutussa.

Ahaa-elämys; ehkä Ari ärsyttääkin mua just siksi, että tunnistan siinä itseni. Olen myös koko elämäni ollut alisuoriutuja ja moni varmaan vieläkin ajattelee, että hukkaan lahjojani ja älyäni, kun valitsin ruveta kotiäidiksi ja jumiutua tänne itä-hesan lähiöön perheineni sen sijaan, että olisin mennyt jatko-opiskelemaan amk:n tai yliopistoon. Jotenkin itse suhtaudun asiaan tolleen "arimaisesti"; olen nimenomaan valinnut tämän elämän, enkä joutunut siihen vastoin tahtoani tai omaa tyhmyyttäni/tietämättömyyttäni. Mulle on hemmetisti paljon tärkeämpää elää nimenomaan niin kuin itsestäni hyvältä tuntuu ja tehdä juuri niitä asioita, mitkä mut tekee onnelliseksi, kuin ruveta muille todistelemaan jotakin, näyttämään, että musta olisi kyllä halutessani vaikka mihin muuhunkin. Olen myös aina pyrkinyt ajattelemaan ja elämään niin, että kuljen pää pystyssä ja olen rehellisesti ja ylpeästi sitä, mitä olen, vaikka se olisi ihan jotain muuta kuin mitä muut ihmiset haluaa.

Mut ehkä mä sitten salaisesti jossain pienessä osassa itseäni myös ajattelen, että kenties olisi sittenkin hyvä omata myös hitusen enemmän kunnianhimoa ainakin joissain asioissa ja että ehkä sittenkin tulisi pyrkiä vieläkin paremmin hyödyntämään ja ottamaan ilo irti siitä, mitä luoja on suonut. Tää siis tuli mieleen lähinnä siitä, että Arissa mua nimeomaan ärsyttää ne piirteet, joita tunnistan itsessäni.

Siitä vastarannankiiskeydestäkin kun tulee niin helposti myös sellainen ansa tai vankila, ettei siitä pääse eroon silloinkaan, kuin siitä olisi itselle hyötyä. Ja Arille on ehkä käynyt just niin. Se ei uskalla irrottautua siitä iamgostaan, kun pelkää pettävänsä ittensä, vaikka ehkä se just oliskin palvelus hälle itselleen...
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #24 : 23.03.2007 20:19:52 »

Katja-Q, aivan olet oikeassa siinä, että monesti toisessa ihmisessä ärsyttävät juuri ne piirteet, mitkä itsessä on, mutta niitä ei ole hyväksynyt tai olisko jopa niin, että joku muu tai ympäristö ei ole hyväksynyt niitä piirteitä sinussa..  :Smiley

Ari, on myöskin mielestäni jotenkin ärsyttävä.. Mutta, en ole vielä oikein saanut vastausta itseltäni siihen, että minkä takia.. idiot2

Ehkä alitajuisesti (kuu) käyttäydyn joskus siten, tai voisiko se olla vain sitä, että jos itse saisin moisen tilaisuuden niin en ikimaailmassa haluaisi missata sitä.. coolsmiley

Yksi mahdollisuus on vielä, ehkä se ärsyttää siksi, koska itse haluaisin olla jollakin tasolla samanlainen, mutta en vaan pysty tai kykene siihen..

Tää nyt on tälläistä spekulaatiota, mutta pistää kuitenkin miettimään, koska enhän ole edes koskaan kyseistä tyyppiä tavannut ja omien tuntemusten tarkkailu on aina mielenkiintoista.  coolsmiley

Kuitenkaan en halua Arille muuta kuin hyvää, hänellä on todella mahtava ääni ja toivon, että saa tehdä joskus sitä mitä haluaa, mutta popidoliksi en häntä laittaisi.  Huh
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 24.03.2007 00:46:27 »

Siitä vastarannankiiskeydestäkin kun tulee niin helposti myös sellainen ansa tai vankila, ettei siitä pääse eroon silloinkaan, kuin siitä olisi itselle hyötyä. Ja Arille on ehkä käynyt just niin. Se ei uskalla irrottautua siitä iamgostaan, kun pelkää pettävänsä ittensä, vaikka ehkä se just oliskin palvelus hälle itselleen...

Juu tuo vastarannankiiskeys on mielenkiintoinen ilmiö noin ylipäänsä, muutenkin kuin Arin kohdalla. Vastarannankiiskeyshän on jonkinlaista protestia ja myös halua olla vapaa säännöistä, muiden odotuksista jne.. Kuitenkin harva kiiski oivaltaa olevansa oman itsensä vanki. Ei voi olla vapaa, jos joutuu vastustamaan kaikkea ihan periaatteesta. Eli loppujen lopuksi onkin juuri se sätkynukke, jona oloa vastustaa. Ei tee niinkuin toivotaan, mutta joutuu tekemään aina päinvastoin - ei siis voi itse valita.

Toivotaan, että Arikin tajuaa kiiskeyden iskevän lopulta omaan nokkaan. Suomen kansa ei tunnetusti pidä nokkavista ja ylpeistä artisteista, oli nämä sitten kuinka lahjakkaita tahansa. Suomen katajainen kansa kun on taipuvainen enemmänkin asettumaan sen nöyrän ja altavastaajan puolelle. Tämä on nähty esim. Kristiinan kohdalla - saa valtavasti yleisöääniä vaikka laulutaidot riittivät vain rimaa hipoen alkukarsinnoista jatkoon. Sama ilmiö myös nosti Eppu Salmisen parinsa kanssa jatkoon Tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa jumbosijalta.
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 24.03.2007 01:10:53 »

Olen ihan samaa mieltä ihmisistä periaatteineen!

Olla periaatteensa takana, viedä sitä sisukkaasti loppuun asti, vaikka tietää menevänsä ojasta allikkoon. Tai olla joustava kataja, sisulla sekin kasvaa. Onkohan siinä jotakin perisuomalaista. Jotkut ihailevat periaatteen miestä. Sama periaatteen rokkikansaa löytyy aika paljon. Minä olen aina ihaillut ajatuskannan vaihtajaa, jos hän osaa perustella tekemisensä.

Mutta jos Ari olisi myös rohkea näkemään useita puolia koko Idols-hommassa, hän joustaisi pelkästä uteliaisuudestakin. Siinähän olisi molemmat pointit yhdessä silloin: pelätä menettää rocki-ihailijat ja ottaa vastaan uudet ihailijat. Ei äänen rikkaus ja taito siinä mihinkään karkaisi.

Ehkä lopussa kuitenkin osa kuulijoista kuuntelee pelkkää ääntä ja osaa laittaa laulajat ruotuun.
Minä äänestän Annaa.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #27 : 24.03.2007 01:16:54 »



Annaa minäkin äänestän.

Hänessä on ainesta vaikka mihin, vaikka ei voittaisikaan.


 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #28 : 24.03.2007 12:10:07 »

Parhaiten mielestäni finalisteista laulaa Ari.
Ylivoimaisesti.
Minua ei ylimielisyys häiritse. Ehkä se johtuu siitä, että olen itsekin niin hetkellinen, että en jaksa kimpoilla.
En todella usko että Ari olisi kovinkaan ylimielinen. Lapsellinen ehkä kylläkin ja jollaintapaa naiivi.
Kuitenkin median hyökkäys nuorta ja kokematonta finalistia kohtaan tuntuu kohtuuttomalta ja varmasti kääntää suuren yleisön sympatiat Arin puolelle...
Näen arin tilanteen niin että nuori ja lahjakas kaveri ei oikein tunnu ymmärtävän mitä häneltä odotetaan ja millaisessa asemassa tällähetkellä oikeastaan onkaan.
Kovin ilmavaltahan tuo Ari vaikuttaa.
Menettää nopeasti mielenkiinnon, kun asiassa ei ole enää mitään uutta. Ehkä juuri siksi ei ole yltänyt siihen parhaimpaansa. Äääh, miksi vaivautua..
Omat sympatiani ovat kuitenkin Arin puolella.
Jo lähtökohtaisestikin.
 On aivan eri asia loistaa hyvällä maulla kun ikääkin on kertynyt, on rikas isä ja koira. Äiti kuskannut vauvasta asti muskareihin ja pianotunneille.
Tarkkistaustalta ei paljon ponnisteta ilman todellista lahjakkuutta.
Ari on vielä nuori ja omaa kaikesta päätellen aika repaleisen menneisyyden. Toivon todella että elämä kantaa.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 24.03.2007 12:39:10 »

Hienoa!

Kaiken kaikkiaan keskustelusta paistaa 'minä olen puolella, minä tuen'!  smitten

Oikeastaan kun ajattelen 'pankaapa kohallenne' niin nostan hattua kaikille niille, jotka ovat jollakin tavalla nousseet portaan ylemmäksi muita osoittamalla jo rohkeutta tulla alkukarsintoihin. Minusta se on mahtavaa, se on niin upeaa, että kurkkussa ropisee ja olen hetken hengittämättä. Cheesy

Just näitä kanavia suomalaiset metsänpeikot ovat tarvinneet: roolit näytelmissä, suggestopedinen opiskelu, karaoke, kilpailut muillakin aloilla kuin vain urheilussa (tanssi, laulu, tieto ym. taidot).

Tullaan pimennoista valtavalla rytinällä ja energialla. Ihan omalla, mitä ei vielä ole liiaksi hiottu.  knuppel2

Se mikä näkyy noissa nuorissa. Ja jokainen omalla tyylillään. Jo tuossa tilassa nämä nuoret ovat nuorisomme huipulla rohkeutensa ja ennakkoluulottomuutensa vuoksi!

En voi mitään. Minä itken riemusta jo alkukarsinnoista lähtien ja olen onnellinen että tekniikan avulla voin jotenkin olla siinä mukana, katsojana. Sydämeni sykkii jokaisen heidän mukana.

Siksi huomaankin, että on aika rumaa ja tyhmää alkaa heitä kovin syvällisesti repostelemaan. Kiitos Annalilja ja Sangviinikko!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: